KAMP: vs Brighton & Hove Albion, Elland Road lørdag 11/2 2012, kl 16:00.

Started by ArneS, February 10, 2012, 10:50:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Rogaland Whites

Rudi G.

Quote from: Le Jardin on February 11, 2012, 16:28:26
sitter i et Norwegian fly, over Biscayabukta og prøver å følge kamp! Radio er det vanskelig¨å få til å virke på fette nettverket, så jeg får stole på dere på forum og bbedre mottaksforhold.

Lykke til!

Terje, som liker at verden går fremover slik at man kan følge leeds overalt...

8)

testo

Quote from: sveifors on February 11, 2012, 16:23:39

Possession:   Leeds 37    Brighton 63

det er det vanlige hjemme

Leeds United          Brighton
3(0)    Shots (on Goal)    2(1)
2    Fouls    1
0    Corner Kicks    0
0    Offsides    0
51%    Time of Possession    49%
1    Yellow Cards    0
0    Red Cards    0
1    Saves    0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Det er ikke mye selvtillit i laget vårt hjemme, litt motgang og nervene ligger utenpå.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

sttunge

ziganda

Quote from: sveifors on February 11, 2012, 16:30:57
Det er ikke mye selvtillit i laget vårt hjemme, litt motgang og nervene ligger utenpå.

Uvant å spille mot så mange på en gang  ::)

Hobben

Rogaland Whites

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

DALHEIM WHITES

job

Det høres ikke helt sprekt ut dette her. Må få litt innsats i gutta og fart utpå der.
Come On Leeds !! Vi skal ha 3 poeng idag.
MOT
Marching on together!                               Siden 1970

sveifors

Må bare komme oss igjennom de dårlige periodene av kampen med 0 baklengs, så går det vegen
Sveifors

Hobben

Rogaland Whites

asLeeds

DALHEIM WHITES

RoarG

Soton, Reading og Hull leder. Det er ikke så mye å tenke på her, Leeds. Denne kampen må vinnes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Odin

Viktig for Redfearn å vise at han kan få laget til å heve seg og dominere hjemme..hvis ikke tror jeg vi har en ny manager før Februar er over...

Hobben

Rogaland Whites

Førde

Marching On Together

Andersen

sveifors

Quote from: Odin on February 11, 2012, 16:37:16
Viktig for Redfearn å vise at han kan få laget til å heve seg og dominere hjemme..hvis ikke tror jeg vi har en ny manager før Februar er over...

selvtillit skapes ikke hjemme på en kamp, vi har vært shakey hjemme hele sesongen
Sveifors

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andersen

RoarG

Quote from: Odin on February 11, 2012, 16:37:16
Ã... sparke Grayson var bare halve jobben. Vi skulle hatt ny manager nå. Et lag som skal rykke opp, kan ikke drive med dette vikar-tullet.

PS. Akkurat nå ble Ipswich - Middlesbrough avbrutt.

endre

medlem nr 12

asLeeds

DALHEIM WHITES

Andersen

Begynner å bli noen avlyste kamper i dag, Er det baneforholdene , kombinert med noe som detter ned fra lufta eller?

Kato

I de to siste har vi ihvertfall unngått det obligatoriske tidlige baklengsmålet

Tom S

COME ON LEEDS !!

asLeeds

Quote from: Andersen on February 11, 2012, 16:42:40
Begynner å bli noen avlyste kamper i dag, Er det baneforholdene , kombinert med noe som detter ned fra lufta eller?

Nei, Etter KB ønske, så han kan få oversikt over situvasjonen.........
DALHEIM WHITES