Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 336535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #150 på: Februar 20, 2012, 08:30:43 »
Det er bare å ønske Warnock velkommen til ER, det er mye å ta tak i for å si det mildt!!! Lykke til, Play Off må bli målet og det bør være mulig!!!

Kampen mot bunnlaget Doncaster der vi så vidt klorer til oss 3 poeng på hjemmebane viser at det må jobbes med en del ting, forhåpentligvis mentale spørsmål og ikke mangel på ferdigheter!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #151 på: Februar 20, 2012, 09:45:59 »
http://www.thescratchingshed.com/2012/02/warnock-hints-at-first-dirty-leeds-signing/?

“There’ll be times when I’ll have to tell [Ken Bates] what’s right for the club and he’ll have to listen.”

 ;D

Dette kan blir moro dere! Vi har endelig en manager med baller!
Blir utrolig spennende fremover nå.
Ettersom jeg skjønner, har NW vært i søkelyset til KB før i tiden, så han må jo være veldig klar over hva han nå har ansatt. Uansett..dette bør bli veldig moro  ;D
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #152 på: Februar 20, 2012, 10:07:31 »
http://www.thescratchingshed.com/2012/02/warnock-hints-at-first-dirty-leeds-signing/?

“There’ll be times when I’ll have to tell [Ken Bates] what’s right for the club and he’ll have to listen.”

 ;D

Dette kan blir moro dere! Vi har endelig en manager med baller!

Fantastisk, men ikke uventet utsagn!   ;D
Jon R.

Masinga

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #153 på: Februar 20, 2012, 10:56:37 »
http://www.thescratchingshed.com/2012/02/warnock-hints-at-first-dirty-leeds-signing/?

“There’ll be times when I’ll have to tell [Ken Bates] what’s right for the club and he’ll have to listen.”

 ;D

Dette kan blir moro dere! Vi har endelig en manager med baller!
Fantastisk, men ikke uventet utsagn!   ;D
Jeg vil tro Warnock uttalte dette med en viss ironi. Nå ligger det et betydelig press på samme Warnock. Til lørdag må han gjøre det han er kommet for, nemlig skaffe Leeds suksess umiddelbart. Med den troppen han har tilgjengelig. Her nytter det ikke å rope på forsterkninger. Det får komme til sommeren.
Masinga, medl.nr. 1250

Cherry

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #154 på: Februar 20, 2012, 11:11:57 »
Den karen har fått tilsagn på midler, hvis ikke hadde han ikke tatt førersetet!
Han vil låne inn ett par "sin type spillere" ,. som han kjenner hva står for - og
forhåpentligvis krydre /sette sammen med det som kan brukes i dag.

Mener det er flere spillere hos oss som blir brukt i "feil posisjoner" - og en utpreget
spillestil har manglet....håper virkelig han får dreisen på OSS!

MOT
 

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #155 på: Februar 20, 2012, 11:12:34 »
Det jeg finner litt drøyt med hele balletten her, er at nå har vi altså en chairman og en manager som tidligere har uttalt seg rett så negativt inn imot Leeds United. Hvor ironisk vil det ikke være hvis vi kan nå PL, med disse to, i relativt sentrale roller i klubben  :D
Ups & Ups!!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #157 på: Februar 20, 2012, 15:43:20 »
http://www.sabotagetimes.com/football-sport/leeds-united-why-im-nailing-my-colours-to-the-warnock-mast/

 :)
Bra artikkel. Håper for all del Warnock tackler det ENORME presset som legges på ham i disse dager. Gud og hvermann forventer opprykk - jeg for min del forventer en klar bedring i strategi og game plan, men tror det må en skikkelig opprydding i stallen til før vi kan snakke om PL-spill.

Odin


Andersen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #159 på: Februar 20, 2012, 16:46:45 »
POWER GUY!  ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #160 på: Februar 20, 2012, 17:24:04 »
Det jeg finner litt drøyt med hele balletten her, er at nå har vi altså en chairman og en manager som tidligere har uttalt seg rett så negativt inn imot Leeds United. Hvor ironisk vil det ikke være hvis vi kan nå PL, med disse to, i relativt sentrale roller i klubben  :D

Har du ikke hørt at minus og minus gir pluss. Med andre ord positiv effekt. (men!!!! tror det ikke før jeg får se det).

Andersen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #161 på: Februar 20, 2012, 17:25:55 »
Håper den tonen de har funnet sammen nå , varer noen år .

Sydhagen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #162 på: Februar 21, 2012, 14:07:57 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #163 på: Februar 21, 2012, 14:31:11 »
http://www.sabotagetimes.com/football-sport/leeds-united-why-im-nailing-my-colours-to-the-warnock-mast/

 :)
Bra artikkel. Håper for all del Warnock tackler det ENORME presset som legges på ham i disse dager. Gud og hvermann forventer opprykk - jeg for min del forventer en klar bedring i strategi og game plan, men tror det må en skikkelig opprydding i stallen til før vi kan snakke om PL-spill.

Enig.  Skal 1. mirakel til for å rykke direkte opp, MEN Play Off er en fin gulerot - med litt
Ordnung & formatzione... & 2-3 nye , brukte spillere.. ;D
 

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #164 på: Februar 21, 2012, 14:31:23 »
Det jeg finner litt drøyt med hele balletten her, er at nå har vi altså en chairman og en manager som tidligere har uttalt seg rett så negativt inn imot Leeds United. Hvor ironisk vil det ikke være hvis vi kan nå PL, med disse to, i relativt sentrale roller i klubben  :D

Har du ikke hørt at minus og minus gir pluss. Med andre ord positiv effekt. (men!!!! tror det ikke før jeg får se det).
Joda, men å multiplisere de to da mann!  ;)
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #165 på: Februar 21, 2012, 22:05:54 »
Det jeg finner litt drøyt med hele balletten her, er at nå har vi altså en chairman og en manager som tidligere har uttalt seg rett så negativt inn imot Leeds United. Hvor ironisk vil det ikke være hvis vi kan nå PL, med disse to, i relativt sentrale roller i klubben  :D

Har du ikke hørt at minus og minus gir pluss. Med andre ord positiv effekt. (men!!!! tror det ikke før jeg får se det).
Joda, men å multiplisere de to da mann!  ;)
Ja du sier noe:), underlig miks de to der.

nord

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #166 på: Februar 21, 2012, 23:17:14 »
Warnoch klarede at rykke op som vinder med QPR , som kun tapte 6 kampe. Det som er interessant i denne sammenhæng er 2 af de 6 tapte kampe blev tapt imod Leeds  ;D
Interessant eller bare en tilfældighed ???
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #167 på: Februar 22, 2012, 15:29:02 »
http://www.sabotagetimes.com/football-sport/leeds-united-why-im-nailing-my-colours-to-the-warnock-mast/

 :)
Bra artikkel. Håper for all del Warnock tackler det ENORME presset som legges på ham i disse dager. Gud og hvermann forventer opprykk - jeg for min del forventer en klar bedring i strategi og game plan, men tror det må en skikkelig opprydding i stallen til før vi kan snakke om PL-spill.

Enig.  Skal 1. mirakel til for å rykke direkte opp, MEN Play Off er en fin gulerot - med litt
Ordnung & formatzione... & 2-3 nye , brukte spillere.. ;D

brukte zpillere  ;D ;D ;D, eksisterer det spillere som er ubrukte???????

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #168 på: Februar 22, 2012, 22:06:44 »
...intervju med nye-assistenten Mick Jones:

LUFC Mick Jones - Warnock demands commitment


http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=273718

New Leeds United assistant manager Mick Jones has explained what new boss Neil Warnock expects from his staff and players as manager.

Jones has worked with Warnock for most of the last 23 years since first teaming up with him at Notts County in 1989.

The duo led County from the old Third Division to the top flight in the space of two years and he has also worked with him at Huddersfield Town, Plymouth Argyle, Sheffield United, Crystal Palace and Queens Park Rangers as his assistant.

Jones knows Warnock better than anyone else inside football and he says if Warnock gets the commitment from his staff and players they will do fine.

Speaking on Yorkshire Radio, Jones said, "He is a demanding man for staff, players and everyone around him. He is very committed and he expects the same from everybody. If you respond, you will have a friend for life.

"With players, if they are good enough and their attitude is good, they want to work hard, they want to produce on the training ground and they can replicate this on a match day, they will be fine."

Elsewhere, Warnock`s former reserve team manager Ronnie Jepson at both Crystal Palace and Queens Park Rangers is reported to have joined him at Elland Road.

Jepson remained at Loftus Road following the sacking of Warnock is January but it is now believed that he has joined up with Warnock once again.



« Siste redigering: Februar 22, 2012, 22:08:36 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #169 på: Februar 22, 2012, 22:12:36 »
Føler det bor en liten Tom Nordlie i Warnock (eller omvendt ettersom Warnock er klart eldst). Begge krever mye av sine spillere og blir kanskje ikke lenge i sine klubber... (?)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #170 på: Februar 22, 2012, 22:21:46 »
Føler det bor en liten Tom Nordlie i Warnock (eller omvendt ettersom Warnock er klart eldst). Begge krever mye av sine spillere og blir kanskje ikke lenge i sine klubber... (?)

Neil leder med en ganske stor armlengde mht antall opprykk.

Toms oppskrift handler vel mest om å unngå nedrykket. Så kanskje det er til høsten vi trenger ham ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #171 på: Februar 22, 2012, 22:25:54 »
Føler det bor en liten Tom Nordlie i Warnock (eller omvendt ettersom Warnock er klart eldst). Begge krever mye av sine spillere og blir kanskje ikke lenge i sine klubber... (?)

Neil leder med en ganske stor armlengde mht antall opprykk.

Toms oppskrift handler vel mest om å unngå nedrykket. Så kanskje det er til høsten vi trenger ham ;)

Jeg snakket om personlighet nå Assie. Asså sant!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #172 på: Februar 23, 2012, 08:03:22 »
Føler det bor en liten Tom Nordlie i Warnock (eller omvendt ettersom Warnock er klart eldst). Begge krever mye av sine spillere og blir kanskje ikke lenge i sine klubber... (?)

auren

Ja det kan virke slik, og hvis du ser hvor lenge eller hvor kort tid han er i klubbene blir påstanden forsterket ytterligere. Derimot tror jeg det blir annerledes i Leeds. Hvorfor sier du det? Jo fordi etter QPR opprykket, og ingen disrespect mot tidligere bragder, føler jeg at Neil Warnock er blitt et navn. Kan du tenke deg hvis vi skrur tilbake tiden to år og skulle ansatt Neil da? Da hadde mottakelsen fra fansen vært nærmere 50/50 er min påstand. Og hvor skal du nå med dette? Jo enkelt, hvis du får inn en kar som er så...erh..hm...eksentrisk som Tom, så funker det nok en stund, men spillerne går lei det og kanskje gjennomskuer det etter en stund. However, med Neil på dette tidspunktet er det ikke snakk om bare en dyktig manager, nei det er snakk om en "top shelf guy" som majoriteten av fans bad på sine knær for å få og ila de siste året har han fått en slags magisk aura rundt seg. Kanskje Neil, dog litt seint, er på tur å ta steget opp som en av de virkelige store managerne? Kanskje jeg har tatt altfor mange av lykkepillene mine? Who knows. Men lenge siden det har vært en slik buzz rundt Leeds.

Sydhagen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #173 på: Februar 23, 2012, 11:12:15 »
http://www.leedsunited.com/news/20120223/mick-and-neil-men-with-a-mission_2247585_2620253?

Intervju med våre nye ass.manager, Mick Jones.

likte spesielt denne delen:
"We've got to go there and make it hard for them. I don't buy into this 'it's a tough game for you' I want people to say 'it's a tough game for them.' We can't give 75 per cent, we have to be fully committed."
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LeifMorten

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #174 på: Februar 23, 2012, 12:10:31 »
Venter fortsatt på noen nye spillere!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #175 på: Februar 23, 2012, 12:15:51 »
YEP; "Warnock and Bates on the same wavelength!".....hva nå det betyr!! Enten er det NW som forteller KB hvor skapet skal stå, eller så er det KB som forteller NW at pengeskapet er gjemt, låst og ikke tilgjengelig!!!
Yeboahs vitne

Mats-

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #176 på: Februar 23, 2012, 13:22:18 »
http://www.leedsunited.com/news/20120223/mick-and-neil-men-with-a-mission_2247585_2620253?

Intervju med våre nye ass.manager, Mick Jones.

likte spesielt denne delen:
"We've got to go there and make it hard for them. I don't buy into this 'it's a tough game for you' I want people to say 'it's a tough game for them.' We can't give 75 per cent, we have to be fully committed."

True. Jeg likte denne enda bedre:

"The manager, the one thing he'll demand from those players is blood. And if they're not prepared to give blood...then it's goodbye"

Mick'ern har offisielt en badass. ;D

Hallgeir *

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #177 på: Februar 23, 2012, 14:13:35 »
http://www.leedsunited.com/news/20120223/mick-and-neil-men-with-a-mission_2247585_2620253?

Intervju med våre nye ass.manager, Mick Jones.

likte spesielt denne delen:
"We've got to go there and make it hard for them. I don't buy into this 'it's a tough game for you' I want people to say 'it's a tough game for them.' We can't give 75 per cent, we have to be fully committed."

True. Jeg likte denne enda bedre:

"The manager, the one thing he'll demand from those players is blood. And if they're not prepared to give blood...then it's goodbye"

Mick'ern har offisielt en badass. ;D

Registrerte også den uttalelsen fra Jones, og jeg likte det jeg hørte. Bort med daukjøttet!
Super Leeds since 1968

Yeboahs vitne

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #178 på: Februar 23, 2012, 15:41:12 »
Må innrømme at jeg er en av dem som har vært noget skeptisk til denne mannen - og på 0-2 på lørdag var sesongen min en fullkommen fiasko. Om det var at Warnock stakk hodet inn i pausen eller et mirakel av de sjeldne skal jeg ikke si - men etter de neste 45, dvs 56, minuttene så var det plutselig muligheter og optimisme som rådde. Fotball er zjukt!

Alt som Warnock og nå Mr. Jones har sagt i media siste uke er musikk i mine ører. Det er 2 karer med tonnevis av erfaring som har kommet inn og som så absolutt vet hvor skapet skal stå. Nå gjelder det for laget å stå opp og blø for laget og få inn den defensive strukturen som trengs.

Plutselig er play-off en mulighet igjen.

Sykt viktig å vinne på lørdag! Da kan optimismen rundt laget ta av.

MOT

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #179 på: Februar 23, 2012, 16:09:43 »
Herlig åpent brev fra LUST til Neil Warnock. Protesten i den tv-sendte kampen blir avlyst, fordi man ønsker å støtte Neil i hans første hjemmekamp for oss.

Sitat
The comments we received made our members feelings clear. We feel that March 3rd would be a day better spent giving our full, vociferous backing to you and the players, to give you a taste of what it is like to have Leeds United fans on your side. One of the aims of the Trust is to see Leeds - the club, the fans, the players, the city - united behind a successful football team. We are enthusiastic about the prospect of your management helping to bring that about, and are keen to give you all the help we can. Neil, we hope you will understand that our decision not to support the protest is a gesture of the fans’ faith in your ability, and a demonstration of the support you can look forward to receiving as manager of Leeds United.

For å lese hele brevet, kan dere ta en titt i tråden for LUST. Anbefalt lesning i et brev jeg støtter 100% ut!