Kamp vs Doncaster Rovers, Elland Road lørdag 18.2 2012 kl 16:00

Started by ArneS, February 17, 2012, 12:38:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gill

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

job

Marching on together!                               Siden 1970

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leif Egil

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Sleivind

Jaja, dette gidder ikke jeg å høre på lenger. Flaut flaut flaut flaut flaut flaut.

Kickthemdown

Quote from: Andersen on February 18, 2012, 17:11:48
At NR har hatt ansvaret i 4 kamper , er greit, selv om han ikke har levert. Men hvem ellers skulle de ha hivd innpå da ellers ? matrialforvalteren ? Warnock var vel kanskje ikke på blokka til KB engang for 4. kamper siden ?
Pissprat og svada. Burde og skulle vært ansatt dagen på dagen da Simon fikk fyken....

.... Men fytti helvete for noen spillere vi har...

ollan

Ollan

asLeeds

DALHEIM WHITES

Mats-

Faen for en gjeng håpløse cunts, har ikke sett være. Fokk off heile hurven. Takk og godkveld.

Allanclarke

Tom S

COME ON LEEDS !!

Woody

At NR har hatt ansvaret i 4 kamper , er greit, selv om han ikke har levert. Men hvem ellers skulle de ha hivd innpå da ellers ? matrialforvalteren ? Warnock var vel kanskje ikke på blokka til KB engang for 4. kamper siden ?
Ny manager burde vert klar samme dag/dagen etter SG fikk sparken,altså kunne han ha blitt til i dag,hadde ikkje blitt værre enn dette :-[
LIFE IS LEEDS

auren

TOWNSEND!!!! Hurra!!! Kanskje vi klarer et hederlig resultat?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Quote from: job on February 18, 2012, 17:13:48
Kom igjen Leeds !! Vi kan da ikke tape denne også, eller......?
Neida. Nå snur vi dette!

Førde

Marching On Together

Kickthemdown

job

Håper det målet gir litt motivasjon i gjengen !!!!
Vi kan fortstt klare dette..
Come On Leeds
Marching on together!                               Siden 1970

Nørgaard

harvey

knapt så eg trur det hjelper, oppgitt,frustrert.  Men hurra LEEDS scorer.

Sleivind

Og sekunder etter at jeg slår av radioen scorer Leeds   ::)

johnny gangster

ooh aah

Greit at vi har kastet bort 9 poeng !?!?!?!
Den nye treneren skulle vært klar når SG fikk sparken, så hadde kanskje ikke sesongen vært spolert.

Mats-

Andersen

:-\ Fy fa.....en jeg er glad SG etterlot seg 45 poeng på tabellen før han gikk ut døra på ER. Dette her er så flaut , så deprimerende at .......

RoarG

"Doncaster far the better side", 0-2 >:(. Flaks med den reduseringen til 1-2 så raskt. Men, svarte F***, man må da ikke komme to under før man gidder å ta tak. Dette såkalte forsvaret er en vits. Alle som gidder, får jo lov til å score på oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020