Skrevet av Emne: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?  (Lest 29245 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #30 på: Februar 21, 2012, 19:08:45 »
Hi,

Sitat
I have charged the card £730.00 and these will be out in tonight's post.
Hope you all enjoy your trip over.

Take care.

Thanks

Kind Regards

Maria Dawson
Ticketing Customer Services
Leeds United Football Club Ltd

Klar til å støtte gutta om noen uker, 100% som alltid!!

Hallgeir *

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #31 på: Februar 21, 2012, 19:41:01 »
Ã… aksjonere mot bates bør evt kun gjøres utenfor kamparenaen. Syns det rett og slett er forkastelig om fansen skal snu ryggen til spillerne i 7 minutter. Dette vil uansett mål å mening føles negativt på spillere også å bidra til et negativt fokus. Ikke bland utenomsportslige affærer inn i kampprogrammet.

Det er ikke snakk om og snu ryggen til, men kun og stå, det er det jo mangen som gjør uansett :)

Hvis LUST bestemmer seg for og gjennomføre aksjonen, står jeg de første syv minuttene når jeg ser kampen i kjelleren 3. mars!

Til topic; Selvsakt støtter jeg laget og klubben Leeds United, uansett. MOT!

Med mindre noen har forandret planen så er det ikke snakk om å stå inn på stadion, men utenfor stadion i 7 minutter før man går inn og finner setene:

Fra LUST eget brev til medlemmene:
"To express their concerns, but without adversely affecting the team’s performance, dissatisfied Leeds fans are to be asked to stay outside the ground until seven minutes after the game begins - one minute for every year of Ken Bates’ chairmanship - before taking their seats and supporting the players as they look to take three points from Southampton. "

Ok, slik å forstå, den støtter jeg ikke!

Nei, med all respekt, dette var en tullete form for demonstrering. Er målet å ramme KB, må det da finnes bedre alternativer. Dette rammer kun de som arbeider på stadion, og som skal kontrollere / lede tilskuerne til sine plasser, gjennom evt. økt stress. Bates får pengene sine uansett, han.
« Siste redigering: Februar 21, 2012, 19:43:19 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Masinga

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #32 på: Februar 21, 2012, 19:59:41 »
Fint om noen kunne opplyse hva saken gjelder.

Er det en demonstrasjon mot Ken Bates generelt?  Eller er det fordi han ikke er høflig nok mot enkelte, at billettene er dyre eller fordi han ikke bruker nok penger på klubben osv.? Tømmer han klubben for penger, tar opp dyre lån og lar andre sitte igjen med gjelden? Sånne ting?
Masinga, medl.nr. 1250

ooh aah

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #33 på: Februar 21, 2012, 20:02:18 »
Selvfølgelig støtter vi klubben!! Det betyr imidlertid ikke at man ikke ønsker Bates Out.
Han må først bevise at han er villig til å investere i klubben. Jeg håper jo at pengene sitter løsere nå med Warnock i stolen, men av en eller annen grunn tviler jeg..
 

sveifors

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #34 på: Februar 21, 2012, 20:08:58 »
Så lenge det finnes et kapitalistisk system vil det finnes eiere.

Slutter man å bruke datamaskin fordi man ikke liker Bill Gates.
Det blir noe absurd og dobbelmoralsk over det hele.

Jeg synes ikke det er fint at vi har Bates som eier, men det er nå han som er det. Hvem blir den neste? Jeg for min del holder med Fotballaget Leeds United og ikke eieren.

I den perfekte verden så burde fotballen vært organisert på en annen måte, men ..

Marching on together, betyr samhold, la oss heller stå sammen mot resten av verden enn hele tiden søke å splitte. Støtt laget, framgang på banen er eneste måte å få nye eiere.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Bites Yer Legs

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #35 på: Februar 21, 2012, 20:15:23 »
Jeg sier; team 1st, club 2nd. Og det med grei margin.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #36 på: Februar 21, 2012, 20:19:05 »
Så lenge det finnes et kapitalistisk system vil det finnes eiere.

Slutter man å bruke datamaskin fordi man ikke liker Bill Gates.
Det blir noe absurd og dobbelmoralsk over det hele.

Jeg synes ikke det er fint at vi har Bates som eier, men det er nå han som er det. Hvem blir den neste? Jeg for min del holder med Fotballaget Leeds United og ikke eieren.

I den perfekte verden så burde fotballen vært organisert på en annen måte, men ..

Marching on together, betyr samhold, la oss heller stå sammen mot resten av verden enn hele tiden søke å splitte. Støtt laget, framgang på banen er eneste måte å få nye eiere.

Hear hear, flott innlegg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #37 på: Februar 21, 2012, 20:26:01 »
Så lenge det finnes et kapitalistisk system vil det finnes eiere.

Slutter man å bruke datamaskin fordi man ikke liker Bill Gates.
Det blir noe absurd og dobbelmoralsk over det hele.

Jeg synes ikke det er fint at vi har Bates som eier, men det er nå han som er det. Hvem blir den neste? Jeg for min del holder med Fotballaget Leeds United og ikke eieren.

I den perfekte verden så burde fotballen vært organisert på en annen måte, men ..

Marching on together, betyr samhold, la oss heller stå sammen mot resten av verden enn hele tiden søke å splitte. Støtt laget, framgang på banen er eneste måte å få nye eiere.

Hear hear, flott innlegg...

Liker!
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #38 på: Februar 21, 2012, 20:26:13 »
Fint om noen kunne opplyse hva saken gjelder.

Er det en demonstrasjon mot Ken Bates generelt?  Eller er det fordi han ikke er høflig nok mot enkelte, at billettene er dyre eller fordi han ikke bruker nok penger på klubben osv.? Tømmer han klubben for penger, tar opp dyre lån og lar andre sitte igjen med gjelden? Sånne ting?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,18821.30.html
Jon R.

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #39 på: Februar 21, 2012, 20:39:14 »
Så lenge det finnes et kapitalistisk system vil det finnes eiere.

Slutter man å bruke datamaskin fordi man ikke liker Bill Gates.
Det blir noe absurd og dobbelmoralsk over det hele.

Jeg synes ikke det er fint at vi har Bates som eier, men det er nå han som er det. Hvem blir den neste? Jeg for min del holder med Fotballaget Leeds United og ikke eieren.

I den perfekte verden så burde fotballen vært organisert på en annen måte, men ..

Marching on together, betyr samhold, la oss heller stå sammen mot resten av verden enn hele tiden søke å splitte. Støtt laget, framgang på banen er eneste måte å få nye eiere.


"Slutter man å bruke datamaskin fordi man ikke liker Bill Gates.
Det blir noe absurd og dobbelmoralsk over det hele. "

Dette utsagnet vitner vel mest om at du ikke har satt deg særlig inn i bakgrunnen for denne markeringen og hva den egentlig handler om.  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #40 på: Februar 22, 2012, 08:25:48 »
Blir litt spennende å se hva som skjer de neste ukene, begynner vi å vinne så tror jeg at det vil putte et lokk på den dårlige stemningen. Vil vi fortsette å spille dårlig så vil det eksplodere igjen.

Warnock tar over et lag som er lite homogent, blir spennende å se om han finner spillertypene som vil klare å spille slik han vil.

Jeg er nøktern og tror ikke at vi plutselig vil vinne 10 og spille 4 uavgjort på de 14 siste kampene, er redd for at det blir mer slikt 7-3-4.....

Leedsfansen går en spennende tid i møte....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #41 på: Februar 22, 2012, 08:47:51 »
Jeg var bl.a. på Pavillion på lørdag, tok en øl og hørte på pre match discussion og traff forskjellige venner fra rundt om...............da var jeg i lomma på Bates!!

Synes mye av dette er bak mål - så lenge Bates er eier må en forholde seg til det, støtt heller laget og drit i Bates. 7 min utenfor stadion tilsier et helvetes kaos på vei inn - så lenge billett er betalt så spiller dette liten eller ingen rolle for Bates - det viser historien oss!

MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #42 på: Februar 22, 2012, 20:00:23 »
Jeg var bl.a. på Pavillion på lørdag, tok en øl og hørte på pre match discussion og traff forskjellige venner fra rundt om...............da var jeg i lomma på Bates!!

Synes mye av dette er bak mål - så lenge Bates er eier må en forholde seg til det, støtt heller laget og drit i Bates. 7 min utenfor stadion tilsier et helvetes kaos på vei inn - så lenge billett er betalt så spiller dette liten eller ingen rolle for Bates - det viser historien oss!

MOT!

Hvem sa det? LUSC folk?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #43 på: Januar 21, 2013, 18:29:10 »
Klipp og lim fra Facebook:

Sitat
Evening all,
 Just had Micheal Brown in my shop this afternoon so I thought id talk to him for a bit about the team. He said the players are being affected by the way the fans are chanting. Now I dont know about you lot, but its time to take a reality check here, if we arent encouraging our own players are we really fans? Just think if we are affecting our own players by being negative then standing around saying how bad they are playing then surely we are the architects of our own downfall.
 Now think what you want but I think its time to get behind the team, give the new owners time and remember how low we were a few seasons ago and allow time for the club to recover and get back to where it belongs!
 SUPPORT THE MIGHTY WHITES
 MOT

Er det på tide at fansen også tar seg sammen? Vi er jo et team er vi ikke??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #44 på: Januar 21, 2013, 18:44:13 »
Klipp og lim fra Facebook:

Sitat
Evening all,
 Just had Micheal Brown in my shop this afternoon so I thought id talk to him for a bit about the team. He said the players are being affected by the way the fans are chanting. Now I dont know about you lot, but its time to take a reality check here, if we arent encouraging our own players are we really fans? Just think if we are affecting our own players by being negative then standing around saying how bad they are playing then surely we are the architects of our own downfall.
 Now think what you want but I think its time to get behind the team, give the new owners time and remember how low we were a few seasons ago and allow time for the club to recover and get back to where it belongs!
 SUPPORT THE MIGHTY WHITES
 MOT

Er det på tide at fansen også tar seg sammen? Vi er jo et team er vi ikke??

Ã… sitte på tribunen og skrike " f**k off "  til egne spillere, eller ironiske chants om " Varney for England" hører inget steds hjemme, uansett frustrasjonsnivå.
Jon R.

Woody

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #45 på: Januar 21, 2013, 19:06:12 »

Det Jon R siterar høyrer ingen plass heime,og er garantert ikkje med på å øke prestasjonane til spelarane,det fører som regel til enda meir usikkerheit og fleire feil hjå den enkelte spelar som så smittar over på gruppa :(Personleg så opplevde eg fleire ganger at vår Danske keeper C.Ankergren  fekk¨lite fine tilrop og det vart klappa hånleg ved enkle tilbakespel som han tok  :( Ankergren var i mine auge ein habil keeper.

Nei støtt laget ALLTID
LIFE IS LEEDS

Nørgaard

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #46 på: Januar 21, 2013, 20:22:52 »
Personlig hetz imod egne spillere hører ingen steder hjemme

leknes

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #47 på: Januar 21, 2013, 22:26:07 »
Klipp og lim fra Facebook:

Sitat
Evening all,
 Just had Micheal Brown in my shop this afternoon so I thought id talk to him for a bit about the team. He said the players are being affected by the way the fans are chanting. Now I dont know about you lot, but its time to take a reality check here, if we arent encouraging our own players are we really fans? Just think if we are affecting our own players by being negative then standing around saying how bad they are playing then surely we are the architects of our own downfall.
 Now think what you want but I think its time to get behind the team, give the new owners time and remember how low we were a few seasons ago and allow time for the club to recover and get back to where it belongs!
 SUPPORT THE MIGHTY WHITES
 MOT

Er det på tide at fansen også tar seg sammen? Vi er jo et team er vi ikke??

Flott innlegg. Hetsing av spillere hjelper ikke. La oss støtte laget

sportcarl1

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #48 på: Januar 22, 2013, 00:07:23 »
Klipp og lim fra Facebook:

Sitat
Evening all,
 Just had Micheal Brown in my shop this afternoon so I thought id talk to him for a bit about the team. He said the players are being affected by the way the fans are chanting. Now I dont know about you lot, but its time to take a reality check here, if we arent encouraging our own players are we really fans? Just think if we are affecting our own players by being negative then standing around saying how bad they are playing then surely we are the architects of our own downfall.
 Now think what you want but I think its time to get behind the team, give the new owners time and remember how low we were a few seasons ago and allow time for the club to recover and get back to where it belongs!
 SUPPORT THE MIGHTY WHITES
 MOT

Er det på tide at fansen også tar seg sammen? Vi er jo et team er vi ikke??

Flott innlegg. Hetsing av spillere hjelper ikke. La oss støtte laget
självklart  instämmer jag i det med, förnedra håna och hyckla spelare och tränare  i det lag man håller på har jag aldrig förstått mig på,
 

B_Ød

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #49 på: Januar 22, 2013, 08:22:21 »
forstår jeg det riktig, da man pt skal hylle det som foregår i Leeds, eller gjelder dette bare spilerne?
Hvis en eller annen lat faen ikke gidder å jobbe på ball, burde han ikke da få høre det? Komplett idioti-utsagn fra NW, som jeg mener det har vært en bra del av i det siste, skal ikke det kunne sies fra om?
Joda, jeg skal "get behind the team and the manager" jeg, (fra sofaen mesteparten av tiden så klart) men da skal det jaggu meg være noe å "get behind" også.

kan ikke få meg til å frikjenne hverken spillere eller manager pt.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #50 på: Januar 22, 2013, 08:28:18 »
Når spillerne og NW ikke gjør jobben sin godt nok, så hører det med at det blir buing på kampene og det bør de tåle!
Men hetsing hører ikke hjemme i det hele tatt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #51 på: Januar 22, 2013, 08:31:17 »
Når spillerne og NW ikke gjør jobben sin godt nok, så hører det med at det blir buing på kampene og det bør de tåle!
Men hetsing hører ikke hjemme i det hele tatt.
så enkelt kan det sies, ref forrige innlegg  ;)
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #52 på: Januar 22, 2013, 08:34:48 »
Det er ubegripelig at det skal ropes og skrikes hånlig til egne spillere under kamp. Det høres meget fremmed ut for meg, men vi ser og hører at det skjer. Det er veldig beklagelig og det bør iverksettes tiltak. Et av tiltakene kan begynne med en kampanje her hos oss der vi tar sterk avstand fra dette.

Alle fans har selvsagt lov å lufte frustrasjon, men i kampens hete skal laget støttes. Managere, spillere, ledere, apparat må tåle kritikk ellers og alle kan si det de mener. I de drøye 90 minutter kampenene varer er det kun 100% støtte det bør handle om!!

Jeg er gammel  Leeds United fan og har vært det siden tidlig 70- tall. Vi har mye å lære av tidligere tider!!

MOT!!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #53 på: Januar 22, 2013, 08:45:20 »
Jeg blir med på en kampanje mot hets.

sportcarl1

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #54 på: Januar 22, 2013, 09:20:06 »
Når spillerne og NW ikke gjør jobben sin godt nok, så hører det med at det blir buing på kampene og det bør de tåle!
Men hetsing hører ikke hjemme i det hele tatt.
[/quote  som jag ser det att bua på spelare och managern i det lag man håller på det kan ju bara gynna motståndarna
 

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #55 på: Januar 22, 2013, 11:55:53 »
Når spillerne og NW ikke gjør jobben sin godt nok, så hører det med at det blir buing på kampene og det bør de tåle!
Men hetsing hører ikke hjemme i det hele tatt.
så enkelt kan det sies, ref forrige innlegg  ;)

En kort og kontant pipekonsert når spillerne går av banen til pause eller kampslutt mener jeg er helt legitimt når innsatsen og prestasjonene har vært under pari. Dette har det vært en kultur for i alle klubber så lenge jeg har fulgt med fotball. Det er da kollektivet man markerer misnøye mot, og ikke enkeltspillere under kampens gang.
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #56 på: Januar 22, 2013, 12:19:21 »
Et lite apropos:

Fansen har sin hakkekylling i Luke Varney.

Warnock har sin hakkekylling i Aidy White...
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #57 på: Januar 22, 2013, 12:36:14 »
Vi bør vise at hets ikke er akseptabelt, og hets det er trakassering av enkeltspillere, enkeltspersoner. Når Leeds United spiller kamper må gutta støttes!! Jeg hadde ikke hatt hjerte til å hetse en enkeltspiller slik vi hører det skjer.

Misnøye mot kollektiv innsats er noe både spillere og NW tåler, og er betalt for å tåle. Jeg peker bare på grensen som for mitt vedkommende går ved uthenging av enkeltspillere.

En venn av meg som bodde mange år i Hamburg gikk fast på hjemmekampene til St. Pauli. Den hardkokte hjemmefansen hadde alltid som mål å ta motet fra bortelagets vesntreback og buet alltid når spilleren hadde ballen. I svært mang av de kampene ble det nødvendig å bytte vedkommende ut ved pause da innsatsen ble preget av buingen. Vi kan ikke gjøre slikt med våre egne!!

Marching on together er mottoet, det forplikter!
Yeboahs vitne

bjoggis

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #58 på: Januar 22, 2013, 12:58:38 »
Vi bør vise at hets ikke er akseptabelt, og hets det er trakassering av enkeltspillere, enkeltspersoner. Når Leeds United spiller kamper må gutta støttes!! Jeg hadde ikke hatt hjerte til å hetse en enkeltspiller slik vi hører det skjer.

Misnøye mot kollektiv innsats er noe både spillere og NW tåler, og er betalt for å tåle. Jeg peker bare på grensen som for mitt vedkommende går ved uthenging av enkeltspillere.

En venn av meg som bodde mange år i Hamburg gikk fast på hjemmekampene til St. Pauli. Den hardkokte hjemmefansen hadde alltid som mål å ta motet fra bortelagets vesntreback og buet alltid når spilleren hadde ballen. I svært mang av de kampene ble det nødvendig å bytte vedkommende ut ved pause da innsatsen ble preget av buingen. Vi kan ikke gjøre slikt med våre egne!!

Marching on together er mottoet, det forplikter!
+1

sportcarl1

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #59 på: Januar 22, 2013, 13:07:54 »
Når spillerne og NW ikke gjør jobben sin godt nok, så hører det med at det blir buing på kampene og det bør de tåle!
Men hetsing hører ikke hjemme i det hele tatt.
så enkelt kan det sies, ref forrige innlegg  ;)

En kort og kontant pipekonsert når spillerne går av banen til pause eller kampslutt mener jeg er helt legitimt når innsatsen og prestasjonene har vært under pari. Dette har det vært en kultur for i alle klubber så lenge jeg har fulgt med fotball. Det er da kollektivet man markerer misnøye mot, og ikke enkeltspillere under kampens gang.
kunde inte sagt det bättre själv, man kan markera som fans och publik men gäller att markera rätt