KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)

Started by Allanclarke, March 16, 2012, 10:41:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ove

Passerer 86 min. nå. Tror det blir mange nerverpirrende tilleggsminutter i dag.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Stephenjazz

Første gang på lenge jeg har sett vi jobbe så hardt
Det blir aldri umoderne å vinne

Volda69

Quote from: Sleivind on March 17, 2012, 17:46:55
Hør på den stemningen.

Jeg sitter med gåsehud på hele kroppen!
Samme her! Heilt vanvittig! :)
MOT

Corleone

Virker ikke som dommeren har tenkt å hjelpe oss å hale seieren i land hvertfall..  Har oversett flere klare frispark de siste minuttene

Sleivind

Quote from: Stephenjazz on March 17, 2012, 17:48:38
Første gang på lenge jeg har sett vi jobbe så hardt

Tjaaa. Vi har jobbet så hardt som dette i de to foregående kampene og.

stefan

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

viking

Corleone

4 minutter tillegg. Har fortsatt troa på 3 poeng. MOT

Sop

Love Leeds

enur

Typisk oss. Når det er sagt, er 1 poeng ett mer enn jeg forventet i dag.

Marching on together

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Quote from: Sop on March 17, 2012, 17:53:14
Fan... Hadde fortjent 3 p i dag >:(
Ikke enig. Helslapt i grunn.. 33000 gærninger burde satt mer fyr i enkelte...

Ã... måten vi forsvarer den corneren på ?! Helt håpløst. Hvor faen er Lonergan f.eks ? Hans jævla boks det dær skal gå å ta den !!

Pheriox

"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Sleivind

Faen så jævlig surt  :'(

Dette var tre poeng vi absolutt hadde trengt

Sop

Ja ja. Veldig nærme 3p i dag.Mye rart å se,men oppløftende at vi mye bedre bakover++
Ta med alle p vi kan få nå på slutten av sesongen.
Love Leeds

Kato

Vi ryker på en klassisk feil.

Faller for lavt med laget og serverer West Ham initiativet akkurat før de scorer.

Her ser man hvor mye det mentale spiller inn. På 0-0 ble vi aldri feige.

viking

I utgangspunktet fornøyd med U mot WH.
Men med tanke på play off blir det tøft uten "trepoengere"
Fortsatt god helg!
MOT

Mats-

Quote from: Pheriox on March 17, 2012, 17:56:17
Ble for mye meningsløs måking av ballen idag.

Forsåvidt enig, men West Ham er det desidert beste laget vi har møtt i det siste. Det er mye kvalitet i gutta de har, og de var ikke i likheten med So'ton og M'boro på hæla. De var veldig up for it i dag. Men fortsatt muligheter her!

Sleivind

Gruuuuuuuuuuusomt forsvarsspill på målet i mot. For det første står Collins dønn aleine, i tillegg er Lonergan fullstendig på bærtur. Noe av skylden må West Ham-spilleren som dytter han bortover ta, men likefullt elendig.

Og når det gjelder dytting, så kan man jo i samme slengen spørre oss hvorfor vi fikk målet i 1.omgang annulert.

Mats-

Så må vi huske på at WH er det beste bortelaget i divisjonen. Men seier på Tirsdag...da kan vi klare det!

Men PAUL ROBINSON! De to taklingene han hadde ute på kanten der, fy faen, han fikk hele stadion til å reise seg.

Cherry

Greit resultat, tett og lite velspilt kamp - U var riktig.
Når det er sagt så trenger vi desperat seiere , og begynner med de på tirsdag :D

The Magnificents

gud så surt! føle i grunn at hjarta er i halsen kvar gong me får corner imot, syns me ofta er heldig i på dei :S McCormack burde kanskje trengt ein pause på benken.

ellers syns eg dommarn tok ifrå oss 3.poeng , særleg på det annulerte målet og på scoringa til west ham , og var det ikkje eit soleklart tilbakespel i byrjinga av kampen????
Robinson fortjena skryt for sin "tøffhet" syns han var vår beste idag!

vidare i sesongen trur eg me berre kjem til å tapa mot Reading , Warncok ser ut til å ve mannen spør du meg! Play-off here we come!

MOT! :)
Leeds Leeds Leeds!!