Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 280353 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #150 på: Februar 11, 2012, 18:40:44 »
Flere som så intervjuet med NR nå nettopp på LUTV? :-[ :-\ :-\

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #151 på: Februar 11, 2012, 18:42:03 »
Hva sa NR på LUTV da ?

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #152 på: Februar 11, 2012, 18:43:08 »
Flere som så intervjuet med NR nå nettopp på LUTV? :-[ :-\ :-\

Fortell...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #153 på: Februar 11, 2012, 18:47:05 »
Hva sa NR på LUTV da ?

Sto og så ned i bakken, unskyldte seg for ung tropp, forklarte vi er inne i en vond trend, dette må vi jobbe med for og snu, stolt av og lede laget på ER...etc... hadde jeg lukket øynene skulle jeg tro det var SG som snakket :-\

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #154 på: Februar 11, 2012, 18:50:20 »
Hva sa NR på LUTV da ?

Sto og så ned i bakken, unskyldte seg for ung tropp, forklarte vi er inne i en vond trend, dette må vi jobbe med for og snu, stolt av og lede laget på ER...etc... hadde jeg lukket øynene skulle jeg tro det var SG som snakket :-\

Uff uff, dakars. Da må de rutinerte få sjanse igjen hvis ikke unggutta tåler presset. Vi har ikke tid til "å vente å se", det må snu fort som fankern.

Ikke lenge før vi sitter ringside rørleggermesteren, og da må det bli seiere på rekke og rad.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #155 på: Februar 11, 2012, 18:51:33 »
Skremmende likt SG ja når du oppsumerer hva han sa på LUTV ja, skulle tru at han nesten er klar over at han kanskje ikke er midlertidig manager til uka engang !

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #156 på: Februar 11, 2012, 18:58:36 »
Hva sa NR på LUTV da ?

Sto og så ned i bakken, unskyldte seg for ung tropp, forklarte vi er inne i en vond trend, dette må vi jobbe med for og snu, stolt av og lede laget på ER...etc... hadde jeg lukket øynene skulle jeg tro det var SG som snakket :-\
"Excuses are the refuge of the weak." Ikke rett mann for jobben.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #157 på: Februar 11, 2012, 20:42:06 »

Neil Redfearn har  leda laget i 2 kampar og har vel sjølv om det vart 3 poeng i første kampen visst at han ikkje har det som skal til for å ta Leeds steget videre.Virkar ubesluttsom,klarar ikkje engasjera,gjer iikkje grep når laget ikkje får til noko som helst :(
år dette er sagt,er eg redd eg får rett i at sit ut sesongen :(
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #158 på: Februar 11, 2012, 21:24:42 »
Intervju med NR etter dagens kamp, men ikke det jeg skrev om tidligere i tråden;

http://www.youtube.com/watch?v=KFKGpDIgHsQ&feature=youtu.be

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #159 på: Februar 11, 2012, 21:26:00 »
Intervju med NR etter dagens kamp, men ikke det jeg skrev om tidligere i tråden;

http://www.youtube.com/watch?v=KFKGpDIgHsQ&feature=youtu.be

Var vel et helt greit intervju, men han er vel litt vel defensiv. Tror han er mer redd for å tape enn å være villig til å satse litt for å vinne...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MacMurder

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #160 på: Februar 13, 2012, 21:06:40 »
Vet ikke om dette er postet før, men kan uansett være en tankevekker for enkelte:

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/we-are-leeds-united-neil-redfearn-does-not-deserve-his-chance/

HåvardK

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #161 på: Februar 13, 2012, 22:07:55 »
Vet ikke om dette er postet før, men kan uansett være en tankevekker for enkelte:

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/we-are-leeds-united-neil-redfearn-does-not-deserve-his-chance/
Tror jeg ville uttrykt meg mer hypotetisk. Til helga kommer meldingene igjen: "Denne vinner vi lett 4-0!", "Jeg har trua!" og så videre. Hvis denne mannen tar oss til opprykk, snør det oppover i h..vete i juli.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #162 på: Februar 13, 2012, 22:38:14 »
Nå skal jeg være bastant for en gangs skyld..... ;D.....NR er ikke laget for å ta oss opp, istedet for CARETAKER MANAGER sier jeg TAKE CARE EX MANAGER og vil ha inn noe tungt....om nødvendig en jævel som Neil Warnock!!! MOT!!! NR blir for blaut, hat allered begynt å skylde på gutta som lite profesjonelle osv. og har kanskje rett i det, men dette har SG skapt og han var sjefen til blant annet NR. Dette går ikke i vår klubb, rensk unna!! Nytt blod!!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #163 på: Februar 13, 2012, 23:16:09 »
Vet ikke om dette er postet før, men kan uansett være en tankevekker for enkelte:

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/we-are-leeds-united-neil-redfearn-does-not-deserve-his-chance/

En artikkel som hevder Leeds er Guds Utvalgte Folk?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #164 på: Februar 13, 2012, 23:43:10 »
Vet ikke om dette er postet før, men kan uansett være en tankevekker for enkelte:

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/we-are-leeds-united-neil-redfearn-does-not-deserve-his-chance/

En artikkel som hevder Leeds er Guds Utvalgte Folk?

-LeifO

Moderatortroll.

Hvis det er dette du mener med "Guds utvalgte folk", er svaret et rungende JA!  ;D

WE ARE LEEDS UNITED!!!

We’re a club that brings home sYes, that’s right! Remember? One of the biggest clubs in English football; a club that attracts a national and worldwide following that all but a very select few others can even dream about! upporters out in their droves, every time we visit their town. We’re a club that even after years in the doldrums could command an FA Cup sell-out at Old Trafford within hours of tickets going on sale, who similarly attracted full houses at White Hart Lane and the Emirates. We’re a club that although despised by many in the higher echelons of the game, are also missed in at least equal measure. We’re a club who had a following of 55,000 in Wembley for a League One play-off final (and could have sold many thousands more had the Football League not made such a mess of the ticket allocations), who took over 10,000 to Madrid for a ‘dead rubber’ Champions League tie, who can sell out 6,700 tickets for venues like the Ricoh Arena and Oakwell.
 
The LUFC Trust aren’t proposing anything revolutionary, they are simply campaigning for what we as Leeds United fans have a right to expect – ambition from the board, investment in players and a serious drive for promotion, and the appointment of the manager is the most pivotal decision for any such regime. If you haven’t joined, please do it now; who could possibly take issue with such a sentiment? Don’t settle for second best any more, not if the name of Leeds United is to count for anything!
Jon R.

lojosang

Sv: Re: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #165 på: Februar 13, 2012, 23:49:13 »
Bare vi ikke begynner å okkupere land i Sheffield og de begynner å sende raketter mot Elland Road fra Lancashire for vi vel tåle såpass, Jon. :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #166 på: Februar 13, 2012, 23:50:23 »
Etter å ha sett "høydepunktene" fra kampen og pre + post match intervjuet er også jeg overbevist om at Redfearn definitivt ikke er mannen! Jeg håpet han ville vokse raskt inn i rollen som SJEF men han ligner på alt annet enn det etter kampen på lørdag. Hva han til nå har uttalt om sin filosofi som manager låter heller ikke bra i mine ører. John Carver in disguise?
Jon R.

auren

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #167 på: Februar 14, 2012, 11:43:39 »
Delph er full av lovord om Redfearn:

http://www.leedsunited.com/news/20120214/fab-hoping-for-redfearn-chance_2247585_2610300

Fabien har i utgangspunktet ikke så mye å vinne på å slikke Neils rygg, så jeg tror nok han er oppriktig her.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #168 på: Februar 14, 2012, 11:59:50 »
Delph er full av lovord om Redfearn:

http://www.leedsunited.com/news/20120214/fab-hoping-for-redfearn-chance_2247585_2610300

Fabien har i utgangspunktet ikke så mye å vinne på å slikke Neils rygg, så jeg tror nok han er oppriktig her.

auren
for såvidt riktig,men han er jo fremdeles sjefen til F.D og tror det hadde blitt tatt ille opp i AV også om han hadde slengt med leppa her. I tillegg er jo det et intervju gjort av Leeds United, så man kan ikke forvente annet enn svada og propaganda derfra ;)
Ollan

RoarG

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #169 på: Februar 14, 2012, 12:10:43 »
Vet ikke om dette er postet før, men kan uansett være en tankevekker for enkelte:

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/we-are-leeds-united-neil-redfearn-does-not-deserve-his-chance/

En artikkel som hevder Leeds er Guds Utvalgte Folk?

-LeifO

Moderatortroll.
En artikkel som hevder, med stor empirisk tyngde, at Redfearn ikke kan lede lag. En seiersprosent på 18 ( :o) sier sitt. Fikk sparken i Northwich Victoria etter 9 kamper, etter å ha klart å kapre 1 - ett - poeng av 27. Jeg kan bare gratulere NV med å ha et styre som tydeligvis er handlekraftig. Juniortrenere trener juniorlag. Spillere holder kjeft når det gjelder ansettelser.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #170 på: Februar 14, 2012, 12:32:27 »
Jeg slår meg til ro med at ingen her inne, meg selv inkludert har noen som helst kompetanse til å mene hvem som er egnet som manager i Leeds eller ikke.. Man kan ønske hvem man vil, men å mene at enkelte er udugelig, passer ikke, for lite autoritær og motsatt er vel strengt tatt vanskelig for oss vite.. Kan ikke ha bastante meninger om Neil basert på noen intervjuer på tv og sitater fra avisen. Hvordan han og andre managere opererer på treningsfeltet, garderoben inn mot kamp og i pausen vet kun dem som er der, og det er spillerne...og når dem skryter så holder det for meg!

At han ikke byttet eller bytter sent kan ha sine grunner, at han er tett fordi nunez ikke får spille og rogern ikke engang er på benken, kan jo skyldes at dem rett og slett ikke er gode nok...han ser dem på treningsfeltet daglig og har nok sine grunner. Vi hører kamper på radio...en vesentlig forskjell.

Når det er sagt så sier ikke jeg at jeg ønsker han som manager, som mange andre her inne vil jeg ha en som er mer rutinert og har noe å vise til av resultater...men om det blir noe bedre er aldri helt sikkert...og da er poenget mitt igjen, vi kan ønske og mene hva vi vil, men å være så bastant og skråsikker på at han og andre er uegnet og ubrukelig, blir for dumt!

MOT


RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #171 på: Februar 14, 2012, 13:10:59 »
Spillere plassert på benken anses som gode nok. Satt Nunez og Townsend på benken mot Brighton anså NR dem for gode nok. Man må forvente grep fra en manager for å endre kampbildet. Dette skjedde ikke på lørdag, og mange lurte på hvorfor, gitt de offensive spillerne NR faktisk rådde over. Vi er like kompetente til å vurdere meritter som noen andre. Hvis man har to søkere, den ene har noen få kamper i lavere divisjoner, og den andre har en lang merittliste fra øvre divisjoner, og attpåtil har fått lag opp til PL: hvem av de to velger man?
« Siste redigering: Februar 14, 2012, 13:25:34 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #172 på: Februar 14, 2012, 13:34:38 »
Spillere plassert på benken anses som gode nok. Satt Nunez og Townsend på benken mot Brighton anså NR dem for gode nok. Man må forvente grep fra en manager for å endre kampbildet. Dette skjedde ikke på lørdag, og mange lurte på hvorfor, gitt de offensive spillerne NR faktisk rådde over. Vi er like kompetente til å vurdere meritter som noen andre. Hvis to har to søkere, den ene har noen få kamper i lavere divisjoner, og den andre har en lang merittliste fra øvre divisjoner, og attpåtil har fått lag opp til PL: hvem av de to velger du?

Ikke nødvendigvis gode nok, men du stiller med 5 mann på benken...kan towsend slite med en skade, dårlige holdninger eller innsats?? Hva vet jeg. Nunez blir nå oversett av Neil også, kan tyde på at han ikke er bra nok...men han er av de beste "nest "beste". Jeg mener han burde byttet, men det kan være faktorer som gjorde at han ikke gjorde det...derfor mener jeg vi skal være forsiktige med å hogge hodet av han... Jeg er ikke uenig i mye av det du skriver, men blir for bastant på et rimelig tynt grunnlag.

Ang hvem jeg hadde valgt, aner ikke hva som passer inn i spille gruppa... Men som uteforstående så velger jeg den med mest meritter... Noe sikkert Boro gjorde ang Gordon S, funket bra det....uten at det trenger bety at han er en elendig manager.

Prøver ikke være vanskelig, men har latt meg irritere av å lese om utrolig mye synsing og sterke meninger her inne som blir tatt på så syltynne grunnlag at det blir, ja for meg dumt.

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #173 på: Februar 14, 2012, 13:42:44 »
Spillere plassert på benken anses som gode nok. Satt Nunez og Townsend på benken mot Brighton anså NR dem for gode nok. Man må forvente grep fra en manager for å endre kampbildet. Dette skjedde ikke på lørdag, og mange lurte på hvorfor, gitt de offensive spillerne NR faktisk rådde over. Vi er like kompetente til å vurdere meritter som noen andre. Hvis to har to søkere, den ene har noen få kamper i lavere divisjoner, og den andre har en lang merittliste fra øvre divisjoner, og attpåtil har fått lag opp til PL: hvem av de to velger du?

Ikke nødvendigvis gode nok, men du stiller med 5 mann på benken...kan towsend slite med en skade, dårlige holdninger eller innsats?? Hva vet jeg. Nunez blir nå oversett av Neil også, kan tyde på at han ikke er bra nok...men han er av de beste "nest "beste". Jeg mener han burde byttet, men det kan være faktorer som gjorde at han ikke gjorde det...derfor mener jeg vi skal være forsiktige med å hogge hodet av han... Jeg er ikke uenig i mye av det du skriver, men blir for bastant på et rimelig tynt grunnlag.

Ang hvem jeg hadde valgt, aner ikke hva som passer inn i spille gruppa... Men som uteforstående så velger jeg den med mest meritter... Noe sikkert Boro gjorde ang Gordon S, funket bra det....uten at det trenger bety at han er en elendig manager.

Prøver ikke være vanskelig, men har latt meg irritere av å lese om utrolig mye synsing og sterke meninger her inne som blir tatt på så syltynne grunnlag at det blir, ja for meg dumt.

En spiller med dårlige holdninger tar man ikke ut på laget. Man setter han på transferlisten. Townsend var med. Så han har nok gode holdninger.
Siden Nunez ble tatt ut i 16-manns troppen har han ikke blitt oversett. Forventer at NR tør å bruke han i kveld mot en motstander som sliter både med skader og selvtilliten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #174 på: Februar 14, 2012, 13:55:20 »
Spillere plassert på benken anses som gode nok. Satt Nunez og Townsend på benken mot Brighton anså NR dem for gode nok. Man må forvente grep fra en manager for å endre kampbildet. Dette skjedde ikke på lørdag, og mange lurte på hvorfor, gitt de offensive spillerne NR faktisk rådde over. Vi er like kompetente til å vurdere meritter som noen andre. Hvis to har to søkere, den ene har noen få kamper i lavere divisjoner, og den andre har en lang merittliste fra øvre divisjoner, og attpåtil har fått lag opp til PL: hvem av de to velger du?

Ikke nødvendigvis gode nok, men du stiller med 5 mann på benken...kan towsend slite med en skade, dårlige holdninger eller innsats?? Hva vet jeg. Nunez blir nå oversett av Neil også, kan tyde på at han ikke er bra nok...men han er av de beste "nest "beste". Jeg mener han burde byttet, men det kan være faktorer som gjorde at han ikke gjorde det...derfor mener jeg vi skal være forsiktige med å hogge hodet av han... Jeg er ikke uenig i mye av det du skriver, men blir for bastant på et rimelig tynt grunnlag.

Ang hvem jeg hadde valgt, aner ikke hva som passer inn i spille gruppa... Men som uteforstående så velger jeg den med mest meritter... Noe sikkert Boro gjorde ang Gordon S, funket bra det....uten at det trenger bety at han er en elendig manager.

Prøver ikke være vanskelig, men har latt meg irritere av å lese om utrolig mye synsing og sterke meninger her inne som blir tatt på så syltynne grunnlag at det blir, ja for meg dumt.

En spiller med dårlige holdninger tar man ikke ut på laget. Man setter han på transferlisten. Townsend var med. Så han har nok gode holdninger.
Siden Nunez ble tatt ut i 16-manns troppen har han ikke blitt oversett. Forventer at NR tør å bruke han i kveld mot en motstander som sliter både med skader og selvtilliten.

Jeg kom med noen eksempler på hvorfor, sa ikke at han hadde dårlige holdninger.. Kanskje han er småskader, tåler ikke en hel kamp.. Poenget er at vi ikke vet hvorfor, og da er det vanskelig å være bastant i sine meninger. Jo han blir oversett gang etter gang etter gang i første 11 ern...knapt startet en kamp...men om vi ikke har bedre alternativer å sette på benken, så sitter han der. Av det jeg har sett av han så er ikke han en jeg håper får mye spilletid, men på en annen måte...kanskje han trenger masse tillit fremover så blomstrer han og blir en Leeds stjerne, ikke noe hadde vært bedre enn det.

Som jeg sa, jeg er ikke direkte uenig med deg...er vel bare det at jeg ikke gidder og har lyst til å mene sterkt om noe jeg ikke har noe grunnlag å mene noe om, da jeg kun leser her inne, aviser og hører på radio...  ;)
« Siste redigering: Februar 14, 2012, 13:57:29 av eriksen55 »

Eriksen55

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #175 på: Februar 14, 2012, 14:16:43 »
...er vel bare det at jeg ikke gidder og har lyst til å mene sterkt om noe jeg ikke har noe grunnlag å mene noe om, da jeg kun leser her inne, aviser og hører på radio...  ;)

Tror det ville blitt et rimelig dødt "Ordet er fritt"-forum om vi ikke skulle tillate oss å "synse" litt fra sofakroken i Norge..... ;)


Til topic:
Jeg håper prosessen med vår nye Manager er i godt gjenge i kulissene, og at Mr Bates har satt opp tempoet etter helgens tap. Tre meget viktige poeng gikk tapt.

Bates var tydelig på at NRs tildelte 3 kamper var "very winnable". Han røk på første forsøk etter den uttalelsen.

Jeg håper derfor interimsfasen blir kortest mulig.



Hehe for all del, jeg synser også..har meninger om diverse. Men syntes det har tatt litt av i det siste. Da mener jeg ang spillebytter, manager kandidater osv.. Forskjell på å ikke ville ha Steve Bruce fordi du ikke liker han,type fotball, historie...enn å si at han er ubrukelig å ikke vil ha sånn rask i klubben vår.. Det var et eksempel :)

Men enig med deg, håper mick mc blir offentliggjort som vår nye manager i morgen..

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #176 på: Februar 14, 2012, 15:03:58 »
Klart det har tatt av. Manageren fikk jo sparken, og klubbens viktigste stilling innehas av en ex-Halifax caretaker for tiden. Alle lurer jo fælt hvem som blir utpekt til å lede Leeds til det forjettede land. Noen gir jevnt beng, mens andre er skråsikre i sin sak m.h.t. hvem de (ikke) vil ha i sjefsstolen. Det er fire forhold som gjør at jeg ikke går for Redfearn:

1) Mangel på meritter fra PL eller tilsvarende nivå. Absolutt krav.

2) Ikke klart å snu trenden under Grayson. Skulle jeg ha hatt troen på han, måtte han vist alternative grep umiddelbart. Mer av det samme, men bare for en billigere penge?

3) Han har gjort en utmerket jobb med å utvikle spillere på juniorlaget. Siden Leeds aldri blir noen kjøpeklubb a la ManC og Chelsea, må vi utvikle våre egne talenter. Ikke fjern den faktoren som står bak denne fremgangen. La han fortsette å utvikle talenter for Leeds United. En parallell her er Eddie Gray, som sto bak utviklingen av talentene som blomstret opp under O'Leary. Gray er en grepa kar, men han var vel ikke noe manageremne?

4) Ã… være manager er noe helt annet enn bare å trene unge gutter. I tillegg den rent fotballfaglige daglige kontakten med spillerne, må manageren være dreven på transfermarkedet og god i kontraktsforhandlinger. Dette er kompetanse som Redfearn mangler, og Leeds har ikke råd til å eksperimentere med klubbens viktigste stilling. Vi må ha full pakke umiddelbart.

Tror at Leeds som best bare stagnerer under Redfearns ledelse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #177 på: Februar 14, 2012, 15:31:25 »
Klart det har tatt av. Manageren fikk jo sparken, og klubbens viktigste stilling innehas av en ex-Halifax caretaker for tiden. Alle lurer jo fælt hvem som blir utpekt til å lede Leeds til det forjettede land. Noen gir jevnt beng, mens andre er skråsikre i sin sak m.h.t. hvem de (ikke) vil ha i sjefsstolen. Det er fire forhold som gjør at jeg ikke går for Redfearn:

1) Mangel på meritter fra PL eller tilsvarende nivå. Absolutt krav.

2) Ikke klart å snu trenden under Grayson. Skulle jeg ha hatt troen på han, måtte han vist alternative grep umiddelbart. Mer av det samme, men bare for en billigere penge?

3) Han har gjort en utmerket jobb med å utvikle spillere på juniorlaget. Siden Leeds aldri blir noen kjøpeklubb a la ManC og Chelsea, må vi utvikle våre egne talenter. Ikke fjern den faktoren som står bak denne fremgangen. La han fortsette å utvikle talenter for Leeds United. En parallell her er Eddie Gray, som sto bak utviklingen av talentene som blomstret opp under O'Leary. Gray er en grepa kar, men han var vel ikke noe manageremne?

4) Ã… være manager er noe helt annet enn bare å trene unge gutter. I tillegg den rent fotballfaglige daglige kontakten med spillerne, må manageren være dreven på transfermarkedet og god i kontraktsforhandlinger. Dette er kompetanse som Redfearn mangler, og Leeds har ikke råd til å eksperimentere med klubbens viktigste stilling. Vi må ha full pakke umiddelbart.

Tror at Leeds som best bare stagnerer under Redfearns ledelse.

Helt enig med deg, og bra skrevet. Nettopp dette som var poenget mitt.. Nå er det jo ikke deg jeg siktet til i utgangspunktet heller da  :)

Hadde du skrevet at han er udugelig, innkompetent,nikkedukke ol så hadde det ikke blitt den samme særiøsiteten. Greit at det har tatt av, men sakligheten i bånn syntes ihvertfall jeg er flott.

Saklig begrunnet innlegg jeg stiller meg bak  :)

pale

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #178 på: Februar 14, 2012, 17:41:50 »
Klart det har tatt av. Manageren fikk jo sparken, og klubbens viktigste stilling innehas av en ex-Halifax caretaker for tiden. Alle lurer jo fælt hvem som blir utpekt til å lede Leeds til det forjettede land. Noen gir jevnt beng, mens andre er skråsikre i sin sak m.h.t. hvem de (ikke) vil ha i sjefsstolen. Det er fire forhold som gjør at jeg ikke går for Redfearn:

1) Mangel på meritter fra PL eller tilsvarende nivå. Absolutt krav.

2) Ikke klart å snu trenden under Grayson. Skulle jeg ha hatt troen på han, måtte han vist alternative grep umiddelbart. Mer av det samme, men bare for en billigere penge?

3) Han har gjort en utmerket jobb med å utvikle spillere på juniorlaget. Siden Leeds aldri blir noen kjøpeklubb a la ManC og Chelsea, må vi utvikle våre egne talenter. Ikke fjern den faktoren som står bak denne fremgangen. La han fortsette å utvikle talenter for Leeds United. En parallell her er Eddie Gray, som sto bak utviklingen av talentene som blomstret opp under O'Leary. Gray er en grepa kar, men han var vel ikke noe manageremne?

4) Ã… være manager er noe helt annet enn bare å trene unge gutter. I tillegg den rent fotballfaglige daglige kontakten med spillerne, må manageren være dreven på transfermarkedet og god i kontraktsforhandlinger. Dette er kompetanse som Redfearn mangler, og Leeds har ikke råd til å eksperimentere med klubbens viktigste stilling. Vi må ha full pakke umiddelbart.

Tror at Leeds som best bare stagnerer under Redfearns ledelse.
Strålende innlegg Roar. Tiltredes, selv om jeg tror Clark kunne gjort en god jobb.

Kato

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #179 på: Februar 14, 2012, 17:55:59 »
Klart det har tatt av. Manageren fikk jo sparken, og klubbens viktigste stilling innehas av en ex-Halifax caretaker for tiden. Alle lurer jo fælt hvem som blir utpekt til å lede Leeds til det forjettede land. Noen gir jevnt beng, mens andre er skråsikre i sin sak m.h.t. hvem de (ikke) vil ha i sjefsstolen. Det er fire forhold som gjør at jeg ikke går for Redfearn:

1) Mangel på meritter fra PL eller tilsvarende nivå. Absolutt krav.

2) Ikke klart å snu trenden under Grayson. Skulle jeg ha hatt troen på han, måtte han vist alternative grep umiddelbart. Mer av det samme, men bare for en billigere penge?

3) Han har gjort en utmerket jobb med å utvikle spillere på juniorlaget. Siden Leeds aldri blir noen kjøpeklubb a la ManC og Chelsea, må vi utvikle våre egne talenter. Ikke fjern den faktoren som står bak denne fremgangen. La han fortsette å utvikle talenter for Leeds United. En parallell her er Eddie Gray, som sto bak utviklingen av talentene som blomstret opp under O'Leary. Gray er en grepa kar, men han var vel ikke noe manageremne?

4) Ã… være manager er noe helt annet enn bare å trene unge gutter. I tillegg den rent fotballfaglige daglige kontakten med spillerne, må manageren være dreven på transfermarkedet og god i kontraktsforhandlinger. Dette er kompetanse som Redfearn mangler, og Leeds har ikke råd til å eksperimentere med klubbens viktigste stilling. Vi må ha full pakke umiddelbart.

Tror at Leeds som best bare stagnerer under Redfearns ledelse.

Tipper det Er Harvey som tar seg av kontraktsforhandlingene.