Kamp vs Doncaster Rovers, Elland Road lørdag 18.2 2012 kl 16:00

Started by ArneS, February 17, 2012, 12:38:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

auren

Med tap i dag er det 99 % sikkert at vi spiller i NPC neste sesong også. 9-12 poeng bak play off er tilnærmet umulig å ta igjen.

Pratet overhode Warnock med spillerne før kampen? Etter denne prestasjonen så håper jeg inderlig ikke det, for da vil ikke managerbyttet ha noen ting å si er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

kalle_92

Quote from: ziganda on February 18, 2012, 16:46:20
Quote from: RoarG on February 18, 2012, 16:45:26
Ja, ja Warnock. Ingen skal påstå at du kommer til dekket bord, akkurat. Du har en stor jobb å gjøre. Sikker på at du vil deg vondt?

Behagelig å komme inn når det ikke kan bli verre. Har tro på at det kan snu med Warnock.
Jeg tror nok det må gjøres en real ryddejobb til sommeren før vi kan snakke om opprykk. Vi har vel nesten 30 spillere som hever lønn, men hvor mange av disse er egentlig gode nok for start 11-eren? Ikke så fryktelig mange. Håper dog at Warnock kan gjøre gråstein til gull...

viking

Rudi G.

Vi skulle hatt medalje som orker og høre på dette her kamp etter kamp :(

Tom S

COME ON LEEDS !!

rober

Nei, nå må Doncaster få et par spillere utvist. ::)

Da snur vi kampen.

asLeeds

Quote from: auren on February 18, 2012, 16:48:01
Med tap i dag er det 99 % sikkert at vi spiller i NPC neste sesong også. 9-12 poeng bak play off er tilnærmet umulig å ta igjen.

Pratet overhode Warnock med spillerne før kampen? Etter denne prestasjonen så håper jeg inderlig ikke det, for da vil ikke managerbyttet ha noen ting å si er jeg redd...

auren

Tulle no auren? meine du at det skal gjøre susen? gi mannen litt meir tid.....
DALHEIM WHITES

auren

Pinlig første omgang. Det er ingenting som tilsier at vi engang skal komme tilbake i kampen. Dette blir tap.

auren

Sleivind

Du verden så Clayton har tapt seg. Fra å være vår desidert beste spiller, til å bli en av våre svakeste. Hvordan er det mulig?

DW

auren

;D Den var vel noget drøy...

Tom S

Quote from: asLeeds on February 18, 2012, 16:50:34

auren

Einig, kan ikkje dømme mannen før blekket på kontrakta har tørka.
COME ON LEEDS !!

ziganda

Quote from: kalle_92 on February 18, 2012, 16:48:33
Quote from: ziganda on February 18, 2012, 16:46:20
Quote from: RoarG on February 18, 2012, 16:45:26
Ja, ja Warnock. Ingen skal påstå at du kommer til dekket bord, akkurat. Du har en stor jobb å gjøre. Sikker på at du vil deg vondt?

Behagelig å komme inn når det ikke kan bli verre. Har tro på at det kan snu med Warnock.
Jeg tror nok det må gjøres en real ryddejobb til sommeren før vi kan snakke om opprykk. Vi har vel nesten 30 spillere som hever lønn, men hvor mange av disse er egentlig gode nok for start 11-eren? Ikke så fryktelig mange. Håper dog at Warnock kan gjøre gråstein til gull...

I første omgang handler det vel om å ta et og annet poeng når man spiller 11 mot 11. Opprykk? Glem det!

Ronald

Kan ikkje huske sist publikum pep laget av banen til pause...... :-\

Asbjørn

Quote from: Rudi G. on February 18, 2012, 16:49:25
...vi skulle hatt en "liker-knapp" her på forumet...  :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

auren

Jeg tror og håper at han i tilfelle sa at hvis det er noen som ikke gir 100 % i dagens kamp så kan de bare glemme å starte neste kamp. At ikke en gang en pre teamtalk fra din nye manager hjelper, og at vi i tillegg spiller hjemme mot divisjonens dårligste lag, ja da er det noe fryktelig galt innenfor veggene på ER. Jeg tror ikke Warnock evner å snu dette på de siste 14 kampene. Vi synes fortapt.

auren

LEO

Vi driver ikke sone forsvar men passer hver vår mann.

Når en går da ut så har han ingen å passe på.   Derfor scorer innbytterne på oss.  ;D :o ???

ziganda

Quote from: Asbjørn on February 18, 2012, 16:52:41

Liker ;D

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

Nørgaard

Det her minder mig om dengang vi havde gæld og lå i bunden af League One. Hvordan kan vi tabe til de to bundhold!! Hvad er der dog sket med denne store klub  >:(

Andersen

Det er for meg uforstålig at ikke spillerene klarer å heve seg etter siste møkkakamp! Hva er det som skjer! Skal de bare loffe utpå der og heve sjekken sin uten å prestere noenting ? Spillerene må da føle at dette er pinlig! det er tross alt supporterene som betaler mesteparten av lønna deres !  >:(

auren

Quote from: Tom S on February 18, 2012, 16:51:59

auren

Einig, kan ikkje dømme mannen før blekket på kontrakta har tørka.

Jeg dømmer absoutt ikke Warnock. Jeg frykter at flesteparten av spillerne utpå der ikke ønsker å spille for Leeds mer. Og da spørs det hvor mye en ny manager får gjort.

auren

clarke

Quote from: Asbjørn on February 18, 2012, 16:52:41
+1 ;)
SuperLeeds

Budda

Herregud hvor dårlig vi er for tiden. Blir spennende å se om Warnock greier å snu det denne sesongen.
Endre

ooh aah

For en tabbe dette eksperimentet med Redfearn har vært  :( :(

Andersen

Det er for meg uforstålig at ikke spillerene klarer å heve seg etter siste møkkakamp! Hva er det som skjer! Skal de bare loffe utpå der og heve sjekken sin uten å prestere noenting ? Spillerene må da føle at dette er pinlig! det er tross alt supporterene som betaler mesteparten av lønna deres !  >:(

Asbjørn

Quote from: Andersen on February 18, 2012, 16:55:01
...problemet er nok de titalls kiloene ekstra vekt pga nerver - i tillegg nå til at de vet de heretter får 5 liter med spytt tilført i garderoben
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

De virker som en gjeng med hengehuer. Skal dette være standarden for Leeds-spillere, håper jeg de settes på transferlisten ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020