KAMP: vs Southampton lørdsag 3/3 2012, kl 18.20

Started by Andersen, February 28, 2012, 18:17:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ferre

f**k me, for et ran! En utrolig god kamp av Leeds, men det hjelper lite når vi ender opp med 0 poeng.

Gufrias

Innsatsen var bra. Innleggene var stort sett for dårlige. Kelvin Davis var banens beste.
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

sett mye fotballkamper opp igjennom MEN er lenge siden jeg har sett en slik kamp som dette..Leeds kunne vunnet 5-1 og ingen kunne sagt noe på det!!! helt utrolig at Leeds ikke scorer.. var slik da det var 25 min igjen så var jeg sikker på at vi ikke kom til og score.. var liksom ikke vår kveld.
Men warnock har fått gutsen tilbake i gutta og var stolt av de idag men redd det er for seint med tanke på noe play off
Forever Leeds United!!!!!!!!

bmoen

Quote from: auren on March 03, 2012, 20:15:17
Kjempekamp. Troen på play off ble styrket, tross tap. Stolt av gutta i dag. Kan ikke huske sist å ha sett et Leedslag utkjempe og spille ut et lag som i kveld. Og det mot serielederen. Verdens mest urettferdige resultat!!!!

auren

Tro på playoff?  Gud hjelpe deg!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

RoarG

Må jo være Leeds' beste kamp for sesongen. Burde ha vunnet med minst 3 mål. Klarer vi å mobilisere like bra innsats og trykk i de resterende kampene, blir det mange poeng. Synes kampen i dag lovet godt for fremtiden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håkon

God kamp idag  ;D gleder meg til kamp på
ER mot WH og NF

Synd det ikke ble mål og poeng

Webber imponerte det jeg fikk se.....
Leeds for alltid

Corleone

Må ta med oss det positive, selv om dette helt klart svir. Synes White og Webber var friske, og tidvis også Sam da han kom innpå. Med andre ord - mange vinger å velge mellom, og det er jo positivt. Det vi mangler i dag er en målscorer. Skulle gjerne hatt Somma skadefri i dag, tror han i form hadde vært et svært bra kort.

auren

Merkelig nok så er jeg ikke skuffa. Bare stolt!  :-*

Blir det ikke opprykk i år, så blir det det neste sesong med slik innsats.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

Quote from: bmoen on March 03, 2012, 20:17:23
Kjempekamp. Troen på play off ble styrket, tross tap. Stolt av gutta i dag. Kan ikke huske sist å ha sett et Leedslag utkjempe og spille ut et lag som i kveld. Og det mot serielederen. Verdens mest urettferdige resultat!!!!

auren

Kryp tilbake...

Bredinho

Heilt knust no.. Meiner me vart snytt for straffe i 1.. Hakje sett makan til keeperspel sidan Kieran Westwood i playoff-semi 2008
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sydhagen

Quote from: auren on March 03, 2012, 20:18:37
Merkelig nok så er jeg ikke skuffa. Bare stolt!  :-*

Blir det ikke opprykk i år, så blir det det neste sesong med slik innsats.

MOT!

auren

+1
MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

auren

Du er så søt!

auren

bmoen

Quote from: Mats- on March 03, 2012, 20:19:39

auren

Kryp tilbake...

God kveld!
BMo - Leeds-fan siden 1964

marve

Meget bra kamp av gutta veldig fornøyd og for en innsats de viste .Veldig synd at kunn 3 poeng og seier var godt nok i dag .Vår opprykks håp er nå definitivt over for denne gang .
Men med slik innsatts og spill neste år så vill vi nok engang være der oppe å kjempe om opprykk.

Håkon

Quote from: Mats- on March 03, 2012, 20:19:39

auren

Kryp tilbake...

Legge tid.........
Leeds for alltid

Kickthemdown

Fantastisk kamp av Leeds. Innsats og tæl som alle forbinder Leeds med.

STOLT OG HVIT . Ã... endelig ett solid trykk fra fansen på Elland Road..  

Jeg gleder meg til august for denne sesongen er herved kjørt.

vielljaa

Vi blir å vinne MANGE kamper hvis vi spiller slik resten av sesongen :) Men faen så surt et tap kan være...kanskje ett av de verste "ran" jeg har sett.

MOT :)
There is only one United

Håkon

Leeds for alltid

stefan

Flott innsats, laget jobbet fantastisk idag, og det vi taper på er at vi a) skyter konsekvent PÃ... keeper hver eneste gang, er for lite kreative etter oppspillsfasen, og faen aldri har noen andreballer som spretter riktig vei....
Men jeg fikk litt troen igjen idag..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Mats-

Utrolig guts av gutta. De løp, og løp, og om det ikke var nok så løp de litt til.

Elsket måten Danny Webber og Loyd sa "hallo" i dag. Fryktelig mye pace i de to. Spørsmålet er om det er for sent?

Bredinho

Webber var frisk når han kom inn... Southampton gjorde vel ikkje anna enn å ligge bakpå og hale ut tid i frå 30 min og ut..? Usympatisk, håpe me slår dei på Wembley..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

svein77

Mats-

Kato

Oppsummering:

1. Beste kampen jeg har sett av oss på aldri så lenge. Vanvittig vilje. La ned milevis med meter, og var tredve hakk bedre enn Soton.

2. Skaper vanvittig med sjanser. Rett og slett utur at vi går målløse av banen.

3. Clayton er konge sentralt, Brown også så lenge han holder.

4. Men, det er et stort men. Danny Pugh og Paul Connolly helt udugelige. Så hardt vi kjører, klarer ikke backene  å være med fremover i banen. Var jo autostradar langs kantene. Kunne skapt overtall hele veien. Elendig.

5. Innleggene slås altfor lavt i banen. Med gode backer kunne vi vært rundt hele tiden. Mye farligere å få slått inn bak dem, enn midt på halvdelen.

Alt i alt, ran. Neste år vinner vi denne divisjonene når Warnock får inn noen av sine gutter, først og fremst backer.

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Håkon

Idag gjorde vi alt riktig........ Uten å score

1. Masse avslutninger 26 stk de fleste på mål. Møtte en bra keeper!
Leeds for alltid

auren

Her sitter jeg og "feirer" med Whisky  ;D

Etter å ha sett mørket i et par måneder, så var det fandens så godt å få godfølelsen tilbake.

auren

Kickthemdown

JEG ELSKER WARNOCK. Endelig en manager som forlanger innsats.   :-*

Håkon

Quote from: auren on March 03, 2012, 20:27:13
Her sitter jeg og "feirer" med Whisky  ;D

Etter å ha sett mørket i et par måneder, så var det fandens så godt å få godfølelsen tilbake.

auren

Jaaaa....
Leeds for alltid

Mats-

Utrolig surt. Om vi hadde vunnet denne, da hadde vi hadd play-off.