Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 280163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #450 på: Desember 31, 2014, 21:25:46 »
Redfearn har ikke råd til tap i neste kamp. Sunderland ikke medregna. Taper Leeds. Ja da mister han jobben

samadhi

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #451 på: Desember 31, 2014, 22:45:23 »
Vanskelig å vurdere denne karen, når man ikke vet hvor mye han egentlig styrer.

Hvis det er han som holder på diamanten ennå, så er det oppsigelsesgrunn i seg selv.

Den som har bestemt at Mowatt skal ta alle dødballene bør også få fyken. Eller at Doukara fikk starte 2 omgangen etter å ha daffet rundt de første 45 er f.... meg en skandale.

Etter å ha tenkt meg grundig om, kan jeg bare huske en gang denne sesongen Mowatt har slått et frispark over fremste forsvarsspiller.

Etter å ha tenkt meg enda grundigere om, kan jeg ikke huske et eneste positivt touch eller pasning fra Doukara i førsteomgang i går. At han kom ut etter pause kan jeg ikke innbille meg det finnes en eneste sportslig begrunnelse for. Vi hadde jo bare gjort ett bytte i første omgang.

Hadde en fin stikker til Antenucci på det som var vår eneste halvsjanse i løpet av 90 minutter.
Bortsett fra det var han rimelig hjelpesløs ja  :'(
« Siste redigering: Januar 01, 2015, 09:19:06 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #452 på: Januar 01, 2015, 00:39:51 »
Massimo Cellino could be on the verge of sacking his fourth manager in only seventh months

It has been reported that current owner Massimo Cellino is running out of patience with boss Neil Redfearn and is mulling the idea of sacking his fourth manager in only seven months, it is reported.

After five defeats in only seven matches it’s believed that Cellino is growing increasingly frustrated and is contemplating the idea of bringing in someone new to take the helm at Elland Road.

Redfearn was appointed in November after three separate spells as caretaker after succeeding Darko Milanic, whose reign lasted little over a month.

However, it has hardly been a romantic time in charge for Redfearn and after a horrible spell the Whites now sit only one point clear of the relegation zone heading into 2015.


Cellino has already dispensed with Brian McDermott, Dave Hockaday and Milanic during his tempestuous spell as owner at Elland Road.

Cellino currently has bigger problems to deal with as he appears before the Football League in a little over two weeks. He is appealing against his disqualification for breaching the “fit and proper person” ownership test.

Leeds travel to Sunderland on Sunday and while defeat is a likely outcome, there will have no repercussions, it will be the trip to Bolton in the league after that could decide Redfearn’s future at Elland Road

Read more at http://www.squawka.com/news/massimo-cellino-could-be-on-the-verge-of-sacking-his-fourth-manager-in-only-seventh-months/261964#rv0Fpji55F2Wlfoj.99
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #453 på: Januar 01, 2015, 10:22:49 »
@APOPEY: #lufc Club back Neil Redfearn: "There's no question around Neil, there's a requirement for fresh faces on the pitch, NOT a fresh manager. "




Manager......hmmmmm....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #454 på: Januar 01, 2015, 16:49:26 »
Ikke så lett å finne ut hva en skal gjøre på dødball heller, da. Vi har jo absoluttt ingen som truer luftrommet. Og da blir vi nødvendigvis sårbare bakover også, noe vi fikk se på 2-0-målet i går.

Kan ikke se for meg en eneste person med fornuften i behold som ønsker å være manager(evt trener) i Leeds under de rådende arbeidsforhold. Får antagelig ikke beestemme formasjon på laget en gang, langt mindre ha noen innvirkning på spillerstall. Ser at de spillerne som er linket i lånevinduet er fra Italia, og da er det vel ikke Redders som har kommet med ønsker.

Håpløst prosjekt, og ser ikke veien ut av uføret heller, dessverre.

rent bortsett fra egen scouting fra cellino7hans menn;
hvilket faktisk grunnlag har du for uttalelsene over?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

rai

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #455 på: Januar 01, 2015, 17:17:52 »
Ser at nrk.no spekulerer:
Leeds sparker sin fjerde manager? Neil Redfearn kan få sparken i Leeds etter fem tap på sju ligakamper. laget har rotet seg inn i nedrykksstriden i Championship. Eier Massimo Cellino skal ha mistet troen på manageren, og skal være på jakt etter sin femte manager i løpet av sju måneder.

Andersen

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #456 på: Januar 01, 2015, 19:19:48 »
Hvis dette stemmer , er vi blitt en virkelig parodi klubb !,  men kanskje Redfearn alikevel kun er en Akademi trener med kun suksess med å få frem nye lovende Leeds spillere ? Men skulle ikke forundre meg at MC sparker Redfearn etter et eventuelt tap mot Sunderland i FA - cupen ?

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #457 på: Januar 01, 2015, 19:21:12 »
Ser at nrk.no spekulerer:
Leeds sparker sin fjerde manager? Neil Redfearn kan få sparken i Leeds etter fem tap på sju ligakamper. laget har rotet seg inn i nedrykksstriden i Championship. Eier Massimo Cellino skal ha mistet troen på manageren, og skal være på jakt etter sin femte manager i løpet av sju måneder.

De har vel lest squawka de også, da.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #458 på: Januar 01, 2015, 21:35:03 »
Ser at nrk.no spekulerer:
Leeds sparker sin fjerde manager? Neil Redfearn kan få sparken i Leeds etter fem tap på sju ligakamper. laget har rotet seg inn i nedrykksstriden i Championship. Eier Massimo Cellino skal ha mistet troen på manageren, og skal være på jakt etter sin femte manager i løpet av sju måneder.


Slik bør ikke NRK holde på. De har ikke engang giddet å oppgi kilde til denne spekulasjonen.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #459 på: Januar 01, 2015, 21:55:36 »
Ikke det at jeg skal gi Redfearn sparken. Men sett at jeg hadde vært Cellino. Ja da ville jeg forhørt meg med Martinez i Everton. Han er nok på vippen til å få fyken i Everton

Leedsfan

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #460 på: Januar 01, 2015, 22:03:41 »
Ikke det at jeg skal gi Redfearn sparken. Men sett at jeg hadde vært Cellino. Ja da ville jeg forhørt meg med Martinez i Everton. Han er nok på vippen til å få fyken i Everton

Jeg har alltid likt han, men nå er han dessverre i en annen liga enn det vi er..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #461 på: Januar 01, 2015, 22:10:29 »
Ikke så lett å finne ut hva en skal gjøre på dødball heller, da. Vi har jo absoluttt ingen som truer luftrommet. Og da blir vi nødvendigvis sårbare bakover også, noe vi fikk se på 2-0-målet i går.

Kan ikke se for meg en eneste person med fornuften i behold som ønsker å være manager(evt trener) i Leeds under de rådende arbeidsforhold. Får antagelig ikke beestemme formasjon på laget en gang, langt mindre ha noen innvirkning på spillerstall. Ser at de spillerne som er linket i lånevinduet er fra Italia, og da er det vel ikke Redders som har kommet med ønsker.

Håpløst prosjekt, og ser ikke veien ut av uføret heller, dessverre.


rent bortsett fra egen scouting fra cellino7hans menn;
hvilket faktisk grunnlag har du for uttalelsene over?
-Det elendige hodespillet har jo vært gjennomgående gjennom hele høsten
-Det faktum at Cellino har sparket fire managere etter sin ankomst er for meg et faktisk grunnlag for å påstå at arbeidsforholdene under ham er vanskelige
-Innkjøp/lån av spillere fra Italia ernsterke indisier på at det er Cellino og ikke Redfearn som råder over spillerstallen

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #462 på: Januar 01, 2015, 22:13:50 »
Ikke det at jeg skal gi Redfearn sparken. Men sett at jeg hadde vært Cellino. Ja da ville jeg forhørt meg med Martinez i Everton. Han er nok på vippen til å få fyken i Everton

Jeg har alltid likt han, men nå er han dessverre i en annen liga enn det vi er..


Ã… forhøre seg koster jo ingenting. Gi han en bomus hvis Leeds beholder plassen. Samt et bra budsjett til sommerens overganger.
OOOOOOps. Glemte en liten tid at det er Cellino som styrer showet

Runar

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #463 på: Januar 01, 2015, 22:31:18 »
Ikke så lett å finne ut hva en skal gjøre på dødball heller, da. Vi har jo absoluttt ingen som truer luftrommet. Og da blir vi nødvendigvis sårbare bakover også, noe vi fikk se på 2-0-målet i går.

Kan ikke se for meg en eneste person med fornuften i behold som ønsker å være manager(evt trener) i Leeds under de rådende arbeidsforhold. Får antagelig ikke beestemme formasjon på laget en gang, langt mindre ha noen innvirkning på spillerstall. Ser at de spillerne som er linket i lånevinduet er fra Italia, og da er det vel ikke Redders som har kommet med ønsker.

Håpløst prosjekt, og ser ikke veien ut av uføret heller, dessverre.


rent bortsett fra egen scouting fra cellino7hans menn;
hvilket faktisk grunnlag har du for uttalelsene over?
-Det elendige hodespillet har jo vært gjennomgående gjennom hele høsten
-Det faktum at Cellino har sparket fire managere etter sin ankomst er for meg et faktisk grunnlag for å påstå at arbeidsforholdene under ham er vanskelige
-Innkjøp/lån av spillere fra Italia ernsterke indisier på at det er Cellino og ikke Redfearn som råder over spillerstallen


Det er Cellino som er pådriver for spillere inn og ut, Redfearn sin jobb er å trene, lede og utvikle de spillerne som til enhver tid er i troppen.
 

Sleivind

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #464 på: Januar 01, 2015, 22:31:48 »
Vanskelig å vurdere denne karen, når man ikke vet hvor mye han egentlig styrer.

Hvis det er han som holder på diamanten ennå, så er det oppsigelsesgrunn i seg selv.

Den som har bestemt at Mowatt skal ta alle dødballene bør også få fyken. Eller at Doukara fikk starte 2 omgangen etter å ha daffet rundt de første 45 er f.... meg en skandale.

Etter å ha tenkt meg grundig om, kan jeg bare huske en gang denne sesongen Mowatt har slått et frispark over fremste forsvarsspiller.

Etter å ha tenkt meg enda grundigere om, kan jeg ikke huske et eneste positivt touch eller pasning fra Doukara i førsteomgang i går. At han kom ut etter pause kan jeg ikke innbille meg det finnes en eneste sportslig begrunnelse for. Vi hadde jo bare gjort ett bytte i første omgang.

Og det sånne "småting" som gjør at jeg tviler på Redfearn allerede nå. Mowatt har sikkert slått 100 dårlige dødballer på rad, likevel får han lov til å fortsette. Til og med jeg hadde slått det bedre. Vi spiller en formasjon vi ikke makter å gjennomføre. Sharp blir brukt som kantspiller.

Nå har ikke Redfearn enkle arbeidsforhold, og han leder et lag totalt blottet for selvtillit. Jeg er redd han stoler litt for mye på den yngre garde. De gjør mye bra, men de svikter for ofte i avgjørende sitasjoner.

Han skal slite for å snu den vonde trenden vi er kommet inn i.

Kato

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #465 på: Januar 15, 2015, 14:20:25 »
"I love Neil and think he is doing his best," Cellino said. "He is not experienced and needs to make mistakes to learn.

"We are building a new culture, a new history and trying to help the players go in a better way.

"Neill is the best coach we could have at the moment."


Ja det er ikke tvil om hvor skylda legges for resultatene. Fra Teamtalk.
 

Cherry

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #466 på: Januar 16, 2015, 15:41:15 »
Som også denne fra Redfearn...oser av negativitet og usikkerhet.  Ikke bra.

"Ultimately we have an owner, a recruiter and it's not just one man. It's not just a manager bringing players in. I'm head coach and I can only suggest players."

Asked whether new signings were dependent on Cellino, Redfearn added: "I wouldn't know. I wouldn't know the case either way.

Ukomfortabel med tingenes tilstand. Får ikke inn nye spillere FØR Cellino er funnet "proper or not",
og de han har anbefalt av spillere er vel ikke akkurat godkjent av Cellino & Co....ikke lett!

jeg skjønner ståa `til alle parter, men for klubben & fans er dette uholdbart....
 

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #467 på: Januar 16, 2015, 18:20:26 »
Som også denne fra Redfearn...oser av negativitet og usikkerhet.  Ikke bra.

"Ultimately we have an owner, a recruiter and it's not just one man. It's not just a manager bringing players in. I'm head coach and I can only suggest players."

Asked whether new signings were dependent on Cellino, Redfearn added: "I wouldn't know. I wouldn't know the case either way.

Ukomfortabel med tingenes tilstand. Får ikke inn nye spillere FØR Cellino er funnet "proper or not",
og de han har anbefalt av spillere er vel ikke akkurat godkjent av Cellino & Co....ikke lett!

jeg skjønner ståa `til alle parter, men for klubben & fans er dette uholdbart....
att ägaren har sista ordet är väl inget nytt, tror någon att spelarna warnock grayson bmd med mera tog in med andra ägare var deras önskespelare? sedan att det blir lite annorlunda med cellino tycker jag kan  vara intressant och jag är beredd att ge det lite tid, gillar tanken med mera egna spelare satsning på yngre spelare kanhända lite för mycket italenare men som sagt beredd att utan probem ge honom tid till sommaren 2016, 
 

enur

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #468 på: Januar 17, 2015, 17:49:03 »
Kan Redfearn klare å snu en svært dårlig trend, eller er det snart på tide å prøve en ny trener?

Faktum sålangt er i hvert fall at resultatene ikke er noe bedre enn under Hockaday og
Milanic, og at vi styrer mot et sikkert nedrykk hvis ikke ting bedrer seg.

Edit: Fint med antijinx. Vi scorte selvfølgelig i det øyeblikket jeg postet innlegget.

____________
enur

Marching on together

Jon R

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #469 på: Januar 17, 2015, 20:33:27 »
Nok en manager/ head-coach som må slite med at utenomsportslige ting stjeler fokuset. Vi får håpe han takler det bedre enn Brian McDermott.  :(
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #470 på: Januar 18, 2015, 22:12:21 »
Innlegg i YEP i dag :
We haven't won in 8 games, it's 5 defeats and 3 draws, and people are actually praising Neil Redfearn!

 If we actually manage to win a game they'll probably put a statue of him up!

 Since the Derby game he's been praised for the changes he's made, and he's made changes in each game, even though we still haven't won!

 People are now praising the players they were knocking before and knocking the players they were praising before, yet nothing has changed.

 This club is absolutely crackers!

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #471 på: Januar 18, 2015, 22:19:48 »
Innlegg i YEP i dag :
We haven't won in 8 games, it's 5 defeats and 3 draws, and people are actually praising Neil Redfearn!

 If we actually manage to win a game they'll probably put a statue of him up!

 Since the Derby game he's been praised for the changes he's made, and he's made changes in each game, even though we still haven't won!

 People are now praising the players they were knocking before and knocking the players they were praising before, yet nothing has changed.

 This club is absolutely crackers!

Kan litt av forklaringen være at vi virker mer solide bakover og farligere framover?

(Vill gjetting fra min side altså.)
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #472 på: Januar 18, 2015, 22:55:23 »

Innlegg i YEP i dag :
We haven't won in 8 games, it's 5 defeats and 3 draws, and people are actually praising Neil Redfearn!

 If we actually manage to win a game they'll probably put a statue of him up!

 Since the Derby game he's been praised for the changes he's made, and he's made changes in each game, even though we still haven't won!

 People are now praising the players they were knocking before and knocking the players they were praising before, yet nothing has changed.

 This club is absolutely crackers!


Absolutt ett artig innlegg. Poenget er vel hvis vi ikke skal kunne se noe positivt i ett uendelig mørke hva skal vi gjøre???

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #473 på: Januar 18, 2015, 23:11:40 »
Innlegg i YEP i dag :
We haven't won in 8 games, it's 5 defeats and 3 draws, and people are actually praising Neil Redfearn!

 If we actually manage to win a game they'll probably put a statue of him up!

 Since the Derby game he's been praised for the changes he's made, and he's made changes in each game, even though we still haven't won!

 People are now praising the players they were knocking before and knocking the players they were praising before, yet nothing has changed.

 This club is absolutely crackers!

Enig. Det er helt klart for mye positivitet og glede i klubben vår for øyeblikket.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #474 på: Januar 20, 2015, 16:18:25 »
OM IKKE NEIL REDFEARN BLIR SPARKET I KVELD SÃ… REGN DET FOR SIKKERT AT HAN SITTER FREM TIL 10.APRIL!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #475 på: Januar 20, 2015, 16:36:58 »
OM IKKE NEIL REDFEARN BLIR SPARKET I KVELD SÃ… REGN DET FOR SIKKERT AT HAN SITTER FREM TIL 10.APRIL!  ;)
Ja, slik at nedrykket er sikret.. :(

Nørgaard

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #476 på: Januar 20, 2015, 20:09:02 »
OM IKKE NEIL REDFEARN BLIR SPARKET I KVELD SÃ… REGN DET FOR SIKKERT AT HAN SITTER FREM TIL 10.APRIL!  ;)
Ja, slik at nedrykket er sikret.. :(

Rykker vi ned det Cellinos skyld, ikke Redders

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #477 på: Januar 23, 2015, 15:44:04 »
Da får vi se da, hvor god Redfearn er når han nå får ansvaret for laget i nesten 4 måneder uten innblanding av Massimo Cellino! 

Nå blir det virkelig sving på sakene!

Jeg regner med at vi i april er velig nær play-off, men at vi ikke klarer det fordi "diamanten" er tilbake i de 5 siste kampene!   ;)

Cardiff City     H
Norwich City  H
Charlton.         B
Sheffield Wed B
Rotherham      H

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #478 på: Januar 23, 2015, 21:11:50 »
Jeg er moderat optimist for resten av sesongen . Det har jeg vært de siste 10 - 12 åra ! YOU NEVER KNOW WITH LEEDS !  men klarer vi oss i wankershipleage  i år også , er jeg mere optimist når sesongen sparkes i gang igjen i aug . Og må bestille nye fingernegler igjen som vanlig ved hver sesongslutt.  ::)

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #479 på: Januar 24, 2015, 00:25:46 »
OM IKKE NEIL REDFEARN BLIR SPARKET I KVELD SÃ… REGN DET FOR SIKKERT AT HAN SITTER FREM TIL 10.APRIL!  ;)
Ja, slik at nedrykket er sikret.. :(

Rykker vi ned det Cellinos skyld, ikke Redders
kan vi säga som så att går det dåligt är det cellinos fel och går det bra är det redfearns eller spelarnas förtjänst?