Skrevet av Emne: Jobb i Leeds  (Lest 2938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

7cato7

Jobb i Leeds
« på: Februar 23, 2012, 19:27:47 »
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!
Cato Visdal Mikalsen

Andersen

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #1 på: Februar 23, 2012, 19:38:12 »
I ONLY SAY: GO FOR IT!  ;D

testo

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #2 på: Februar 23, 2012, 19:46:13 »
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!

Send Kjell Skjerven en PM så får du sikkert hjelp, han bor og jobber i Leeds ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jobb i Leeds
« Svar #3 på: Februar 24, 2012, 10:30:01 »
Hvorfor i all verden somlet du....for noen få dager siden var det ledig jobb i klubben.....ike allverdens lønn kanskje, men gratis inn på kampene.... 8)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #4 på: Februar 24, 2012, 13:01:23 »
Hvorfor i all verden somlet du....for noen få dager siden var det ledig jobb i klubben.....ike allverdens lønn kanskje, men gratis inn på kampene.... 8)

Manager hadde jo vært en kongestart på arbeidskarrieren i Leeds....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #5 på: Februar 24, 2012, 13:39:11 »
 ;D.

Bjorn

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #6 på: Februar 24, 2012, 14:18:55 »
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!

God ide! Du vil ikke angre! Har selv studert i Leeds og jobbet litt på si. Vet ikke hvordan stipend og slik er fra Lånekassen lenger, men greit å supplere med jobb. Om du jobber for LU kan du jo se alle kampene på E.R?  :D
Kjør på mann!

Marching On! 4276

Sop

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #7 på: Februar 24, 2012, 19:27:30 »
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!

Send Kjell Skjerven en PM så får du sikkert hjelp, han bor og jobber i Leeds ;)

Ja er det noen som kan hjelpe deg der borte, så er det Kjell.Han er blitt lommekjent der borte.Lykke til  ;D ;D. (er litt misunnelig)
Love Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jobb i Leeds
« Svar #8 på: Februar 24, 2012, 19:35:03 »
Hehe, til opplysning så møtes Cato og Kjell på så godt som alle turene Cato drar over, så de har nok hatt en liten prat om detta :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MrK

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #9 på: Februar 24, 2012, 20:22:06 »
M&M - Gubrandsdal way, Mjølk og MAKI blir aldri noen hit i Yorkshire, få deg jobb på Kopen, Kjell's assistent
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

7cato7

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #10 på: Mars 06, 2012, 18:49:50 »
Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT
Cato Visdal Mikalsen

Leedsfan

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #11 på: Mars 06, 2012, 18:51:30 »
:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Jobb i Leeds
« Svar #12 på: Mars 06, 2012, 18:53:32 »
Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT
Congrats! Håper du oppdater litt til oss andre her hjemme ;)

testo

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #13 på: Mars 06, 2012, 19:02:44 »
 
Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT

Konge  8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #14 på: Mars 06, 2012, 20:18:57 »
Kanon!! Lykke til 7cato7 :)
DALHEIM WHITES

Tom S

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #15 på: Mars 06, 2012, 20:38:23 »
Glimrende Cato!
COME ON LEEDS !!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jobb i Leeds
« Svar #16 på: Mars 06, 2012, 22:40:52 »
Hvor kan man finne ledige stillinger i Leeds , klubben liksom
Pontus ❤

Andersen

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #17 på: Mars 06, 2012, 22:52:25 »
Sikkert mange frivillige som jobber i klubben , de får vel ikke betalt for det ?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jobb i Leeds
« Svar #18 på: Mars 07, 2012, 08:46:18 »
Alt påplass for deg og da ønskes du lykke til i Mekka!!!
Yeboahs vitne

Woody

Sv: Jobb i Leeds
« Svar #19 på: Mars 07, 2012, 13:27:32 »
Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT

Det blir kanon,vart det jobb eller studie??
Lykke til
LIFE IS LEEDS