Skrevet av Emne: Leeds United Next year....  (Lest 4833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Leeds United Next year....
« på: Mars 08, 2012, 13:44:37 »
Siden denne sesongen virker til å være "over" for vår del, så synes jeg vi heller kan bruke energi på hva som kommer til å skje til sommeren. Jeg er positivt til det som skjer i klubben nå. Vi har fått inn en som har bein i nesa å som forteller hvor skapet står.

Bates har nå sagt at han skal hjelpe til med midler om han trenger det, og som mange antyder så tror jeg Warnock selv, har nok av navn på blokka, og det er nok litt mer attraktivt å komme til Leeds til sommeren, nytt håp, giv, og en ny sesong å ta fatt på.


Vi kan diskutere til vi blir grønn i øya om jobben til Grayson, men han har ikke fått potensiale ut av spillerne sine, og virket noe planløst over hele fyren mener nå jeg. Tidspunktet var riktig synes jeg, nå får Warnock noen kamper sammen med gutta for å se hvem han vil satse på videre, og hvem som havner i søppelbøtta.

Så kommer det store temaet, opprykk som mål?

Jeg mener vi skal gå aktivt inn på transfer vinduet i sommer, samma f**en om vi henter 7-8 nye spillere , vi trenger store forandringer, og mere leder typer i gruppa som han sier selv. Det jeg ser på som det viktigste er å beholde følgende spillere: Snodgrass, Becchio, White, Lees, Lonergan, MCcormack. Dette er egentlig dem jeg mener er gode nok for Leeds sitt rykte. Så har man ok squad players i Pugh, Webber, O`dea, Somma, O`brien, Sam ( Om han kommer tilbake fra skade )

Tror vi kan vente oss store forandringer i spillegruppa. Jeg vil nok ha hardt for å tro at Snodgrass blir enda en sesong hos oss, men kanskje kapteinsbindet trigger han litt til å bli en sesong til.


Klarer vi å rense stallen for møkk, får inn 4-5 kvalitetspillere, så skal vi bli å regne med neste sesong!


Hvem kunne du ha tenkt deg til sommeren? ;)

MOT!
Alex

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds United Next year....
« Svar #1 på: Mars 08, 2012, 14:30:38 »
Vi må trimme stallen ned til rett over 20. 30 er AAAALT for mange.

Ellers behøver vi en ny midtstopper, høyreback (venstreback også?) og en ny sentral midtbanespiller. Og det må være kvalitet. Så 4 spillere inn, og kanskje 7-8 ut ville være fint.

Kato

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #2 på: Mars 08, 2012, 14:35:52 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United Next year....
« Svar #3 på: Mars 08, 2012, 14:39:35 »
For tidlig å si at alt er over.....men tap i neste mot Boro, ja da..... :-[
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #4 på: Mars 08, 2012, 15:18:21 »
Siden denne sesongen virker til å være "over" for vår del, så synes jeg vi heller kan bruke energi på hva som kommer til å skje til sommeren.MOT!
med 5 poeng opp til play-off, og 33 å kjempe om, er det vel litt tidlig å blåse av sesongen.

Til sommeren?..krympe stall, få inn en "ledertype" på langtidskontrakt i hvert ledd, som kan rettlede ungdommen vår.

Nedjustering av billettpriser, så hjemme og bortefansen kan dra på kamp.

Da blir det saker  ;)



Dette blir spesiellt viktig, da vi fra høsten av er et PL-lag!  :o
Ups & Ups!!

raggen

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #5 på: Mars 08, 2012, 15:44:09 »
Nå er det jo IKKE sikkert Warnock heller blir neste sesong.. er det ikke bare ut sesongen han har kontrakt eller har jeg gått glipp av noe??

Og jeg velger heller ikke og blåse sesongen over enda så lenge det er håp men blir det play off så er ikke troen på opprykk til stede der heller...har vel 0 seire på 10 forsøk i diverse finaler av ymse slag)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #6 på: Mars 08, 2012, 16:51:17 »
Nå er det jo IKKE sikkert Warnock heller blir neste sesong.. er det ikke bare ut sesongen han har kontrakt eller har jeg gått glipp av noe??

Og jeg velger heller ikke og blåse sesongen over enda så lenge det er håp men blir det play off så er ikke troen på opprykk til stede der heller...har vel 0 seire på 10 forsøk i diverse finaler av ymse slag)

Du har gått glipp av noe.
Warnock har kontrakt ut neste sesong.
COME ON LEEDS !!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Leeds United Next year....
« Svar #7 på: Mars 08, 2012, 17:01:30 »
Mye er jo avhengig av hvilke midler Warnock får til rådighet av Evil Santa neste år?

Kickthemdown

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #8 på: Mars 08, 2012, 17:06:06 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.
Jeg som trodde du var en av de få realistiske på forumet ..

raggen

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #9 på: Mars 08, 2012, 17:46:42 »
Nå er det jo IKKE sikkert Warnock heller blir neste sesong.. er det ikke bare ut sesongen han har kontrakt eller har jeg gått glipp av noe??

Og jeg velger heller ikke og blåse sesongen over enda så lenge det er håp men blir det play off så er ikke troen på opprykk til stede der heller...har vel 0 seire på 10 forsøk i diverse finaler av ymse slag)

Du har gått glipp av noe.
Warnock har kontrakt ut neste sesong.

Godt jeg har andre våkne folk rundt meg ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

fjellhaugen

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #10 på: Mars 08, 2012, 18:19:16 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

spilte minimalt for NW etter opprykket.

om så, bruke alle pengene vi har på en spiller som var strålende 1 sesong i QPR og det var det.....?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds United Next year....
« Svar #11 på: Mars 08, 2012, 18:31:01 »
N.W har tetta igjen bakover og det er positivt. Desverre har han tetta igjen offensivt også. Om han blir så må han få det offensive spillet til og fungere med den nye defensive organsiseringen. Enig i at troppen må slankes både av kvalitet og lønnsbesparelsesårsaker, kanskje vi til og med må tåle og selge Snodgrass/Becchio  for og skaffe penger til nyanskaffelser som kan bringe laget ett par skritt fremover. Har ikke tro på Taraabt.
Håper på på 4-5 nye neste sesong og alle inn i førsteelveren.

fjellhaugen

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #12 på: Mars 08, 2012, 18:31:14 »
Siden denne sesongen virker til å være "over" for vår del, så synes jeg vi heller kan bruke energi på hva som kommer til å skje til sommeren. Jeg er positivt til det som skjer i klubben nå. Vi har fått inn en som har bein i nesa å som forteller hvor skapet står.

Bates har nå sagt at han skal hjelpe til med midler om han trenger det, og som mange antyder så tror jeg Warnock selv, har nok av navn på blokka, og det er nok litt mer attraktivt å komme til Leeds til sommeren, nytt håp, giv, og en ny sesong å ta fatt på.

Vi kan diskutere til vi blir grønn i øya om jobben til Grayson, men han har ikke fått potensiale ut av spillerne sine, og virket noe planløst over hele fyren mener nå jeg. Tidspunktet var riktig synes jeg, nå får Warnock noen kamper sammen med gutta for å se hvem han vil satse på videre, og hvem som havner i søppelbøtta.

Så kommer det store temaet, opprykk som mål?

Jeg mener vi skal gå aktivt inn på transfer vinduet i sommer, samma f**en om vi henter 7-8 nye spillere , vi trenger store forandringer, og mere leder typer i gruppa som han sier selv. Det jeg ser på som det viktigste er å beholde følgende spillere: Snodgrass, Becchio, White, Lees, Lonergan, MCcormack. Dette er egentlig dem jeg mener er gode nok for Leeds sitt rykte. Så har man ok squad players i Pugh, Webber, O`dea, Somma, O`brien, Sam ( Om han kommer tilbake fra skade )

Tror vi kan vente oss store forandringer i spillegruppa. Jeg vil nok ha hardt for å tro at Snodgrass blir enda en sesong hos oss, men kanskje kapteinsbindet trigger han litt til å bli en sesong til.


Klarer vi å rense stallen for møkk, får inn 4-5 kvalitetspillere, så skal vi bli å regne med neste sesong!


Hvem kunne du ha tenkt deg til sommeren? ;)

MOT!
sesongen er langt fra over. etter alle 6 poengs kampene i slutten av mars kan vi ta frem det argumentet om ting går skeis.

warnok har nok like mange "haters" som "lovers". men mer nettverk enn larry tipper jeg også.
bates derimot har bare svekket klubbens renome ennå mer siden sist sommer. og det var da uttalt opprykk som mål 11/12 sesongen og opprykk fra L1 året før det så "given" har nok vært god flere år. det har bare skortet på pengene.

tidspunktet var etter min mening HELT feil. larry skulle fått fyken før jul nåd styret først hadde bestemt seg. da kunne NW fått satt sitt preg med transfers i januar, samt hevet innsatsen 8 kamper tidligere.

snoddy forsvinner nok.de andre klarer vi beholde.
litt tidlig å ta med webber? ETT godt innhopp på en aldrende offensiv som har gått uten kontrakt lengre tid. skeptisk...
sam spiller og er i beste velgående. kom inn mot hull på tirsdag.

inn:
to backer.
murbrekker i forsvar.
batty på midten.
frihet fremme blandt de vi allerede har.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #13 på: Mars 08, 2012, 19:25:55 »
En del utskiftninger blir det, Snoddy drar vel  :'( stallen må slankes, NW vet nok sikkert hva han trenger av nye folk inn neste sesong. 

Kickthemdown

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #14 på: Mars 08, 2012, 19:31:59 »
N.W har tetta igjen bakover og det er positivt. Desverre har han tetta igjen offensivt også. Om han blir så må han få det offensive spillet til og fungere med den nye defensive organsiseringen. Enig i at troppen må slankes både av kvalitet og lønnsbesparelsesårsaker, kanskje vi til og med må tåle og selge Snodgrass/Becchio  for og skaffe penger til nyanskaffelser som kan bringe laget ett par skritt fremover. Har ikke tro på Taraabt.
Håper på på 4-5 nye neste sesong og alle inn i førsteelveren.
Må bare spørre. Av den grunn av at han er en blærete dritt og at det er totalt usannsynlig at han kommer, eller at du ikke vi ha han inn i klubben vår fordi han ikke er god nok ?  :-\


Eriksen55

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #15 på: Mars 08, 2012, 19:51:45 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.

ooh aah

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #16 på: Mars 08, 2012, 20:19:59 »
Det er vel sikkert at vi mister Snodgrass?
Må jo nesten håpe for hans skyld at han får prøve seg i PL nå.
 

Leedsfan

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #17 på: Mars 08, 2012, 20:30:33 »
Det er vel sikkert at vi mister Snodgrass?
Må jo nesten håpe for hans skyld at han får prøve seg i PL nå.

Behold Snodgrass, sats alt på opprykk så blir han. Selger vi han i sommer så må det komme bud på 6 mill pund eller mer, og det kommer det ikke da han ikke er verdt så mye...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #18 på: Mars 08, 2012, 20:38:29 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.

Dette vil jeg gjerne høre mer om, høres ut som du sitter på noe inside
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds United Next year....
« Svar #19 på: Mars 08, 2012, 21:44:29 »
N.W har tetta igjen bakover og det er positivt. Desverre har han tetta igjen offensivt også. Om han blir så må han få det offensive spillet til og fungere med den nye defensive organsiseringen. Enig i at troppen må slankes både av kvalitet og lønnsbesparelsesårsaker, kanskje vi til og med må tåle og selge Snodgrass/Becchio  for og skaffe penger til nyanskaffelser som kan bringe laget ett par skritt fremover. Har ikke tro på Taraabt.
Håper på på 4-5 nye neste sesong og alle inn i førsteelveren.
Må bare spørre. Av den grunn av at han er en blærete dritt og at det er totalt usannsynlig at han kommer, eller at du ikke vi ha han inn i klubben vår fordi han ikke er god nok ?  :-\



Har vist at han ikke holder PL nivå(og det er på det nivået vi bør  forsøke og hente) eller så hadde han vel tatt plass i førsteelveren til Qpr som er et bunnlag. Og når vi attpåtil har treneren til det laget hos oss nå , som bør sitte med nødvendig info om han ,så  mener jeg han ikke bør hentes hit . At han virker som en blærete dritt er vel bare en påstand (som kanskje stemmer!!!) , men er ikke årsaken til at jeg ikke ønsker han hit.
Bare og spørre om det er noe mer du undrer over ALTA WHITE.:)

pale

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #20 på: Mars 08, 2012, 21:51:37 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.
Dette er vel dagens største A. Og etter A bør det komme en B...
Men spillere som ikke har fått tillit hos en manager kommer vel ofte med ikke alt for positive historier om den samme manageren. Så PVMs evt historier kan nok tas med en saltklype eller to?

Eriksen55

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #21 på: Mars 08, 2012, 23:39:08 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.
Dette er vel dagens største A. Og etter A bør det komme en B...
Men spillere som ikke har fått tillit hos en manager kommer vel ofte med ikke alt for positive historier om den samme manageren. Så PVMs evt historier kan nok tas med en saltklype eller to?

Har du hørt han klage offentlig? Og ja, klart man liker en manager du får tillit av bedre enn en du aldri får sjansen av, det sier seg selv..men hva han sier til nære kompiser om ting som skjer/evt skjedde trengs nok ikke tas med noen klype salt! Angående Taarabt, så var det opp til flere ganger han kom til arenaen etter at kampen startet, og NW byttet han inn i pausen, en historie som ble offentlig var når han dro fra stadion når han ble byttet ut. Han trener veldig dårlig, gjør som han vil. Mente at Harry Redknapp fikk sparken når styret i Spurs så hvor feil det var å kvitte seg med han. Kun 2 lag en som han kan gå til, man utd eller Barca...Mangel på respekt og ekstremt egoistisk. første dagen han møtte i Qpr parkerte han på den første plassen han fant..da sa ass manager(Jones?) at her var det faste plasser, og den plassen er min...hvorpå Taarabt svarte "not anymore". Noen ting, som jeg føler vi ikke trenger i Leeds.

Skal også sies, at makan til god fotballspiller har han sjelden sett.. En touch få matcher..

Når det gjelder NW så var det visst mange dårlige treninger. En annen ting er at han måtte ha fri fra treningen dagen før lagbilde for at han var usikker og måtte finne ut hvem som skulle være hvor på bildet.. Ikke at det absolutt er veldig negativt eller viktig. Det er noe av det som er sagt.

Jeg er ikke nær venn med PVM, men kompis med en som bodde med han under London oppholdet.

Eriksen55

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #22 på: Mars 08, 2012, 23:51:00 »
N.W har tetta igjen bakover og det er positivt. Desverre har han tetta igjen offensivt også. Om han blir så må han få det offensive spillet til og fungere med den nye defensive organsiseringen. Enig i at troppen må slankes både av kvalitet og lønnsbesparelsesårsaker, kanskje vi til og med må tåle og selge Snodgrass/Becchio  for og skaffe penger til nyanskaffelser som kan bringe laget ett par skritt fremover. Har ikke tro på Taraabt.
Håper på på 4-5 nye neste sesong og alle inn i førsteelveren.
Må bare spørre. Av den grunn av at han er en blærete dritt og at det er totalt usannsynlig at han kommer, eller at du ikke vi ha han inn i klubben vår fordi han ikke er god nok ?  :-\



Har vist at han ikke holder PL nivå(og det er på det nivået vi bør  forsøke og hente) eller så hadde han vel tatt plass i førsteelveren til Qpr som er et bunnlag. Og når vi attpåtil har treneren til det laget hos oss nå , som bør sitte med nødvendig info om han ,så  mener jeg han ikke bør hentes hit . At han virker som en blærete dritt er vel bare en påstand (som kanskje stemmer!!!) , men er ikke årsaken til at jeg ikke ønsker han hit.
Bare og spørre om det er noe mer du undrer over ALTA WHITE.:)

Med det talentet han har, så klarer han seg vel på nivå 2...men når du er dårlig trent og lat så faller du vel igjennom i PL... Oppførselen hans er eneste grunn til at jeg ikke vil ha han, fotballmessig er han grisegod..han herjet i nesten alle Qpr kampene jeg så på tv fra opprykksåret.

Men NW rykket opp, han var kanskje kynisk og ga vel kanskje f... I at han sjelden trente og oppførte seg dårlig, han gjorde jobben på bana og NW fikk enda et lag opp til PL...



Leedsfan

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #23 på: Mars 09, 2012, 00:10:23 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.
Dette er vel dagens største A. Og etter A bør det komme en B...
Men spillere som ikke har fått tillit hos en manager kommer vel ofte med ikke alt for positive historier om den samme manageren. Så PVMs evt historier kan nok tas med en saltklype eller to?

Har du hørt han klage offentlig? Og ja, klart man liker en manager du får tillit av bedre enn en du aldri får sjansen av, det sier seg selv..men hva han sier til nære kompiser om ting som skjer/evt skjedde trengs nok ikke tas med noen klype salt! Angående Taarabt, så var det opp til flere ganger han kom til arenaen etter at kampen startet, og NW byttet han inn i pausen, en historie som ble offentlig var når han dro fra stadion når han ble byttet ut. Han trener veldig dårlig, gjør som han vil. Mente at Harry Redknapp fikk sparken når styret i Spurs så hvor feil det var å kvitte seg med han. Kun 2 lag en som han kan gå til, man utd eller Barca...Mangel på respekt og ekstremt egoistisk. første dagen han møtte i Qpr parkerte han på den første plassen han fant..da sa ass manager(Jones?) at her var det faste plasser, og den plassen er min...hvorpå Taarabt svarte "not anymore". Noen ting, som jeg føler vi ikke trenger i Leeds.

Skal også sies, at makan til god fotballspiller har han sjelden sett.. En touch få matcher..

Når det gjelder NW så var det visst mange dårlige treninger. En annen ting er at han måtte ha fri fra treningen dagen før lagbilde for at han var usikker og måtte finne ut hvem som skulle være hvor på bildet.. Ikke at det absolutt er veldig negativt eller viktig. Det er noe av det som er sagt.

Jeg er ikke nær venn med PVM, men kompis med en som bodde med han under London oppholdet.

Man klarer å finne dritt på alle om man vil. Resten er moderert av moderator
« Siste redigering: Mars 09, 2012, 08:27:39 av Asbjørn »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #24 på: Mars 09, 2012, 00:47:04 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.
Dette er vel dagens største A. Og etter A bør det komme en B...
Men spillere som ikke har fått tillit hos en manager kommer vel ofte med ikke alt for positive historier om den samme manageren. Så PVMs evt historier kan nok tas med en saltklype eller to?

Har du hørt han klage offentlig? Og ja, klart man liker en manager du får tillit av bedre enn en du aldri får sjansen av, det sier seg selv..men hva han sier til nære kompiser om ting som skjer/evt skjedde trengs nok ikke tas med noen klype salt! Angående Taarabt, så var det opp til flere ganger han kom til arenaen etter at kampen startet, og NW byttet han inn i pausen, en historie som ble offentlig var når han dro fra stadion når han ble byttet ut. Han trener veldig dårlig, gjør som han vil. Mente at Harry Redknapp fikk sparken når styret i Spurs så hvor feil det var å kvitte seg med han. Kun 2 lag en som han kan gå til, man utd eller Barca...Mangel på respekt og ekstremt egoistisk. første dagen han møtte i Qpr parkerte han på den første plassen han fant..da sa ass manager(Jones?) at her var det faste plasser, og den plassen er min...hvorpå Taarabt svarte "not anymore". Noen ting, som jeg føler vi ikke trenger i Leeds.

Skal også sies, at makan til god fotballspiller har han sjelden sett.. En touch få matcher..

Når det gjelder NW så var det visst mange dårlige treninger. En annen ting er at han måtte ha fri fra treningen dagen før lagbilde for at han var usikker og måtte finne ut hvem som skulle være hvor på bildet.. Ikke at det absolutt er veldig negativt eller viktig. Det er noe av det som er sagt.

Jeg er ikke nær venn med PVM, men kompis med en som bodde med han under London oppholdet.

Man klarer å finne dritt på alle om man vil. Kompisen din var det kjæresten til PVM, hørt at han liker mannebein...?

Voksent!

Da kan jeg bekrefte at dem ikke var eller er kjærester, og at PVM liker jenter. Så trenger du ikke fantasere mer om han..Så på deg som en av de seriøse og saklige her inne, overaskende. I overkant barnslig. Håper du kødda!

Ang finne dritt.. Han har vel ikke slengt dritt til noen om noen offentlig...i såfall er det meg da, som dro fram Taarabt historiene her.  For ordens skyld, ikke hørt noe om at NW er en ræva manager, dårlig type..ol.. Derimot var han punsj og ivrig. Men han likte ikke treningsformen, som igjen andre kanskje likte. Og han mener han fortjente en ordentlig sjanse, ikke urimelig det. At han forteller det til kompiser samt noen interne saker og historier er vel langt unna å finne dritt på andre. Hadde han vært i media og sutret og snakket om sånne ting, da hadde det vært noe annet.

Nok om det, jeg er positiv til NW og Taarabt er vel uaktuell da han mener kun 2 lag fortjener han...vi er jo ikke en av dem  :)

Milou

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #25 på: Mars 09, 2012, 07:06:30 »
Nå er det jo IKKE sikkert Warnock heller blir neste sesong.. er det ikke bare ut sesongen han har kontrakt eller har jeg gått glipp av noe??

Og jeg velger heller ikke og blåse sesongen over enda så lenge det er håp men blir det play off så er ikke troen på opprykk til stede der heller...har vel 0 seire på 10 forsøk i diverse finaler av ymse slag)

Du har gått glipp av noe.
Warnock har kontrakt ut neste sesong.

For å klargjere dette med kontrakten, las eg i eit intervju med Warnock (i programmet til Hull-kampen trur eg det var), at kontrakten går ut neste sesong, men ein klausul gjer begge partar rett til å heve kontrakten etter denne sesongen. Så det er langt frå 100% sikkert at Warnock blir til neste sesong. Warnock seier sjøl i det samme intervjuet at støtte frå fansen er avgjerande for at han blir. Han seier at han kun blir om fansen stiller seg bak både han som manager og klubben generelt.

Leedsfan

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #26 på: Mars 09, 2012, 07:45:54 »
Det som gir meg litt tro på prosjektet, er at Warnock vet hva som kreves.

Få QPR ned i vår, så vi kan hente Taarabt.

Med Snoddy og Taarabt i en ellever kan vi bli lysende.

Vel er Taarabt fryktelig god, men holdningene hans er elendige... En viss Hamar gutt har spilt med han den siste tiden, sjokkerende historier...og det verste er at NW godtok det... Hørt noen ting om NW også, men ikke orket å ta det opp her inne da jeg faktisk på tross av det har trua på han i den situasjonen Leeds er.
Dette er vel dagens største A. Og etter A bør det komme en B...
Men spillere som ikke har fått tillit hos en manager kommer vel ofte med ikke alt for positive historier om den samme manageren. Så PVMs evt historier kan nok tas med en saltklype eller to?

Har du hørt han klage offentlig? Og ja, klart man liker en manager du får tillit av bedre enn en du aldri får sjansen av, det sier seg selv..men hva han sier til nære kompiser om ting som skjer/evt skjedde trengs nok ikke tas med noen klype salt! Angående Taarabt, så var det opp til flere ganger han kom til arenaen etter at kampen startet, og NW byttet han inn i pausen, en historie som ble offentlig var når han dro fra stadion når han ble byttet ut. Han trener veldig dårlig, gjør som han vil. Mente at Harry Redknapp fikk sparken når styret i Spurs så hvor feil det var å kvitte seg med han. Kun 2 lag en som han kan gå til, man utd eller Barca...Mangel på respekt og ekstremt egoistisk. første dagen han møtte i Qpr parkerte han på den første plassen han fant..da sa ass manager(Jones?) at her var det faste plasser, og den plassen er min...hvorpå Taarabt svarte "not anymore". Noen ting, som jeg føler vi ikke trenger i Leeds.

Skal også sies, at makan til god fotballspiller har han sjelden sett.. En touch få matcher..

Når det gjelder NW så var det visst mange dårlige treninger. En annen ting er at han måtte ha fri fra treningen dagen før lagbilde for at han var usikker og måtte finne ut hvem som skulle være hvor på bildet.. Ikke at det absolutt er veldig negativt eller viktig. Det er noe av det som er sagt.

Jeg er ikke nær venn med PVM, men kompis med en som bodde med han under London oppholdet.

Man klarer å finne dritt på alle om man vil. Kompisen din var det kjæresten til PVM, hørt at han liker mannebein...?

Voksent!

Da kan jeg bekrefte at dem ikke var eller er kjærester, og at PVM liker jenter. Så trenger du ikke fantasere mer om han..Så på deg som en av de seriøse og saklige her inne, overaskende. I overkant barnslig. Håper du kødda!

Ang finne dritt.. Han har vel ikke slengt dritt til noen om noen offentlig...i såfall er det meg da, som dro fram Taarabt historiene her.  For ordens skyld, ikke hørt noe om at NW er en ræva manager, dårlig type..ol.. Derimot var han punsj og ivrig. Men han likte ikke treningsformen, som igjen andre kanskje likte. Og han mener han fortjente en ordentlig sjanse, ikke urimelig det. At han forteller det til kompiser samt noen interne saker og historier er vel langt unna å finne dritt på andre. Hadde han vært i media og sutret og snakket om sånne ting, da hadde det vært noe annet.

Nok om det, jeg er positiv til NW og Taarabt er vel uaktuell da han mener kun 2 lag fortjener han...vi er jo ikke en av dem  :)

Jeg kødda litt bare for å sette det litt på spissen, håper du tok den. Jeg kan sikkert fortelle "lignende historier" om min arbeidsplass, poenget er at når det er mange forskjellige mennesker som må samarbeide så vil det ikke alltid være en solskinnshistorie. At PVM ikke likte seg skjønner jeg jo, Mjøsas Beckham hadde jo null tillit, men han hadde sikkert ikke problemer med å huske pin-koden til lønnskontoen.

Angående Tarrabt så må han gjerne komme, ta med seg noen nykker og sikre oss et opprykk. Han kommer aldri til Leeds i den situasjonen vi er i nå, så det er ikke mye å diskutere...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #27 på: Mars 09, 2012, 09:46:04 »
Alltid interessant å få høre litt fra bak teppet.

For de som er skeptisk til Taarabts kvaliteter (siden han ikke spiller mye på et bunnlag i PL), dere bommer kraftig.

I fjor var han den DESIDERT beste spilleren i NPC.

Så god nok i massevis. Frågan er mer om vi ønsker en slik type, fotball er og blir et lagspill.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United Next year....
« Svar #28 på: Mars 09, 2012, 11:21:34 »
Og når det gjelder Leeds United nxt year som tråden i utgangspunktet handler om, altså ikke PVM eller Tar...ett eller annet, så håper jeg at NW blir. Har noen vært misfornøyd med ham kan det ha sammenheng med at de ikke er så gode som de selv tror og dermed havner ytterst på benken og til slutt tipper av og ut av stadion.

Han har meritter når det gjelder opprykk, det er det ingen tvil om. han er sterk, det er det ingen tvil om. Leeds trenger en med bein i nes i managerstole, det er det heller ingen tvil om!! La oss inntil noe annet er klokt eller bevist, stille oss bak ham og håpe på resultater. Resultater er det eneste som teller i dette gamet og det eneset jeg bryr meg om når det gjelder mit kjære Leeds United. At PVM ikke "likte" seg i QPR......could`nt care less!! Håper han lykkes hos fugla!!!
Yeboahs vitne

Eriksen55

Sv: Leeds United Next year....
« Svar #29 på: Mars 09, 2012, 11:45:30 »
Alltid interessant å få høre litt fra bak teppet.

For de som er skeptisk til Taarabts kvaliteter (siden han ikke spiller mye på et bunnlag i PL), dere bommer kraftig.

I fjor var han den DESIDERT beste spilleren i NPC.

Så god nok i massevis. Frågan er mer om vi ønsker en slik type, fotball er og blir et lagspill.

Helt enig angående det sportslige, han herjet Big time!  Er nok ikke aktuelt uansett...men personlig så håper jeg han ikke signerer .

Jeg har trua på NW, allerede i år med play off.. Og da kan hva som helst skje!