Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 335020 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1230 på: Februar 12, 2013, 23:01:40 »
time to go.

Absolutt.

Det jeg stiller de største spørsmålene til, ettersom han virker å ikke ville gi seg, er den tilsynelatende mangelen på vilje til å prøve noe:

- "aldri"/for sene bytter (mulige game changers)
- Tonge og Barkley inn i januar, uten å bli brukt. Hall kan jeg forstå, da han kan være en "Beckford-signering", som fort kan lånes ut til høsten. Men hvorfor etterlyse fart på kantene, for så ikke å bruke disse (jf Poleon tilbake fra lån)
- distanseringen/kritikken iht fansen

Warnock virker nesten apatisk i sitt siste halvår som manager og det finner jeg merkelig. Hvorfor ikke si opp i dag eller virkelig give it a go?


Helt enig i det du skriver. Det som da blir litt provoserende er at mange hauser dette vinduet opp til å ha vært kjempegreier, når realiteten i førsteelleveren er status quo. De "nye har jo ikke spilt et minutt etter at de er blitt hentet inn, hva er det som skjer?
 

Dennis

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1231 på: Februar 12, 2013, 23:05:49 »
Jeg har tidligere sagt, samt skrevet i kommende TPN, at JEG tror stallen er marginalt styrket i vinduet. Da med balanse og opprydning, som vi har diskutert tidligere.

Om elleveren er styrket, blir vanskeligere å konkludere med. Når manager velger å utelukke sine egne "forsterkninger", blir det hele bare merkelig.

Man skulle tro det foregår noe i kulissene...? Forøvrig må jeg helt klart innrømme at den gryende positiviteten jeg kjente på siste transferkveld, har blitt dempet de siste par kampene. Jeg håper dette snus!
« Siste redigering: Februar 12, 2013, 23:09:10 av Mr Kaizer »
Marching on together!

MacMurder

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1232 på: Februar 12, 2013, 23:20:34 »
" can't fault the effort".... :o...Jeezus wept.....

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1233 på: Februar 12, 2013, 23:29:06 »
Jeg har tidligere sagt, samt skrevet i kommende TPN, at JEG tror stallen er marginalt styrket i vinduet. Da med balanse og opprydning, som vi har diskutert tidligere.

Om elleveren er styrket, blir vanskeligere å konkludere med. Når manager velger å utelukke sine egne "forsterkninger", blir det hele bare merkelig.

Man skulle tro det foregår noe i kulissene...? Forøvrig må jeg helt klart innrømme at den gryende positiviteten jeg kjente på siste transferkveld, har blitt dempet de siste par kampene. Jeg håper dette snus!

Vi har jo spillere som kan spille fotball, vi må jo ikke sparke den så høyt vi kan hver eneste gang. Til og med Drillo spiller ikke så begrenset fotball...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1234 på: Februar 12, 2013, 23:31:24 »
Jeg har tidligere sagt, samt skrevet i kommende TPN, at JEG tror stallen er marginalt styrket i vinduet. Da med balanse og opprydning, som vi har diskutert tidligere.

Om elleveren er styrket, blir vanskeligere å konkludere med. Når manager velger å utelukke sine egne "forsterkninger", blir det hele bare merkelig.

Man skulle tro det foregår noe i kulissene...? Forøvrig må jeg helt klart innrømme at den gryende positiviteten jeg kjente på siste transferkveld, har blitt dempet de siste par kampene. Jeg håper dette snus!

Vi har jo spillere som kan spille fotball, vi må jo ikke sparke den så høyt vi kan hver eneste gang. Til og med Drillo spiller ikke så begrenset fotball...

Den spilleren du snakker om er jo jaget hjem til Everton.
 

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1235 på: Februar 12, 2013, 23:34:43 »
Jeg har tidligere sagt, samt skrevet i kommende TPN, at JEG tror stallen er marginalt styrket i vinduet. Da med balanse og opprydning, som vi har diskutert tidligere.

Om elleveren er styrket, blir vanskeligere å konkludere med. Når manager velger å utelukke sine egne "forsterkninger", blir det hele bare merkelig.

Man skulle tro det foregår noe i kulissene...? Forøvrig må jeg helt klart innrømme at den gryende positiviteten jeg kjente på siste transferkveld, har blitt dempet de siste par kampene. Jeg håper dette snus!

Vi har jo spillere som kan spille fotball, vi må jo ikke sparke den så høyt vi kan hver eneste gang. Til og med Drillo spiller ikke så begrenset fotball...

Den spilleren du snakker om er jo jaget hjem til Everton.

Jeg tror at det var en unnskyldning fra Warnock, Barkley ville hjem. Så sier Warnock at han ikke kunne garantere han en plass på laget og at det var derfor han reiste.

Jeg tror Warnock har følt presset så lenge nå at det har begynt å rable for han...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1236 på: Februar 12, 2013, 23:36:57 »
Jeg har tidligere sagt, samt skrevet i kommende TPN, at JEG tror stallen er marginalt styrket i vinduet. Da med balanse og opprydning, som vi har diskutert tidligere.

Om elleveren er styrket, blir vanskeligere å konkludere med. Når manager velger å utelukke sine egne "forsterkninger", blir det hele bare merkelig.

Man skulle tro det foregår noe i kulissene...? Forøvrig må jeg helt klart innrømme at den gryende positiviteten jeg kjente på siste transferkveld, har blitt dempet de siste par kampene. Jeg håper dette snus!

Vi har jo spillere som kan spille fotball, vi må jo ikke sparke den så høyt vi kan hver eneste gang. Til og med Drillo spiller ikke så begrenset fotball...

Den spilleren du snakker om er jo jaget hjem til Everton.

Jeg tror at det var en unnskyldning fra Warnock, Barkley ville hjem. Så sier Warnock at han ikke kunne garantere han en plass på laget og at det var derfor han reiste.

Jeg tror Warnock har følt presset så lenge nå at det har begynt å rable for han...

Det har rablet en god stund...
 

Blank_File

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1237 på: Februar 12, 2013, 23:42:34 »
Jeg vil for første gang uttrykke at jeg står bak manageren i fotballklubben Leeds United alltid til en hver tid, men jeg håper likevel at han blir erstattet snarest nå.

Jeg er sjeldent eller aldri enig når en manager blir sagt opp, verken Grayson eller McAllister forsåvidt, men med Warnock er det annerledes. Alt har blitt verre siden han kom til klubben og han var tenkt som en midlertidig løsning for å få oss opp.

Nå er toget er gått.

Nå MÃ… vi tenke langsiktig. Dessverre vi kan glemme noe form for endring før våre nåværende eiere et ute av bildet.

Vi er faktisk i en verre situasjon nå enn vi var med Bates ved roret.
« Siste redigering: Februar 12, 2013, 23:54:14 av Blank_File »

Sasveen

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1238 på: Februar 13, 2013, 00:34:41 »
Jeg vil for første gang uttrykke at jeg står bak manageren i fotballklubben Leeds United alltid til en hver tid, men jeg håper likevel at han blir erstattet snarest nå.

Jeg er sjeldent eller aldri enig når en manager blir sagt opp, verken Grayson eller McAllister forsåvidt, men med Warnock er det annerledes. Alt har blitt verre siden han kom til klubben og han var tenkt som en midlertidig løsning for å få oss opp.

Nå er toget er gått.

Nå MÃ… vi tenke langsiktig. Dessverre vi kan glemme noe form for endring før våre nåværende eiere et ute av bildet.

Vi er faktisk i en verre situasjon nå enn vi var med Bates ved roret.

Tror Warnock går hvis ikke det blir avansement i cupen...

Tilskuertallene stuper og det er svært lite annet eierne kan gjøre for å få entusiasmen tilbake, enn å fjerne han. Alternativt lånespillere av høy kvalitet, noe jeg tviler sterkt på...

Ny manager inn med en positiv spillestil, og håpet om en lysere sesongavslutning, ellers blir det ikke trangt på ER.

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1239 på: Februar 13, 2013, 00:49:09 »
"be careful what you wish for"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1240 på: Februar 13, 2013, 07:26:36 »
i wish for anything else.......

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LEO

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1241 på: Februar 13, 2013, 07:47:24 »
Vi får  seks syv baklengs mot manchester city og da må han bare f**k off.

I går sa han at han var fornøyd med sesongen ??? :o

Warnock du lovte å gå når du ikke hadde støtte i majoriteten av fansen.

Da forventer jeg at du går av.  Søk på NAV
 Warnock  :
  1. De spillerne jeg ville ha, satte jeg på benken
  2. Innbyttere , ukjent for hva jeg skal gjøre med de (Snitt på 3 min. for EN innbytterpr. kamp)

Si takk for deg nå Warncok.   Noen beklagelse regner jeg ikke med at  vi får.  Elendig har du vært.
 

Flottdet

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1242 på: Februar 13, 2013, 08:26:27 »
Synes det er synd. Jeg hadde virkelig troen på NW, men det virker som han er en bedre skuespiller enn trener.. Når det er sagt så er ikke jeg sikker på om det bare er ett "trener" problem. Spillerene som løper utpå der blir altfor ofte lurt av motstander...

Askertiger

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1243 på: Februar 13, 2013, 08:58:02 »
Synes det er synd. Jeg hadde virkelig troen på NW, men det virker som han er en bedre skuespiller enn trener.. Når det er sagt så er ikke jeg sikker på om det bare er ett "trener" problem. Spillerene som løper utpå der blir altfor ofte lurt av motstander...

Personlig har jeg aldri hatt troen på NW. Etter å ha sett dokumentaren fra hans tid som manager i Blades mistet jeg både troen og respekten for den mannen. Han har sagt så utrolig mye dumt opp gjennom årenen - inklusive at han skulle sørge for at Leeds skulle forsvinne fra serien og at Diouf var en kloakkrotte - og sånne mennesker må gjerne drive og leke seg med en fotballklubb, MEN IKKE MED MITT LEEDS!!!

Spillere som blir lurt av motstander gang på gang blir tatt av banen av andre managers. Under Warnocks ledelse får de lov til å fortsette. Pakk sekken og reis tilbake til Devon, Warnock!!!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Cherry

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1244 på: Februar 13, 2013, 09:06:40 »
D er Warnocks`"gameplan" som er problemet.
Nå forteller han at han har spillerne han trenger, så da står det kun på disponeringene hans under kampen...
så enkelt er det.
 

Blank_File

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1245 på: Februar 13, 2013, 09:18:24 »
"be careful what you wish for"

Noe jeg er helt enig i, men når jeg våknet opp i dag så kjentes alt helt likt som når jeg la meg i sinne. Jeg tror likevel ikke det hjelper med mindre Warnock bestemmer seg for å gå selv og det tror jeg ikke har gjør nå som han har satt laget sitt. Uansett om vi taper med 10 mot City.

Patel & Co fikk vi jo svar på på søndag at ikke kommer til å bli til noe mer hjelp, så eneste sjansen er at han går selv.

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1246 på: Februar 13, 2013, 09:32:03 »
Det verste med det hele er at han, om han forlater, reiser fra en skute med miidelaldrende menn med lange kontrakter på vei inn i solnedgangen. Ikke salgbar, med fokus på å berge pensjonen sin.

Ikke lett å overta den stafettpinnen.
 

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1247 på: Februar 13, 2013, 10:20:36 »
Det verste med det hele er at han, om han forlater, reiser fra en skute med miidelaldrende menn med lange kontrakter på vei inn i solnedgangen. Ikke salgbar, med fokus på å berge pensjonen sin.

Ikke lett å overta den stafettpinnen.

Da beholder vi i hvertfall stammen i laget...:kr
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1248 på: Februar 13, 2013, 11:06:40 »
synes vel egentlig ikke vår mann evner og gå i seg selv mtp selvkritikk i særlig grad. Han virker å være godt hevet over denslags.

Begynner å bli en stund siden jeg "i frykt" så nedover på tabellen, men nå er det 8 p begge veier, og ut ifra hva jeg sett, hørt og lest kan dette nå tippe hvilen vei som helst.

PO er kun en bitteliten mulighet for opprykk, nedrykk er en ganske definitiv affere.

Da vi da i tillegg legger til vår historie mtp PO, begynner vel dette å se ganske mørkt ut.


Ød, en gammel & bekymret mann.
Ups & Ups!!

Leedsulf

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1249 på: Februar 13, 2013, 12:19:04 »
synes vel egentlig ikke vår mann evner og gå i seg selv mtp selvkritikk i særlig grad. Han virker å være

Tror nok aldri vi får oppleve at Colin tar noe selvkritikk. Mannen har selvinnsikt på Rune Øygard-nivå. Går ting galt, er det alle andres feil, det være seg dommere, McCormack/Becchio eller urutinerte unggutter.
Samtidig skinner forskjellsbehandlingen så altfor godt gjennom. Noen spillere blir slaktet for den minste ting, mens andre kan spille pub-fotball i flere måneder uten at han slakter de via media.

Jeg skal innrømme at jeg var fornøyd da ansettelsen av Warnock var i boks. En som kjenner divisjonen inn og ut, en som ingen turde slippe seg ned 10-20% under, og  i tillegg hadde en slik rekke opprykk bak seg kunne vel ikke gå galt?

Nå er derimot fasiten at interessen har nådd et historisk bunn-nivå for min del. Etterhvert som vi rykket lenger og lenger ned, økte faktisk bare interessen. Men nå, etter et år med drittfotball, en rekke utspill i media, signering av gamle venner som skal ha en siste arbeidsgiver før skoene legges på hylla, samtidig som favorittene og de potensielle kommende stjernene forsvinner og går i glemmeboken, blir jeg mer og mer apatisk til det hele. Tidligere var lørdagskveldene ødelagte en stund etter kampen dersom vi tapte. Nå er det mer "Ok, nytt tap, ja".

Warnock har uttalt at han ikke blir med videre dersom han ikke har supporterne bak seg. Det har han vel strengt tatt ikke nå. Hvorfor ikke da la han reise hjem til kone og barn som bor et stykke unna, og la en ny mann få overta fra nå av. Da ser han hva han har av spillere og rutte med, og kan legge slagplanen frem mot sommeren alt fra nå av, i stedet for å begynne med at "alle spillere skal få bevise hva de kan" i fellesferien.

Adkins er ledig. Forsvinner han før GFH reagerer, så la Naylor ta ansvaret frem mot sommeren. Vi er inne i en blindgate som ikke Colin ser ut til å finne veien ut av. Ofte er ikke det å bytte manager fasiten, men i dette tilfellet tror jeg det er veien å gå.

Han har tatt oss vider i cupen. La han avslutte Leeds-karrieren med kampen mot City, og la han få pensjonere seg.

nord

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1250 på: Februar 13, 2013, 16:07:10 »
Jeg tror at stadigvæk på Play Off

8 poeng er muligt med 15 kamper igen - eller 45 poeng at spille om.

Vi har ikke havt nogen stortap og har også været uheldige ikke at vinde de sidste kampe. 

Vi kan saktens være med i Play Off ! Vi har allerede vundet Everton, Tottenham og snart Man. City :-)  -

 vi klaret os godt imod topholdene i CCC.  ::) så dette klarer vi !   
 

Gufrias

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1251 på: Februar 13, 2013, 17:11:18 »
Jeg tror at stadigvæk på Play Off

8 poeng er muligt med 15 kamper igen - eller 45 poeng at spille om.

Vi har ikke havt nogen stortap og har også været uheldige ikke at vinde de sidste kampe. 

Vi kan saktens være med i Play Off ! Vi har allerede vundet Everton, Tottenham og snart Man. City :-)  -

 vi klaret os godt imod topholdene i CCC.  ::) så dette klarer vi !   
Ikke fullt så sikker som deg. Basert på tabellene fra tidligere år, antar jeg at vi må vinne minst 10 av de 15 gjenstående for å nå playoff.  Når vi ikke slo Wolves og Boro (som omtrent ikke har vunnet etter nyttår), sliter jeg med å se hvordan det tipset skal gå inn.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1252 på: Februar 13, 2013, 17:44:20 »
Som de fleste andre føler jeg meg frustrert over mange av Warnock sine disponeringer av spillerne våre. Når de i kamp etter kamp plasseres i "feil posisjon" på banen, er det ikke lett å forstå hva han unngår å få med seg under kamp, det som mange med fotballforståelse får med seg. Peltier i midtforsvaret er et hederlig unntak.

Men jeg må allikevel holde med Warnock når han "kritiserer" spillernes manglende evne til å få ballen i mål. Highlights fra kampen i går avslører miseren til McCormack der han presterer å treffe foten til Woodgate, som står stille på mållinja idet skuddet kommer. Det er god plass til høyre for Woodgate. Og Morison har en heading rett på Steele, en heading som han burde fått et tellende resutat av i form av scoring.

Ellers registrerer jeg at Woodgate fremdeles har bra med fart i den skadeskutte kroppen sin. Han følger McCormack greit og klarerer en situasjon som ellers ville ha ført til at McC kom alene mot Steele.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1253 på: Februar 13, 2013, 18:25:39 »


Vi har ikke havt nogen stortap og har også været uheldige ikke at vinde de sidste kampe. 


Har vi vært uheldige som ikke har vunnet de siste kampene?? Iflg Eddie Gray var 2-2 mot Wolves et helt fair resultat og det var heller ikke urimelig at Boro vant igår etter vår svake annen omgang.

I min bok er 1-6 hjemme for Watford et stortap, selv om Warnock effektivt klarte å flytte fokuset vekk fra fadesen gjennom den dramatiske og krisemaksimerende " dobbelt beinbrudd" diagnose på Austin.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1254 på: Februar 13, 2013, 18:34:58 »


Vi har ikke havt nogen stortap og har også været uheldige ikke at vinde de sidste kampe. 


Har vi vært uheldige som ikke har vunnet de siste kampene?? Iflg Eddie Gray var 2-2 mot Wolves et helt fair resultat og det var heller ikke urimelig at Boro vant igår etter vår svake annen omgang.

I min bok er 1-6 hjemme for Watford et stortap, selv om Warnock effektivt klarte å flytte fokuset vekk fra fadesen gjennom den dramatiske og krisemaksimerende " dobbelt beinbrudd" diagnose på Austin.

Enig med deg Jon, alt for mye hvissåfremtkanskjeatte.

Warnock har merket at hans prosjekt er mislykket, tiden renner ut og han er blitt defensiv/negativ i tankegangen.

Han må sparkes asap zulu..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1255 på: Februar 13, 2013, 19:03:59 »


Vi har ikke havt nogen stortap og har også været uheldige ikke at vinde de sidste kampe. 


Har vi vært uheldige som ikke har vunnet de siste kampene?? Iflg Eddie Gray var 2-2 mot Wolves et helt fair resultat og det var heller ikke urimelig at Boro vant igår etter vår svake annen omgang.

I min bok er 1-6 hjemme for Watford et stortap, selv om Warnock effektivt klarte å flytte fokuset vekk fra fadesen gjennom den dramatiske og krisemaksimerende " dobbelt beinbrudd" diagnose på Austin.

Enig med deg Jon, alt for mye hvissåfremtkanskjeatte.

Warnock har merket at hans prosjekt er mislykket, tiden renner ut og han er blitt defensiv/negativ i tankegangen.

Han må sparkes asap zulu..
Han må IKKE sparkes før erstatteren er klar, eller vi har minst 50 poeng.

Men han bør være pensjonert i god tid før neste sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1256 på: Februar 13, 2013, 19:14:04 »


Vi har ikke havt nogen stortap og har også været uheldige ikke at vinde de sidste kampe. 


Har vi vært uheldige som ikke har vunnet de siste kampene?? Iflg Eddie Gray var 2-2 mot Wolves et helt fair resultat og det var heller ikke urimelig at Boro vant igår etter vår svake annen omgang.

I min bok er 1-6 hjemme for Watford et stortap, selv om Warnock effektivt klarte å flytte fokuset vekk fra fadesen gjennom den dramatiske og krisemaksimerende " dobbelt beinbrudd" diagnose på Austin.

Enig med deg Jon, alt for mye hvissåfremtkanskjeatte.

Warnock har merket at hans prosjekt er mislykket, tiden renner ut og han er blitt defensiv/negativ i tankegangen.

Han må sparkes asap zulu..
Han må IKKE sparkes før erstatteren er klar, eller vi har minst 50 poeng.

Men han bør være pensjonert i god tid før neste sesong.

Jeg tror vi klarer oss bedre uten manager på benk. Reservene kan ta en kamp hver.
 

nord

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1257 på: Februar 13, 2013, 19:17:37 »
Jeg er slett ikke nervøs for dette året. Vi skal ikke bare finde en eller anden afløser. Vi skal finde "afløseren", som kan være med til at etablere er stærkst Leeds United i et par år i fremtiden.
Vi rykker ikke ned og så må vi se hvorlangt det rækker i den anden ende.  

 :-[

 

kongsmo

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1258 på: Februar 13, 2013, 20:35:10 »
WARNOCK OUT ASAP   >:(

er dritt lei denne tøysbukken.....
"SNIFFER"

rd1

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1259 på: Februar 13, 2013, 21:01:13 »
Må bare skrape sammen 50 poeng, det fikser warnock.. La han bli ut kontakten og bruk tiden må ha rett manager klar, transfer kitty til ny manager og en short list over target som ny manager ønsker inn.
"Who needs Cantona??"