Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on February 08, 2013, 17:11:23
Nå har vi opplevd Warnock i 1 år...hans tankegang,laguttak,spillestil,oppførsel i kamper og i media,transfernese,taktikk osv. Ut i fra dette mener jeg: FÃ... HAN VEKK! Jeg vil ikke ha dusten i klubben min. Jeg vil i det minste ha en som står for positivitet- noe han ikke sprer i det hele tatt. Skjeller ut dommere og henger seg opp i enkeltepisoder, etter å ha blitt rundspilt i flere kamper står han i media og påstår at vi var best og at verden generelt er urettferdig. Som vi sier i Østfold:" gubben har drete på sæ"
Hva er poenget med å ha denne dusten ut sesongen? vi rykker ikke opp uansett i år  >:(
SPARK DUSTEN!NÃ...!!!!

Kato

“If we don’t take chances like Ross’ then we’re not going to win another game. It’s not rocket science.

Warnock

Det burde du kanskje tenkt på da du shippa ut toppscoreren. For øvrig er kombinasjonen Warnock og rocket science noe upassende.

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on February 14, 2013, 08:23:14
Quote from: DenHviteYeboah on February 08, 2013, 17:11:23
Nå har vi opplevd Warnock i 1 år...hans tankegang,laguttak,spillestil,oppførsel i kamper og i media,transfernese,taktikk osv. Ut i fra dette mener jeg: FÃ... HAN VEKK! Jeg vil ikke ha dusten i klubben min. Jeg vil i det minste ha en som står for positivitet- noe han ikke sprer i det hele tatt. Skjeller ut dommere og henger seg opp i enkeltepisoder, etter å ha blitt rundspilt i flere kamper står han i media og påstår at vi var best og at verden generelt er urettferdig. Som vi sier i Østfold:" gubben har drete på sæ"
Hva er poenget med å ha denne dusten ut sesongen? vi rykker ikke opp uansett i år  >:(
SPARK DUSTEN!NÃ...!!!!

Jeg ser du bruker den beste kilden, DHY! :)

Forøvrig enig i det aller meste. Tror derimot det er tre grunner per i dag til at Warnock ikke forsvinner:
- Man City-kampen (hvem ville gitt fra seg denne kanskje aller siste storkampen?)
- staheten (nekter å bytte, nekter å "høre" til/på fansen, nekter å si opp)
- GFH bryr seg ikke om det sportslige, kun flipping av klubben

Jeg håper jeg tar feil og at Warnock er borte mandag morgen.
Marching on together!

Runar

Warnock har eller kommer aldri til å få suksess som fotball manager...

Finnes ingen overraskelse over årets sesong.

HåvardK

Quote from: Kato on February 14, 2013, 13:56:37
“If we don’t take chances like Ross’ then we’re not going to win another game. It’s not rocket science.

Warnock

Det burde du kanskje tenkt på da du shippa ut toppscoreren. For øvrig er kombinasjonen Warnock og rocket science noe upassende.
Betegnende at han ikke nevner ANTALL sjanser. Der ligger vi vel så å si på bånn i divisjonen.

Cherry

Quote from: Runar on February 14, 2013, 14:17:03

..han har jo strengt tatt det. Endel opprykk fra div divisjoner med forskjellige lag er jo å regne
som suksesshistorier for en manager okkesom....bare synd d ikke ser ut til å bli med Leeds United

B_Ød

Quote from: Cherry on February 15, 2013, 08:50:42

..han har jo strengt tatt det. Endel opprykk fra div divisjoner med forskjellige lag er jo å regne
som suksesshistorier for en manager okkesom....bare synd d ikke ser ut til å bli med Leeds United

har han noe nedrykk da..eller skal han "krone karrieren" med det i år?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Han rykket vel ned fra PL med Sheffield United.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Quote from: Sydhagen on February 15, 2013, 10:04:37

ser man det ja....
Ups & Ups!!

Dennis

Quote from: Sydhagen on February 15, 2013, 10:04:37

Stemmer det! På en spinnvill måte!

Sheff Utd gikk ned på målforskjell mot Wigan og ble i etterkant tildelt erstatning av West Ham, som vant på Old Toilet grunnet Carlos Tevez' mål. Han var, i likhet med Javier Mascherano, på den tid eid av en tredjepart, som ikke er lov i England.

Marching on together!

Runar

30 år i bransjen, 7 opprykke og 3 nedrykk. Nesten ikke vært i toppdivisjonen slik at han alltid har hatt sjans til å rykke opp..

Ser ikke at det er å ha suksess.

B_Ød

Quote from: Runar on February 15, 2013, 11:02:05

30 år i bransjen, 7 opprykke og 3 nedrykk. Nesten ikke vært i toppdivisjonen slik at han alltid har hatt sjans til å rykke opp..

og disse var fra top-flight eller?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Han rykket også ned fra PL med Notts County etter å ha tatt dem opp fra 3 eller 4 divisjon.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

...inne på TeamTalk nå......nå er det jammen mange frustrerte av oss!
Han får så øra flagrer.....4-5 mål i baken mot City på søndag , så tror jeg han går....frivillig!

B_Ød

Quote from: Cherry on February 15, 2013, 14:45:54
Han får så øra flagrer.....4-5 mål i baken mot City på søndag , så tror jeg han går....frivillig!

for min del er det egentlig greit nok..tror ikke vi vinner fa cup uansett, så hvis det kan være med på å få litt fortgang på enkelte ting...
Ups & Ups!!

TK20

Quote from: Bjørn Ødegaard on February 15, 2013, 15:03:48

for min del er det egentlig greit nok..tror ikke vi vinner fa cup uansett, så hvis det kan være med på å få litt fortgang på enkelte ting...

Dette forumet tar kaka.

"Jeg er Leeds-supporter, og jeg synes det er greit nok å tape med 4-5 mål mot City".

OEF, mine damer og herrer.

sportcarl1

och skulle blixten slå ner och leeds vinner så är det för mancini att  packa väskan

Henning

Quote from: Runar on February 15, 2013, 11:02:05

7 opprykk er 7 opprykk. At der finst dei som er betre enn han er ein ting, men at han ikkje har hatt suksess er å dra den for langt. 

Hallgeir *

LUFC Warnock writes off play-off hopes

Leeds United boss Neil Warnock has conceded that a play-off spot is now unlikely.

Leeds have picked up just one point from their last three games and are now eight points off a play-off spot with just fifteen games remaining and whilst he says they will still go out to try and win every game, realistically he thinks they haven`t got much chance.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "Realistically we haven`t got much chance of getting in the play-offs. We have just got to try and win every game, that is the criteria for the rest of the season."

The whites are currently eleventh in the championship and as well as being eight points off the play-off places, they are only eight points above the relegation places.

Leeds have the weekend of from the championship as they travel to Premier League champions Manchester City in the FA Cup on Sunday.

They are back in league action on Wednesday night when they welcome Blackpool to Elland Road. Leeds then travel to Blackburn Rovers who have found their form since the arrival of Michael Appleton recently.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=309329#ixzz2KzYACa00
Super Leeds since 1968

Kato

Tre uker så kommer han med følgende: "We will not go Down this season "

nord

Mancini udtaler sig på soccernet.com

"Warnock is a top manager and he has great experience," he said. "I played against him last year with QPR, we had big problems when we won 3-2 in London. He knows football very well."

http://espnfc.com/news/story/_/id/1341382/man-city-missing-kompany-and-barry-for-leeds-clash?cc=5739

;D

oivindh

Quote from: nord on February 15, 2013, 19:59:16
Mancini udtaler sig på soccernet.com

"Warnock is a top manager and he has great experience," he said. "I played against him last year with QPR, we had big problems when we won 3-2 in London. He knows football very well."

http://espnfc.com/news/story/_/id/1341382/man-city-missing-kompany-and-barry-for-leeds-clash?cc=5739

;D
Stakkars.. Skal tro hvem av de andre 23 spillerne (som er like gode), som de da må ty til..  ::)
Hardt slag for City dette..    :D

Håvard

Han uttalernå at han har stabilisert Leeds.........og det er sikkert muligens rett. Men han ble vel ansatt for å heve oss??

MOT

h.b

Quote from: Håvard on February 16, 2013, 08:31:44
Han uttalernå at han har stabilisert Leeds.........og det er sikkert muligens rett. Men han ble vel ansatt for å heve oss??

MOT

Stabilt svake egentlig.

B_Ød

MOT

jaja, men til og med jeg, på tross av min totale mangel på fotball-kunnskap/forståelse, skulle også klart og stabilisere laget, hvis "nivå" ikke var med i likningen...lett!
Ups & Ups!!

lojosang

Quote from: Bjørn Ødegaard on February 16, 2013, 09:09:14

MOT

jaja, men til og med jeg, på tross av min totale mangel på fotball-kunnskap/forståelse, skulle også klart og stabilisere laget, hvis "nivå" ikke var med i likningen...lett!

Han har sitt på det tørre der. Vi var på vei oppover. Det har han satt en effektiv stopper for.
- Leif Olav

Rudi G.

Quote from: lojosang on February 16, 2013, 09:55:40

MOT

Han har sitt på det tørre der. Vi var på vei oppover. Det har han satt en effektiv stopper for.

Enig uenig, spillermessig er vi noenlunde på stedet hvil, spillmessig er vi kraftig satt tilbake!

Rudi G.

Kato

Quote from: Rudi G. on February 16, 2013, 09:59:54
Quote from: lojosang on February 16, 2013, 09:55:40

MOT

Enig uenig, spillermessig er vi noenlunde på stedet hvil, spillmessig er vi kraftig satt tilbake!

Han har ikke stabilisert noe som helst, han har rasert.

Fotballen vi spiller er det verste denne klubben noen gang har drevet med. Han har sammen med Bates jaget folk fra tribunene. Det er 25-30 år siden vi har hatt publikumstall som denne vinteren. I seg selv en katastrofe. Han har hentet inn et gamlehjem, disse må vi bruke år på å bli kvitt.

Det minste fnugg av tendenser til fremtid(Lonergan, Clayton, Barkley osv), har han effektivt sendt på porten.

Terningkast 1

Runar

Warnock har vist hva han står for og hvordan han bygger suksess, dvs det går han ikke.

Vi har fått akkurat det mange "ønsket"

Kompetanse nivået i Leeds er dårligere nå enn under Ridsdale utrolig nok.