Skrevet av Emne: Første laguttak under Neil Warnock ...  (Lest 7240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Første laguttak under Neil Warnock ...
« på: Februar 15, 2012, 09:24:32 »
....og spilt med dette laget i første kampen?

Keeper: Lonergan
V. back: White
Midtstopper: O'Brien
Midstopper: Bruce
H. back: Connolly
V. midtbane/ving: Townsend
Defensiv midtbane: Brown
Sentral midtbane: Clayton
Sentral midtbane: Delph
H. midtbane/ving: Snodgrass
Spiss: Becchio

Benk: Taylor, Lees, Nunez, Pugh og Ross

Selv om vi ikke har den soleklare targetman i Becchio så mener jeg det er på tide å vinne midtbanekrigen i de kampene vi spiller, og er villig til å ofre Ross. Laget er det viktigste, ikke enkeltspillere.

Snodgrass funker bedre med Connolly av en eller merkelig grunn. Grayson har ikke funket noe særlig sammen med Connolly, kanskje en ny manager får han til å funke bedre.

Pugh eller Brown som defensiv midtbanespiller er egentlig hipp som happ, men tror Brown vil fungere bedre hvis han får tillit.

Vi må satse på en urutinert venstreside med White på backen og uromomente Townsend på vingen. Vi må være mer farlige fremover for å være tryggere bakover, og de to unge herremennene har fart og krutt i støvlene.

O'Brien/Bruce eller Lees/O'Dea er hipp som happ det også, men tror at de har godt av å få hvile seg litt både fysisk og psykisk.

Når en ny manager i tillegg har Rogers, Smith, Bromby, Varynen, Forrsell, Sam, Paynter og Somma (+ noen langtidskader) i stallen så er det mulig å gjøre forandringer som kan føre til positivitet som igjen gjør at vi begynner å vinne kamper. Når man ser alle navnene på spillerne så mener jeg at det er mye mer potensial i stallen enn man viser nå om dagen. Vi må få den rette mangeren på plass og han må gjøre noe riktige grep så trenger ikke denne sesongen å bli en totalfiasko. Taper man ikke på 10 kamper så kan man klatre langt opp på tabellen, men da må poengen begynne å rulle inn NÃ…!

Jeg ble faktisk litt mer positiv etter å ha skrevet disse ordene...:)
« Siste redigering: Februar 23, 2012, 00:27:47 av Jon R »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Vet ikke om jeg er enig i laguttaket ditt, men jeg sliter å konsentrere meg om noe annet trenerspørsmålet. Får ikke gjort noenting på jobb og har det rett og slett vondt. Jeg håper vi får beskjed om at Micky eller Neil er ansatt før neste kamp.

DenHviteYeboah

Vet ikke om jeg er enig i laguttaket ditt, men jeg sliter å konsentrere meg om noe annet trenerspørsmålet. Får ikke gjort noenting på jobb og har det rett og slett vondt. Jeg håper vi får beskjed om at Micky eller Neil er ansatt før neste kamp.
Helt enig!Tror tusenvis av supportere føler det samme som deg.Klubben befinner seg i en blindgate :( og siden vi er f##### med KB som eier så har dessverre apatien slått inn hos mange :(

Sydhagen

Jeg tror at med rett manager så er dette laget mer enn godt nok i denne divisjonen. Men laget har mistet all gnist etter O'Brian episoden før jul og trenger et spark bak!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SveinArve

Da er dei rett og slett ikkje profesjonelle nok!!
Om dei mister gnist på grunn av en personalsak i klubben så begynner jeg virkelig å lure på hva som surrer rundt i hodene deres og hvilke holdninger de har.
De tjener mykje penger for å spele fotball! Enkelte kan bare drømme om å få holde på med det de gjør dag inn og dag ut. Alt blir lagt på sølvfat for de hver eneste dag, og det eneste de trenger å konsentrere seg om er å prestere på trening, ta vare på kroppen sin og prestere i kamp.
Hvis de ikke klarer å prestere på grunn av en episode som skjedde før jul, ja da kan dei finne seg noe anna å gjør...!!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

RoarG

Da er dei rett og slett ikkje profesjonelle nok!!
Om dei mister gnist på grunn av en personalsak i klubben så begynner jeg virkelig å lure på hva som surrer rundt i hodene deres og hvilke holdninger de har.
De tjener mykje penger for å spele fotball! Enkelte kan bare drømme om å få holde på med det de gjør dag inn og dag ut. Alt blir lagt på sølvfat for de hver eneste dag, og det eneste de trenger å konsentrere seg om er å prestere på trening, ta vare på kroppen sin og prestere i kamp.
Hvis de ikke klarer å prestere på grunn av en episode som skjedde før jul, ja da kan dei finne seg noe anna å gjør...!!
Endelig en som tør å rette skytses der hvor det skal rettes: mot spillerne. Tross alt ikke KB som feller folk innenfor 16-meteren. Må ha inn en manager som ikke har klengenavn hos spillerne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Beklager at dette ble en off-topic ting i forhold til det som var tiltenkt en tråd med potensiale, men det er liksom det eneste som er i mitt hode nå. Det er uansett vanskelig å være uenig med SveinArve. Formsvikten har kommet tidligere og tidligere hvert år.

kongsmo

anngående spillestil så tror jeg at 4-2-3-1 formasjonen passer oss bedre enn den du (leedsfan) har beskrevet, det er vel mere 4-1-4-1 formasjon hvis jeg forsto deg rett  :)  hvem som skal spille hvor etc gidder jeg ikke tenke på, det får vår nye kjære velkomne manager gjøre, og jeg stoler forhåpentligvis på at han er en super manager som gjør en glimrende jobb!! so bring him in mr.Bates...

ellers så kjente jeg ikke noe til at jeg ble mere posetiv av innlegget ditt, ikke ta meg feil, det var veldig bra, klarer bare dessverre ikke å se så posetivt på ting engående the mighty whites akkurat nå, kommer seg nok etter vi har fått en ny go manager inn og et par seiere  :)
"SNIFFER"

Runar

-------------Andy

Connoly - Lees - AOB - Pugh

----------Brown
-----Clayton----Delph

Towsend - Snoddy - White

"Stødig i bakre firer"

"gode allroundferdigheter i midtbanetreeren, og gode pasningsferdigheter"

"Snoddy kan holde ballen i trange situasjoner"

"stor gjennombruddskraft på kantene"




 

kalle_92

  • Gjest
-------------Andy

Connoly - Lees - AOB - Pugh

----------Brown
-----Clayton----Delph

Towsend - Snoddy - White

"Stødig i bakre firer"

"gode allroundferdigheter i midtbanetreeren, og gode pasningsferdigheter"

"Snoddy kan holde ballen i trange situasjoner"

"stor gjennombruddskraft på kantene"





Mener du det? Stødig og stødig :D

Kato

Denne Connolly må holdes langt unna en førsteellever
 

Leedsfan

Akkurat snakket med en kompis som er Sunderland fan. Han mener at Mick hadde vært rett for oss, en flink manager som klarer å få mye ut av lite. Flink med spillerkjøp er han også...

I'm going for Mick the dick...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Denne Connolly må holdes langt unna en førsteellever

Er ingen fan av Connolly selv, men Snodgrass funker bedre med han på banen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Syns du er helt ute å kjører her Runar. Hvem i alle dager skal score målene?

Slik vi opptrer nå så MÃ… McCormack spille.


                  Lonergan
     Smith - Lees - O'Brien - White
               Clayton, Delph
Snodgrass - McCormack - Townsend
                   Becchio

O'Brien, forutsatt at han er i form. Smith kan potensielt erstattes med Connolly hvis han kommer opp på et anstendig nivå igjen. Townsend kan potensielt erstattes med Rogers.
Jeg ser at vi her mangler en viss balanse, men jeg syns bare ikke Brown eller Pugh er gode nok til å rettferdiggjøre å ta ut Clayton eller Delph. Delph forsvinner vel snart og da må en av disse uansett inn.

Konklusjonen er i alle fall at laget generelt er vanskelig å ta ut nå. De helt klare første 11. emnene er som følger: Lonergan, White, Clayton, Snodgrass, McCormack og Becchio.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Apatien sniker seg innover meg kjenner jeg, dette er i ferd med å bli alvorlig, laget er elendig nå, ingen innsats, en gjeng slabbedasker.........vi er fordømt, enda en sesong i Champonship å forberede seg på, grue seg til, tap av Snoddy til sommeren og så videre med den vanlige forbannede totale stillhet på overgangsmarkedet og ende opp med noen innlånte avdankede dustehuer......... :-[ >:(  Jeg blir dritsur av dette!
Yeboahs vitne

Blank_File

Apatien sniker seg innover meg kjenner jeg, dette er i ferd med å bli alvorlig, laget er elendig nå, ingen innsats, en gjeng slabbedasker.........vi er fordømt, enda en sesong i Champonship å forberede seg på, grue seg til, tap av Snoddy til sommeren og så videre med den vanlige forbannede totale stillhet på overgangsmarkedet og ende opp med noen innlånte avdankede dustehuer......... :-[ >:(  Jeg blir dritsur av dette!

Jeg ønsker ikke å gi opp og:
- Har bestemt meg for å drite i Bates.
- Beholde håpet til play-off er en teoretisk umulighet.
- Drømmer om at Mick McCarthy skal ta jobben.
- håper at ny manager vil slanke stallen og betale mer lønn til de vi trenger i klubben vår.

Jeg vil faktisk si at vår fremtid avhenger av slutten på denne sesongen. Derfor MÃ… vi ikke gi opp nå. Hvis vi beholder Neil Redfearn og han ikke makter å snu trenden før sesongen er omme er vi fortapt i overskuelig fremtid. Hvis vi får en McCarthy eller en Warnock og basisen blir lagt FØR sesongen er over, tror jeg vi har et laaaangt bedre utgangspunkt for neste sesong selv om det blir i NPC. Dersom opprenskning av stallen finner sted og vi har framgang kan det også være håp om å beholde nøkkelspillere.

MOT!

Andersen

Hadde sagt ja takk til en av dem uansett !

testo

Warnock ja takk, og for Guds skyld få inn noen sykologer så disse fotball gutta får igjen trua og det de evnt har mista.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Hadde sagt ja takk til en av dem uansett !

Hvis de blir Lee Clark så tror jeg at jeg begynner å grine, og er redd for at det er av samme kaliber som Grayson....

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Akkurat nå åpner jeg armene på vidt gap for hvem som helst som innebærer at Redfearn slipper å lide mer.
Hekta på Leeds siden 1974

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Usikker på hva jeg hadde sagt da, men jeg har troen på en 4-3-3 formasjon som ser ca slik ut:

               Loner
Smith - Lees - O Brian (i form) - White
                   Brown
            Clayton - Delph
Snoddy - McCormack -  Townsend/Rogers

Leedsfan

Hvilket lag kommer Warnock å stille med????
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hvilket lag kommer Warnock å stille med????

Et Leedslag :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Hvilket lag kommer Warnock å stille med????

Et Leedslag :)

Høres bra ut... Tenkte mer på hvem han kommer til å stille med...

Når O'Neill tok over Sunderland så trakk han McClean opp av hatten og han har jo vært enorm. Har vi noen sånne spillere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Høres bra ut... Tenkte mer på hvem han kommer til å stille med...

...for ikke bare å fleipe det bort, Kenneth kom med litt i det seneste radiointervjuet:
Sitat
So that was a bit of a difference. So he thinks the team needs to be juggled with and adjusted rather than an all-out revolution
...små justeringer mht mannskapet, altså, according til hva Kenneth har fått med seg.

Ellers:
Sitat
The advantage of Neil coming in is it’s a clean slate, no matter what happened before and he’ll start again. And the players are responding. For example, yesterday we had a reserve match against Hull and 10 of the first team players stayed on to watch the game. So that was a bit of a difference.
...man vet at nå kan alt skje  :D

...her er det hele: http://www.thesquareball.net/what-ken-said/2012/02/22/neil-warnock-leeds-united/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Første laguttak under Neil Warnock ...
« Svar #25 på: Februar 23, 2012, 00:28:34 »
Forandret trådtittel på denne, Leedsfan.. :)
Jon R.

GeirO

Sv: Første laguttak under Neil Warnock ...
« Svar #26 på: Februar 23, 2012, 14:37:33 »
Tror nok ikke Delph og Townsend stiller her.....
MOT

MrK

Sv: Første laguttak under Neil Warnock ...
« Svar #27 på: Februar 23, 2012, 15:17:33 »
Tror nok ikke Delph og Townsend stiller her.....

Det er sikkert, men et billig poeng var det uansett :-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kalle_92

  • Gjest
Sv: Første laguttak under Neil Warnock ...
« Svar #28 på: Februar 23, 2012, 15:37:27 »
Tror nok ikke Delph og Townsend stiller her.....
Hehe. Playing it safe? ;)

Leedsfan

Sv: Første laguttak under Neil Warnock ...
« Svar #29 på: Februar 23, 2012, 16:12:59 »
Forandret trådtittel på denne, Leedsfan.. :)

Danke schøn...

Jeg er meget spent på laguttaket.. Kommer Brown til å spille anker på midtbanen? En eller annen kommer til å gjøre det, Bruce kanskje? Kommer Ross til å få plass? Kommer Sam til å spille i stedet for Snodgrass på høyrevingen? Blir O'Dea plassert på benken? Pugh på venstreback eller White, White på venstreving/midtbane eller Pugh...

Gleder meg til å se hvilket lag han stiller med på lørdag og meget glad for at ikke Huseklepp spiller mot oss....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.