Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 282451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #750 på: Mai 01, 2015, 15:19:02 »
Vel, jeg var for sparking av BMD. Men jeg er IKKE for sparking av Redfearn!!! Få tilbake Thompson også, kjøp 3 klassespillere. Kan ikke bli feil ;)

Dette er jo det mest postive jeg har hørt deg siden jeg begynte å frekventere dette forumet, og jeg er ikke uenig med deg.

Vi trenger Redders og Thompson, en knallgod spiss + to knallgode vinger (og kanskje ny kontrakt til Austin?)!
Mens vi venter på en avklaring kan vi kose oss med disse positive tonene fra Redfearn som er klar på at han ønsker jobben og er OPTIMIST foran neste sesong:

"I can see the way forward and by that I mean I can see the young players getting better and better. I can see us adding other players to it. I can see the experienced players who are here growing and taking responsibility. I can see the majority of the overseas lads finding their feet. I can see it taking off. Why wouldn’t I want to be part of that?”

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-steve-thompson-return-key-to-my-future-redfearn-1-7238058

Får Redders jobben innebærer dette trolig at også Thompson får fortsette!  :)
« Siste redigering: Mai 01, 2015, 15:20:40 av Jon R »
Jon R.

AndyMathie

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #751 på: Mai 01, 2015, 15:22:38 »
Vel, jeg var for sparking av BMD. Men jeg er IKKE for sparking av Redfearn!!! Få tilbake Thompson også, kjøp 3 klassespillere. Kan ikke bli feil ;)

Dette er jo det mest postive jeg har hørt deg siden jeg begynte å frekventere dette forumet, og jeg er ikke uenig med deg.

Vi trenger Redders og Thompson, en knallgod spiss + to knallgode vinger (og kanskje ny kontrakt til Austin?)!
Mens vi venter på en avklaring kan vi kose oss med disse positive tonene fra Redfearn som er klar på at han ønsker jobben og er OPTIMIST foran neste sesong:

"I can see the way forward and by that I mean I can see the young players getting better and better. I can see us adding other players to it. I can see the experienced players who are here growing and taking responsibility. I can see the majority of the overseas lads finding their feet. I can see it taking off. Why wouldn’t I want to be part of that?”

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-steve-thompson-return-key-to-my-future-redfearn-1-7238058

Får Redders jobben innebærer dette trolig at også Thompson får fortsette!  :)


Tror det hadde vært den beste løsningen og jeg er sikker på at det Redfearn om at det tar av også er riktig. Som sagt man skal drite seg bra ut om man ikke klarer å få dette mannskapet til å utfordre i Championship neste sesong. Jeg gleder meg veldig og håper at Redfearn er med videre.
We are Leeds and we are proud of it!

baste

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #752 på: Mai 01, 2015, 15:35:21 »
Håper Redders får prøve seg videre, og henter inn Thompson.
Ønsker Taylor og byram på midtbanen, men går med på å dra Taylor ned til venstre back, om en ny Kewell kommer inn på venstresiden.
En 20 + spiss må vi og ha. Come on LEEDS


MOT

Leedsfan

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #753 på: Mai 01, 2015, 16:38:06 »



"It shows the good character of the players and the team. The last two weeks we've played five games and we've had to rotate a bit to keep players fresh. We need to continue this in our remaining games."

Her over er vurderingene til Charltons manager.

Litt spesielt i går, da rotasjonsmulighetene uteble pga demonstrasjon.

Jeg forsvarer overhodet ikke italienerne, og har sympati for altmuligmann Refearn. Men det er et moment jeg vil vi ikke skal glemme:

Den totale mangelen på bytter, og rotering i løpet av ettervinteren.

Super-frustrerende å sitte på benk, se at laget ikke presterer, og så ikke få sjansen i det hele tatt.

I går fikk vel innbytterne til sammen 10 minutter spilletid. Helt håpløst, nok en gang.



Skru klokka valgfri tid tilbake, erstatt "Redfearn" med valgfri manager. = alle Katos innlegg ever.

Kato er en av de få her inne som det er verdt å lese innlegg fra. Han er saklig, reflektert og begrunner sine synspunkter.  Han siterer ikke en eller annen tulling fra et eller annet forum og bruker det som en faktaopplysning. Hva som skjer i styre og stell i klubben trur jeg ytterst få vet noe som helst om. Det som vi alle kan se, er hvordan laget blir styrt under kamp og DET er under en hver kritikk!  Jeg har selv sparket fotball på lavere nivå (3 div) i fryktelig mange år. Trent klubber på det samme lave nivået i 6 år. Jeg kan ikke se noen som helst struktur i hvordan Leeds spiller... Det virker direkte planløst. Litt five a side fotball der bevegelse og kortpasninger er viktigere enn framdrift og innøvde løp. Fungerer ikke dette så slår de langt på en enslig spiss. Taktiske bytter eller bytter i det hele tatt ser en jo aldri. Redfearn virker som en kjempefin fyr, men virker ikke som noen god lagleder. Og hvis noen her syns Kato har hakk i plata.... ja så kan vi vel være enige om at ingen av de siste trenerne/managerne de siste årene, har hatt taktiske bytter som sine sterkeste sider.  

er ikke uenig i din beskrivelse av forfatteren Kato jeg...tvert imot. Men det er nå engang slik at flere enn han har vært meget repeterende her inne ...og fått høre det, er ikke det greit da?

Noen er enige, noen er uenige sånn er det vel. Litt usikker på om dette er rette tiden for å knebinde et engasjement på forumet. Det koker vel ikke her inne for tiden, for å si det sånn.

Tar ellers gjerne en faglig diskusjon på innholdet i mine innlegg, men gidder ikke bruke tid på formen.

Jeg synes du er helt topp, du er både positiv, negativ og konstruktiv. Ikke bry deg om dette, bare fortsett!


man crush??

En som har meninger han underbygger og som man kan være enig og uenig med, er en debattant jeg kan like. Jeg vil ikke kalle det en mancrush, heller respekt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poenget var at vi hadde samme hakk-i-plata debatt i fjor. Og året før. Kato virker alltid pro sparking av manager. Hvor mye progresjon har vi hatt med den taktikken siden Grayson? Ingen. Frustrerende å føle seg som den eneste som vil beholde manageren gjennom tøffe perioder, og aldri få ønsket oppfylt.

Eksempel: det var konsensus om å fjerne BMD etter sesongen i fjor. Personlig var jeg uenig. BMD får fyken, vi signerer 15 nye spillere, og er således ikke samspilte når sesongen kommer. Reaksjon: "hvorfor er vi ikke bedre? Hvorfor har vi ikke en mer balansert stall? Altfor dårlig! Trenern må ut." Sitat de samme folka som ville ha BMD sparket (fritt etter hukommelsen)  :)

Hvis Redfearn får sparken nå (som mange åpenbart er tilhengere av) vil det bli en ny runde neste sesong. Nye spillere. Dårlige spillere. Null kontinuitet. Ingen fremgang.
Vel, jeg var for sparking av BMD. Men jeg er IKKE for sparking av Redfearn!!! Få tilbake Thompson også, kjøp 3 klassespillere. Kan ikke bli feil ;)

Dette er jo det mest postive jeg har hørt deg siden jeg begynte å frekventere dette forumet, og jeg er ikke uenig med deg.

Vi trenger Redders og Thompson, en knallgod spiss + to knallgode vinger (og kanskje ny kontrakt til Austin?)!
Vi trenger også en knallgod venstreback og muligens en bedre stopperkollega til Bamba? Jeg tror at Taylor/Byram kan være gode vingspillere, men savner litt et skikkelig hurtigtog på kant.

Taylor og Byram skal brukes som moderne vingbacker!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #754 på: Mai 01, 2015, 17:48:07 »



"It shows the good character of the players and the team. The last two weeks we've played five games and we've had to rotate a bit to keep players fresh. We need to continue this in our remaining games."

Her over er vurderingene til Charltons manager.

Litt spesielt i går, da rotasjonsmulighetene uteble pga demonstrasjon.

Jeg forsvarer overhodet ikke italienerne, og har sympati for altmuligmann Refearn. Men det er et moment jeg vil vi ikke skal glemme:

Den totale mangelen på bytter, og rotering i løpet av ettervinteren.

Super-frustrerende å sitte på benk, se at laget ikke presterer, og så ikke få sjansen i det hele tatt.

I går fikk vel innbytterne til sammen 10 minutter spilletid. Helt håpløst, nok en gang.



Skru klokka valgfri tid tilbake, erstatt "Redfearn" med valgfri manager. = alle Katos innlegg ever.

Kato er en av de få her inne som det er verdt å lese innlegg fra. Han er saklig, reflektert og begrunner sine synspunkter.  Han siterer ikke en eller annen tulling fra et eller annet forum og bruker det som en faktaopplysning. Hva som skjer i styre og stell i klubben trur jeg ytterst få vet noe som helst om. Det som vi alle kan se, er hvordan laget blir styrt under kamp og DET er under en hver kritikk!  Jeg har selv sparket fotball på lavere nivå (3 div) i fryktelig mange år. Trent klubber på det samme lave nivået i 6 år. Jeg kan ikke se noen som helst struktur i hvordan Leeds spiller... Det virker direkte planløst. Litt five a side fotball der bevegelse og kortpasninger er viktigere enn framdrift og innøvde løp. Fungerer ikke dette så slår de langt på en enslig spiss. Taktiske bytter eller bytter i det hele tatt ser en jo aldri. Redfearn virker som en kjempefin fyr, men virker ikke som noen god lagleder. Og hvis noen her syns Kato har hakk i plata.... ja så kan vi vel være enige om at ingen av de siste trenerne/managerne de siste årene, har hatt taktiske bytter som sine sterkeste sider.  

er ikke uenig i din beskrivelse av forfatteren Kato jeg...tvert imot. Men det er nå engang slik at flere enn han har vært meget repeterende her inne ...og fått høre det, er ikke det greit da?

Noen er enige, noen er uenige sånn er det vel. Litt usikker på om dette er rette tiden for å knebinde et engasjement på forumet. Det koker vel ikke her inne for tiden, for å si det sånn.

Tar ellers gjerne en faglig diskusjon på innholdet i mine innlegg, men gidder ikke bruke tid på formen.

Jeg synes du er helt topp, du er både positiv, negativ og konstruktiv. Ikke bry deg om dette, bare fortsett!


man crush??

En som har meninger han underbygger og som man kan være enig og uenig med, er en debattant jeg kan like. Jeg vil ikke kalle det en mancrush, heller respekt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poenget var at vi hadde samme hakk-i-plata debatt i fjor. Og året før. Kato virker alltid pro sparking av manager. Hvor mye progresjon har vi hatt med den taktikken siden Grayson? Ingen. Frustrerende å føle seg som den eneste som vil beholde manageren gjennom tøffe perioder, og aldri få ønsket oppfylt.

Eksempel: det var konsensus om å fjerne BMD etter sesongen i fjor. Personlig var jeg uenig. BMD får fyken, vi signerer 15 nye spillere, og er således ikke samspilte når sesongen kommer. Reaksjon: "hvorfor er vi ikke bedre? Hvorfor har vi ikke en mer balansert stall? Altfor dårlig! Trenern må ut." Sitat de samme folka som ville ha BMD sparket (fritt etter hukommelsen)  :)

Hvis Redfearn får sparken nå (som mange åpenbart er tilhengere av) vil det bli en ny runde neste sesong. Nye spillere. Dårlige spillere. Null kontinuitet. Ingen fremgang.
Vel, jeg var for sparking av BMD. Men jeg er IKKE for sparking av Redfearn!!! Få tilbake Thompson også, kjøp 3 klassespillere. Kan ikke bli feil ;)

Dette er jo det mest postive jeg har hørt deg siden jeg begynte å frekventere dette forumet, og jeg er ikke uenig med deg.

Vi trenger Redders og Thompson, en knallgod spiss + to knallgode vinger (og kanskje ny kontrakt til Austin?)!
Vi trenger også en knallgod venstreback og muligens en bedre stopperkollega til Bamba? Jeg tror at Taylor/Byram kan være gode vingspillere, men savner litt et skikkelig hurtigtog på kant.

Taylor og Byram skal brukes som moderne vingbacker!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig. Taylor og Byram som skikkelige vingbacker. Eller vi kan jo se det på en annen måte. Skaff inn 2 sollide stoppere ved siden av Bamba. 2 som har fart i kroppen, og god oversikt, samt spillende stoppere.
Ved da å bruke Taylor, og Byram som kanter på sidene, ja da håper jeg de har såpass god fysikk at de kan fungere som defansive kantspillere når det trengs. Så da vil man ved å ha Bamba og 2 hurtige stoppere ved siden av ham kunne overbefolke midtbanen i et 3-6-1 system, evt 3-5-1-1 system
« Siste redigering: Mai 01, 2015, 23:44:07 av h.b »

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #755 på: Mai 01, 2015, 23:52:31 »
Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #756 på: Mai 02, 2015, 00:27:55 »
Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #757 på: Mai 02, 2015, 09:30:31 »
Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Morrison kommer aldri til å putte tosifra. om så han hadde hatt Neymar, og Messi som makkere på topp

B_Ød

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #758 på: Mai 02, 2015, 10:10:15 »
Veldig mye å lese oppover i denne tråden som jeg kan stille meg bak..det er uvanlig, men positivt å se  ;)
Så spørs det da...hva sjefen sjøl gjør....
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #759 på: Mai 02, 2015, 12:47:12 »
Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Morrison kommer aldri til å putte tosifra. om så han hadde hatt Neymar, og Messi som makkere på topp
Enig! Morison hadde ikke putta 20 mål på en sesong selv om han hadde sluppet offsideregelen  ;D ;D

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #760 på: Mai 02, 2015, 12:53:58 »
Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Taylor er hurtig, mens Byram er treg og vil bli fullstendig utspilt av raske PL-spillere. Selv kommer han sjelden til dødlinjen selv som en midtbanespiller. Tyder ikke på at det er kvalitet.

Mulig han ønsker å være en Bale-kopi i fra hans tidlige år, men...... mye mangler!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #761 på: Mai 02, 2015, 13:56:36 »
Har vel en følelse om at dette er hans siste kamp som coach/manager. Enten blir han avsatt direkte eller så blir han avsatt når han stiller krav om at Thompson må tilbake.
MOT

AndyMathie

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #762 på: Mai 02, 2015, 14:54:19 »
I går støtta æ han og i dag kan han reise dit peppern gror. Fy faen æ e skuffa over Redfearn pga Silvestri vrakingen! :(
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #763 på: Mai 02, 2015, 15:04:20 »
I går støtta æ han og i dag kan han reise dit peppern gror. Fy faen æ e skuffa over Redfearn pga Silvestri vrakingen! :(

Folk som syter over laguttak på twitter mens de er ute på fylla får lite sympati her.
- Leif Olav

GeirO

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #764 på: Mai 02, 2015, 15:21:19 »
Forøvrig tror jeg ikke det var noen andre som var interessert i hvem som sto i mål i dag.
MOT

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #765 på: Mai 02, 2015, 16:56:32 »
I går støtta æ han og i dag kan han reise dit peppern gror. Fy faen æ e skuffa over Redfearn pga Silvestri vrakingen! :(

Folk som syter over laguttak på twitter mens de er ute på fylla får lite sympati her.

Helt enig :-)

AndyMathie

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #766 på: Mai 02, 2015, 18:18:11 »
Æ hadde gjort det samme. Når man faen allikavel ikke får spille så e d like greit å ta sæ en fest. Full sympati her!
We are Leeds and we are proud of it!

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #767 på: Mai 02, 2015, 18:30:15 »
Æ hadde gjort det samme. Når man faen allikavel ikke får spille så e d like greit å ta sæ en fest. Full sympati her!

Seriøst????
Det viser bare hvor lite proffesjonelle de er.
Her har de et arbeidsforhold og bør forholde seg til det. Tviler sterkt på at så lenge de ikke spiller er det fritt frem for å gå på byen å drikke.
Det er viktig å ha en riktig holdning, det gjelder ikke bare i forhold til klubb men supportere også.
Skal de forvente å få respekt og supportere med seg bør de oppføre seg korrekt.

Har de problem med dette er det bare å finne seg ny arbeidsgiver.

Jon R

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #768 på: Mai 02, 2015, 18:39:56 »
Æ hadde gjort det samme. Når man faen allikavel ikke får spille så e d like greit å ta sæ en fest. Full sympati her!

Ja la oss støtte opp under slik oppførsel. Skammelig!  >:(

Full støtte til Redfearn som nok en gang viser seg som en manager med integritet.
Jon R.

HåvardK

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #769 på: Mai 02, 2015, 19:07:09 »
Forøvrig tror jeg ikke det var noen andre som var interessert i hvem som sto i mål i dag.
+1

Leedsfan

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #770 på: Mai 02, 2015, 21:24:00 »

Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Taylor er hurtig, mens Byram er treg og vil bli fullstendig utspilt av raske PL-spillere. Selv kommer han sjelden til dødlinjen selv som en midtbanespiller. Tyder ikke på at det er kvalitet.

Mulig han ønsker å være en Bale-kopi i fra hans tidlige år, men...... mye mangler!   ::)

Tror ikke Taylor er noe hurtigere enn Byram! De snakket om at Taylor mangler et gir til under kampen i dag!

Begge er backer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #771 på: Mai 02, 2015, 22:16:49 »

Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Taylor er hurtig, mens Byram er treg og vil bli fullstendig utspilt av raske PL-spillere. Selv kommer han sjelden til dødlinjen selv som en midtbanespiller. Tyder ikke på at det er kvalitet.

Mulig han ønsker å være en Bale-kopi i fra hans tidlige år, men...... mye mangler!   ::)

Tror ikke Taylor er noe hurtigere enn Byram! De snakket om at Taylor mangler et gir til under kampen i dag!

Begge er backer!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Om vi skal ha en back ala Cole er dette forsvinnende svakt!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #772 på: Mai 02, 2015, 23:06:10 »

Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Taylor er hurtig, mens Byram er treg og vil bli fullstendig utspilt av raske PL-spillere. Selv kommer han sjelden til dødlinjen selv som en midtbanespiller. Tyder ikke på at det er kvalitet.

Mulig han ønsker å være en Bale-kopi i fra hans tidlige år, men...... mye mangler!   ::)

Tror ikke Taylor er noe hurtigere enn Byram! De snakket om at Taylor mangler et gir til under kampen i dag!

Begge er backer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
var på matchen idag, Taylor var bra riktigt bra på sin vänstermittfältplats(vänsterback när White kom in), utmanade vågade och fick mycket frisparkar med sig, jobbade bra i både offensiven och defensiven, Byram blek idag och nonchalant i passningsspele
 

Leedsfan

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #773 på: Mai 03, 2015, 00:52:08 »


Byram er aldri i verden noen høyreback. Der burde Berardi spilt og Wooton burde vært sparket langt opp på tribunen etter ballene han har sparket dit.

Byram sier i gårsdagens intervju at han føler han er en høyreback og at høyre midtbane/ving jobben han har gjort i det siste har gjort han til en mer komplett spiller.

Byram og Taylor med to arbeidsomme vinger foran seg vil få motstanderlaget til å føle at vi har to vinger på hver side..:)

Hadde Byram og Taylor hatt feks Nathan Dyer og Wayne Routhledge foran seg så hadde Morison putta over 20 mål neste sesong!

Taylor er hurtig, mens Byram er treg og vil bli fullstendig utspilt av raske PL-spillere. Selv kommer han sjelden til dødlinjen selv som en midtbanespiller. Tyder ikke på at det er kvalitet.

Mulig han ønsker å være en Bale-kopi i fra hans tidlige år, men...... mye mangler!   ::)

Tror ikke Taylor er noe hurtigere enn Byram! De snakket om at Taylor mangler et gir til under kampen i dag!

Begge er backer!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Om vi skal ha en back ala Cole er dette forsvinnende svakt!   ;)

Cole er en spesielt god back. Han er rask, plasseringssterk, god forsvarer, dyktig offensivt med assists og mål! Sånne finnes det ikke mange av!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #774 på: Mai 03, 2015, 08:53:05 »
Nei, vi må for all del ikke ha en treig back som Ian Harte. Harte var jo shite, ble fraløpt av Beckham med ball til og med! Alle trege spillere er jo elendige, det er noe alle vet!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #775 på: Mai 03, 2015, 09:53:21 »
Har sett Byram live to ganger siste mnd. Han er ivertfall ingen ving. Har et mottak hardere enn skudd og pasningene er for dårlige. En oppskrytt spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #776 på: Mai 03, 2015, 17:04:39 »

Har sett Byram live to ganger siste mnd. Han er ivertfall ingen ving. Har et mottak hardere enn skudd og pasningene er for dårlige. En oppskrytt spiller.

Til Liverpool for £8mill er det vel bare Leedsfans som tror på!




Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #777 på: Mai 03, 2015, 17:34:08 »
Vel, så lenge Rodgers er sjef der så er alt mulig. :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #778 på: Mai 03, 2015, 17:37:39 »
Er det ikke i dag at Redders skulle få beskjed om Cellino vil ha han med videre

Sydhagen

Sv: Head-coach: Neil Redfearn
« Svar #779 på: Mai 03, 2015, 19:35:00 »
Er det ikke i dag at Redders skulle få beskjed om Cellino vil ha han med videre

Det var vel egentlig før Rotherham kampen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."