Pre season sommeren 2012

Started by Asbjørn, March 28, 2012, 17:40:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Kenneth har fortalt at de har tenkt seg ut av England en del av pre season 2012.

Bates - Overseas tournament planned for pre-season

Leeds United chairman Ken Bates says the club are planning to take part in an overseas tournament has part of their build up to the 2012/13 season.

The season will kick off two weeks later than normal next season on August 18th because of the Olympics and Bates says they are planning on more games including a trip abroad.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "What we are planning is to have extended pre-season friendlies both at home and overseas.

"There is one tournament on the horizon, which is a way for our fans to have an overseas holiday."

Leeds were rumoured to be taking part in a three-team tournament last summer on the Algarve in Portugal, which eventually came to nothing.

Last summer, Leeds played one game overseas with a trip to Norway for a game with Sandefjord in July.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=277682#ixzz1qQVGzXba
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Kan de ikke komme litt lengre opp ?  Trondheim.

men de var vel noen kontakter i Sandefjord.

fmtj

Sandefjord er egentlig en veldig grei plass....for alle fans fra Oslo, via Østfold og til og med sørlandet!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Quote from: Leeds1996 on March 28, 2012, 17:49:21

Var det ikke en Leedssupporter som betalte for å få de dit? Håkon Berger tror jeg han het..?!?!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geir Magne

Var vel Anders Gustav Holt og hans firma som hjalp til her.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

RoarG

Det var selvsagt helt greit å se Leeds Utd i mine barndomstrakter, men jeg regner med at dette besøket var en engangsforteelse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Quote from: Leedsfan on March 29, 2012, 10:49:46
Quote from: Leeds1996 on March 28, 2012, 17:49:21

Var det ikke en Leedssupporter som betalte for å få de dit? Håkon Berger tror jeg han het..?!?!

;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: Geir Magne on March 29, 2012, 11:11:59
Var vel Anders Gustav Holt og hans firma som hjalp til her.

Sorry..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Håper Leeds tar turen til Jæren denne gang for å møte Bryne på Bryne Stadion ;)! Hadde vært svære greier det, regner med jeg hadde blitt halshugd av flere Bryne-fans! Hadde stilt opp med hvittdrakt om det ville skjedd. Ellers er jo Viking en bra motstander og Stavanger har jo det meste, dessverre... Hadde vært digg å se Leeds knuse Viking.

Men uansett hvor i Norge de kommer så skal jeg være der.
Rogaland Whites

fmtj

Quote from: Hobben on March 30, 2012, 12:10:00
Håper Leeds tar turen til Jæren denne gang for å møte Bryne på Bryne Stadion ;)! Hadde vært svære greier det, regner med jeg hadde blitt halshugd av flere Bryne-fans! Hadde stilt opp med hvittdrakt om det ville skjedd. Ellers er jo Viking en bra motstander og Stavanger har jo det meste, dessverre... Hadde vært digg å se Leeds knuse Viking.

[/color]

..... :o   Finnmarkshallen mot Alta...... :P  ??
Yeboahs vitne

bwirum

Quote from: fmtj on March 30, 2012, 14:01:45
Quote from: Hobben on March 30, 2012, 12:10:00

[/color]

Da er det jo langt enklere og billigere å dra til Leeds...

..... :o   Finnmarkshallen mot Alta...... :P  ??
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Hobben

Er klar for Preseason. Siden min bedre haldel drar til amerika med familien for å besøke onkelen hennes så tenkte jeg at da drar jeg dit Leeds drar om det passer og det ikke er i Gambia o.l  ;)

Satser på de kommer til Norge og gjerne legger en uke eller to i feks Spania? Hadde vært bra.

Noen andre Leeds-fans som er så hva skal man si? Heldige at kjærestene drar bort og vi kan gjøre det vi liker best? Følge LEEDS UNITED :)!!
Rogaland Whites

fmtj

Quote from: Hobben on April 19, 2012, 08:02:48
Er klar for Preseason. Siden min bedre haldel drar til amerika med familien for å besøke onkelen hennes så tenkte jeg at da drar jeg dit Leeds drar om det passer og det ikke er i Gambia o.l  ;)

Satser på de kommer til Norge og gjerne legger en uke eller to i feks Spania? Hadde vært bra.

Noen andre Leeds-fans som er så hva skal man si? Heldige at kjærestene drar bort og vi kan gjøre det vi liker best? Følge LEEDS UNITED :)!!

Du har tydeligvis skutt gullfuglen, funnet drømmekvinnen (-kjæresten) og i det hele tatt!! Reiser til Amerika for å gi deg fri til å følge ditt aller kjæreste Leeds United...heldiggris!!
Yeboahs vitne

ollan

Quote from: fmtj on April 19, 2012, 11:49:28

Noen andre Leeds-fans som er så hva skal man si? Heldige at kjærestene drar bort og vi kan gjøre det vi liker best? Følge LEEDS UNITED :)!! Follow the American Dream?? :D:D

Du har tydeligvis skutt gullfuglen, funnet drømmekvinnen (-kjæresten) og i det hele tatt!! Reiser til Amerika for å gi deg fri til å følge ditt aller kjæreste Leeds United...heldiggris!!
kan jo hende hun ønsker seg fri:D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Hobben

Quote from: ollan on April 19, 2012, 12:09:39
Quote from: fmtj on April 19, 2012, 11:49:28

Noen andre Leeds-fans som er så hva skal man si? Heldige at kjærestene drar bort og vi kan gjøre det vi liker best? Følge LEEDS UNITED :)!! Follow the American Dream?? :D:D

kan jo hende hun ønsker seg fri:D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

rolig nå
Rogaland Whites