Skrevet av Emne: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?  (Lest 29016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #90 på: Februar 03, 2013, 19:20:41 »

Har mann sportslig sukksess så kjem publikum,men det er lettare å få sportslig sukksess om mann HAR publikum...
Som Jon sier har man hatt publikum i årevis uten nevneverdig sportslig suksess. Tror uansett ikke haranger mot fansen i ulike nettforum bidrar til å trekke publikum tilbake.

Til og med fansen må tåle at det stilles kritiske spørsmål..

Jeg skjønner at mange er leie etter mange magre år. Spørsmålet er om klubben klarer å lage sportslig suksess slik at fansen kommer tilbake, eller om fansen må komme tilbake først slik at vi har et fundament for sportslig suksess?

Det er jo ikke noe fasitsvar på dette selv om mange med snørr i barten uttaler seg, deriblant meg..

Det hjelper ikke å kritisere fansen for at den ikke møter opp. Ã… være supporter er ikke lønnet arbeid. Tvertimot. En supporter betaler penger for å bli underholdt. Da nytter det ikke å kritisere fansen tilbake på tribunene. Vi hadde en gylden sjanse etter admnistrasjonen og spesielt etter opprykket men Bates lot den gå fra seg. Istedet for å invistere i laget ble det prioritert å sette Bates forretningsideer  ut i livet. Jeg sa det da og jeg sier det nå: Det var et gigantisk feilsteg som vi trolig vil betale prisen for i mange år fremover.

En supporter betaler penger for å bli underholdt, og i denne divisjonen så er det supporternes penger som betaler for  produktet som skal stå for underholdningen..

Dette må jo supporterne innse Jon?

Kanskje det er akkurat det de har gjort? Og funnet seg rimeligere underholdning som er mer, vel, underholdende? Jeg vet ikke. Selv har jeg vært ukuelig optimist på Leeds' vegne fra jeg ble hekta på klubben og fram til Neil Warnock ble ansatt som manager. Nå merker jeg at jeg blir mer og mer likegyldig, kynisk og surmaga.

Under Blackwell fortsatte fansen å komme fordi ingen vil være glory hunters. De enorme finansielle problemene forente fansen mot en felles fiende i Ridsdale, selv om fotballen var så som så første sesongen. Så kjempet vi om opprykk, og vi hadde profiler i laget.

Så kom Giftdvergen inn og presterte praktstykket å rykke ned med et lag som sesongen før var en hårsbredd fra opprykk. Nedrykket førte til enda større samhold, og når FL laget helt nye regler for poengstraff og lot folk som hadde sportslige og finansielle fordeler av å straffe oss hardest mulig. Fansens gruppetilhørighet ble enda sterkere og Giftdvergen var dyktig på å melke FL som en ytre fiende.

Kritikken mot Bates hadde vært der hele tiden, men fram til administrasjonen var det fortsatt Ridsdale  som var den store fienden. Etterpå overtok FL. 15 points who gives a f**k...
Profilene fra CCC var borte, men hadde de lokale heltene Howson og Delph. Vi fikk inn Snodgrass, Becchio og Gradel. Beckford fikk ut sitt potensiale. Alle disse var spillere med publikumstekke. De vekket begeistring. Og vi var helt der opp og kjempa realistisk om opprykk i tre sesonger. Og vi scora mye mål.

Opprykket kom, flere profiler forsvant. Første sesongen gikk overaskende greit. Til tross for dommedagsprofetier fra de mest pessimistiske fansene. Så skulle det kjempes om opprykk. Flere profiler forsvant. Urealistiske forventninger til laget og klønete personalbehandling gjorde at Grayson (sjokkerende nok en av de lengstsittende managere i ligasystemet etter ca tre år) fikk sparken.

Inn kom en manager ingen i Leeds kunne fordra da han var i SheffU, men mange trodde hans direkte nononsense stil var det som skulle til for å få ut potensialet i troppen. I løpet noen få kamper bestemte han seg for at laget som lå noen få poeng bak playoff var rævva, gikk ut i media og hengte ut enkeltspillere, tok offentlig avstand fra laget. "Ikke MITT Leedslag". Det som var igjen av publikumsfavoritter forsvant. Inn kom trauste grå arbeidshester i slutten av sin karriere på lange kontrakter. Lees er så vidt jeg hukser eneste spiller med kamper fra opprykket. Det lille snevet av kontinuiet han og Becchio sto for forsvant halvveis i januar. Vi har bytta ut et helt lag i løpet av to halve sesonger. Nå er det bare drakta igjen.  Drakta og to lokale backer. Og man blir IKKE helt som back i Leeds. I hvert fall ikke før man har lagt opp.

Op på toppen av dette ligger Bates, som et fåtall av fansen hater intenst, som et voksende mindretall mislikte mer og mer, og (antar jeg, delvis basert på et par meningsmålinger) en taus, minkende majoritet som driter i Bates og hans moronic so called programspalte. Jeg tviler ikke på at noen holdt seg unna ER på grunn av Bates. Jeg tipper også at mange av dem muligens er kommet tilbake igjen. For å se et lag blottet for profiler som kan vekke begeistring, som slipper inn mer mål enn før han overtok og scorer færre med en manager som er mest opptatt av dommeren.

Det er mitt forsøk på forklaring av hvor publikum er blitt av.
Veldig bra innlegg lojo :)
Enig i det meste!
Et helgrått lag som er et sykke unna opprykk, mener jeg da ;)

Kato

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #91 på: Februar 03, 2013, 19:30:48 »
Jeg tror vi virkelig kjenner på slitasjen av mange års elendighet, som lojosang skriver.

Ta med:

1. Warnock

2. Forferdelig spillestil

3. Totalt fravær av profiler.

4. Bates bare delvis ute av klubben.

5. Manglende satsing

Så tror jeg vi har hovedårsaken til at Elland Road ser ut som en spøkelsesarena.

Selv sliter jeg hardt med frustrasjon og negativitet. Enda ikke kommet til likegyldigheten.

Men kjenner denne ørkesløse vandringen tar på.

 

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #92 på: Februar 03, 2013, 20:03:17 »
Jeg tror vi virkelig kjenner på slitasjen av mange års elendighet, som lojosang skriver.

Ta med:

1. Warnock

2. Forferdelig spillestil

3. Totalt fravær av profiler.

4. Bates bare delvis ute av klubben.

5. Manglende satsing

Så tror jeg vi har hovedårsaken til at Elland Road ser ut som en spøkelsesarena.

Selv sliter jeg hardt med frustrasjon og negativitet. Enda ikke kommet til likegyldigheten.

Men kjenner denne ørkesløse vandringen tar på.

6. The Kop er nå blitt en sittende arena. Noen som har vært på kamp i det siste og opplevd dette??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #93 på: Februar 03, 2013, 20:06:55 »
Jeg tror vi virkelig kjenner på slitasjen av mange års elendighet, som lojosang skriver.

Ta med:

1. Warnock

2. Forferdelig spillestil

3. Totalt fravær av profiler.

4. Bates bare delvis ute av klubben.

5. Manglende satsing

Så tror jeg vi har hovedårsaken til at Elland Road ser ut som en spøkelsesarena.

Selv sliter jeg hardt med frustrasjon og negativitet. Enda ikke kommet til likegyldigheten.

Men kjenner denne ørkesløse vandringen tar på.

6. The Kop er nå blitt en sittende arena. Noen som har vært på kamp i det siste og opplevd dette??

Var der sist mot Bristol C, stod i samtlige 90.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #94 på: Februar 03, 2013, 20:11:28 »
Jeg tror vi virkelig kjenner på slitasjen av mange års elendighet, som lojosang skriver.

Ta med:

1. Warnock

2. Forferdelig spillestil

3. Totalt fravær av profiler.

4. Bates bare delvis ute av klubben.

5. Manglende satsing

Så tror jeg vi har hovedårsaken til at Elland Road ser ut som en spøkelsesarena.

Selv sliter jeg hardt med frustrasjon og negativitet. Enda ikke kommet til likegyldigheten.

Men kjenner denne ørkesløse vandringen tar på.

6. The Kop er nå blitt en sittende arena. Noen som har vært på kamp i det siste og opplevd dette??

Var der sist mot Bristol C, stod i samtlige 90.

Det er jo mange som klager over at de må sitte og at det ødelegger opplevelsen, og derfor stemningen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #95 på: Februar 04, 2013, 08:31:51 »
6. The Kop er nå blitt en sittende arena. Noen som har vært på kamp i det siste og opplevd dette??

siden når?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #96 på: Februar 04, 2013, 08:39:04 »
6. The Kop er nå blitt en sittende arena. Noen som har vært på kamp i det siste og opplevd dette??

siden når?


Har jo hørt flere si det når de ringer inn etter kampene. Har også lest det flere plasser på internett. De sier at stewardene oppfører seg som "nazi's" og ødelegger stemingen på kampene.

Jeg har selv opplevd det når jeg stod ganske nærme målet, men de som var lengre bakover merket lite til maset. Slik det høres ut for meg så har det blitt værre, storm i vannglass?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #97 på: Februar 04, 2013, 13:26:24 »
Det at de vil at publikumet på the Kop skal sette seg er ikke noe flunkers nytt fenomen.

Jeg var der på kamp i februar opprykksesongen. Da var stewardsene stadig bort for å få folk til å sette seg. Det så ikke ut som om det ble tatt særlig alvorlig av publikum, though. Om publikum så var lydige og satt seg, spratt de opp igjen straks vakten snudde ryggen til.

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #98 på: Februar 18, 2013, 14:33:33 »
Ser at Warnock ber fansen å støtte laget og han i 3 kamper nå. De neste 3 kampene vil avgjøre sesongen..

Jeg sitter her i solfylte Leeds og tenker at vi må get behind the team and manager i de neste kampene. Fantastisk stemning og en artig opplevelse i går på Eithad, men dessverre ingen overraskelse...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #99 på: Februar 18, 2013, 21:09:33 »
Ser at Warnock ber fansen å støtte laget og han i 3 kamper nå. De neste 3 kampene vil avgjøre sesongen..

Jeg sitter her i solfylte Leeds og tenker at vi må get behind the team and manager i de neste kampene. Fantastisk stemning og en artig opplevelse i går på Eithad, men dessverre ingen overraskelse...
Derfor det har vært så opp og ned de 31 forrige? De har uansett ikke vært avgjørende?
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #100 på: Februar 18, 2013, 21:19:27 »
Ser at Warnock ber fansen å støtte laget og han i 3 kamper nå. De neste 3 kampene vil avgjøre sesongen..

Jeg sitter her i solfylte Leeds og tenker at vi må get behind the team and manager i de neste kampene. Fantastisk stemning og en artig opplevelse i går på Eithad, men dessverre ingen overraskelse...
Derfor det har vært så opp og ned de 31 forrige? De har uansett ikke vært avgjørende?

Joa, men vinner vi de tre neste så kan vi fortsatt rykke opp. Hvis vi taper de neste 3 så må vi kjempe for å unngå nedrykk..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

eros

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #101 på: Februar 19, 2013, 10:49:45 »
Enig med Leedsfan, vi behøver ikke bidra til usikkerhet og dårlig selvtillit for spillerne fra tribunen. Hva vi gjør på forumet er kanskje en annen sak, men utlufting mot warnock på kamp kan umulig hjelpe på spillet.

B_Ød

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #102 på: Februar 19, 2013, 10:56:21 »
"the team" er vel det eneste jeg kan stille meg bak pt..sliter med både eiere og manager for tiden, og finner det vanskelig å "get behind them"
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #103 på: Februar 19, 2013, 12:13:02 »
Mye sant i denne kommentaren tror jeg, blir en formidabel jobb for neste manager også:

I dont think the best manager in the world could turn things round with the situation the way it is at present.Bates bled the club dry financially and took out further loans which the new owners now have to deal with.GFH have no money to spend and no long term interest in Leeds United.I'm surprised Warnock hasnt walked long ago.We are now well known as a selling club which shows how far we have fallen from grace.Fans have been fed a weekly dose of lies and empty promises regarding the future which shows the utter contempt they have towards us.This is clearly reflected in the pathetic attendances in recent months.Less and less fans are being fooled any longer.Personally i think anyone buying a season ticket in the summer needs their head examined.I can barely bring myself to watch them on tv these days.Sad times for a once famous club

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Carl Fisker

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #104 på: Februar 19, 2013, 15:11:17 »
Mye sant i denne kommentaren tror jeg, blir en formidabel jobb for neste manager også:

I dont think the best manager in the world could turn things round with the situation the way it is at present.Bates bled the club dry financially and took out further loans which the new owners now have to deal with.GFH have no money to spend and no long term interest in Leeds United.I'm surprised Warnock hasnt walked long ago.We are now well known as a selling club which shows how far we have fallen from grace.Fans have been fed a weekly dose of lies and empty promises regarding the future which shows the utter contempt they have towards us.This is clearly reflected in the pathetic attendances in recent months.Less and less fans are being fooled any longer.Personally i think anyone buying a season ticket in the summer needs their head examined.I can barely bring myself to watch them on tv these days.Sad times for a once famous club


BLINKSKUDD.

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #105 på: August 01, 2013, 17:05:48 »
Jeg håper Leedsfansen har litt is i magen og støtter manager/spillere i tiden fremover.

Hvis spillet ikke funker og vi går på noen forsmedlige tap så håper jeg ikke uroen blusser opp og at fansen finner noen hakkekyllinger som de buer på!

Sitat
United manager Brian McDermott has issued his message to the club's fans ahead of the start of the new campaign by urging everyone to "stand together." "This is a message for the season not just this weekend," he said. "We all need to stand together. "I'm very excited about managing Leeds United and I've said to the players how important it is to play for that badge. And it's a big badge. "I'm delighted to be the figurehead and be the manager. I know there's a lot of goodwill out there and the fans want us to do well. I can just sense it." With almost 30,000 tickets already sold for the weekend, Elland Road will be buzzing on Saturday with the highest opening day crowd for some years.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #106 på: August 01, 2013, 17:49:32 »
Jeg håper Leedsfansen har litt is i magen og støtter manager/spillere i tiden fremover.

Hvis spillet ikke funker og vi går på noen forsmedlige tap så håper jeg ikke uroen blusser opp og at fansen finner noen hakkekyllinger som de buer på!

Sitat
United manager Brian McDermott has issued his message to the club's fans ahead of the start of the new campaign by urging everyone to "stand together." "This is a message for the season not just this weekend," he said. "We all need to stand together. "I'm very excited about managing Leeds United and I've said to the players how important it is to play for that badge. And it's a big badge. "I'm delighted to be the figurehead and be the manager. I know there's a lot of goodwill out there and the fans want us to do well. I can just sense it." With almost 30,000 tickets already sold for the weekend, Elland Road will be buzzing on Saturday with the highest opening day crowd for some years.
Kunne ikke ha vært mer enig
Hekta på Leeds siden 1974

MrK

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #107 på: August 01, 2013, 19:02:47 »
Gleder meg til kickoff lørdag, koffert pakket....take off Molde imorgen 07.00
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #108 på: August 01, 2013, 19:10:12 »
Gleder meg til kickoff lørdag, koffert pakket....take off Molde Flesland imorgen 07.00
Der har du meg :)
(bortsett fra den pakka kofferten da...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #109 på: September 22, 2013, 13:29:54 »
Da har denne tråden blitt aktuell igjen. Etter å ha lest på twitter, facebook og waccoe så ser man at Leedsfansen har igjen begynt å spre dårlig stemning. Våre fotballspillere er godt betalt og burde tåle krasse tilbakemeldinger, men de er lagd av kjøtt og blod de også,

Håper at vi kan oppdrive noen gode resultater i de neste kampene ellers så er jeg redd for at den dårlige stemningen virkelig blusser opp!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Re: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #110 på: September 22, 2013, 21:25:02 »
Det er rett og slett ikke annet å vente... Selv om jeg syns det er en vits. Folk flest er dumme.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #111 på: September 23, 2013, 10:49:36 »
Til spørsmålet i trådens overskrift........JA!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #112 på: September 23, 2013, 20:26:37 »
Da har denne tråden blitt aktuell igjen. Etter å ha lest på twitter, facebook og waccoe så ser man at Leedsfansen har igjen begynt å spre dårlig stemning. Våre fotballspillere er godt betalt og burde tåle krasse tilbakemeldinger, men de er lagd av kjøtt og blod de også,

Håper at vi kan oppdrive noen gode resultater i de neste kampene ellers så er jeg redd for at den dårlige stemningen virkelig blusser opp!!

Hvis man leser twitter, facebook og waccoe vil man også se at svært mange støtter opp om hva som skjer i klubben vår og maner til tålmodighet. At enkeltspillere får kjeft når laget taper er ikke mer unikt enn at du finner fenomenet på ethvert forum for hvilket som helst fotball lag, det være seg Liverpool, Man U eller Stoke City.  Det du etterspør vil aldri skje, verken i denne eller noen annen fotballklubb til evig tid.
Jon R.

Leedsfan

Sv:
« Svar #113 på: September 23, 2013, 20:40:15 »
Da har denne tråden blitt aktuell igjen. Etter å ha lest på twitter, facebook og waccoe så ser man at Leedsfansen har igjen begynt å spre dårlig stemning. Våre fotballspillere er godt betalt og burde tåle krasse tilbakemeldinger, men de er lagd av kjøtt og blod de også,

Håper at vi kan oppdrive noen gode resultater i de neste kampene ellers så er jeg redd for at den dårlige stemningen virkelig blusser opp!!

Hvis man leser twitter, facebook og waccoe vil man også se at svært mange støtter opp om hva som skjer i klubben vår og maner til tålmodighet. At enkeltspillere får kjeft når laget taper er ikke mer unikt enn at du finner fenomenet på ethvert forum for hvilket som helst fotball lag, det være seg Liverpool, Man U eller Stoke City.  Det du etterspør vil aldri skje, verken i denne eller noen annen fotballklubb til evig tid.

Hvis negativiteten tar overhånd så vil spillerne, manager og klubb merke det. Internett er en fin arena til å spre stemning, god og dårlig.

Det jeg etterspør er at fansen støtter manager og spillere i en tøff overgangsfase..

Bates sa jo også at de som var negative var i et skikkelig mindretall...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #114 på: Januar 05, 2014, 14:46:34 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lukic

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #115 på: Januar 05, 2014, 15:48:36 »
Til spørsmålet i trådens overskrift........JA!!!!!!!!!!
+1

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #116 på: Mars 16, 2014, 14:36:19 »
Jeg buet og skrek stygge ord i når det ble blåst til pause mot Reading.. Litt skamfull er jeg over egen oppførsel. Den buinga som majoriteten gjorde hadde sikkert ingen positiv effekt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #117 på: Mars 16, 2014, 17:13:40 »
Jeg buet og skrek stygge ord i når det ble blåst til pause mot Reading.. Litt skamfull er jeg over egen oppførsel. Den buinga som majoriteten gjorde hadde sikkert ingen positiv effekt..
kanhända den hade positiv effekt för reading  ;),
 

ibster

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #118 på: Mars 16, 2014, 22:05:19 »
Ja

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #119 på: Juni 21, 2014, 11:21:37 »
En tråd som aldri går av moten..

Sjelden har det vært så dårlig stemning før en sesong, man blir jo helt matt.

Jeg kjenner selv at behovet for å sjekke flyavganger og hotell ikke er like prekært som tidligere, men jeg/vi må ikke gi opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.