Skrevet av Emne: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)  (Lest 31978 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Enorm sjanse for Clayton!!
Der burde det stått 1-0
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Volda69

To gode sjansar frå Snoddy og Clayton no. :)
MOT

Nørgaard

Der var straffe var West Ham

Jostein.

Noen som vet om en streamingside i grei kvalitet eller pay tv. Finner fanken ikke en eneste som er brukende.
Leeds Carajo!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Noen som vet om en streamingside i grei kvalitet eller pay tv. Finner fanken ikke en eneste som er brukende.

http://www.firstrowsports.eu/watch/113753/2/watch-leeds-united-vs-west-ham-united.html

Ove

Warnock virker som en veldig jovial fyr, helt annerledes enn det bildet jeg hadde av han. Han småprater og har det fint med West Ham spillere under kampen.
 

Ove

Hvorfor annulerte dommeren målet  ???
 

Sydhagen

Hvorfor annulerte dommeren målet  ???

Det lurer jeg også på!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Der var straffe var West Ham

Det var nok ikke det du. Med mindre han slo seg selv i ansiktet, slik at han begynte å blø neseblod.

Jostein.

Leeds Carajo!

Nørgaard

Hvorfor annulerte dommeren målet  ???

Forstår jeg heller ikke

Corleone

Hvorfor i all verden annulerte han det??  

Sop

Var det noe å blåse for??
Hadde fortjent et mål der. :)
Love Leeds

Gufrias

Må ha vært noe Becchio gjorde i duellen foran Snoddy
Hekta på Leeds siden 1974

superleeds

Beccio dyttet!

Nørgaard

Der var straffe var West Ham

Det var nok ikke det du. Med mindre han slo seg selv i ansiktet, slik at han begynte å blø neseblod.

Han havde hænderne oppe foran hovedet

viking

Hvorfor annulerte dommeren målet  ???
Merkelig avgjørelse.Mener vel at det var en dytt i duellen foran Snoddy? ???
 

Per-Stian

Ein jamnspelt og sjansefattig omgang. Vi hadde dei største ved Clayton og Snodgrass. Korleis dommaren klarte å finne noko uregelmentert ved målet, er eit stort mysterium for meg. Vi burde ha leia 1-0 til pause. Positivt bakover, men eg tykkjer vi gir West Ham for mykje rom på midtbana.

Med litt flaks og mest dugleik, hentar vi heim alle tre poenga i denne kampen!  ;)

Sleivind

En helt kurant omgang, hverken mer eller mindre. Noen småsjanser, men ikke veldig mye mer enn det.

West Ham er gode bakover, det samme er vi, så tipper det ikke kommer mange mål i 2.omgang.

Sop

Hvorfor annulerte dommeren målet  ???
Merkelig avgjørelse.Mener vel at det var en dytt i duellen foran Snoddy? ???

For mange dommer er feig i slike situasjoner.Hadde ikke blåst om det hadde skjedd midt på banen. >:(
Love Leeds

Annesj

http://www.myalea.com/

Denne streamen var kurant ihvertfall  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Ove

Morsomt med analyser i pausen. Supporterne har gode analyser av begge lagene. Terje ønsker at Leeds dobler på kant og får til flere innlegg.  Trond, West Ham supporter, er irritert på alle langballene fram til en enslig spiss på 1.82, som ikke matcher Leeds i luften. Jeg håper de fortsetter dette spillet. De har ikke skapt mye.
 

Sleivind

I dag har ikke Becchio vært helt på hugget synes jeg. Kanskje vi får se Webber eller Forsell snart?

Kickthemdown

I dag har ikke Becchio vært helt på hugget synes jeg. Kanskje vi får se Webber eller Forsell snart?
Han har vært direkte svak ..

viking

I dag har ikke Becchio vært helt på hugget synes jeg. Kanskje vi får se Webber eller Forsell snart?
Håpløst at ha faller i de fleste duellene...
 

Corleone

Synes vi skal ta ut Becchio, som ikke har sin beste dag, og sette innpå en spiller som kan true bakrommet mer enn det han er i stand til. Danny Webber for eksempel. Midtstopperne til West Ham er store og sterke, men kan nok avsløres noe på fart.

Sleivind

MYE dårlig spill utpå der nå!

Pheriox

Synes vi skal ta ut Becchio, som ikke har sin beste dag, og sette innpå en spiller som kan true bakrommet mer enn det han er i stand til. Danny Webber for eksempel. Midtstopperne til West Ham er store og sterke, men kan nok avsløres noe på fart.

Støttes
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

arne armoen

33 366 tilskuere
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Sop

Robinson er konge i dag ;D ;D ;D
Love Leeds