Kamp vs Doncaster Rovers, Elland Road lørdag 18.2 2012 kl 16:00

Started by ArneS, February 17, 2012, 12:38:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: Andersen on February 18, 2012, 18:17:05
Håper ikke vår toppscorer var synderen !  :-[
Warnock er vår nye manager og vi slåss i tunnelen etter matchen med en drittstøvel.

Dirty Leeds er tilbake. Len deg tilbake og nyt det. Endelig.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Da avsluttet NR sin manager rolle for 1 laget med 2 seire og 2 tap , bob, bob . Velkommen Warnock !

Oggy

Hvordan er d i d hele tatt mulig å ligge under 0-2
hjemme mot Doncaster  ???

Bra vi snudde til seier  ;D
Oggy

Leedsfan

Quote from: testo on February 18, 2012, 18:18:15
Quote from: bmoen on February 18, 2012, 18:07:36
Quote from: testo on February 18, 2012, 18:02:47
Quote from: bmoen on February 18, 2012, 17:39:10
Nå kan de legge ned klubben, asfaltere Elland Road og gjøre det om til parkeribgsplass!  ;D

f**k OFF
:D ;D

YEESS!!  3-2 over bunnlget Doncaster, det begynner hvirkelig å lysne!  Fantastisk!!

MEN, DU bør absolutt bannlyses her på forumet med sliki språkbruk.  :o

Du koser deg tydelig når Leeds sliter av en eller annen årsak, så får du en i trynet tilbake og sipper som en unge pga et ord som tydeligvis også står i de engelske ordbøker...Ta deg sammen å gled deg sammen med oss og slutt å helle bensin på bålet...

bmoen skriver noe negativt for å få en reaksjon, og når han får det så syter han over det også...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Quote from: Alta-White on February 18, 2012, 18:20:10
Warnock er vår nye manager og vi slåss i tunnelen etter matchen med en drittstøvel.

Hvem? Chimbonda?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Quote from: Blank_File on February 18, 2012, 18:18:58
For en fantastisk dag! Kanskje det beste overtidsmålet siden Howson satte inn målet mot Bristol Rovers. I tillegg har vi fått en manager det er neste umulig å ikke ha tro på! Fytti så fort humøret kan svinge!

Hmmm. Hvis du tenker på opprykkskampen mot Rovers fra L1 så må jeg arrestere deg litt. Howson utlignet til 1-1 og det var langt i fra overtid.  :)

Men enig at det var et sykt deilig mål, dog Beckfords 2-1 var 10 ganger bedre!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Warnock var i garderoben i pausen. Resten er historie!!

Warnockeffekten har startet  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Leedsulf

Redfearn sier at Warnock var innom garderoben i pausen, og "one or two things he said made a difference".

Kato

Kan være sesongens turning point det der, sammen med ansettelsen. Usannsynlig viktig.

Mr Meyer

Quote from: RoarG on February 18, 2012, 18:22:06
Quote from: Alta-White on February 18, 2012, 18:20:10

Hvem? Chimbonda?
Quote from: auren on February 18, 2012, 18:22:45
For en fantastisk dag! Kanskje det beste overtidsmålet siden Howson satte inn målet mot Bristol Rovers. I tillegg har vi fått en manager det er neste umulig å ikke ha tro på! Fytti så fort humøret kan svinge!

Hmmm. Hvis du tenker på opprykkskampen mot Rovers fra L1 så må jeg arrestere deg litt. Howson utlignet til 1-1 og det var langt i fra overtid.  :)

auren

Auren har rett, jeg var der  ;D

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Woody

Var utruleg stor forskjell på 1 og 3 poeng i dag,med 1 poeng hadde det sett svart ut,men med slik tur som i dag så kan alt skje.

Come on Leeds
LIFE IS LEEDS

Blank_File

Hmmm. Hvis du tenker på opprykkskampen mot Rovers fra L1 så må jeg arrestere deg litt. Howson utlignet til 1-1 og det var langt i fra overtid.  :)

auren

Ja det var dårlig formulert. Og ja, jeg mente Beckford, men tenkte på overtidsmålet i dag! :)

Lucas the Kop Cat

Quote from: Leeds1996 on February 18, 2012, 18:20:04
jeg synes at jeg leste, at hvis leeds snudde dette skulle han gå i kloster ?

husker ikke hvem det var

jaja,du får gå i kloster nå :P
Han sa vel "hvis vi rykker opp".....

auren

Quote from: Leedsfan on February 18, 2012, 18:21:43
Quote from: testo on February 18, 2012, 18:18:15
Quote from: bmoen on February 18, 2012, 18:07:36
Quote from: testo on February 18, 2012, 18:02:47
Quote from: bmoen on February 18, 2012, 17:39:10
Nå kan de legge ned klubben, asfaltere Elland Road og gjøre det om til parkeribgsplass!  ;D

f**k OFF
:D ;D

YEESS!!  3-2 over bunnlget Doncaster, det begynner hvirkelig å lysne!  Fantastisk!!

MEN, DU bør absolutt bannlyses her på forumet med sliki språkbruk.  :o

Du koser deg tydelig når Leeds sliter av en eller annen årsak, så får du en i trynet tilbake og sipper som en unge pga et ord som tydeligvis også står i de engelske ordbøker...Ta deg sammen å gled deg sammen med oss og slutt å helle bensin på bålet...

bmoen skriver noe negativt for å få en reaksjon, og når han får det så syter han over det også...

Ikke skyld på personen bmoen. Skyld heller på nicket hans. På engelsk blir det jo bemoan, som betyr:

To express grief over; lament / To express disapproval of or regret for.

Hans skjebne ble beseglet idet nicket ble laget  ;)

auren

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Quote from: Blank_File on February 18, 2012, 18:26:49

auren

Ja det var dårlig formulert. Og ja, jeg mente Beckford, men tenkte på overtidsmålet i dag! :)

Betyr nok bare at du er i seiersrus og ikke klarer å samle tankene helt. Fullt lovlig!  ;D

auren

Hallgeir *

Quote from: Woody on February 18, 2012, 18:18:09
Quote from: hallghel on February 18, 2012, 18:09:38
Quote from: Woody on February 18, 2012, 18:07:20
Quote from: jackbauer68 on February 18, 2012, 18:03:20
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D JIPPI  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Var litt mindre GLIS på deg i nyheitene i går   ;D ;D ;
come on Leeds

Del den med oss da!  :)

Vel,Jack er vorte ordførar,og vart intervjua vedrørende eit vedtak i kommunen og var liiiitt ukomfortabel ;)

Såpass! Nja, det kan hende den beste.
Super Leeds since 1968

Andersen

Warnock har satt seg i respekt hos spillerene med en gang ME LIKE!  ;D Men hva med Redfearn i pausen? Måtte det en Warnock spesial for å vekke gutta !?  ???

Blank_File

Quote from: auren on February 18, 2012, 18:28:18
Quote from: Blank_File on February 18, 2012, 18:26:49

auren

Betyr nok bare at du er i seiersrus og ikke klarer å samle tankene helt. Fullt lovlig!  ;D

auren

Korrekt! MOT!!!

lojosang

Quote from: Andersen on February 18, 2012, 18:20:21
Da avsluttet NR sin manager rolle for 1 laget med 2 seire og 2 tap , bob, bob . Velkommen Warnock !

Langt bedre enn Carver. La oss håpe Colin klarer seg bedre enn Giftdvergen som overtok etter Carver også!

Og SKÃ...L for tre poeng.
- Leif Olav

auren

Quote from: The Boy Eddie Gray on February 18, 2012, 18:24:20
Redfearn sier at Warnock var innom garderoben i pausen, og "one or two things he said made a difference".

I fare for å virke negativ - vi åpnet andre omgang veldig slett og Donny fortsatte å dominere. For meg virket andre omgang relativt jevnspilt. Men det skiter vi i nå. Håper dette gir bensin på selvtillit / innsats-bålet og fyrer i gang en syyyyk rekke med seire de siste 14 kampene.

MOT!

auren

Kickthemdown

Quote from: lojosang on February 18, 2012, 18:30:09
Quote from: Andersen on February 18, 2012, 18:20:21

Langt bedre enn Carver. La oss håpe Colin klarer seg bedre enn Giftdvergen som overtok etter Carver også!

Og SKÃ...L for tre poeng.
;D

Rudi G.

Quote from: auren on February 18, 2012, 18:31:59
Quote from: The Boy Eddie Gray on February 18, 2012, 18:24:20

I fare for å virke negativ - vi åpnet andre omgang veldig slett og Donny fortsatte å dominere. For meg virket andre omgang relativt jevnspilt. Men det skiter vi i nå. Håper dette gir bensin på selvtillit / innsats-bålet og fyrer i gang en syyyyk rekke med seire de siste 14 kampene.

MOT!

auren

Jepp Joachim, nå er vi i støtet :)

Come on Leeds!

Geir fra Grimstad

Nå mangler det bare at Sunderland vinner, så er 12 rette i boks ;D
revie

Leedsfan

Akkurat sett Becchio løpe bort til NR etter å ha putta seiersmålet, fikk faktisk en tåre i øyekroken... Dette var vendepunktet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

For en sinnsyk gest av Beccio å løpe bort og feire scoringen og seieren med NR ! Fikk klump i halsen og rusk i øyet når jeg så det klippet !  :'(