Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kato

Rart det der, aldri hørt Warnock ta noe som helst ansvar ved tap. Dommer, egne spillere, motspillere, linjevakter, 4-dommere. Alt annet, men aldri han selv. Som jo har gjort en fantastisk ifølge ham selv.

raggen

Quote from: Kato on March 31, 2013, 20:03:21
Rart det der, aldri hørt Warnock ta noe som helst ansvar ved tap. Dommer, egne spillere, motspillere, linjevakter, 4-dommere. Alt annet, men aldri han selv. Som jo har gjort en fantastisk ifølge ham selv.

kommer du aldr til og høre heller!!
i hans øyne gjør han en fantastisk jobb... skylappene på ja
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Looking over our shoulders as the relegation zone looms closer.

By Mike Courtney

Following yesterday's crushing defeat at Ipswich, thanks in no small way to the sending off of Tom Lees when we were well on top and pressing for the lead goal, Leeds are now closer to the relegation zone then to a Playoff Spot.

This is the reality that we find ourselves in with just seven games to play which makes tomorrow's home game against Derby a must win. Defeat could leave us looking precariously over our shoulders as another season which flattered to deceive comes to a close. Who would have thought at the turn of the year with the takeover finally completed that we would be in this position. Fans genuinely bought into the euphoria of GFH's ownership and looked forward to a transfer window which many hoped would see Leeds acquire the one or two quality signings that would see us push on to a top six spot. But instead all we got was more of the same, empty promises, failure to pay the extra few pounds to get a wide man in and finally the sale of our top scorer to our apparent parent club Norwich.

Granted we got Morison in return but he was injured at the time and has failed to set the world alight, just like Becchio has failed, as many feared he would, to shine at a higher level. Now with a run of one win in six, or two in eleven since the start of February, many of which were winnable games, we are now just seven points ahead of Wolves who fill the final relegation place. Our form is that of a club in freefall and although we do have the luxury of having 10 teams between us and Wolves, a few more defeats could see us in a battle for survival instead of where we should be up battling for promotion.

So where has it all gone wrong and who is to blame? Our supreme leader Mr Warnock would have you believe it is the players, the refs, the crossbars, the missed chances and a litany of other excuses which put the blame squarely on anyone but his own good self. Yesterday it was Tom Lees who received the wrath of Warnock; in the past it has been McCormack, Becchio to mention but two. There may have been some justification in blaming Lees but there is just one moment in a season where the manager himself has not endeared himself to the fans or dare I say it some of the players with his dictatorial attitude and his failure to place any of the blame at his own door.

For me the end of the season can't come enough so that Warnock's reign can come to an end and I hope and pray that we have secured enough points to stay in this division. Then we can get a new young vibrant manager in place to galvanise the club and help us strive for the promotion that all of us fans crave.  And when we look back at Neil Warnock's tenure at Leeds United I believe the history books will reveal that it was nothing but complete and utter failure in a Championship season where the teams was mediocre at best and where there was a genuine opportunity for our great club to achieve the dream of promotion. Failure which should not rest with the players, the fans or the board but on the shoulders of a manager who talked the talk but could not walk the walk when it mattered most.

Keep the faith, MOT Leeds Leeds Leeds

Super Leeds since 1968

Kato

Helt enig i alt som blir sagt over. Ikke  minst at dette kanskje er det svakeste Championship vi har sett på mange år. Jevnt, men svakt.

DenHviteYeboah

Kan noen fortelle meg hvorfor dusten Warnock fortsatt er i klubben? Han sa da vitterlig at han skulle dra til Cornwall hvis han ikke fikk klubben ut av divisjonen!?eller forsøker han å få oss til L1? og hvor i pokker er eierne oppe i dette?hva i huleste driver de med?og hvorfor mener ingen noen ting?
Folkens - vi er omgitt av idioter og amatører på alle kanter som driver denne klubben >:(
Jeg er så lei,fryktelig lei av middelmådige spillere,en idiot av en manager,eiere som prater i floskler,at vi taper i alle kamper om gode spillere, mister de beste. Skal dette marerittet aldri ta slutt?

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on April 01, 2013, 09:21:08
Kan noen fortelle meg hvorfor dusten Warnock fortsatt er i klubben? Han sa da vitterlig at han skulle dra til Cornwall hvis han ikke fikk klubben ut av divisjonen!?eller forsøker han å få oss til L1? og hvor i pokker er eierne oppe i dette?hva i huleste driver de med?og hvorfor mener ingen noen ting?
Folkens - vi er omgitt av idioter og amatører på alle kanter som driver denne klubben >:(
Jeg er så lei,fryktelig lei av middelmådige spillere,en idiot av en manager,eiere som prater i floskler,at vi taper i alle kamper om gode spillere, mister de beste. Skal dette marerittet aldri ta slutt?

Du er utholden i hvertfall, dette har du sagt i mange år.. Dette vil aldri ta slutt for deg, deal with it.

Vinner vi i dag så rykker vi opp..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Leeds United: Warnock’s treatment of Chris Dawson on Saturday

By awinehouse_spoughts / April 1, 2013 / Articles, Leeds United

Neil Warnock did a lot wrong on Saturday, whether it be his team selection or his treatment of Tom Lees, a shining light of our team, after the young man’s sending off. Ultimately Leeds succumbed to a 3-0 loss against the well-below mid-table Ipswich, and Chris Dawson sat on the bench.

You may ask why that is important. Elsewhere in the country, Nottingham to be exact, the U18s were winning 7-2, securing their title in March, having completely and utterly run away with the league over the course of the season, doing exactly what Leeds teams never do, and winning the title without a traditional end of season collapse. This was a crowning achievement in a great season for Redfern and Naylor’s boys, and their apparent best player wasn’t even among his peers.

Chris Dawson was pulled away from his team mates, the people he has grown up alongside, unable to celebrate winning a title alongside those he has grown as a footballer with. He did so in order to sit on the bench in Ipswich and not get used, as Ryan Hall sat in the stands, unused, equally able to sit on the bench. Chris Dawson, a future talent, by all accounts, wasn’t even used, and was taken away from being given the just reward for a quality season with the U18s, without even being given the first team appearance he should  have been.

Dawson has sat on the bench repeatedly, unused. It was always going to end the same way on Saturday. Neil Warnock has done the wrong thing. Again.

Just another con in an ever expanding list.

Follow Amitai Winehouse on Twitter (@awinehouse1).
Super Leeds since 1968

HåvardK

Quote from: Leedsfan on April 01, 2013, 09:36:51

Du er utholden i hvertfall, dette har du sagt i mange år.. Dette vil aldri ta slutt for deg, deal with it.

Er vel ikke helt alene om akkurat det.

Leedsfan

Quote from: HåvardK on April 01, 2013, 17:19:08
Quote from: Leedsfan on April 01, 2013, 09:36:51

Er vel ikke helt alene om akkurat det.

Never say die...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Ex-Manager nå...

http://www.youtube.com/watch?v=l9_jQ9edrqg

og kanskje alle Warnocktrådene etterhvert kan plasseres her de hører hjemme!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on April 02, 2013, 12:42:58
Ex-Manager nå...

Du burde bli moderator slik at du kan ordne opp i alle trådene som utarter, formerer seg og ekspanderer..

p0ndus

Quote from: Leedsfan on April 02, 2013, 12:52:24
Ex-Manager nå...

Du burde bli moderator slik at du kan ordne opp i alle trådene som utarter, formerer seg og ekspanderer..

Foreslår at vi lager et stort nøste av alle disse Warnock trådene og deretter kaster hele nøstet i dass.

h.b

Quote from: p0ndus on April 02, 2013, 17:45:15
Quote from: Leedsfan on April 02, 2013, 12:52:24
Ex-Manager nå...

Foreslår at vi lager et stort nøste av alle disse Warnock trådene og deretter kaster hele nøstet i dass.

++++++++++++++++++++++++++++ (y)

h.b

Warnock er en gal mann med forfølgelses symptomer.
Neil Warnock has told Talksport he hopes Mark Hughes succeeds him at Elland Road and destroys another of his teams!

Clearly bitter at Hughes succeeding him at QPR in January 2012, Warnock told the Alan Brazil Sports Breakfast: “I personally hope Mark Hughes follows me again and destroys another team of mine.”

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31774

Kontakinte

Quote from: h.b on April 03, 2013, 12:07:02
Warnock er en gal mann med forfølgelses symptomer.
Neil Warnock has told Talksport he hopes Mark Hughes succeeds him at Elland Road and destroys another of his teams!

Clearly bitter at Hughes succeeding him at QPR in January 2012, Warnock told the Alan Brazil Sports Breakfast: “I personally hope Mark Hughes follows me again and destroys another team of mine.”

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31774
Helt grei kommentar, hvis det skulle være noe i at Hughes er på GFHs short list!

Joe Jordan

Egentlig en grei kommentar som GFH burde ta notis av.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

h.b

Og da er vi tilbake på det vesentlige. Er det Warnock som skal bestemme hvem som skal bli hans etterfølger. For hvis han ikke får lov til å bestemme det av oss. Ja da må det vel i rettferdighetens navn være slik at han da heller ikke for lov til å si hvem som ikke skal være hans etterfølger av oss heller da

Sydhagen

NW bør ikke ha noen som helst innflytelse på hvem neste manager blir!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on April 03, 2013, 13:49:51

Håper han har innflytelse på hvem som ikke blir, les: Mark Hughes!

h.b

Quote from: Leedsfan on April 03, 2013, 13:52:21

Satt på spissen. Hvis Mourinho vil ha jobben. Men Warnock liker ikke Mourinho. Ja da skal GHF høre på Warnock og ikke ansette Mourinho

samadhi

Quote from: h.b on April 03, 2013, 13:55:19

Satt på spissen. Hvis Mourinho vil ha jobben. Men Warnock liker ikke Mourinho. Ja da skal GHF høre på Warnock og ikke ansette Mourinho

Ja, var akkurat det han mente.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg mener med færre ord, er bae redd jeg forvirrer deg hvis jeg prøver å utdype.

Les en gang til:

h.b

Quote from: Leedsfan on April 03, 2013, 14:01:26

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg mener med færre ord, er bae redd jeg forvirrer deg hvis jeg prøver å utdype.

Les en gang til:

Er ikke det som er poenget. Poenget er at han ikke skal ha noen påvirkning uansett. Om det er Hughes, Mourinho, O`Neil eller en annen manager for den sakens skyld

Kontakinte

Quote from: h.b on April 03, 2013, 14:13:49
Quote from: Leedsfan on April 03, 2013, 14:01:26

Les en gang til:

Er ikke det som er poenget. Poenget er at han ikke skal ha noen påvirkning uansett. Om det er Hughes, Mourinho, O`Neil eller en annen manager for den sakens skyld
Enig at han ikke skal ha noen innflytelse på hvem som blir annsatt, men han kan mene noe om til GFH slik at de ikke går i Hughes fella..

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Litt som å be noen ødelegge det rike plantelivet i Sahara. Men akkurat det tror jeg faktisk Mark Hughes kan få til.
- Leif Olav

Runar

http://www.youtube.com/watch?v=-vjItStmovU

oppskriften på dårlig ledelse.....

Vi må ut av den "gamle" skolen og inn i den nye om vi skal ha suksess.

Leedsfan

Quote from: Runar on April 04, 2013, 00:37:47
http://www.youtube.com/watch?v=-vjItStmovU

oppskriften på dårlig ledelse.....

Vi må ut av den "gamle" skolen og inn i den nye om vi skal ha suksess.

Nå så jeg ikke hele, men han virket jo lojal og positiv med spillerne sine.

Runar

Se hele du og se for deg at du jobber i et ungt prestasjons og utviklingsmiljø og dette er han som skal utvikle deg....

Leedsfan

Quote from: Runar on April 04, 2013, 01:20:00
Se hele du og se for deg at du jobber i et ungt prestasjons og utviklingsmiljø og dette er han som skal utvikle deg....

Kjedelig hadde det ikke blitt.. Se på Lees, Mr. NiceGuy til stempelJohnny..