Knut Torbjørn Eggen død

Started by Leedsulf, February 21, 2012, 13:27:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsulf

Ufattelig trist å få dette oppslaget over hele skjermen da jeg satte meg ned etter lunsj.

Har aldri truffet ham personlig, men gjennom media fremsto han som en tvers gjennom sympatisk mann.
Champions League-sendingene med hans kunnskap og formidlingsevne som ekspert var en fornøyelse å høre på. Særlig Rosenborg-kampene på nittitallet sammen med Knut Th. Gleditsch har brent seg fast.

Det står også stor respekt av jobben han gjorde med å få større åpenhet rundt mentale problemer.

Kjenner meg tom nå.
Hvil i fred.

Masinga

Fotball-Norge er i sjokk. Knut Torbjørn Eggen er død! Han var en likandes kar med mye humor, veldig menneskelig og fotballfaglig sterk. Vi har ingen å miste av den typen!

Dette er veldig trist og jeg kommer til å savne Knut Torbjørn Eggen.

Hvil i fred!
Masinga, medl.nr. 1250

fjellhaugen

En stor mann i fotball Norge. RIP
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andersen

fmtj

Et stort tap for fotballnorge og en tragedie!! Han var en dyktig fotballtrener og fotballfaglig person som la vekt på trivsel og det å ha det gøy med fotballen!! Har også stor respekt for det han fikk til med svært begrensede ressurser i mitt lag, Moss FK!!

Hvil i fred Knut Thorbjørn Eggen og mine dypeste kondolanser til familien.
Yeboahs vitne

bwirum

Trist. Fin fyr.

sendt fra tabben min
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

nebel

Ufattelig trist. Du vil bli savnet.
Hvil i fred Knut Torbjørn.

Svend Anders

Jeg fikk mange møter med Eggen junior da jeg dekket FFK hjemme og borte på veien fra 2.divisjon til eliteserien. Han har en stor plass i fotball-Fredrikstad.

Jeg opplevde ham som svært faglig dyktig, alltid med glimt i øyet og en medmenneskelig tone. Jeg vet også hvor godt likt han var blant spillerne.

En tragisk nyhet å motta, og tankene går til familien. Hvil i fred.

Svend Anders
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Håvard

Bare helt trist.

Fotball litt mindre viktig i dag..

Hobben

Hvil i fred, KTE..

Fantastisk fyr!!
Rogaland Whites

brenaldo

Et stort tap for norsk fotball.

Hvil i fred.
Medlem nr. 850

RoarG

Veldig trist. R.I.P., Knut Torbjørn Eggen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

DALHEIM WHITES

kalle_92