LUSCOS bør kutte all samarbeid med Bates

Started by h.b, March 02, 2012, 17:34:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Samt at vi bør faktisk ta et standpunkt her. Blir det boycot av klubben. Ja da oppfordrer jeg alle til ikke å gå inn på Elland Road hvis man er over. Supportersjappa bør ikke besøkes. Puben til Peter bør bli tom for Nordmenn osv.
Eneste måten å bli kvitt mannen på er at han taper penger. Så ikke støtt ham med noe som gjør at han tjener penger

Leedsfan

Skal svare etter jeg har besøkt supportersjappa og blitt tatt bilde av sammen med masse skandinaviske fans en søndag om ikke så lenge..:=)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Rudi G.

Hører vel egentlig hjemme i bates-tråden, men LUSCOS som RMC er noe som kan og bør diskuteres når tingenes tilstand er som de er.

Shoppen klarer jeg fint å holde meg unna noen sesonger hvis det er det som skal til, men å la vær og gå på kamp er det verre med, Commersial kan holdes helt utenfor denne diskusjonen, den er Peter Lorimer sin!

lojosang

Ã... være medlem av en fanklubb som boikotter det vi er fan av er for meg som å gå amok med gevær mot vold, eller som å spise nakkekoteletter mot svineavl. Ã... iverksette boikott for å støtte en sammenslutning av fans som er mot boikott blir enda merkeligere.

Ã... diskutere tilknytningen til RMC derimot bør gjøres. Samme med LUSC all den tid de ikke en gang gidder svare på våre innspill.

Uten at jeg med det vil støtte verken utmelding eller å bli værende i noen av dem uten mer informasjon.
- Leif Olav

Dennis

Skal til Elland Road mot West Ham og Nottingham og gleder meg stort!
Marching on together!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Quote from: Rudi G. on March 02, 2012, 18:46:41
Hører vel egentlig hjemme i bates-tråden, men LUSCOS som RMC er noe som kan og bør diskuteres når tingenes tilstand er som de er.

Shoppen klarer jeg fint å holde meg unna noen sesonger hvis det er det som skal til, men å la vær og gå på kamp er det verre med, Commersial kan holdes helt utenfor denne diskusjonen, den er Peter Lorimer sin!

Enig med Rudi..bortsett fra at eg kansje vil ha litt meir problem med å holde meg borte fra det med å holde meg borte fra shoppen :-\
DALHEIM WHITES

ollan

Skjønner litt av tanken din h.b, hadde jeg bodd i Leeds......... Men når en først reiser over så er "rosinen i pølsa" kamp på ER. klarer godt å holde meg unna supporterbutikken og alle fasilitetene som tilhører stadion. Hvorfor du blander inn Commercial er for meg en gåte....en må skille mellom person og sak

Ser frem til kampene mot WH og N´forest og stiller på East og North for å støtte laget, som jeg regner med alle skandinaver den weekenden gjør?
Ollan

Goal Happy

Quote from: RoarG on March 02, 2012, 20:15:04
Slå sammen med Bates-tråden, takk.
Hva har denne tråden med Bates tråden å gjøre? Er vel strengt tatt to forskjellige saker.

QuoteJa da oppfordrer jeg alle til ikke å gå inn på Elland Road hvis man er over
De fleste reiser vel over for å gå på kamp, ellers kan en jo bare bli hjemme.

Bates bør ikke blandes med Commercial, men han er jo dessverre også litt ute og sykler for tiden. Bør bli et mer personlig standpunkt om en ikke vil besøke puben.

HåvardK

Quote from: lojosang on March 02, 2012, 19:52:37
Ã... være medlem av en fanklubb som boikotter det vi er fan av er for meg som å gå amok med gevær mot vold, eller som å spise nakkekoteletter mot svineavl. Ã... iverksette boikott for å støtte en sammenslutning av fans som er mot boikott blir enda merkeligere.
Hva syns du om at styrelederen (eller er det eieren) for klubben vår utestenger Leeds-supportere fra kamper da, lojo? Er det verdt en form for protest?

sportcarl1

Quote from: h.b on March 02, 2012, 17:34:13
Samt at vi bør faktisk ta et standpunkt her. Blir det boycot av klubben. Ja da oppfordrer jeg alle til ikke å gå inn på Elland Road hvis man er over. Supportersjappa bør ikke besøkes. Puben til Peter bør bli tom for Nordmenn osv.
Eneste måten å bli kvitt mannen på er at han taper penger. Så ikke støtt ham med noe som gjør at han tjener penger
jag åker över om 2 veckor för 2 matcher, finns inte i min värld att bojkotta ER på grund av bates, klubben är så mycket större än han och man skadar spelare, anställda, klubben  och övriga mer än vad man skadar bates, för han kommer alltid klara sig, jag gör allt för klubben och kommer stödja genom att handla i shopen gå på matchen, gå på LU:s pub och restaurang, verkar finnas olika åsikter om hur man skall och bör göra som fans,

lojosang

Quote from: HåvardK on March 02, 2012, 22:08:42
Quote from: lojosang on March 02, 2012, 19:52:37
Hva syns du om at styrelederen (eller er det eieren) for klubben vår utestenger Leeds-supportere fra kamper da, lojo? Er det verdt en form for protest?

Ja, dette lukter godt gammeldags LESERINNLEGG, Håvard! "Nei, nu gåer det for vidt!" "På vegne av VANVITTIG mange."

Men ærlig talt. At jeg skulle begynne å boikotte Elland Roar ville bli like effektivt som at Lilla Krekar begynte å boikotte Maarud Baconcrisp.

For å være HELT ærlig har jeg problemer med å hente fram den helt store entusiasme i noen retning. Sikkert delvis derfor det blir Whisky og Metall i Klæbus snarere enn Leeds og Southampton i Brattørgata.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on March 03, 2012, 00:55:27
For å være HELT ærlig har jeg problemer med å hente fram den helt store entusiasme i noen retning. Sikkert delvis derfor det blir Whisky og Metall i Klæbus snarere enn Leeds og Southampton i Brattørgata.

-LeifO

Moderatortroll.
Resignasjon, altså. Og den veien går det vel med stadig flere av oss. Selv syns jeg faktisk at det er flott at noen som er nærmere begivenhetene enn meg selv faktisk markerer dette på en måte som helt tydelig berører Bates.

whitelocks

fryktelig mye negativitet på forumet nå synes jeg. Slutt med sutringa og støtt laget. mange andre klubber som har det mye værre enn oss. Vi har den eieren vi har, punktum! ny manager og ny giv dette blir bedre! synes også at alle som har vært positive før må finne tilbake til positivitet i omtalen av våre kjære klubb og det som skjer rundt. Vi er da tross alt ikke i ferd med å forsvinne fra kartet, slik vi var for noen år siden. I dag er det kamp, på TV, så på med drakta og send deres tanker til de ut på ER om ltt....  MOT

lojosang

Quote from: HåvardK on March 03, 2012, 11:26:05
Quote from: lojosang on March 03, 2012, 00:55:27

-LeifO

Moderatortroll.
Resignasjon, altså. Og den veien går det vel med stadig flere av oss. Selv syns jeg faktisk at det er flott at noen som er nærmere begivenhetene enn meg selv faktisk markerer dette på en måte som helt tydelig berører Bates.

Whisky og metallaftenen har vært under planlegging i lang tid. Det er ikke Leeds jeg mangler entusiasme for. Det er bedriftsøkonomi. Jeg heier ikke på Stordalen, Røkke eller Spetalen heller.
- Leif Olav

Jon R

Erfaringen fra debatten og utfordringene ved konvertering til RMC status, har lært meg at det ikke er realistisk at LUSCOS skal kutte alt samarbeid med Bates. Til det er oppfatningene av Bates og situasjonen i klubben så forskjellige at en konsensus vil være nærmest umulig. Den store majoriteten av LUSCOS medlemmer er ikke veldig engasjert i Ken Bates gjøren og laden. Noen mener han ødelegger klubben mens andre mener han er bra for klubben.

Jeg tror derfor vi må finne andre måter å håndtere dette på.

MEN: Hvis vår LUSCOS redaktør Svend Anders fortsetter å ytre seg kritisk om Bates på OEF og Twitter, kan vi snart befinne oss i en situasjon der også sentrale skikkelser i LUSCOS nektes adgang inn porten på ER.  :o

Skulle LUSCOS havne i en slik situasjon kan du virkelig begynne å snakke "business", h.b.  ;)

Jon R.

asLeeds

HOT.

Men bates får ALDRI ta fra meg gleden med å se LEEDS kamp med fam..

mot
DALHEIM WHITES

Håkon

Quote from: asLeeds on March 03, 2012, 14:50:35
HOT.

Men bates får ALDRI ta fra meg gleden med å se LEEDS kamp med fam..

mot

Enig!!!! Støtt laget, glem Bates......
Leeds for alltid

HåvardK

Quote from: Jon R on March 03, 2012, 14:35:12
MEN: Hvis vår LUSCOS redaktør Svend Anders fortsetter å ytre seg kritisk om Bates på OEF og Twitter, kan vi snart befinne oss i en situasjon der også sentrale skikkelser i LUSCOS nektes adgang inn porten på ER.  :o

I tilfelle er jeg spent på de interne reaksjonene. Kan det føre til utmeldelser fra LUSCOS?

asLeeds

Støtte deg i denne HB, men som du forstår, kan ikkje nekte 10 åringen sin første tur til mekka..
DALHEIM WHITES

Håkon

Quote from: HåvardK on March 03, 2012, 15:09:52

I tilfelle er jeg spent på de interne reaksjonene. Kan det føre til utmeldelser fra LUSCOS?

Vi bør la LUST gjøre jobben...eventuelt kan den som ønsker kjøpe seg inn....
Synest ikke det er bra viss styre i Luscos eller sentrale personer
I Luscos opptrer uryddig.
Leeds for alltid

Odin

Quote from: Håkon on March 03, 2012, 15:26:59

Det må være lov å være saklig kritisk. Støtter deg SA!!! Vi kan ikke selge sjela vår for å tilfredsstille Bates!

Odin

Støtter deg SA. Det må være lov å være saklig kritisk! Vi kan ikke selge sjela vår for å tilfredsstille Bates!

RoarG

Quote from: Odin on March 03, 2012, 15:32:52
Støtter deg SA. Det må være lov å være saklig kritisk!Vi kan ikke selge sjela vår for å tilfredsstille Bates!
Da er vel ingen som gjør det, her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ØBS

Tror det Håkon mente i starten av tråden om Commercial, er at Peter Lorimer noen ganger fremstår som løpegutt for Ken Bates.

Jeg spiste frokost med ham da Leeds besøkte Sarpsborg i 2006, og det var helt klart at hans ærend i Norge da var å få LUSCOS inn i Members Club.

Klart det hjelper med en økning i medlemsmassen i pengeklubben til Bates på over 4000, men det beviser jo at vi har tynge i forhandlingssaker nettopp av samme grunn...

Men om jeg er enig i h.b sitt utspill er en helt annen sak...
LUSCOS-hilsen
ØBS

HåvardK

Bare for å understreke mitt syn: Jeg støtter SA fullt ut! Han er redaktør i TPN og har som rettesnor å opptre kritisk.

asLeeds

Quote from: HåvardK on March 03, 2012, 16:07:38

+1
Bare for å understreke mitt syn: Jeg støtter SA fullt ut! Han er redaktør i TPN og har som rettesnor å opptre kritisk.
DALHEIM WHITES

Jon R

Tror ingen kan beskylde SA for opptre uryddig. Mer ryddig OG saksorientert person skal man lete lenge etter.
Jon R.

ØBS

Quote from: Jon R on March 03, 2012, 17:09:19

Tror ingen kan beskylde SA for opptre uryddig. Mer ryddig OG saksorientert person skal man lete lenge etter.
+1

Meeeeeget lenge...
LUSCOS-hilsen
ØBS