Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. Leeds

Quote from: Leedsfan on August 09, 2012, 14:09:27
Quote from: Ød on August 09, 2012, 14:03:12
Quote from: Annesj on August 09, 2012, 13:57:01
Blir ikke overrasket om vi står uten manager før jul. Og da er vi f**ked. Hvem vil jobbe i leeds nå??
kanskje før det også...

Han er nok lojal mot de spillerne han har hentet, men det høres ikke ut som en toppmotivert manager.

Dessuten så er nok Warnock ganske hardhudet, han har sikkert jobbet for mange eksentriske sjefer.
Skal bli spennende å se hva Warnock gjør. Hans motivasjon var å sloss om et opprykk - noe som jeg mener er relativt urealistisk med den stallen vi nå har. Det er nesten så jeg håper Warnock sier opp, og at det knapt nok blir folk på kampene.

Dette som har skjedd i dag er toppen av å fornærme fansen på det groveste. Det sier meg at Bates trolig vil ha ublu summer for klubben som knapt nok eier nåla i veggen. Vi eier spillerne som er under kontrakt, men har ikke stadion eller treningsanlegg på egne hender. Vi har lånt penger mot framtidig salg av sesongbilletter (noen som har sett hva som har skjedd med Rangers?) for å smelle opp noen exec bokser..

Om slutten av forrige sesong virka uoverkommelig lang - så kan 2012/2013 virke som 9-10 måneders mareritt.

Som om ikke dette var nok så kommer vel skittkastinga om hvem sin feil kollapsen var.. Fint for vårt utmerkede omdømme..

Eneste "positive" er at det aldri er kjedelig å være Leeds-fan!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Jon R

Så hva gjør Warnock nå???  ???
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on August 09, 2012, 14:24:04

Selger Pugh og Roger Rabbitt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on August 09, 2012, 14:25:40

Selve ryggraden i laget? Er du gal?  ;D
Jon R.

martind

MOT!! We are Leeds!

Promotion 2010

Quote from: Jon R on August 09, 2012, 14:26:57

Selve ryggraden i laget? Er du gal?  ;D

Kjapp respons fra Colin, og det liker jeg!  :)
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on August 09, 2012, 14:34:31
Quote from: Jon R on August 09, 2012, 14:26:57
Så hva gjør Warnock nå???  ???

Selve ryggraden i laget? Er du gal?  ;D

Kjapp respons fra Colin, og det liker jeg!  :)

Skal se at Warnock blir enda mer motivert av takeover kollapsen. Utfordringen blir større mens presset på han blir mindre. På underlig vis en vinn - vinn situasjon altså..
Jon R.

B_Ød

Quote from: Jon R on August 09, 2012, 14:37:18
Skal se at Warnock blir enda mer motivert av takeover kollapsen. Utfordringen blir større mens presset på han blir mindre. På underlig vis en vinn - vinn situasjon altså..
Her datt jeg av...bigtime!  :D
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Quote from: Ød on August 09, 2012, 14:48:38
Quote from: Jon R on August 09, 2012, 14:37:18
Her datt jeg av...bigtime!  :D
Slo du deg?  :D
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Det er tydeligvis lite monitas i klubbkassa. NW uttaler etter transferlistingen av Pugh og Rogers:

“With the way the finances are here we’ve got to try and move one or two players on. “With that in mind we’re going to circulate the names of Danny Pugh and Robbie Rogers and try to generate a bit of interest in them.”

Ganske urovekkende med tanke på at vi vel har solgt for mer enn hva vi har kjøpt inn. Men det er vel ikke noe nytt...  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on August 10, 2012, 09:21:18
Det er tydeligvis lite monitas i klubbkassa. NW uttaler etter transferlistingen av Pugh og Rogers:

“With the way the finances are here we’ve got to try and move one or two players on. “With that in mind we’re going to circulate the names of Danny Pugh and Robbie Rogers and try to generate a bit of interest in them.”

Ganske urovekkende med tanke på at vi vel har solgt for mer enn hva vi har kjøpt inn. Men det er vel ikke noe nytt...  :-\

auren

Vi fikk vel ikke alle pengene for Snodgrass upfront og Portsmouth har vel fått alle pengene sine nå, så det du skriver er vel en sannhet med modifikasjoner.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

Tipper vi ikke får mer enn 3-400k pund for disse to spillerene. Vi må være desperate. Pugh har jeg ikke mye til overs for (mye pga den kunstige høye overgangssummen Grayson betalte). Rogers skulle jeg dog gjerne sett videre. Ut må man heller prøve å få Connolly, Nunez (selv om jeg har sansen for han), Paynter. Men disse skal vi vel være heldige om vi får bort i det hele tatt...

Promotion 2010

Quote from: kalle_92 on August 10, 2012, 15:49:02
Tipper vi ikke får mer enn 3-400k pund for disse to spillerene. Vi må være desperate. Pugh har jeg ikke mye til overs for (mye pga den kunstige høye overgangssummen Grayson betalte). Rogers skulle jeg dog gjerne sett videre. Ut må man heller prøve å få Connolly, Nunez (selv om jeg har sansen for han), Paynter. Men disse skal vi vel være heldige om vi får bort i det hele tatt...

Spørs om ikke alle 5 skal ut!!!!

..........selv om akkurat DET ser håpløst ut!  ::)
Min første Leeds-kamp:

Leedsfan

Becchio har formproblemer. Nødløsningen er kulthelten Barndoor Billy og plutselig begynner målene å renne inn. Ender med at Bolton kjøper han for 2 mill pund ved juletider!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rasmussen7

Viss alle 5 skal ut så sliter vi bigtime om Kato får rett i sine antagelser om minst 10 utvisninger. Da har vi 30 kamper med minst èn spiller ute med karantene viss vi regnet 3 kampers karantene... Pluss alle skadene vi bruker å vere så velsignet med... Mulig vi får en bra første 11er, men d blir veeldig tynt på benken...

rd1

Det lukter oppsigelse, han antydet jo at han vurderte det når han ikke fikk kjøpe ward...
"Who needs Cantona??"

Kato

9 røde i fjor. Ille. Lukter verre nå

Blank_File

Quote from: Kato on August 10, 2012, 18:03:12

Men fy feite, det var mange av disse som ikke var riktige i fjor! Jeg kan komme på to situasjoner bare sånn nå umiddelbart. To gule på Johnny Howson i høstkamp også var det et mot Palace tror jeg som var feil. Ã... da var det heller ikke tvil om at det var feil.

Leedsulf

Quote from: Blank_File on August 10, 2012, 23:19:49

Men fy feite, det var mange av disse som ikke var riktige i fjor! Jeg kan komme på to situasjoner bare sånn nå umiddelbart. To gule på Johnny Howson i høstkamp også var det et mot Palace tror jeg som var feil. Ã... da var det heller ikke tvil om at det var feil.

Jeg kommer også på to i farten. Zac Thompsons røde mot Reading var vel mer gult enn rødt, og Whites røde da han blir løpt ned bakfra mot Ipswich.

Peter7

Synes Warnock har gjort en god figur i sommer. Senset at takeover dro ut og handlet som om den ikke skulle inntreffe, fikk byttet ut og forbedret spillerstallen (eneste minus var Snodgrass), og nå når det så ut som om takeover var død handlet han raskt ved å sette to perifere spillere til på transferlisten for å komplettere førsteelleveren.

Hvis takeover virkelig er død, så har han likevel bygd et bedre lag enn i fjor (særlig hvis han lykkes med å få inn de 1-2 spillerne han mangler), men må stole på at vi er heldige med skader/bruke yngre spillere.

Hvis takeover går gjennom har han allerede et stabilt lag, som kan styrkes ytterligere ved at det blir mulig å hente et noen flere kvalitetsspillere.

Vinn - Vinn ...  :)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kato

Quote from: The Boy Eddie Gray on August 11, 2012, 00:36:20
Quote from: Blank_File on August 10, 2012, 23:19:49

Men du har jo andre veien også. En av TV-kampene på slutten. Var det Brown? Han skulle vært utvist 3 ganger i samme kampen, men berget seg.

Jeg kommer også på to i farten. Zac Thompsons røde mot Reading var vel mer gult enn rødt, og Whites røde da han blir løpt ned bakfra mot Ipswich.

Here we go again

Ikke bare Warnock som sliter på overgangsmarkedet om dagen.  Lite pund til handling for denne stakkars karen også til nå i sommer: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10059717  ;)

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-desperate-to-leave-game-on-a-high-note-interview-1-4833076

Dette intervjuet, i dagens nettutgave av YEP- fy farao, dette skal jeg lese når/hvis/om jeg føler motgang. Da vil det være regelrett balsam!!!! NW kan si de rette tingene, og det værste er at jeg tror han mener det han sier.
Yeboahs vitne

B_Ød

oi oi oi...kjenner at selv jeg begynner å få litt sans for mannen nå...det hadde jeg ikke trodd.
Ups & Ups!!

Jon R

NW har utvilsomt snakketøyet i orden.  :)

Det hersker vel ingen tvil om at dette er en mann som er 100 % dedikert til jobben og som har jobbet ræva av seg denne sommeren. Han virker også oppriktig dedikert til supporterne og han fortstår hvordan vi har det.

Nå gjelder det bare omsette alt det harde arbeidet og den fine snakkingen til  resultater. Jeg tror han har et stykke igjen å gå før vi er reelle kandidater til opprykk allerede denne sesongen.

Intet annet er godt nok i mine øyne, dessverre.
Jon R.

Gufrias

Warnock viser en smittende entusiasme, og en nådeløs ærlighet. Jeg liker det.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

Neil Warnock er nesten litt legendemateriale. For en herlig type. Håper han lykkes, og får oss opp i det gode selskap! Tror det blir opprykk av dette hvis vi får inn en klassespiss  :)

marve

Quote from: Gufrias on August 16, 2012, 11:33:05
Warnock viser en smittende entusiasme, og en nådeløs ærlighet. Jeg liker det.
jeg også ;D

David Harle

Quote from: fmtj on August 16, 2012, 10:37:58
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-desperate-to-leave-game-on-a-high-note-interview-1-4833076

Dette intervjuet, i dagens nettutgave av YEP- fy farao, dette skal jeg lese når/hvis/om jeg føler motgang. Da vil det være regelrett balsam!!!! NW kan si de rette tingene, og det værste er at jeg tror han mener det han sier.

Helt enig! Har utrolig sans for fyren! Som han selv sier, jeg er den beste Leeds kunne fått. For en selvinnsikt, selvtillitt og forfriskende ærlighet! Jeg stiller meg fullt og helt bak Warnock. Skulle vi ikke rykke opp, er det ikke Warnock sin feil. Utrolig at han gidder og legge ned nesten all sin tid i Leeds i det kaoset som har vært i sommer.

LEO

Jeg har akkurat vært å lest i The Sun om lagene i vår divisjon med kjøp og salg.

Liker The Sun som har oss som favoritt til å vinne hele greia.

Jeg ser at de oppsummerer andre lag som har brukt mer penger på kjøp enn salg, men enda gir dem lavere stilling på tabellen.

Jeg legger også merke til at Warnock sier at han tar ut laget utifra hvilken motstander han skal ha. Litt mellom linjene.
Da håper jeg han tar ut White for når han kan greie å skli og dette så reiser han seg ikke for å spurte tilbake.
Han har jo faaen meg farten til å prøve å reparere uhellet.  Derfor pga hans dårlige holdning ønsker jeg at han blir erstattet til neste kamp. 
Warnock må ikke godta slik holdning.

I fjor sa jeg tidlig at Clayton var en spiller som ikke måtte spille alle kamper og jeg fikk jo rett. Han ble jo bare dårligerer ogdårlige pga rett og slett ble sliten.

Vi må ikke gjøre det samme med Byram derfor mener jeg at Peltier tar hans plass og Drury
kommer inn.
ps. jeg tror the boss kommer til å sette inn Brown og Diuf fra start mot Blackpool.  Varney og Wnite ligger tynt an.
MOT