Opptelling: Reisende til West Ham- og Forest-kampene

Started by Svend Anders, March 11, 2012, 21:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peder

Quote from: Runar on March 13, 2012, 19:31:08
Quote from: peder on March 13, 2012, 18:58:56
5 fra Oslo. Fredag til Onsdag.   :)

Hvilket fly tar dere?
2 med SAS til Manchester
1 med Norwegian til Manchester
2 via London

gudme

2 fra Stavanger, 2 fra Gardermoen og 1 fra London. Blir bare heilt rått, lenge siden sist ;) måtte jo bare ta ansvar når guttungen på 7 år startet å snakke om et lag i rødt.".... :'(
LEEDS 4 EVER

7cato7

Cato Visdal Mikalsen

TommyP

Quote from: Leedsfan on March 12, 2012, 09:01:09
2 stk. fra Lørenskog.

Bor på Hilton....

Ikke skryt på deg Lørenskog, Lihus! Karl Andersens vei er på Furuset!  ;)
Ingen sleiker øre som Ottar

TommyP

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

asLeeds

DALHEIM WHITES

TommyP

Ingen sleiker øre som Ottar

TommyP

Leedsfan

Quote from: TommyP on March 14, 2012, 14:36:38
Quote from: Leedsfan on March 12, 2012, 09:01:09
2 stk. fra Lørenskog.

Bor på Hilton....

Ikke skryt på deg Lørenskog, Lihus! Karl Andersens vei er på Furuset!  ;)

Tror du forveksler meg med noen...;)

Jeg har bodd på Furuset. Onkelen og tante til hushjelpa bor i Karl Andersens Vei...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

morty

MrK

Oslo om to timer............noen møter idag. LArs kommer ikveld og imorgen om 24 timer og 50 - takeoff to Shite City..........off to Mekka in a hurry!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

For de som evt skal på arrangement i Leeds regi så les flg.: må være bestillt og betalt;

If your party want to attend either the Gary Speed Tribute Lunch or the LUDO Dinner this weekend - payment is required no later than 11am tomorrow - Thursday 15 April 2012 AD
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Svend Anders

Med de siste "påmeldingene" her inne og en annen beskjed via mail så har jeg nå ca 450 registrerte.

Det er alltid noen ekstra i tillegg som ikke er i denne "nett-sfæren", så jeg tror vi kan konkudere med 500 skandinaver over denne helgen - inkludert de drøyt 100 fra svenske LUSS.

Uansett er det kanonbra for et lag på 10.plass i Championship!

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

asLeeds

Quote from: Svend Anders on March 15, 2012, 08:05:01
Med de siste "påmeldingene" her inne og en annen beskjed via mail så har jeg nå ca 450 registrerte.

Det er alltid noen ekstra i tillegg som ikke er i denne "nett-sfæren", så jeg tror vi kan konkudere med 500 skandinaver over denne helgen - inkludert de drøyt 100 fra svenske LUSS.

SA

Tilkall VG & Dagbladet 8)
DALHEIM WHITES

h.b

Quote from: asLeeds on March 15, 2012, 08:27:57
Quote from: Svend Anders on March 15, 2012, 08:05:01

SA

Tilkall VG & Dagbladet 8)

Hvorfor det. Vi har jo med oss verdens ledende fotograf på sitt felt  ;)

Cherry

Det her er såå utrolig herliiii lesning!
Har desverre ikke anledning denne gang, men 500 medsammensvorne
på Elland Road fra LUSCOS på lørdagen er knallbra !

Sikkert flere av dere som blir til over Forest kampen også!
MAKE SOME NOISE!!!

MOT...

Hallgi

Quote from: Rudi G. on March 11, 2012, 22:13:30
Vi er syv i "min" gruppe + Piraten som reiser fra Bergen til London på fredag, ankommer Leeds 14:49 og bor på Novotel, i tillegg har jeg med meg fem fra Amsterdam Whites, de bor på Bewleys!

Herlig, blir ei magisk langhelg!!, Sjef me blir ein god gjeng som representere Fotballpuben der og!, Glede meg som ein unge, dette blir utrulig nok min første tur på Elland Road, sjølv om Leeds var det første ordet eg klarte lesa på tekst-tv og vært blod-fæn siden..!
Glede meg som ein unge, ting ser lovande ut med Warnock!,
- Piraten;-)
ALAW (saludos del pirata)

Woody

God tur alle som er på veg til mecca.
Kunne godt tenkt å sete ringside desse kampane,men må nok venta eit par veker til :(
MOT
LIFE IS LEEDS

h.b

Da sier jeg kos dere , dere som sitter hjemme. Har dusja og en cognac skal inntas snart. For nå er jeg på flyplassen om 1 time.

pofen

Me er 4 stk frao Sogndal som reiser Bergen-Amsterdam-Leeds,bur pao Hilton.
MOT
frao
400
Per Flatane

ollan

kor e alle hen,har løpt rundt her borte i flere timer og ikke truffet mere enn 10 skandinaver ;D
Ollan

Per Arne

B_Ød

blir det tatt bilder fra diverse "vannhull", sånn for å formidle stemning i forkant av match imorra eller?
Og postet her på forumet?? Ønsker meg spesiellt bilder fra Taps, hvor jeg mer eller mindre bodde sist jeg var over.  ;D
Ups & Ups!!

Perik

Dette vil jeg og se bilder fra! Både vorspiel, match og eventuelle narchspiel :D
Misunner alle dere som er i himmelriket denne helgen!