Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 333641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1110 på: Januar 10, 2013, 13:43:00 »
Kanskje de nye eierne har mistet litt tro på Warnock, men at de holder seg til en gentlemans agreement og lar Warnock sitte ut sesongen. Hvis de nå parallelt jobber med hvem som skal ta over og samtidig støtter Warnock med litt penger så er vel det det beste?

Angående Tonge så kunne man lånt han ut sesongen, men det er ikke sikkert at Stoke ønsket dette? Tonge hadde hatt mye å vinne på å spille fast på Leeds med en utgående kontrakt. Han var nok sikkert glad for å signere en kontrakt med en stor klubb som gir han stabilitet i livet. Kanskje Tonge signeringen er en god signering for alle parter?
Kanskje Tonge signeringen er en god signering for alle parter? NEI! Bare for Stoke og Tonge!!

Den som lever for se.. Uansett så har vi vel bare 4 sentrale midtbanespillere nå som kan gjøre en solid jobb, også neste sesong. Med forbehold om at vi ikke rykker opp da..:)

Warnock har i følge han selv prøvd seg på 7-8 spillere, men managerene deres vil ikke selge. Vi vil jo heller ikke selge våre beste så jeg gjentar meg selv, januarvinduet er ikke lett..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1111 på: Januar 10, 2013, 13:44:38 »
Han hevcder i hvertfall å ha kontrollen på ins/outs......

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-will-say-if-any-players-leave-warnock-1-5298500

2- to spillere signet....da tar man med Hall også.
Det kan vel hende at han har siste ordet, men det kan jo hende at nest siste ordet er "hvis-du-ikke-selger-får-du-ingen-penger-til-kjøp"
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1112 på: Januar 10, 2013, 14:02:41 »
Han hevcder i hvertfall å ha kontrollen på ins/outs......

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-will-say-if-any-players-leave-warnock-1-5298500

2- to spillere signet....da tar man med Hall også.
Det kan vel hende at han har siste ordet, men det kan jo hende at nest siste ordet er "hvis-du-ikke-selger-får-du-ingen-penger-til-kjøp"

Hvorfor prøve seg på 7-8 spillere da?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1113 på: Januar 10, 2013, 14:16:02 »
Danny Pugh var vel litt i samme kategori som denne egentlig? Vil påstå at Tonge er en klart bedre spiller enn Pugh, dog. Ikke fornøyd med kontraktslengde, og heller  ikke en spiller som vil heve laget betraktelig. For å si det sånn; Lyser ikke akkurat ambisjoner av signeringen. Til det må vi ha klart bedre kvalitet inn. Helt ok signering.

Sydhagen

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1114 på: Januar 10, 2013, 14:21:08 »
Får vi inn 2 vinger av god championship kvalitet så blir dette bra.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1115 på: Januar 10, 2013, 14:24:02 »
Får vi inn 2 vinger av god championship kvalitet så blir dette bra.
Jeg sier inn med 1 god venstreback og 1 god ving. Minst. Så kan Pugh og Connolly forsvinne.

Men jeg er noe skeptisk til at Warnock skal få så mye å rutte med i dette vinduet. Hva hadde han evt. brukt pengene på ? Derry, Hill? La heller en ny manager til sommeren få velge ut sine.

Kontakinte

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1116 på: Januar 10, 2013, 14:55:50 »
Får vi inn 2 vinger av god championship kvalitet så blir dette bra.
Jeg sier inn med 1 god venstreback og 1 god ving. Minst. Så kan Pugh og Connolly forsvinne.

Men jeg er noe skeptisk til at Warnock skal få så mye å rutte med i dette vinduet. Hva hadde han evt. brukt pengene på ? Derry, Hill? La heller en ny manager til sommeren få velge ut sine.
Ville valgt Derry hver gang før Tongh

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1117 på: Januar 12, 2013, 17:31:45 »
Da takker vi for innsatsen, og ber om at du får avlastning.

Når det gjelder det året du har styrt er det bare et ord å si, ELENDIG på alle fronter.
 

Dennis

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1118 på: Januar 12, 2013, 17:39:19 »
Det blir spennende å se hva GFH vil med denne klubben. Fra lovnader om å vekke kjempen fra Salem Patel, har det vært lite handling i etterkant. Jeg er ikke den som roper på managerens hode raskest her inne, men dersom GFH virkelig har planer med klubben (og midler til å backe de opp), er Warnocks dager antakelig talte.

Resultatene er en ting, men innsats, spillestil og fremtoning er totalt feil eller ikke tilstede.

Jeg er bekymret over denne sesongen. Ikke tror jeg GFH er noen frelser for oss i form av store innskudd av penger, så får vi håpe de har peil nok til å ansette en klubbleder med kompetanse, som kan legge skape en visjon og mål for klubben de neste årene.

Så må den rette manageren finnes... Hvem er realistisk? Ser engelske fans liker MK Dons-treneren, mens andre vil ha en Di Matteo eller Martinez. Slik jeg ser det, er det opp til GFH; skal klubben ut i Europa i løpet av fire-fem år, hadde man kanskje kunne "lurt" Di Matteo eller Martinez til Elland Road, gitt at de hadde fått god nok lønn, litt å rutte med på overgangsmarkedet og nok stemmer i sportslige avgjørelser (som var grunnen til at Martinez takket nei til L'pool).

Eller blir det Lambert?
« Siste redigering: Januar 12, 2013, 17:59:21 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Tom S

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1119 på: Januar 12, 2013, 17:50:11 »
Time to go!
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1120 på: Januar 12, 2013, 18:02:24 »
OOOOOOUUUUUTTTTT
Rogaland Whites

samadhi

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1121 på: Januar 12, 2013, 18:05:02 »
Har håpet i det lengste og beholdt trua på NW.
En god plassering, nye eiere og januarvinduet har gjort at jeg har trodd på bedring.

Nå er det vel snart ingen vei tilbake.
Laget ser bra ut på papiret, men vi forsetter å spille dårlig og blir rundspilt av både topp og bunnlagene...
marching on together,
derudaf forever...

testo

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1122 på: Januar 12, 2013, 18:05:20 »
Time to go!

His shoes are not made for walking  ;)
Bær mannen ut av Leeds!!!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1123 på: Januar 12, 2013, 18:17:21 »
ja, no e da på tide å legge inn årene NW
Adios
DALHEIM WHITES

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1124 på: Januar 12, 2013, 18:50:37 »
Tror han er ute innen kort tid, Salem og David må jo se det samme som alle ser!

marve

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1125 på: Januar 12, 2013, 18:51:51 »
Tror han er ute innen kort tid, Salem og David må jo se det samme som alle ser!
De er på twitter  ;D.
 

Leedsulf

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1126 på: Januar 12, 2013, 19:09:46 »
På de fire siste kampene har vi totalt sju skudd på mål. Det burde ikke gå an...

ziganda

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1127 på: Januar 12, 2013, 19:21:21 »
Mer moderne fotball i Jurassic Park.

Warnock OUT!

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1128 på: Januar 12, 2013, 19:24:33 »
Han kan jo ikke være dyr å sparke??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1129 på: Januar 12, 2013, 19:26:55 »
På de fire siste kampene har vi totalt sju skudd på mål. Det burde ikke gå an...
Rett og slett en katastrofe !!

fjellhaugen

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1130 på: Januar 12, 2013, 19:42:08 »
Da er vel Tonge klar for klubben og har fått en to og et halvtårs kontrakt. Da har altså januarvinduet gitt oss Hall og Tonge...... Er redd dette er nivået vi kan vente oss og det nivået er ikke i nærheten av play off kvalitet.  Tonge har 18 kamper for Stoke på 4,5 år og er i beste fall en middels championship spiller. Hall... ja hva er han?  Jeg hadde virkelig håpet at de nye eierne, på tross av at jeg ikke hadde noen som helst forhåpninger om at det skulle komme noe penger sammen med de, skulle begynne å bygge et lag for fremtiden. Det ville ta tid, men at det var en plan i det de fortok seg. I stede lar de Warnock fortsette sin drøm mot et opprykk, med å satse på å karre seg opp til play off med den verste anti fotballen Leeds noengang har spilt. Interessen for klubben daler, ikke rart, det er nesten null profiler.
Hvorfor kjøpte de klubben? Er det for å få kloa i Elland Road for en forholdsvis billig penge pga gjenkjøpsavtalen?
Jeg har dessverre ingen tillit til Warnock og syns det er trist at ambisjonsnivået er så lavt at de lar han fortsette å sette standarden for de neste sesongene med grå, kjedelige, treige vrakgodsspillere fra klubber som burde vært mindre attraktive en Leeds.
Jeg vil ha inn en manager som ser noen år fram i tid, som ønsker å bygge et lag som på sikt kan klare seg i Premier leauge og som ønsker å spille en fotball som en kunne ha vært stolt av å se på igjen. Leeds, klubben i mitt hjerte har spilt den kjedeligste fotballen jeg har sett av samtlige lag denne sesongen og det er bare trist...  

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet det selv.




Meget "positive" tanker du har om klubben,spillet og manageren, samt de nye eierne gitt..... :-\

Fortsatt ikke enig?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1131 på: Januar 12, 2013, 20:24:14 »
Vurder selv!

UNDER-FIRE Leeds United boss Neil Warnock mounted a defiant defence of his Elland Road tenure after receiving a volley of criticism from disgruntled travelling fans after the Whites’ slumped to a 2-0 loss at Barnsley.


Warnock was left with the chants of ‘Warnock, time to go’ ringing in his ears from the furious near 5,000-strong visiting contingent after United became the first side to lose at Oakwell in the league since September 1.

It was United’s fourth away reverse in a row - and fourth successive poor performance with supporters making their feelings known in no uncertain terms at the end.

Leeds have lost 5-2, 4-1 and 2-0 on their last three visits to Barnsley - albeit two of them under Simon Grayson - and ensured another day to well and truly forget at Oakwell.

Warnock tried to placate fans by bringing a laptop to his post-match press conference and showing an incident he thought should have earned Barnsley’s Stephen Dawson a red card - a foul on Ross McCormack - but did admit his men were not up to the job.

“We were very poor in the first half and if I had have been one of the 5,000, I might have said what they were,” Warnock conceded.

“I thought we had some great chances at the start of the second half and then there was a horrendous tackle from (Stephen) Dawson. How that’s not a red card I don’t know.”

Warnock fought back against the crowd’s claims he should go, however, insisting he was doing the best he could.

He added: “You can’t blame the fans... they pay their money.

“But I think I’m doing a great job if I’m honest and with one or two additions that I’ve got lined up... I understand their disappointment, but we know we need to strengthen.”

Warnock also issued a warning note to Leeds’ fans about the future of 19-goal striker Luciano Becchio. His assistant, Mick Jones, last week said he expected bids to arrive for the Argentinean and Warnock said: “His head wasn’t right and that’s why the transfer window is such a nightmare for managers. I’ll be having a word with him.”

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/barnsley-v-leeds-united-warnock-defends-his-elland-road-tenure-after-wretched-reds-loss-1-5310164?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

testo

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1132 på: Januar 12, 2013, 20:30:43 »
Salem Patel ‏@SalemPatel
VERY VERY disappointed

Store ord!!! Kan det være at noe skjer kansje ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1133 på: Januar 12, 2013, 20:35:12 »
Salem Patel ‏@SalemPatel
VERY VERY disappointed

Store ord!!! Kan det være at noe skjer kansje ???

Det kan være at det kan leses mye av dette, men på den andre siden virker ikke Salem Patel å være den mest mediakloke. Han lovte altfor mye tidlig i overtakelsesperioden, mens GFH enda har til gode å vise særlig mye. De har til nå brukt like mye eller mindre enn hva Bates gjorde i fjorårets januarvindu. Jeg vet at vinduet ikke er over, men signingene burde vært mer eller mindre klare før rakettene ble fyrt opp.

Her om dagen twitret han ":)" og det ble lest mye av det også. Svaret var vel en måneds lån.

Dette kan være et hint til sparking, men det kan også være bare et slags svar (les: vi er på deres side) etter det MASSIVE twitterpresset mot GFH i kveld.
Marching on together!

testo

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1134 på: Januar 12, 2013, 21:08:06 »
Salem Patel ‏@SalemPatel
VERY VERY disappointed

Store ord!!! Kan det være at noe skjer kansje ???

Det kan være at det kan leses mye av dette, men på den andre siden virker ikke Salem Patel å være den mest mediakloke. Han lovte altfor mye tidlig i overtakelsesperioden, mens GFH enda har til gode å vise særlig mye. De har til nå brukt like mye eller mindre enn hva Bates gjorde i fjorårets januarvindu. Jeg vet at vinduet ikke er over, men signingene burde vært mer eller mindre klare før rakettene ble fyrt opp.

Her om dagen twitret han ":)" og det ble lest mye av det også. Svaret var vel en måneds lån.

Dette kan være et hint til sparking, men det kan også være bare et slags svar (les: vi er på deres side) etter det MASSIVE twitterpresset mot GFH i kveld.

Er det bare et slags svar for å roe gemyttene så blir vel svaret fra supporterne,  "ingen på kamp", og den tendensen har allerede startet vil jeg tro.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1135 på: Januar 12, 2013, 21:48:27 »
On the future of leading scorer Luciano Becchio, who is the subject of transfer speculation, Warnock added: "His head wasn't right and that's why the transfer window is such a nightmare for managers. I'll be having a word with him."


Har det kommet noe bud, eller i det hele tatt versert ett eneste konkret rykte om at Becchio er ønsket av noen PL-klubber? Eneste jeg har sett er at Leeds selv har gått ut og sagt hvor attraktive de er, og at alle spillere har en pris, men at ingen blir solgt mot klubben sin vilje.

Luciano Becchio har scoret 20 mål i årets sesong, men hver gang han ikke scorer er NW frempå og hakker på han. Er vel ikke Becchio sin feil at vi sliter om dagen.
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1136 på: Januar 12, 2013, 22:08:18 »
Becchio er 29 år. Han har overprestert denne sesongen, og er sannsynligvis kunstig høyt priset.

Med en riktig pris er det bare å selge. Kanskje 4 mill pund.
 

Jon R

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1137 på: Januar 12, 2013, 22:15:06 »
On the future of leading scorer Luciano Becchio, who is the subject of transfer speculation, Warnock added: "His head wasn't right and that's why the transfer window is such a nightmare for managers. I'll be having a word with him."


Har det kommet noe bud, eller i det hele tatt versert ett eneste konkret rykte om at Becchio er ønsket av noen PL-klubber? Eneste jeg har sett er at Leeds selv har gått ut og sagt hvor attraktive de er, og at alle spillere har en pris, men at ingen blir solgt mot klubben sin vilje.

Luciano Becchio har scoret 20 mål i årets sesong, men hver gang han ikke scorer er NW frempå og hakker på han. Er vel ikke Becchio sin feil at vi sliter om dagen.

Derimot er det Warnocks feil at Becchio sliter  om dagen. I kamper med null støtte og bevegelse rundt Becchio, ser han komplett udugelig ut. 
Jon R.

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1138 på: Januar 12, 2013, 22:22:37 »
Betinget positiv! Første virkelig meritterte manager under Ken Bates. Vår nye manager har trolig en stor jobb å gjøre med spillergruppen og må demonstrere lederskap fra første stund. Blant alle realistiske kandidater mener jeg Warnock var den beste.

Jeg synes Warnock er en ufyselig type. Klarer han å få oss på vinnersporet igjen vil jeg allikevel elske han som en bror.

Warnock og Bates vil muligens bli en eksplosiv blanding, men en frittalende og autoritær manager er kanskje akkurat hva som skal til for å få det beste ut av Ken Bates.

Kato has done his research...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1139 på: Januar 12, 2013, 22:53:22 »
Becchio er 29 år. Han har overprestert denne sesongen, og er sannsynligvis kunstig høyt priset.

Med en riktig pris er det bare å selge. Kanskje 4 mill pund.

Ekstremt uenig, i så fall har han overprestert i årevis.

Jeg vil heller påstå at Becchio har bevist (også) i år, PÃ… TROSS av manglende støtte og offensiv plan. 4 millioner pund er selvsagt mye penger for en 29-åring i nPc, men så langt har GFH brukt mindre penger i januarvinduet som skulle vekke Leeds fra dvalen, enn hva Bates gjorde i 2012. Hvorfor skulle disse pengene da gå til å kjøpe spillere?

Det ender vel med at Becchio selges for en million pund til Wigan eller Norwich, "i bytte mot" McGugan og Blackstock.

I så fall får Leedsapatien min bein å gå på. Leeds skulle bli styrket i januar, ikke svekket. >:(
Marching on together!