Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SuperLeeds!

Har sagt det før, og ser ingen grunn til å endre det nå. Warnock bør bli i Leeds.

sportcarl1

Quote from: SuperLeeds! on March 02, 2013, 18:50:07
Har sagt det før, og ser ingen grunn til å endre det nå. Warnock bør bli i Leeds.
vore vansinnigt att ersätta warnock nu då det är bara 10 matcher kvar och vi har chans till PO, däremot kan ju ägarna redan nu sondera terrängen för hur de vill ha nästa säsong

samadhi

Neil Warnock får kritikk når laget taper og når vi spiller dårlig,
og jeg synes det er på sin plass at han får sin kred når det går bra.

Hvordan arbeidsforholdene til NW egentlig har vært er vanskelig å si,
men det er grunn til å tro at de fra dag 1 en har vært preget av brutte løfter om transfermidler.

Warnock har utvilsom slitt lenge med ett lag som har tatt for lite poeng og ikke minst spilt dårlig fotball.
De siste kampene har vi imidlertid sett en klar ending både i spillestil og poengfangst.
Der Warnock allerede har lykkes med å gjøre ER til ett fort så ser det nå ut som han også har lykkes med å gjøre Leeds så tette bakover som vi ikke har vært siden George Graham var manager. Vi spiller også bedre fotball om dagen enn "hoofballen" vi så før i sesongen..

Med forbehold om at dette forsettet mener jeg at NW bør bli tilbydd en ny 2-årskontrakt. Klarer han å forsette fremgangen er det ingen grunn til han ikke skal få sjansen til å holde fram viss alternativet er en ny manager med nye ideer og nye spillere. Det viser seg ofte at nye managere trenger tid (som vi har sett med Warnock) og det har vi ikke tid til.

Både klubb og fans bør gi mannen full tillitt ut sesongen, og gi mannen ny kontrakt om han klarer å holde frem som han har gjort siste ukene.

In Warnock we trust!!  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Carl Fisker

Helt enig med siste taler!
Jeg vil gjerne ha Neil Warnock som manager i PL 2013/14.

kalle_92

Quote from: sportcarl1 on March 02, 2013, 18:54:10
Quote from: SuperLeeds! on March 02, 2013, 18:50:07
vore vansinnigt att ersätta warnock nu då det är bara 10 matcher kvar och vi har chans till PO, däremot kan ju ägarna redan nu sondera terrängen för hur de vill ha nästa säsong
Enig. Eierne bør ha klar erstatteren!

lojosang

Vi har altså nok en gang vunnet en hel kamp på rad og Colin er et geni igjen.
Jeg skal feire når denne klovnen er ferdig i klubben.
- Leif Olav

Blank_File

Quote from: lojosang on March 03, 2013, 02:08:49

Enig med deg. Det Warnock driver med er så utrolig kortsiktig.

Gufrias

Feire er å ta litt hardt i, men jeg kommer heller ikke til å lete i skuffene etter sørgebind.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Quote from: Blank_File on March 03, 2013, 02:54:10

Enig med deg. Det Warnock driver med er så utrolig kortsiktig.
Møkkafoppal!

haak-d

Vi har de siste tre kampene vært gode bakover og tatt syv av ni poeng. Jeg har ikke sett noen av kampene så om det er bedring i spillestil fremover på banen vet jeg ingenting om. Uansett så undrer jeg meg på noen ting når det gjelder Warnock. Han brukte over halve sesongen på å se det vi supportere så fra dag en, at vi manglet fart i midtforsvaret. Lees er ok, men verken Pearce eller han døden fra swansea har fart. Peltier var rundingsbøye på v.back. Når endelig Warnock oppdaget dette og flyttet Peltier inn i midten og brukte White og nå Warnock på v.back ble det bedre balanse der bak med engang. E slikt trekk skulle vært gjort tidlig i oktober. Vi har store deler av sesongen spilt laaaaange baller opp på Becchio som har tapt de fleste duellene. I stedet for å bruke kantene å komme til innlegg slik at Becchio kom til sin rett. Nå skåret jo Becchio mange mål, men mange av de kom på straffespark. Det virker som at vi i slutten av februar har funnet en balanse i laget som kan funke i denne ligaen. Når da Warnock har hentet 9 av de 11 som har startet de siste kampene, så har ting tatt altfor lang tid. La Warnock sitte ut sesongen, ingen andre kan komme inn nå å få oss til å vinne resten av kampene likevel. Men når sesongen er over, så må Warnock ut og vi må ha en ny på plass med engang.

sportcarl1

Quote from: Carl Fisker on March 02, 2013, 23:33:40
Helt enig med siste taler!
Jeg vil gjerne ha Neil Warnock som manager i PL 2013/14.
svårt att redan nu prata om nästa säsong, och speciellt PL, känns ju inte jättenära, dock kan man väl säga om wanock likt tidigare managers som grayson,mcallister wise etc att de levererar efter vad vi har ekonomi och spelarmaterial till. vill varken höja warnock eller tidigare managers till skyarna eller sänka dom,de är bara en liten del av helheten,vad spelarna presterar på plan är det viktigaste

Sydhagen

Nå har vi 7 poeng på siste 3 ligakamper + 0 innslupne mål.
Viss denne trenden viser seg å fortsette fremover så beholder jeg gjerne NW lenger enn til sommeren.
Men vi får se hvordan det går først.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Slik det ser ut nå så hadde det ikke vært noen krise hvis Warnock hadde blitt en sesong til. Hadde han fått de 2-3 forsterkningene han trenger så hadde vi både kunne vunnet matcher og spilt mer underholdende...

Hadde dette laget hatt et par raske målkåte driblevinger + en midtbanegeneral av klasse og en spiss til så hadde vi vært meget gode..

Jeg er er klar for et skifte nå, så bare det er sagt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Quote from: Leedsfan on March 03, 2013, 17:37:34
Slik det ser ut nå så hadde det ikke vært noen krise hvis Warnock hadde blitt en sesong til. Hadde han fått de 2-3 forsterkningene han trenger så hadde vi både kunne vunnet matcher og spilt mer underholdende...

Hadde dette laget hatt et par raske målkåte driblevinger + en midtbanegeneral av klasse og en spiss til så hadde vi vært meget gode..

Ã... ja, skal du ha ny spiss.....  ;)

Leedsfan

Quote from: Kato on March 03, 2013, 17:49:47

Jeg savner en bakromsspiss og bakromsvinger. Vi har så mange gunstige ballvinninger som ikke bli utnyttet. Mot Blackburn så hadde vi SÃ... utrolig mange muligheter å spille bak forsvaret deres når de stod høyt, men INGEN på løp i bakrom.

Jeg har fortsatt meget tro på Morison, men han trenger service. Nå er det jo han som løper nedover vingen med ballen og ser etter "seg selv" foran mål..

Hadde vi hatt Jerome Thomas på venstrevingen og Burke/Boyd på høyre så hadde vi jo vært såååå mye farligere fremover og Morison kunne putta noen enkle mål..

De målene vi lager er jo aldri enkle..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on March 03, 2013, 17:57:12
Quote from: Kato on March 03, 2013, 17:49:47

Jeg savner en bakromsspiss og bakromsvinger. Vi har så mange gunstige ballvinninger som ikke bli utnyttet. Mot Blackburn så hadde vi SÃ... utrolig mange muligheter å spille bak forsvaret deres når de stod høyt, men INGEN på løp i bakrom.

Jeg har fortsatt meget tro på Morison, men han trenger service. Nå er det jo han som løper nedover vingen med ballen og ser etter "seg selv" foran mål..

Hadde vi hatt Jerome Thomas på venstrevingen og Burke/Boyd på høyre så hadde vi jo vært såååå mye farligere fremover og Morison kunne putta noen enkle mål..

De målene vi lager er jo aldri enkle..
Burke vore en bra värvning/lån nu eller efter säsongen, thomas är jag mer tveksam till då han inteimponerade tillräckligt när han var här, kanske titta efter ett annat alternativ?vi måste ha yttrar som verkligen kan ta defensivt ansvar med, det är delvis där vi brustit de sista  3-4 åren med väldigt mycket insläppta mål

gulle

Ønsker ikke den fotballen vi spiller. Men er det warnock eller pengboka sin skyld at vi ikke har gode vingspillere?
Kan noen av forumets mange managere belyse meg?
I år rykker vi opp!

p0ndus

Quote from: gulle on March 04, 2013, 17:20:58
Ønsker ikke den fotballen vi spiller. Men er det warnock eller pengboka sin skyld at vi ikke har gode vingspillere?
Kan noen av forumets mange managere belyse meg?

Definitivt Warnock, han kunne bare kjøpt noen. Men sant, man snakker om GODE vingspillere, da er det pengeboka sin skyld ;)

fjellhaugen

"Ser gjerne warnock videre i Leeds"

Hva skjer her inne da? Noen ok kamper og Colin er plutselig geni? HAHHHH.
Snakk om å snu seg med vinden.

For meg må det mer til enn 2 seire og uavgjort mot 14,16 og 17 plassen, hvorav to er hjemmekamper.
1 mål i snitt pr kamp. Pssshhh. Give me becchio anytime.

Når man i tillegg leser utfra kamprapporter av vi fortsatt ikke spiller fotball ser jeg ikke særlig mye lysere på det.

Selv blind høne finner korn ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on March 05, 2013, 09:03:37
"Ser gjerne warnock videre i Leeds"

Hva skjer her inne da? Noen ok kamper og Colin er plutselig geni? HAHHHH.
Snakk om å snu seg med vinden.

For meg må det mer til enn 2 seire og uavgjort mot 14,16 og 17 plassen, hvorav to er hjemmekamper.
1 mål i snitt pr kamp. Pssshhh. Give me becchio anytime.

Når man i tillegg leser utfra kamprapporter av vi fortsatt ikke spiller fotball ser jeg ikke særlig mye lysere på det.

Selv blind høne finner korn ;)

Det tar jo litt tid å skape et godt lag og man ser jo konturene av et lag nå. Vi spiller slik jeg trodde vi skulle spille fra starten av sesongen, slippe inn lite og ha litt problemer med å putte. Jeg tror ikke vi trenger mange KLARE forsterkninger for at dette laget kan utvikles til det bedre.

Det er jo også klart at man ville gjerne spilt fotball som Watford, det lille jeg har sett er en fryd for øyet. Høyt tempo på ballen langs bakken på vei til motstanderens mål.

Det jeg er litt redd for, som mange har påpekt tidligere, er at vi ansetter en manager med en helt annen filosofi som plutselig ikke har behov for alle de spillerne Warnock har hentet. Da begynner vi på nytt igjen, og er ikke klubben solgt eller Patel/Haigh klarer å få frem til 10mill pund til spillerinnkjøp så kan det bli midt på tabellen neste år...

Det viktigste er å rykke opp, det er nesten så jeg driter i stilpoengene.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 09:13:29
Det jeg er litt redd for, som mange har påpekt tidligere, er at vi ansetter en manager med en helt annen filosofi som plutselig ikke har behov for alle de spillerne Warnock har hentet. Da begynner vi på nytt igjen, og er ikke klubben solgt eller Patel/Haigh klarer å få frem til 10mill pund til spillerinnkjøp så kan det bli midt på tabellen neste år...

Jeg er mer redd for at de ansetter en med samme filosofi  :o..at en evt ny manager vil bytte ut spillere er vel bare sånn det er, så det må vi nok bare leve med. Tror nok at en oppegående manager vil finne spillere i troppen pt som kan og vil bli beholdt, så helt på scratch starter vi nok ikke igjen.   
Ups & Ups!!

pedro

Alltid artig og lese NW's utbasunering i pressen hvertfall. Han virker å være like lysten på ett opprykk som vi på forumet ;D
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-boss-warnock-s-got-lots-to-shout-about-1-5469193
Leedsomaniac

B_Ød

må si gjøken gjør det ikke lett for meg å "get behind the manager"...Cornwall soon?
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Går ut ifra at de som vil at Warnock skal forlenge har stått på hans side hele sesongen? Ser ikke for meg at såpass mange snur på flisa etter noen kamper med poeng?

Har ikke fått sett så mye av de siste kampene men etter rapportene å dømme spiller vi fortsatt en type fotball jeg får rektale brekninger av. Ser ut til at mange er enige siden tilskuertallet fortsatt går nedover.

Er rimelig sikker på at dette laget ikke er i stand til å rykke opp, så om Wanker sitter til sesongslutt er det greit for min del.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Quote from: Joe Jordan on March 05, 2013, 14:31:11
Går ut ifra at de som vil at Warnock skal forlenge har stått på hans side hele sesongen? Ser ikke for meg at såpass mange snur på flisa etter noen kamper med poeng?

Har ikke fått sett så mye av de siste kampene men etter rapportene å dømme spiller vi fortsatt en type fotball jeg får rektale brekninger av. Ser ut til at mange er enige siden tilskuertallet fortsatt går nedover.

Er rimelig sikker på at dette laget ikke er i stand til å rykke opp, så om Wanker sitter til sesongslutt er det greit for min del.
Jeg var veldig positiv til warnock da han ble ansatt. Har skiftet helt mening!Hater foppallen hans, og hele hans vesen og tankegang misliker jeg mer og mer. Vi kan godt rykke opp, men jeg vil han skal reise fortest mulig!

lojosang

Quote from: DenHviteYeboah on March 05, 2013, 15:01:01
Quote from: Joe Jordan on March 05, 2013, 14:31:11

Jeg var veldig positiv til warnock da han ble ansatt. Har skiftet helt mening!Hater foppallen hans, og hele hans vesen og tankegang misliker jeg mer og mer. Vi kan godt rykke opp, men jeg vil han skal reise fortest mulig!

Jeg har jo vært negativ til Warnock fra de første ryktene dukket opp og har ikke forandret mening. Hvis du kan ta dirigentrollen skal jeg være forsanger i Hylekoret på dette temaet, DHY.
- Leif Olav

lojosang

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 05, 2013, 11:05:26

Jeg er mer redd for at de ansetter en med samme filosofi  :o..at en evt ny manager vil bytte ut spillere er vel bare sånn det er, så det må vi nok bare leve med. Tror nok at en oppegående manager vil finne spillere i troppen pt som kan og vil bli beholdt, så helt på scratch starter vi nok ikke igjen.

Finnes det noen på under sytti med samme filosofi? Mener fortsatt det riktige er å få på plass en langsiktig løsning. En manager som kan bygge lag og klubb for framtida og med minst ti års perspektiv.
- Leif Olav

Leedsfan

Quote from: lojosang on March 05, 2013, 16:40:19
Quote from: Bjørn Ødegaard on March 05, 2013, 11:05:26

Finnes det noen på under sytti med samme filosofi? Mener fortsatt det riktige er å få på plass en langsiktig løsning. En manager som kan bygge lag og klubb for framtida og med minst ti års perspektiv.

Hvor lenge kan vi vente på å rykke opp med dette lange tidsperspektivet?

Gufrias

Quote from: pedro on March 05, 2013, 13:35:47
Alltid artig og lese NW's utbasunering i pressen hvertfall. Han virker å være like lysten på ett opprykk som vi på forumet ;D
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-boss-warnock-s-got-lots-to-shout-about-1-5469193
Han virker nå mest lysten på å fortelle hvor flink han har vært, og hvor mye bedre Leeds er nå enn da han tok over.

Men hvis han er så flink, hvordan klarte Grayson å sanke minst like mange poeng med et mannskap som var mye dårligere?
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Quote from: Gufrias on March 05, 2013, 17:09:37
Quote from: pedro on March 05, 2013, 13:35:47
Han virker nå mest lysten på å fortelle hvor flink han har vært, og hvor mye bedre Leeds er nå enn da han tok over.

Men hvis han er så flink, hvordan klarte Grayson å sanke minst like mange poeng med et mannskap som var mye dårligere?

Og hvorfor stiller ikke journalistene i YEP det samme betimelige spørsmålet som du gjør her, gufrias? Det  er aldeles patetisk hvordan NW uke ut og  uke inn får fortelle om hvilken fantastisk jobb han har gjort, uten å få et eneste kritisk spørsmål tilbake. Møkkajournalistikk!  :(
Jon R.