KAMP: vs Southampton lørdsag 3/3 2012, kl 18.20

Started by Andersen, February 28, 2012, 18:17:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

Quote from: Masinga on March 02, 2012, 12:21:51
Leeds vinner.
Jada. Her er det bare å innkassere seieren på forhånd, folkens! All erfaring tilsier at vi kommer til å knuse topplaget lett i morgen! Trenger vi egentlig å stille med fullt lag?  :-\

Dennis

Quote from: HåvardK on March 02, 2012, 14:28:22
Leeds vinner.
Jada. Her er det bare å innkassere seieren på forhånd, folkens! All erfaring tilsier at vi kommer til å knuse topplaget lett i morgen! Trenger vi egentlig å stille med fullt lag?  :-\

Hvorfor kan vi ikke tenke positivt? Det er mange nok som taper kamper på forhånd. Kanskje er det et problem som finnes i spillergruppen også?

Leeds vinner.
Marching on together!

JacobScreek

Leeds vinner.

Har vi fullt lag???

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

asLeeds

Quote from: Mr Kaizer on March 02, 2012, 14:31:00
Leeds vinner.

Hvorfor kan vi ikke tenke positivt? Det er mange nok som taper kamper på forhånd. Kanskje er det et problem som finnes i spillergruppen også?

Leeds vinner.

Jepp Leeds vinner!!!
DALHEIM WHITES

ØBS

Quote from: JacobScreek on March 02, 2012, 14:37:10
Leeds vinner.

Har vi fullt lag???

MOT

Håper det...

Pleier å gjøre det dårlig når vi er 9 eller 10 mann...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Mats-

Seier.

Uten tvil. Gutta var gode nok i begynnelsen av sesongen for play-off. Er ikke blitt dårligere ila sesongen. Jeg står som garantist i dag for seier.

Tilskuertall 20.500.

Forresten spår jeg en kjempe kamp av Oh'Dear

auren

Skriver den inn her også:

Noen som har en "enkel" stream? wiziwig var for klussete mens bet365 krever innskudd, men kan ikke betale med verken kredittkort eller VISA. Da detter jeg av. Har Mac, så ting begrenser seg vel da også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: auren on March 03, 2012, 12:31:34

Noen som har en "enkel" stream? wiziwig var for klussete mens bet365 krever innskudd, men kan ikke betale med verken kredittkort eller VISA. Da detter jeg av. Har Mac, så ting begrenser seg vel da også.

auren

Denne er jeg personlig godt fornøyd med: http://www.sportfree.net/

Super Leeds since 1968

asLeeds

Quote from: hallghel on March 03, 2012, 13:00:53

auren
må ein betale?

DALHEIM WHITES

Leedsgutt

dere kan også prøve Nkora.net.

men vet dere hvor jeg kan finne lagoppstillingene ? (kanskje litt tidlig )

men folk sier at southampton sliter med noen skader :)Southampton are hoping top scorer Rickie Lambert can shake off an ankle knock sustained against Watford. Midfielder Adam Lallana will be given a late check on a groin injury, full-back Frazer Richardson (thigh) is a doubt but Guly do Prado should return.

GODE NYHETER FOR OSS ! :D

kalle_92

http://myp2p.pe/

Leedskampen er å finnne her. Myp2p pleier å fungere bra for min del.

Woody

Quote from: Leeds1996 on March 03, 2012, 13:29:15

men folk sier at southampton sliter med noen skader :)Southampton are hoping top scorer Rickie Lambert can shake off an ankle knock sustained against Watford. Midfielder Adam Lallana will be given a late check on a groin injury, full-back Frazer Richardson (thigh) is a doubt but Guly do Prado should return.

GODE NYHETER FOR OSS ! :D

Good news will be 3 pts ;)
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Quote from: asLeeds on March 03, 2012, 13:18:55
Quote from: hallghel on March 03, 2012, 13:00:53

auren
må ein betale?

Gratis.
Super Leeds since 1968

asLeeds

Quote from: Woody on March 03, 2012, 13:53:23
Quote from: Leeds1996 on March 03, 2012, 13:29:15

GODE NYHETER FOR OSS 3 pts ;)
DALHEIM WHITES

asLeeds

Flott, da trenger eg ikkje å sjå kampen 8)
Bare hente 3 p

MOT
DALHEIM WHITES

RoarG

Slår ikke Leeds Soton i denne "alt eller ingenting"-kampen, har man ingenting i PL å gjøre. Soton skal slås uansett hvor de ligger på tabellen. 2-0 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Quote from: RoarG on March 03, 2012, 15:17:01
Slår ikke Leeds Soton i denne "alt eller ingenting"-kampen, har man ingenting i PL å gjøre. Soton skal slås uansett hvor de ligger på tabellen. 2-0 til Leeds.

vinne 3-1
DALHEIM WHITES

SupALeedS

Noen Leeds supportere fra Drammen som skal se kampen på Pub i dag??? =)
Alex

LEO

Dette blir en vinn eller forsvinn kamp for OSS.

MOT

SupALeedS

Forsvinn blir det nok ikke, men ser ut til at alle topplagene gjør jobben i dag, så ser ut til at Play off er knall hardt...men ja, kun seier er godt nok!! MOT!

Noen som vet lagoppstilling?
Alex

Andersen

Håper virkelig gutta blør for drakta i dag! ER må igjen få en seier i dag ! LEEDS4EVER

kalle_92

#lufc team Lonergan, Bromby, Lees, O'Dea, Pugh, Snodgrass, Clayton, Brown, White McCormack, Becchio

Bredinho

Quote from: Andersen on March 03, 2012, 17:18:39
Håper virkelig gutta blør for drakta i dag! ER må igjen få en seier i dag ! LEEDS4EVER
Einig; vil sjå eit offensivt og bestemt Leedslag idag, som går inn med tenna først i duellane! Håpe spesielt Brown fortset der han slapp sist! Må nekta Lallana rom, og Lambert må fotfølgast uansett kor han går!

MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

sveifors

Quote from: kalle_92 on March 03, 2012, 17:24:59
#lufc team Lonergan, Bromby, Lees, O'Dea, Pugh, Snodgrass, Clayton, Brown, White McCormack, Becchio

subs: Connolly, Paynter, Webber, Sam, ???
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Quote from: Bredinho on March 03, 2012, 17:32:22
Quote from: Andersen on March 03, 2012, 17:18:39
Einig; vil sjå eit offensivt og bestemt Leedslag idag, som går inn med tenna først i duellane! Håpe spesielt Brown fortset der han slapp sist! Må nekta Lallana rom, og Lambert må fotfølgast uansett kor han går!

MOT

Lallana er skadet
Sveifors

Hallgeir *

Quote from: sveifors on March 03, 2012, 17:32:31

Warnock er kjent for å ikke ha ekstra keeper på benken, men kun fire mann der tror jeg ikke helt på.  ;)
Super Leeds since 1968

sveifors

Quote from: hallghel on March 03, 2012, 17:38:02

Warnock er kjent for å ikke ha ekstra keeper på benken, men kun fire mann der tror jeg ikke helt på.  ;)

Jeg fikk bare ikke med meg hvem den 5 var, derfor ?????
Sveifors

Håkon

Quote from: sveifors on March 03, 2012, 17:43:20
Quote from: hallghel on March 03, 2012, 17:38:02

Jeg fikk bare ikke med meg hvem den 5 var, derfor ?????

Sub : Nunez !
Leeds for alltid

Allanclarke