Jobb i Leeds

Started by 7cato7, February 23, 2012, 19:27:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

7cato7

Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!
Cato Visdal Mikalsen

Andersen

I ONLY SAY: GO FOR IT!  ;D

testo

Quote from: 7cato7 on February 23, 2012, 19:27:47
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!

Send Kjell Skjerven en PM så får du sikkert hjelp, han bor og jobber i Leeds ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fmtj

Hvorfor i all verden somlet du....for noen få dager siden var det ledig jobb i klubben.....ike allverdens lønn kanskje, men gratis inn på kampene.... 8)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Quote from: fmtj on February 24, 2012, 10:30:01
Hvorfor i all verden somlet du....for noen få dager siden var det ledig jobb i klubben.....ike allverdens lønn kanskje, men gratis inn på kampene.... 8)

Manager hadde jo vært en kongestart på arbeidskarrieren i Leeds....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen


Bjorn

Quote from: 7cato7 on February 23, 2012, 19:27:47
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!

God ide! Du vil ikke angre! Har selv studert i Leeds og jobbet litt på si. Vet ikke hvordan stipend og slik er fra Lånekassen lenger, men greit å supplere med jobb. Om du jobber for LU kan du jo se alle kampene på E.R?  :D
Kjør på mann!

Marching On! 4276

Sop

Quote from: testo on February 23, 2012, 19:46:13
Quote from: 7cato7 on February 23, 2012, 19:27:47
Jeg tenker på å flytte over til Leeds i August. Jeg er først og fremst interesert i å jobbe i Leeds, men hvis ikke det vurderer jeg å studere enden i Leeds eller York. Er det noen som har jobbet eller bodd i Leeds eller har noen andre tips? Jeg tar imot alt. Håper virkelig jeg får oppfylt drømmen min med å følge laget jeg elsker i 1-2 år. Tenk og fått med seg 80-100 kamper på 2 år :) Håper å høre fra noen :) MOT!!!!

Send Kjell Skjerven en PM så får du sikkert hjelp, han bor og jobber i Leeds ;)

Ja er det noen som kan hjelpe deg der borte, så er det Kjell.Han er blitt lommekjent der borte.Lykke til  ;D ;D. (er litt misunnelig)
Love Leeds

Asbjørn

Hehe, til opplysning så møtes Cato og Kjell på så godt som alle turene Cato drar over, så de har nok hatt en liten prat om detta :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MrK

M&M - Gubrandsdal way, Mjølk og MAKI blir aldri noen hit i Yorkshire, få deg jobb på Kopen, Kjell's assistent
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

7cato7

Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT
Cato Visdal Mikalsen

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

Quote from: 7cato7 on March 06, 2012, 18:49:50
Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT
Congrats! Håper du oppdater litt til oss andre her hjemme ;)

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Kanon!! Lykke til 7cato7 :)
DALHEIM WHITES

Tom S

COME ON LEEDS !!

SindreWikre

Hvor kan man finne ledige stillinger i Leeds , klubben liksom
Pontus ❤

Andersen

Sikkert mange frivillige som jobber i klubben , de får vel ikke betalt for det ?

fmtj

Alt påplass for deg og da ønskes du lykke til i Mekka!!!
Yeboahs vitne

Woody

Quote from: 7cato7 on March 06, 2012, 18:49:50
Da er alt i boks :) Flytter til Leeds :) MOT

Det blir kanon,vart det jobb eller studie??
Lykke til
LIFE IS LEEDS