KAMP: vs Southampton lørdsag 3/3 2012, kl 18.20

Started by Andersen, February 28, 2012, 18:17:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Utrolig... Saints har en sjanse og den vinner de tre poeng på... Utrolig!! Neste år blir det opprykk!!
Rogaland Whites

Ferre

Quote from: Kato on March 03, 2012, 20:25:16
Oppsummering:

1. Beste kampen jeg har sett av oss på aldri så lenge. Vanvittig vilje. La ned milevis med meter, og var tredve hakk bedre enn Soton.

2. Skaper vanvittig med sjanser. Rett og slett utur at vi går målløse av banen.

3. Clayton er konge sentralt, Brown også så lenge han holder.

4. Men, det er et stort men. Danny Pugh og Paul Connolly helt udugelige. Så hardt vi kjører, klarer ikke backene  å være med fremover i banen. Var jo autostradar langs kantene. Kunne skapt overtall hele veien. Elendig.

5. Innleggene slås altfor lavt i banen. Med gode backer kunne vi vært rundt hele tiden. Mye farligere å få slått inn bak dem, enn midt på halvdelen.

Alt i alt, ran. Neste år vinner vi denne divisjonene når Warnock får inn noen av sine gutter, først og fremst backer.

Spot on!

Fantastisk prestasjon, men det hjelper så lite når vi ikke får poeng. Opprykk ser meget vanskelig ut nå. Vi må bare bygge videre på dette og BEHOLDE våre beste spillere, så får vi saste på opprykk neste sesong.

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on March 03, 2012, 20:08:22
Ã...rets beste kamp av Leeds!

En meget god kamp, sjelden jeg er "fornøyd" etter et tap. Hadde vi hatt Lambert så hadde vi vunnet 4-0!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mats-

Quote from: Leedsfan on March 03, 2012, 20:30:27

En meget god kamp, sjelden jeg er "fornøyd" etter et tap. Hadde vi hatt Lambert så hadde vi vunnet 4-0!

Evt om de ikke hadde Kelvin Davis. Woah, det var top shelf goalkeeping.

DenHviteYeboah

Quote from: auren on March 03, 2012, 20:15:17
Kjempekamp. Troen på play off ble styrket, tross tap. Stolt av gutta i dag. Kan ikke huske sist å ha sett et Leedslag utkjempe og spille ut et lag som i kveld. Og det mot serielederen. Verdens mest urettferdige resultat!!!!

auren
Helt enig!

Leedsfan

Quote from: bmoen on March 03, 2012, 20:17:23
Quote from: auren on March 03, 2012, 20:15:17
Kjempekamp. Troen på play off ble styrket, tross tap. Stolt av gutta i dag. Kan ikke huske sist å ha sett et Leedslag utkjempe og spille ut et lag som i kveld. Og det mot serielederen. Verdens mest urettferdige resultat!!!!

auren

Tro på playoff?  Gud hjelpe deg!  ;)

Fortsett å grave......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bredinho

12 kampar att.. 9 seiera "må" me ha for å nå playoff(76 poeng), statistisk sett..
Get in there!!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Ardbeg

Har sittet har og sett kampen og med det spillet og overtaket som Leeds har hatt i dag er det mange år siden jeg har sett. Så synd at det ene skuddet på mål Southampton har er det som blir avgjørende.
Jeg er ikke skuffet av at det blir tap, for visst dette fortsetter er det lys i enden av tunellen.
Greit nok visst vi ikke klarer play-off i år men jeg er mer positiv visst spillet fortsetter på denne måten.
Og for de som klarer å se det negative i at Leeds taper denne kampen så for all del bare fortsett å se glasset som halvtomt. Jeg for min del velger å se glasset som halvfullt og er positiv til fortsettelsen.
Og ønsker herved alle positive Leeds fans en fortsatt god helg. :-)

GeirO

Uflaks i dag etter en god kamp, men det slår meg at avslutningskvaliteten var gjennomgående for dårlig. Derfor ingen mål.....
MOT

ejo8210

Er så veldig enig med alle som velger å bare se det possitive i dagens kamp. tror aldri jeg har vært mindre skuffet etter et tap. Forstår veldig godt at laget ble klappet av basen.

h.b

Bra spill men dårlig resultat er ikke godt nok. Vi svikter der det gjelder som mest på en fotballbane. Nemlig i det å score mål. Så desverre er kampen rett og slett for dårlig på det grunnlaget

Andersen

Det var vel årsbeste av Leeds laget i kveld , bare så synd at vi ikke fikk uttelling på alle sjansene vi hadde . Tenker Davis sover godt som keeper i natt! Håper vi reiser oss igjen til neste kamp. LEEDS4EVER.

MattaOneAndOnly

Bittert. Luciano var utrolig god i dag. Vant (nesten) alt i lufta. Clayton kriget på midten og Webber var frisk. Men det hjelper da ikke. At Leeds ikke vinner i dag er virkelig ufortjent. Dommeren var heller ikke noen hjelp. 0 poeng og playoff er nå nesten umulig å ta. BUT WE STILL BELIEVE IN THE IMPOSSIBLE!

Only one United!
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

sportcarl1

mäkta imponerad av warnock boys, men att saints vann var rena stölden

Leedsfan

Når har vi spilt så bra i 90 minutter? Når har vi skapt så mange sjanser og fortsatt virket solide bakover? Gutta jobbbet knallhardt i 90 minutter og jeg er stolt her jeg sitter.
Hadde vi spilt mot Barnsley eller Blackpool i dag så hadde vi vunnet med mange mål. Gutta får nok masse skryt av Warnock etter i dag og jeg tror de fikk selvtillit av denne kampen selv om det ble tap.

Jeg gleder meg ikke noe mindre til å sitte ringside om et par uker....:)

Warnock er akkurat det vi trenger...

Leedsgutt

Quote from: Hobben on March 03, 2012, 20:29:41
Utrolig... Saints har en sjanse og den vinner de tre poeng på... Utrolig!! Neste år blir det opprykk!!

helt ENIG, husk Warnock tok jo over QPR når de lå blant nedrykkslagene, neste år var de mestere.

jeg er 90 prosent sikker på at vi får automatisk rykker opp (1 eller 2plass )

10000000 prosent sikker på playoff neste sesong !   jeg mener det !

nå mener jeg 10-15 prosent, men idag fikk vi virkelig se hva som var i laget, tror faktisk vi greier det !  men blir ufattelig tøft !

auren

Quote from: Leedsfan on March 03, 2012, 20:58:39
Når har vi spilt så bra i 90 minutter? Når har vi skapt så mange sjanser og fortsatt virket solide bakover? Gutta jobbbet knallhardt i 90 minutter og jeg er stolt her jeg sitter.
Hadde vi spilt mot Barnsley eller Blackpool i dag så hadde vi vunnet med mange mål. Gutta får nok masse skryt av Warnock etter i dag og jeg tror de fikk selvtillit av denne kampen selv om det ble tap.

Jeg gleder meg ikke noe mindre til å sitte ringside om et par uker....:)

Warnock er akkurat det vi trenger...

Tja, jeg tror ny manager er det vi trengte, etter at Grayson mistet garderoben. Vi så lignende innsats og imponerende spill både mot West Ham og Brighton (første omgang).

Fotball handler selvsagt mye om ferdigheter og teknikk etc. Men innsats og det å løpe til krampa tar deg er fanden meg det viktigste av alt. Synd Leeds kun gav 70 % de siste 10-15 kampene av Grayson-regimet >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Idag er jeg er stolt af vores Leeds United . Resultatet var uretfærdigt, men vi har helt sikkert en fremtid i toppen!   

Woody

Quote from: Andersen on March 03, 2012, 20:47:14
Det var vel årsbeste av Leeds laget i kveld , bare så synd at vi ikke fikk uttelling på alle sjansene vi hadde . Tenker Davis sover godt som keeper i natt! Håper vi reiser oss igjen til neste kamp. LEEDS4EVER.

DAvis sover sikkert godt i natt han,men det bør ikkje forsvaret som SOV ved målet gjere.Du kan ikkje la Lampert få 5 meter i det området der,da blir du straffa >:( men ellersgjorde gutta ein særdeles god kamp,om vi kan sei det når det blir tap og ikkje scorar.Var kansje årsbeste spelemessig?
LIFE IS LEEDS

Mats-

Quote from: Woody on March 03, 2012, 21:06:50

DAvis sover sikkert godt i natt han,men det bør ikkje forsvaret som SOV ved målet gjere.Du kan ikkje la Lampert få 5 meter i det området der,da blir du straffa >:( men ellersgjorde gutta ein særdeles god kamp,om vi kan sei det når det blir tap og ikkje scorar.Var kansje årsbeste spelemessig?

Helt enig!

Darren Oh' 'f**king' Dear, andre som får hjerte i halsen når ballen kommer inn i hans general area? Maken til ballwatching skal du se lenge etter. Han mistet Lambert i den situasjonen som om det skulle vært et mordvåpen han ville kvitte seg med. Hvis han er Irlands beste unge spiller, ja da frykter jeg ikke Irland i en kvalikgruppe. Lees derimot synes jeg gjør en god jobb. Foruten avslutninga på tampen der, bloddy'ell. Alt i alt er vi greie defensivt. Lite Lonny har med å gjøre ila kampen.

Peter7

Quote from: Mats- on March 03, 2012, 21:15:35

Helt enig!

Darren Oh' 'f**king' Dear, andre som får hjerte i halsen når ballen kommer inn i hans general area? Maken til ballwatching skal du se lenge etter. Han mistet Lambert i den situasjonen som om det skulle vært et mordvåpen han ville kvitte seg med. Hvis han er Irlands beste unge spiller, ja da frykter jeg ikke Irland i en kvalikgruppe. Lees derimot synes jeg gjør en god jobb. Foruten avslutninga på tampen der, bloddy'ell. Alt i alt er vi greie defensivt. Lite Lonny har med å gjøre ila kampen.
O'Dea var puslete i dag, ikke rart at Warnock ser etter en mer dominant midtstopper.
Vi trenger vel egentlig en notorisk målscorer også ... Maynard type.
Og en god midtbanespiller til.
Skal det bli opprykk neste sesong det investeres i laget, egentlig merkelig at det har gått såpass bra med stort sett gratissigneringer, lånespillere og annet "rask". Det var vel noen som med rette fryktet nedrykk før sesongen i år ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Quote from: Peter7 on March 03, 2012, 21:31:14

Helt enig!

O'Dea var puslete i dag, ikke rart at Warnock ser etter en mer dominant midtstopper.
Skal det bli opprykk neste sesong det investeres i laget, egentlig merkelig at det har gått såpass bra med stort sett gratissigneringer, lånespillere og annet "rask". Det var vel noen som med rette fryktet nedrykk før sesongen i år ...

Eeehh.. Vi ligger på 10.plass. Det ville vært mer rett å ha tippet 1.plass  ::)

Dessuten, så viser dagens kamp hva som bor i laget. Tror ikke vi trenger så mange nye førstelagsspillere før vi havner topp 2.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

Quote from: auren on March 03, 2012, 21:34:26

Helt enig!

Dessuten, så viser dagens kamp hva som bor i laget. Tror ikke vi trenger så mange nye førstelagsspillere før vi havner topp 2.

auren

En bloke på WACCOE skrev dette, som jeg synes var utrolig bra.

"I saw a strong , willing , combatitve , determined , motivated , hard working , careing , well drilled , dedicated team that gave a f**k . The futures bright"

Opprykk neste år.

Peter7

Quote from: auren on March 03, 2012, 21:34:26

Helt enig!

auren
Litt dårlig norsk, ja ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Glenn K

Vil ha Danny Webber fra start neste kamp! Syns vi gjorde en veldig god kamp i dag sett bortfra at vi ikke klarte å få ballen forbi en fantastisk Soton-keeper...

Kjenner jeg gleder meg veldig til å være på plass på Elland Road mot Nottingham Forest og West Ham!  :)

DenHviteYeboah

Det beste jeg har sett av Leeds på veeeldig lenge :) Warnock er en klassemanager!
Imidlertid er jeg betenkt over 2 ting:
1.En delvis unfit Webber kommer inn og overbeviser....ser meget bra ut..hmmmm
2.En gåte for meg i at Michael Brown spiller-feilpasning på feilpasning,klønete og for sene taklinger igjennom hele kampen.....

Leedsfan

Neil Warnock YEP

QuoteNeil Warnock could not hide his delight at how his side had performed despite Leeds United losing 1-0 to league leaders Southampton at Elland Road, and challenged them to replicate that 12 times over the remaining games of the season.

“You don’t always get what you deserve, I know that from experience,” Warnock said.

“It’s whetted my appetite, though. I think the players have surprised themselves if I’m honest, not just the way we played, but the style.

“Their goalkeeper could have won five man-of-the-match awards, but the finishing could have been better.

“When you’re top of the league, like Southampton, you get the rub of the green. We had a certain penalty at 0-0 when the lad (Jose Fonte) has put his hand up to block Snodgrass’s shot.

“We dominated the best side in the league for 89 minutes and that’s fantastic. That is the minimum requirement what they have done today.

“When I watch England play I could go to sleep, but I don’t want that with my teams. I want end to end, good football and an end product.

“Rickie Lambert would have had five or six if he had have played for us today.”

harvey

Opp til 6. plass =6 poeng. hmhmhm.   Med den innsatsen LEEDS viste i går, håper jeg på det hengende snøret.  Til 4. plass 7 poeng.  Litt hengekamper på lagene foran, men.
PLAY-OFF i år ;)

Kontakinte

Quote from: Leedsfan on March 03, 2012, 20:30:27

Hadde ikke vi hatt O\dea så hadde vi minimum hatt 1p.

h.b

Bra innsats og fortjente poeng. Men realiteten er at det betyr nada i og med at vi alikevel taper poeng mot de lagene over oss. Slik sett er det bedre med møkkaspill og 3 poeng enn Barcelona spill og null poeng