Desverre for sent

Started by h.b, February 25, 2012, 18:49:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

13 kamper igjen og vi er 4 poeng bak siste payoffplass med en god de ag foran oss og denne playoffplassen. Men i realiteten er vi 5 poeng etter på grunn av dårligere målforskjell. I tillegg så har vi en kamp mer spilt enn de over oss. Hull har 2 kamper tilgode på oss.
Så hvis vi skal greie det umulige nå. Ja da trengs det 10 seire av de siste 13 for at vi skal greie playoff. Og det er for å være realist en umulig oppgave
Så desverre har nok toget gått for denne sesongen

Leedsgutt

jeg vil at vi skal først spille de 4 toppkampene, før vi sier noe.... men det ser tøft ut, men greier vi mindre  enn 7 poeng på de 4 kampene, så rykker det

B_Ød

Går litt trått ja, men jeg stiller meg ikke bak dette før det er matematisk umulig.
Ups & Ups!!

Bredinho

Quote from: Ød on February 25, 2012, 19:08:15
Går litt trått ja, men jeg stiller meg ikke bak dette før det er matematisk umulig.
+1
The Future Is Bright,
The Future Is White!

ØBS

Må si meg enig med Ød her...

La oss alle håpe at du tar feil og at du finner det ut ringside om tre uker, Håkon...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Dennis

Marching on together!

h.b

Quote from: ØBS on February 25, 2012, 19:33:22

La oss alle håpe at du tar feil og at du finner det ut ringside om tre uker, Håkon...

Håper det. Men det er ikke sikkert at jeg går på kampene selv om jeg er i Leeds

Hallgeir *

Quote from: h.b on February 25, 2012, 19:49:14

I alle dager.... :-\
Super Leeds since 1968

J-R

Det er faen ikke for sent! Vi skal vinne kamper og nå play-off. MOT!

Leedsfan

Hvis ikke du går på kamp så får du ikke ta bilde av hushjelpa og meg.... :P
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ØBS

Hva i all verden er det for tøys??

Hva pokker har du å gjøre i Leeds da?  Kan like gjerne reise til Timbuktu.  Der kjenner jeg en medisinmann som fikser deg opp...
LUSCOS-hilsen
ØBS

testo

Quote from: Leedsfan on February 25, 2012, 21:02:11

Hvis ikke du går på kamp så får du ikke ta bilde av hushjelpa og meg.... :P

Ikke har du lov til å ha med gjester på rommet heller :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ØBS

Sikker på at han FÃ...R rom??

Jeg har ikke rom ennå, fordi jeg driver og turnerer i området i hele mars, men jaggu om han skal legge beslag på et rom jeg trenger om han er der og IKKE skal på kampene...
LUSCOS-hilsen
ØBS

raffa90

Eg e enig med att bates e ein idiot derfor eg slite med og sei te meg
skkøl att han redda klubben . men blir for domt og reisa te leeds og ikkje sjå
kamp p.g.a bates h.b ... skjøl ha eg fått truo igjen ette warnock..

Bredinho

Quote from: raffa90 on February 26, 2012, 00:32:21
Eg e enig med att bates e ein idiot derfor eg slite med og sei te meg
skkøl att han redda klubben . men blir for domt og reisa te leeds og ikkje sjå
kamp p.g.a bates h.b ... skjøl ha eg fått truo igjen ette warnock..
+1
På tide du kom dg på forumet, Rafdal; welcome!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Asbjørn

Quote from: Bredinho on February 26, 2012, 00:44:45
...han har jo vært her ei stund, da ;)
QuoteRegistreringsdato:  Desember 11, 2006
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ØBS

Tell him, Asbjørn, tell him...
LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

Det er selvsagt ikke for sent å ta en PO-plass. Kan hende vanskelig, ja. Men ikke for sent. Også lagene foran oss kan tape for svakere lag. F.eks. tapte Birmingham i dag for Forest. At vi har slitt til nå, er ikke det samme som at lagene foran er uovervinnelige. Etter at mars er unnagjort, kan vi kanskje si mer, men jeg tror at det er like uavklart om en måned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bredinho

Quote from: Asbjørn on February 26, 2012, 00:46:56
Quote from: Bredinho on February 26, 2012, 00:44:45
...han har jo vært her ei stund, da ;)
QuoteRegistreringsdato:  Desember 11, 2006
Legge meg flat, ærede forumtroll :) såg berre på antall innlegg!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

raffa90

Takk for da brede  :D tenkte eg sku bli mei aktiv her no
p.g.a endleg fått litt truo igjen promotion next year  ;)

Corleone

Snakker om pessimisme... Hvis vi havner på play-off skal jeg le hånlig av deg, h.b!

Eriksen55

Quote from: Corleone on February 26, 2012, 03:07:12
Snakker om pessimisme... Hvis vi havner på play-off skal jeg le hånlig av deg, h.b!

Han slenger ut sånne ting kun for å kunne få sagt hva var det jeg sa når Leeds Evt ikke klarer det...usikker på hva han ønsker mest...ha rett eller Leeds klarer det....

Jeg føler meg meget sikker på at vi ender topp 6!

kongsmo

håper også helt til all teoretisk mulighet er ute, MEN kan også forstå frustrasjonen til hb svært godt...
"SNIFFER"

columbi

Synes ikke det er for sent. Er vi gode nok (det vil si Warnock), så er det bare å vinne kamper. Og vinner vi nok av dem, er ikke Play-off noe problem. Og klarer vi det, så har vi jo et lag som også kan vinne de avgjørende kampene. Men om vi  har noe oppe i PL å gjøre, er p.t. en annen sak.

Rudi G.

Mulig for sent, men vi holdt nullen i går og det er jo fremskritt, NW kan ikke skape mirakler på en uke, neste finale er mot Southamton til helgen, vi får ta det der i fra!

DenHviteYeboah

Quote from: eriksen55 on February 26, 2012, 08:06:01
Quote from: Corleone on February 26, 2012, 03:07:12

Han slenger ut sånne ting kun for å kunne få sagt hva var det jeg sa når Leeds Evt ikke klarer det...usikker på hva han ønsker mest...ha rett eller Leeds klarer det....

Jeg føler meg meget sikker på at vi ender topp 6!
Hva er dette gnålet om at hvis en sier at vi ikke rykker opp-så kan man si"hva var det jeg sa"
"usikker på hva han ønsker mest"-helt latterlig kommentar :(
Det har utviklet seg en helt merkelig svart hvitt tankegang hos mange på forumet:
1.de som tror Leeds gjør det middels og kanskje ikke har gode nok spillere-er negative og sier kun dette for i ettertid godte seg å si"hva var det jeg sa"
2.de som har klokkertro på opprykk helt til det er matematisk umulig, blir ikke beskyldt for noenting(bortsett fra lykkepillebruk av meg)
Hvis du og andre fortsatt tror at vi som ikke tror på opprykk pga manglende kvalitet-ønsker det slik for å få rett...ja da vil jeg anbefale et lengre opphold....

Håvard

Quote from: Bredinho on February 25, 2012, 19:20:50
Quote from: Ød on February 25, 2012, 19:08:15
+1

Men i en liga der alle slær alle....og vi e best mot det beste så er det ikke umulig. Vanskelig ja, men ikke helt umulig.
Det er det som er godt med å være Leeds-fan..

Woody

Quote from: ØBS on February 25, 2012, 22:11:08

Hva i all verden er det for tøys??

Hva pokker har du å gjøre i Leeds da?  Kan like gjerne reise til Timbuktu.  Der kjenner jeg en medisinmann som fikser deg opp...

Som overskriften seir ØBS,så er det desverre  for seint ;D
LIFE IS LEEDS

Borge

Alt er mulig enda - men det blir tøft, og ikke minst må vi vinne kamper ;D
Borge

Mats-

Ta nå et pust i bakken å reflekter litt her.

Jeg tror 'Colin' ble positivt overrasket på lørdag. Selv poengterte jeg at hans pre-match intervjuer var noe 'alarmerende', derimot virket hans post-match intervju full av optimisme (foruten hans forsnakkelse "We need to get some better play...erh, a couple of good players in"). Tror ikke Neil hadde forventet et clean-sheet, samt at vi var solid bakover. Tror de får utrettet mye på treningsfeltet i disse ukene. Pluss Neil sin 'leagacy' står på spill. Aldri før har Warnock blitt hauset så mye opp i en klubb, og han har altfor mye professional pride på spill for at han ikke gir alt for å komme opp i år. Han kan aldri bli en topp manager i historiebøkerne uten å vinne PL, hvis han ikke viser seg å være en messias i Leeds ila den korte tiden han kommer til å være her.

Tilbake til kampen, det er bestandig vanskelig å møte bunnlag, grunnen til at de ligger der er ofte at marginer og sjeldent at de er utter rubbish over en hel sesong. Er overbevisst på at vi feier Soton av banen til helga. Det er lettere for en gjeng som Leeds å knalle over en top motstander. Siste åra har vi vært gode mot bra lag (les QPR i fjor), men har sviktet mot såkalte 'easy picks'. Håper inderlig på 30.000 mot Soton, et clean sheet og en rosa effekt som gjør at gutta spiller over evne de siste tretten (det er mulig å spille bedre enn du er over en periode :))

MOT