Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331282 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1710 på: Juni 01, 2018, 13:45:11 »
Kommer en coach vi bare har kunnet drømme om tidligere og vi får en satsing sportslig i en helt annen liga enn tidligere. At pH da må gå er ganske forståelig.

Man må hive seg rundt når den sjansen kommer.

Vi er mange som har vært usikker på Heckingbottom. Men dette dreier seg ikke bare om han. Det dreier seg om klubbstyring. En eier som snart ansetter tredje headcoachen siden i fjor sommer. En klubb som har vært fullstendig stille mens ryktene har rast. En klubb som ikke viser et fnugg av tegn til fremgang på sportslig drift. Ingen kontinuitet, ingen utvikling. Bare tro at skift headcoach så blir alt bra. Bare glem det. Over tid er det ikke slik man bygger en Premier League-klubb. Hvem som kommer inn? Nesten ikke interessant, da sjansen er stor for at han er borte før vi spiser julegrøt. Dette handler mest av alt om manglende kompetanse på toppen.

Er enig med deg Kato. Det er betent og vanskelig situasjon. Men når ting har løsnet ifht investering så har vi mulighet til å spille i en annen liga.
Da går det på bekostning av trenerteam og en god del spillere.
Om det er riktig er en ting. Men dette vil til og med gi h.b blod der nede.
Frykter tid og tålmodighet fortsatt vil bli et stort problem.
Bielsa og 5 kvalitetsspillere vil ikke gjøre oss europacup mestere over natten. Men penger, håp og entusiasme gjøre noe mot supportere. Time will show

Bielsa inn, 5 tap på de første åtte, og hb og DHY er i full gang igjen. Trøsten, dog fattigmannens trøst, er at det blir større variasjon i innleggene her på forumet. Blir det Mick McCarthy så stivner vel smilene litt her inne.
Tja, jeg vil si at både Håkon og jeg var i full gang før både TC og PH hadde ledet sine første 90 minutter....
Jeg er i tvil om Bielsa, og mener Ranieri ville vært mye bedre pga sin kjennskap til engelsk foppall, og å tiltrekke seg spillere.
Det aller viktigste er at det blir kjøpt inn riktige spillere som ikke koster skjorta. Orta har ikke min tillitt på dette området....

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1711 på: Juni 01, 2018, 13:47:24 »
Kommer en coach vi bare har kunnet drømme om tidligere og vi får en satsing sportslig i en helt annen liga enn tidligere. At pH da må gå er ganske forståelig.

Man må hive seg rundt når den sjansen kommer.
Hvorfor skal vi tro på at dette? Til nå har sittende eier ansatt to umeritterte head coacher og kjøpt inn en haug med middelmådigheter. Flere har samtidig påpekt at vi verken har penger eller lov til å kjøpe dyrere enn hva tilfellet har vært; jf FFP. I min verden åpner ikke dette for å tro på total makeover.

Vi har jo ikke hatt penger eller muligheter tidligere til å hente bedre.
Investeringa som kom nu vil gjøre at vi kan bruke mer penger og gi høyere lønninger. Da er vi mer interessante for ledere og spillere på et høyere nivå enn hva vi har opererer på tidligere. Fortsatt ligger det en langsiktig plan på oppgradering sportslig og kommerst.
Det jeg har hørt er at slike investeringer vil skje i fremtiden og med 49ers og ev andre investorer.
Om folk vil tro på dette er opp til hver enkelt. Min egen konklusjon et at det skjer forbausende mye likt sv hva jeg har hørt.

Fortsatt er jo risikoen stor for at man gjør bomkjøp, sparker trenere, uro i spillergruppa, forsvsvikt osv. Men skjer det for må uroe seg over det da.
Velger å være positiv og entusiastisk på hva neste sesong vil bringe.

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1712 på: Juni 01, 2018, 13:50:14 »
Tar ingenting for gitt før noe er bekreftet.

Uproft og usæriøst av Leeds i måten dette ble håndtert på. Rads er like yriggerhappy som forgjengerne.

Fryker Biesla er en signal signering for å vise alle at det satses og for å blidgjøre fansen. Jeg frykter at dette kun vil bli dyrt å sparke... eller at han slutter i protest fordi bungalowene på treningsfeltet ikke ble bygget raskt nok.. uansett hva som skjer. Ny coach kan ikke lastes for klubben sin uduglighet, så den nye har min støtte fra dag 1. Måtte vi bare få oppleve at neste coach leder laget i minst 3 år..tror det er viktigere enn om det er PH eller Bielsa.

Blank_File

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1713 på: Juni 01, 2018, 13:53:14 »
Ingenting annet enn noen uttalelser omsatt i handling på hva vi vil gjøre sportslig de resterende 4 årene av 5 årsplanen er interessant. Dette sludderet kan ikke fortsette. Jeg er rystet selv om jeg ikke heller har noe til overs for coachen Paul Heckingbottom. Jeg følger med og er interessert i klubben min, men bryr meg knapt hvem som kommer inn nå...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1714 på: Juni 01, 2018, 13:53:53 »
Nå blir det vel ikke headcoachen som får sparken etter 7-8 kamper, men headcoachen selv som går pga misnøye med et eller annet. :(

Og vi vil være like langt.

Hvis Bielsa er en kar som tåler å ha en spillerstall på nest øverste nivå, tåler å møte motstandere som spiller som Millwall osv så kan dette bli bra.
Ellers er jeg redd det bare blir en ny kaosstart på oss med nye koster medio oktober.

Er spent nå ja.

Ikke på sommeren. Tipper det kommer ok folk inn.

Jeg er spent på hvilke resultater vi møter med i august, og om det vil være progresjon i spillet vårt.

jaja, det skal no bli spennende på prøøøve i alle fall...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1715 på: Juni 01, 2018, 13:57:07 »
HAY:

Bielsa prominent on the list of candidates at Leeds but not the only option, and Leeds are aware that other clubs might get involved with him. Want a rapid appointment though. #lufc

13:53 - 1 Jun 2018


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1716 på: Juni 01, 2018, 14:12:22 »
Hvis det er noe i dette som Pep har sagt, ja da kan Bielsa være mannen
My admiration for Marcelo Bielsa is huge because he makes the players much, much better," added Guardiola.
Read more at https://talksport.com/football/leeds-united-news-managerial-target-marcelo-bielsa-best-coach-world-according-guardiola-and#kBP8jv034IRiVGJx.99

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1717 på: Juni 01, 2018, 14:14:03 »
Når Orta reiser til Hellas i går for å fortelle Heckingbottom at han er ferdig, to dager før han kommer hjem fra ferie, da antar jeg tidspresset er fordi en ny headcoach er klar og skal annonseres.

Eller så kanskje det gjøres sånn fordi vi er Leeds.
 

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1718 på: Juni 01, 2018, 14:15:22 »
Når Orta reiser til Hellas i går for å fortelle Heckingbottom at han er ferdig, to dager før han kommer hjem fra ferie, da antar jeg tidspresset er fordi en ny headcoach er klar og skal annonseres.

Eller så kanskje det gjøres sånn fordi vi er Leeds.

Tror du har rett.
Vi får ny head coach i løpet av helgen eller førstkommende mandag.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1719 på: Juni 01, 2018, 14:17:43 »
Kan jo stemme bra med at Kinnear var i argentina forrige uke
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1720 på: Juni 01, 2018, 14:19:04 »
Alltid godt med en argentinsk biff og et nydelig glass rødt fra Italia til

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1721 på: Juni 01, 2018, 14:19:55 »
The search for a new head coach I understand is extensive & although Bielsa’s name is prominent there are others doing the rounds - Laudrup, Ranieri & Víctor Sánchez del Amo - young, keen, energetic  - who was linked before. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1722 på: Juni 01, 2018, 14:29:00 »
The search for a new head coach I understand is extensive & although Bielsa’s name is prominent there are others doing the rounds - Laudrup, Ranieri & Víctor Sánchez del Amo - young, keen, energetic  - who was linked before. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Forferdelig statistikk som manager denne Victor Sanchez:

https://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADctor_S%C3%A1nchez

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1723 på: Juni 01, 2018, 14:48:34 »
Bielsa eller Ranieri så blir eg fornøyd. Håper Bielsa
Pontus ❤

Cherry

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1724 på: Juni 01, 2018, 15:53:36 »
Bielsa eller Ranieri så blir eg fornøyd. Håper Bielsa

Klar for nye krative ordspill etter Bottomhekken.

Nå skal jeg hente pilsa, for å se på laget til Bielsa  :o ;D  Det er jo fredda midt opp i alt detta....
 

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1725 på: Juni 01, 2018, 16:43:01 »
Da har de en på gang. Er det Bielsa??

Enig med deg, kandidaten(e) var ikke tilgjengelig (e) før nå......eventuelt at alle betingelser
fra ny Coach måtte gjennomgåes av styret før de kunne tilby stilling til ny mann.

Det er totalt ubrukelig om det er grunnen. Enten har du tillit til en headcoach eller så har du det ikke. Holde Heck på gress til en annen er klar er helt totalt udugelig etter mitt syn. Dette skulle vært gjort direkte etter siste seriekamp hvis det var så viktig å sparke han. Sier litt om menneskesynet til de som styrer denne klubben. Send headcoachen til svarteste Østen, så sender vi han på ferie, så gir vi han sparken.

Jeg regner med at de har blitt enige med PH om denne pausen. Jeg har i hvert fall tillit til at Rad har gjort en deal med ex-coachen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1726 på: Juni 01, 2018, 17:20:34 »
White Answers

It’s the right decision. We all want stability - but there’s no point pursuing that with a man who was so clearly lacking the fans’ respect. A thoroughly decent bloke, but just wasn’t the right fit. #LUFC needs big personalities, big experience & quite frankly, massive bollocks.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1727 på: Juni 01, 2018, 17:26:37 »
Adam Pope

The search for a new head coach I understand is extensive & although Bielsa’s name is prominent there are others doing the rounds - Laudrup, Ranieri & Víctor Sánchez del Amo - young, keen, energetic  - who was linked before. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1728 på: Juni 01, 2018, 18:16:14 »
Merker meg at flere tror at med en kjent, merittert manager, følger det automatisk dyrere spillere inn, altså spillere på et høyere nivå.

Så enkelt er det vel ikke?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1729 på: Juni 01, 2018, 18:46:05 »
Simon O’Rouke
Kinnear spent last week in Argentina.. two of the four listed currently reside there.

Mario Giunta
Leeds United have just sacked the manager. They’re in contact with Matias Almeyda, Marcelo Bielsa and Steve Bruce; also with Claudio Ranieri but he’s the most difficult name for them. Leeds will take a decision on next 2 days. @SkySportsNews

Simon O’Rouke
Almeyda stepped down as Chivas manager just yesterday, and according to the press covering it, has spent the last few weeks home in Argentina.. it fits.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1730 på: Juni 01, 2018, 18:52:45 »
The 4th official med 25.000 følgere

BREAKING: We are getting unconfirmed reports that Marcelo Bielsa has agreed to be the Leeds United manager. Official announcement may be made in less than 72 hours by #lufc.

This is an 'Unconfirmed report' so do take this news with a grain of salt.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1731 på: Juni 01, 2018, 20:07:10 »
The 4th official med 25.000 følgere

BREAKING: We are getting unconfirmed reports that Marcelo Bielsa has agreed to be the Leeds United manager. Official announcement may be made in less than 72 hours by #lufc.

This is an 'Unconfirmed report' so do take this news with a grain of salt.

Jeg regelrett HATER sånne utspill. Klarer ikke å få meg til og tro at vi skal få en slik kapasitet inn hos oss. Hvorfor i all verden vil han det?? Også blir jeg spinnvill på innsiden!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1732 på: Juni 01, 2018, 20:13:43 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1733 på: Juni 01, 2018, 20:16:21 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Taktisk ser det jo spennende ut offensivt..... 8)

Stort fokus sentralt på midtbanen ihvertfall. Når han ser O`Kane og Phillips spille der, antar jeg han er like raskt på tur hjem som fra Lazio.  ;D
« Siste redigering: Juni 01, 2018, 20:18:35 av Kato »
 

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1734 på: Juni 01, 2018, 20:20:57 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Taktisk ser det jo spennende ut offensivt..... 8)

Så er det jo smått utrolig, at han i en alder av 62 aldri har vunnet en tittel selv om han omtales som verdens beste..

Dette lukter en dyr sparking med heftig etterlønn!


leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1735 på: Juni 01, 2018, 20:21:16 »
Tenk okane i det systemet. En spiller som sliter med å forstå rollen i en flat 4er.
Gud bedre meg

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1736 på: Juni 01, 2018, 20:21:18 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Taktisk ser det jo spennende ut offensivt..... 8)

Stort fokus sentralt på midtbanen ihvertfall. Når han ser O`Kane og Phillips spille der, antar jeg han er like raskt på tur hjem som fra Lazio.  ;D

O`Kane blir nok frigitt / solgt. Phillips bør det samme. Hvis da han får gjennom sine krav om ny spillere, ja da vil nok de posisjonene som vi trenger spillere i, forsterkes kraftig

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1737 på: Juni 01, 2018, 20:23:29 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Taktisk ser det jo spennende ut offensivt..... 8)

Stort fokus sentralt på midtbanen ihvertfall. Når han ser O`Kane og Phillips spille der, antar jeg han er like raskt på tur hjem som fra Lazio.  ;D

O`Kane blir nok frigitt / solgt. Phillips bør det samme. Hvis da han får gjennom sine krav om ny spillere, ja da vil nok de posisjonene som vi trenger spillere i, forsterkes kraftig

Han kommer ikke her uten lovnader om spillerkjøp.
Og da kjøp i en liga du er fornøyd med.
Er en kravstor brumlebass. Et ego opp fra TC og PH, minst ;D

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1738 på: Juni 01, 2018, 20:23:54 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Taktisk ser det jo spennende ut offensivt..... 8)

Stort fokus sentralt på midtbanen ihvertfall. Når han ser O`Kane og Phillips spille der, antar jeg han er like raskt på tur hjem som fra Lazio.  ;D

O`Kane blir nok frigitt / solgt. Phillips bør det samme. Hvis da han får gjennom sine krav om ny spillere, ja da vil nok de posisjonene som vi trenger spillere i, forsterkes kraftig

Hvilke krav? Har du snakket med han så del det med oss.. Blir det han gammern fra Argentina?

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1739 på: Juni 01, 2018, 20:25:05 »
Etter å ha bedervet mine tanker på ny manager/coach. Ja da sitter jeg igjen med positive vibber hvis det skulle vise seg å bli Bielsa. En ting er at han har en pondus, få andre ledige på markedet har. Men når jeg leser hvordan da Pochettino og Pep lovpriser ham for å få det beste ut av spillerne. Ja da kan vi ha et fortrinn hvis vi må låne spillere fra de klubbene. Pep og Pochettino vil da nok være velvillige med å låne ut spillere til en coach som de ser på som kan utvikle spillerne sine videre

Taktisk ser det jo spennende ut offensivt..... 8)

Stort fokus sentralt på midtbanen ihvertfall. Når han ser O`Kane og Phillips spille der, antar jeg han er like raskt på tur hjem som fra Lazio.  ;D

O`Kane blir nok frigitt / solgt. Phillips bør det samme. Hvis da han får gjennom sine krav om ny spillere, ja da vil nok de posisjonene som vi trenger spillere i, forsterkes kraftig

Hvilke krav? Har du snakket med han så del det med oss.. Blir det han gammern fra Argentina?

Bedre med en rutinert gammlis, en en fersk sprellebass