Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 282489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #630 på: April 01, 2015, 18:39:10 »
Leeds med Redders
Played 32 Won 12 Drawn 6 Lost 14 Win % 38
En slik statistikk holder ikke, skal Leeds rykke opp

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #631 på: April 01, 2015, 21:24:01 »
Leeds med Redders
Played 32 Won 12 Drawn 6 Lost 14 Win % 38
En slik statistikk holder ikke, skal Leeds rykke opp
Det går et vesentlig tidsskille før og etter nyttår.
I 2014 ledet Redders laget til 14 poeng på 17 kamper (4 seire, 2 uavgjorte, 15 tap). Omregnet til 46 kamper blir det i underkant av 38 poeng, som normalt gir nedrykk.
I 2015 har vi 28 poeng på 15 kamper (8 seire, 4 uavgjorte, 3 tap). Omregnet til 46 kamper blir det nesten 86 poeng, som normalt gir direkte opprykk.

Men det må naturligvis være et mål å bli bedre neste sesong. Jeg føler at det er mye å gå på spillemessig.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #632 på: April 02, 2015, 14:34:14 »
For de som har fått med seg Thompson nyheten, så er jeg fryktelig spent nå på Redfearn.

Vi får se hva han sier på pressekonferanse

sportcarl1

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #633 på: April 02, 2015, 14:46:02 »
Leeds med Redders
Played 32 Won 12 Drawn 6 Lost 14 Win % 38
En slik statistikk holder ikke, skal Leeds rykke opp
Det går et vesentlig tidsskille før og etter nyttår.
I 2014 ledet Redders laget til 14 poeng på 17 kamper (4 seire, 2 uavgjorte, 15 tap). Omregnet til 46 kamper blir det i underkant av 38 poeng, som normalt gir nedrykk.
I 2015 har vi 28 poeng på 15 kamper (8 seire, 4 uavgjorte, 3 tap). Omregnet til 46 kamper blir det nesten 86 poeng, som normalt gir direkte opprykk.

Men det må naturligvis være et mål å bli bedre neste sesong. Jeg føler at det er mye å gå på spillemessig.
finns förutsttningar för en bättre 15/16 säsong, utrensningarna är  i princip klara, ungdommarna blir bara bättre och bättre, behövs bara 3-4 förstärkningar
 

Leedsgutt

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #634 på: April 02, 2015, 15:55:26 »
#lufc NR on Steve Thompson suspension :"I have to have a,good hard think now.... It's disappointing. It's under mining."

 NR :"I would have liked to have known about it beforehand. "

NR on Thompson :"It's the ideal partnership. We bounce off eachother."

:"I love this football club. But this is difficult."

Redfearn: "It seems a really strange decision and I'm bitterly disappointed."

Redfearn: "It's unbalancing the stability that we had. It goes against everything we're doing."

I've got to have a real hard think. Where before it was a no brainer (to stay) I've got have a think."


han skal visst også ha blitt fortalt at han ikke kan bruke Antenucci pga en målbonus.  (  ikke bekreftet)

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #635 på: April 02, 2015, 15:56:38 »
#lufc NR on Steve Thompson suspension :"I have to have a,good hard think now.... It's disappointing. It's under mining."

 NR :"I would have liked to have known about it beforehand. "

NR on Thompson :"It's the ideal partnership. We bounce off eachother."

:"I love this football club. But this is difficult."

Redfearn: "It seems a really strange decision and I'm bitterly disappointed."

Redfearn: "It's unbalancing the stability that we had. It goes against everything we're doing."

I've got to have a real hard think. Where before it was a no brainer (to stay) I've got have a think."


han skal visst også ha blitt fortalt at han ikke kan bruke Antenucci pga en målbonus.  (  ikke bekreftet)

Og det betyr at mot Blackburn. Ja da er ikke Redfearn på sidelinja

raggen

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #636 på: April 02, 2015, 16:07:52 »
sirkus leeds suser videre ??? ??? >:( >:( :'( :'(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #637 på: April 02, 2015, 17:25:10 »
Fy faen for en suppeklubb !  >:( >:( nå er jeg lei ! enda godt at vi ikke rykket ned denne sesongen ! Håper ledelsen i klubben har en god forklaring på dette ! Skjønner NR hvis han forlater Leeds nå ! Det skal alltid være noe dritt i denne klubben  >:(

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #638 på: April 02, 2015, 18:27:03 »
Har nettopp sett pressekonferansen før Blackburn-kampen. Det meste dreide seg om den absurde situasjonen etter sparkingen av Steve Thompson.

Endelig hadde klubben begynt på en etterlengtet opptur hvor mye fungerte. Så kommer dette sjokket ut av ingenting.

Jeg synes oppriktig synd på Redfearn akkurat nå. Og på alle trofaste fans som følger klubben i tykt og tynt. Det ser ut som om nedturene aldri skal ta slutt.

 :(   :o
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #640 på: April 02, 2015, 19:56:42 »
Akkurat nå som ting begynner å se lyst ut!! Det som er ille er at  Redfearns skjebne er avhengig av  Thompsons. Og unguttas skjebne er mye avhengig av hva som skjer med Redfearn.

Min sunne fornuft sier at det MÃ… være en grunn til at Thompson ikke får fortsette. Noe ha skjedd, åpenbart. Jeg tror Leeds tjener på at denne hemmeligheten offentliggjøres.
Og Redfearn føler synlig lojalitet til Thompson. :( :(

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #641 på: April 02, 2015, 20:12:23 »
Neil Redfearn poised to quit as Leeds manager
Championship club's manager is considering his future after his assistant Steve Thompson was suspended by the club

Exit door: Leeds United manager Neil Redfearn is leaving Elland Road  Photo: REX
By Luke Edwards3:05PM BST 02 Apr 2015 3 Comments
The Telegraph

Leeds United manager Neil Redfearn is considering his future after his assistant Steve Thompson was handed a letter informing him he had been suspended and would not have his contract renewed at the end of the season.
Redfearn claimed he had no idea why Thompson has been dismissed by director of football Nicola Salerno and is furious at being undermined by the board. Significantly, Redfearn had been given no prior warning of the decision and feels he is also being pushed towards the exit door.
Leeds have been revitalised under Redfearn’s leadership and have moved steadily up the Championship table since he was made head coach at the end of October.
Although a late charge for the play-offs is beyond them, Redfearn’s impact, with Thompson alongside him, had sent optimism soaring at Elland Road for the first time under the club’s controversial Italian owner Massimo Cellino.
But Redfearn warned the decision to suspend Thompson – who only arrived from Huddersfield Town two months ago - has put all that in jeopardy. The League Managers’ Association have indicated Thompson was told he was no longer wanted as he had “under-performed” in the assistant manager’s role.
Asked about his own position after Thompson’s suspension had been confirmed on the club’s official website, Redfearn replied: "I've got to have a real hard think. Where before it was a no brainer (to stay) I've got have a think.

Leeds are currently 13th in the Championship table
"It is undermining. You're trying to put something together in the belief that you're getting the backing. Steve's been suspended. For what, I don't know. I don't understand it. You’d have to find that out from the club. I don’t understand why.
“He’s been part of a successful team since the turn of the year. It seems a really strange decision and I’m bitterly disappointed. It’s very rare that people lose their jobs when they’ve been successful.
"It's unbalancing the stability that we had. It goes against everything we're doing. We’ve been better and you can see that in the performances and results. They don’t lie. They’re facts.”
Redfearn and Thompson were both given contracts until the end of the season, but had not been told whether those deals would be extended. It now seems likely they will both leave, even though Redfearn has been lauded for the impact he has had, particularly in breaking young players from the Academy into the first team.
A statement on Leeds’ Official website said: “The Director of Football, Nicola Salerno, has today (April 2) suspended the assistant coach Steve Thompson from his duties at the club. This is an internal matter and the club will make no further comment on this internal issue.”
Cellino has been forced to take a step back from the day-to-day running of the club after he was banned by the Football League for failing to disclose the appropriate documents regarding his conviction for tax avoidance in Italy last year.
Leeds chairman Andrew Umbers has been running the club in his absence, although Cellino is expected to immerse himself in Leeds business again when his ban ends on May 3.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #642 på: April 02, 2015, 20:16:02 »
Akkurat nå som ting begynner å se lyst ut!! Det som er ille er at  Redfearns skjebne er avhengig av  Thompsons. Og unguttas skjebne er mye avhengig av hva som skjer med Redfearn.

Min sunne fornuft sier at det MÃ… være en grunn til at Thompson ikke får fortsette. Noe ha skjedd, åpenbart. Jeg tror Leeds tjener på at denne hemmeligheten offentliggjøres.
Og Redfearn føler synlig lojalitet til Thompson. :( :(


Det siste du sier KAN være nøkkelen til avgjørelsen. Redfearn sa at han gjerne skulle visst om dette FØR det skjedde. Kanskje Redfearn har en grunn for Thompsons angivelige brudd på de klubbetiske reglene som Salerno burde visst om?   ::)







klubbetiske reglene


klubbetiske reglene


klubbetiske reglene


klubbetiske reglene


klubbetiske reglene


klubbetiske reglene


klubbetiske reglene


klubbetiske reglene





klubbetiske reglene




Jeg høres ut som en klovn!   :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #643 på: April 02, 2015, 20:24:50 »
Hvis Thompson og  Redfearn er som Knoll og Tott (lagkamerater og forlover i bryllup) så regner jeg med at Thompson forteller Neil hva som har skjedd.
Hvis  Redfearn oppfatter sparkingen som urettferdig, så kan  vi nok vinke farvel til ham også.
 :D
Hva skjer da?
Jo, vi får 4-5 mnd med nye spekulasjoner om ny coach. Noen som har hørt dette før?? ;)

Jeg følte faktisk at det begynte å bli litt kjedelig  rundt Leeds United nå!! Det var bra vi fikk noe å engasjere oss i!!
« Siste redigering: April 02, 2015, 20:29:47 av Josch »

stian

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #644 på: April 02, 2015, 23:12:55 »
Masse spekulasjon, ny head coach, spillere som vil bort, nye ukjente italienere inn, sparking av flere head coaches osv. Jeg er stygt redd for at de skusler bort en unik mulighet til å gjenoppbygge klubben med nok en runde med rot

Kickthemdown

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #645 på: April 03, 2015, 00:24:09 »
Neil Redfearn eller Gud Poyet ?

flynn

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #646 på: April 03, 2015, 00:27:24 »
Herre jemini, for ei røre!
Hvis dette er slik det ser ut så langt så er det bare å legge på røret. Hvordan skal noen, spillere eller trenere, ha tillit til en slik gjeng?

flynn, demotivert

Gufrias

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #647 på: April 03, 2015, 06:15:22 »
Masse spekulasjon, ny head coach, spillere som vil bort, nye ukjente italienere inn, sparking av flere head coaches osv. Jeg er stygt redd for at de skusler bort en unik mulighet til å gjenoppbygge klubben med nok en runde med rot

Hvor finner du alle disse ryktene?
Dette er ikke rykter. Det er ting som har skjedd i Leeds United siste år.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #648 på: April 03, 2015, 21:15:48 »
Ser at Redders og Mc Dermott har hatt en liten prat seg imellom. Hva nå Redders tenker er uvisst. Men at han her har fått anbefaling om å si oop. Ja det kan jo tenkes


Hallgeir *

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #649 på: April 03, 2015, 21:24:01 »
Ser at Redders og Mc Dermott har hatt en liten prat seg imellom. Hva nå Redders tenker er uvisst. Men at han her har fått anbefaling om å si oop. Ja det kan jo tenkes



Det kan jo også tenkes at de diskuterer den sjokkerende nyheten om at paven har pondus (stor mage).

Beklager, men jeg blir bare litt oppgitt over dine utallige forsøk på å spekulere i det verst tenkelige uansett.
« Siste redigering: April 03, 2015, 22:34:44 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Jon R

Desillusjonert head-coach: Neil Redfearn
« Svar #650 på: April 03, 2015, 22:12:42 »
 :-[
Jon R.

Kontakinte

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #651 på: April 03, 2015, 23:06:45 »
Ser at Redders og Mc Dermott har hatt en liten prat seg imellom. Hva nå Redders tenker er uvisst. Men at han her har fått anbefaling om å si oop. Ja det kan jo tenkes


Det der kan være Dr. No eller Kojak for alt vi vet! ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #652 på: April 03, 2015, 23:28:29 »
Ser at Redders og Mc Dermott har hatt en liten prat seg imellom. Hva nå Redders tenker er uvisst. Men at han her har fått anbefaling om å si oop. Ja det kan jo tenkes



Og når er dette bildet tatt da Håkon?

h.b

  • Gjest

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Desillusjonert head-coach: Neil Redfearn
« Svar #654 på: April 04, 2015, 00:31:26 »
Er vist under Nottingham kampen i dag
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/03/photo-leeds-uniteds-neil-redfearn-spotted-with-brian-mcdermott-2/

Ok, finner det bare forunderlig at NR stiller "uniformert" på Forestkamp, eller?

h.b

  • Gjest
Sv: Desillusjonert head-coach: Neil Redfearn
« Svar #655 på: April 04, 2015, 00:39:20 »
Jeg tenkte faktisk det samme Rudi

stian

Sv: Headcoach: Neil Redfearn
« Svar #656 på: April 04, 2015, 01:16:14 »
Masse spekulasjon, ny head coach, spillere som vil bort, nye ukjente italienere inn, sparking av flere head coaches osv. Jeg er stygt redd for at de skusler bort en unik mulighet til å gjenoppbygge klubben med nok en runde med rot

Hvor finner du alle disse ryktene?

Jeg prøver ikke å introdusere nye rykter. Det er mer et forsøk på å spå om tiden som dessverre fort kan komme, basert på ting vi allerede kjenner så alt for godt. Jeg håper virkelig jeg tar feil og at det dukker opp en troverdig grunn for sparkingen an Thompson. Jeg vil ha stabilitet i klubben.


Leedsfan

Sv: Desillusjonert head-coach: Neil Redfearn
« Svar #657 på: April 04, 2015, 13:18:17 »
Er vist under Nottingham kampen i dag
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/04/03/photo-leeds-uniteds-neil-redfearn-spotted-with-brian-mcdermott-2/

Ok, finner det bare forunderlig at NR stiller "uniformert" på Forestkamp, eller?

Ja hvorfor gjorde han det?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ragnar

Sv: Desillusjonert head-coach: Neil Redfearn
« Svar #658 på: April 04, 2015, 15:25:51 »
Var det og kanskje tilfeldig at de to møttes? BmC har jo vært i en storm med MC før og kan vel fortelle redders et og annet. ;-)
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Sv: Desillusjonert head-coach: Neil Redfearn
« Svar #659 på: April 04, 2015, 19:39:42 »
@APOPEY: #lufc Redfearn vows to battle on. Says Monday will be too soon for Cook. He says club may appeal Austin red card which he is aggrieved by.

@APOPEY: #lufc Redfearn says he hopes to be here on Monday. "If the events of this week were designed to disrupt then it worked."

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973