Addeccoligaen 2012

Started by RoarG, March 29, 2012, 19:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Varsko her!!!! KIL og Tom Nordlie virkelig godt i gang!!! Den som tippet Mjøndalen regnet vel kanskje ikke med slakten nå i helga... ::)!!

Hødd gode mot B/G!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Quote from: fmtj on April 23, 2012, 10:32:23
Varsko her!!!! KIL og Tom Nordlie virkelig godt i gang!!! Den som tippet Mjøndalen regnet vel kanskje ikke med slakten nå i helga... ::)!!

Hødd gode mot B/G!!

Var gode i 1.omgang, men heldige i 2.omg.
Men absolutt et steg i riktig retning for Hødd. Har fortsatt mye inne.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

Quote from: Sydhagen on April 23, 2012, 11:04:11

Hødd gode mot B/G!!

Vi Leedssupportere er vant til og tåle en trøkk, må trene på det i sommersesongen også ;)

fmtj

Ham Kam 3 meget viktige poeng og så mot KIL da!!!! Vegard Skogheim koste seg nok da!!!
Yeboahs vitne

rd1

Lukter opprykk av super Glimt!
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Quote from: rd1 on May 13, 2012, 20:35:52
Lukter opprykk av super Glimt!

Det er tidlig i sesongen, men veldig oppmuntrende at Glimt har funnet flyten.  8)
Super Leeds since 1968

fmtj

Yeboahs vitne

Håvard

Quote from: p0ndus on April 23, 2012, 23:22:48
Quote from: Sydhagen on April 23, 2012, 11:04:11

Hødd gode mot B/G!!

Akkurat som leeds...bortsett med det om hellet....og at vi er gode i første omgang.

Vi Leedssupportere er vant til og tåle en trøkk, må trene på det i sommersesongen også ;)

Sydhagen

Hødd har vært utrolig skuffende så langt. Ikke i nærheten av nivået som de hadde inne ifjor.
Det unge laget mangler selvtillit. Håper det ordner seg nå når de skal ha 2 hjemmekamper på 4 dager.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Quote from: Sydhagen on May 15, 2012, 14:06:24
Hødd har vært utrolig skuffende så langt. Ikke i nærheten av nivået som de hadde inne ifjor.
Det unge laget mangler selvtillit. Håper det ordner seg nå når de skal ha 2 hjemmekamper på 4 dager.
ikke kødd med Hødd!
"Who needs Cantona??"

fmtj

Quote from: rd1 on May 16, 2012, 10:56:24
Quote from: Sydhagen on May 15, 2012, 14:06:24
ikke kødd med Hødd!

Nei, trengs ikke, Hødd greier det fint sjøl!! Start 7-0 mot laget fra bluesbygda... :o! Sterkt!!
Yeboahs vitne

RoarG

Start og Glimt i toppen. Holder det sesongen ut?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Glimt bra idag! 4-0 hjemme er oppskriften på opprykk :)
"Who needs Cantona??"

Vanderlunde

Quote from: RoarG on May 20, 2012, 17:16:34
Start og Glimt i toppen. Holder det sesongen ut?

Glimt kan nok holde ut, mer usikker på Start, som er så ustabile at de går fra 7-0 seier over notodden på onsdag, til 0-3 tap mot mjøndalen i dag :S

p0ndus

Mjøndalen - Start 3-0. hm.........

Blank_File

Har sagt det hele tiden. Start kommer til å få en skrell i år, og den kom i dag. Jeg føler meg like sikker som Nokasbanken på at Start går rett opp.

fmtj

Mons Ivar Mjelde analyserte tapet. "Ikke sterke nok mentalt til å tåle en 7-0 seier og så bortekamp mot bånnlag etterpå!"
Det viste seg med all tydelighet for Start i går. Ellers er det verd å merke seg Ranheim som slaktet KIL, og de er nå plutselig under atreken, hva er det Keiko driver med nå da?
Yeboahs vitne

p0ndus

Snart t kvalfangst og da blir Keiko usikker, Keiko har forøvrig aldri lyktes langsiktig i noen klubb. Spørsmålet er om han må innom samtlige Adecco og eliteserielag før de forstår det.

RoarG

Tydeligvis. Nordli bør ansettes på en 10 kampers kontrakt mot slutten av sesongen, fortrinnsvis av en dumpekandidat. Nå skal det sies til hans forsvar, at han vant sølv med Start for få år siden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håvard

Quote from: fmtj on May 21, 2012, 12:01:49
Mons Ivar Mjelde analyserte tapet. "Ikke sterke nok mentalt til å tåle en 7-0 seier og så bortekamp mot bånnlag etterpå!"
Det viste seg med all tydelighet for Start i går. Ellers er det verd å merke seg Ranheim som slaktet KIL, og de er nå plutselig under atreken, hva er det Keiko driver med nå da?

Tross alt har jeg fått litt tru på laget i vår. Og alle taper en og annen kamp når man minst venter det. Slik beviser norsk fotball nivået...

Ankerjon15

START slår tilbake mot bodø-glimt.

Hobben

Jaggu meg har ikke Bryne også kommet seg like under kvalikk, det er nesten utrolig så DÃ...RLIGE de har vært så langt i sesongen, regner ikke med det varer, men man for bare vente og se :P
Rogaland Whites

RoarG

Ull/Kisa på topp. Går de hele veien opp til TL :o? Og når islendingen (ikke keeperen) forsvinner fra LSK i sommer går de ned i vår kjære Addeccoliga? Snakk om tronskifte på Romerike.

Asbjørn

Quote from: RoarG on May 31, 2012, 20:31:28
Ull/Kisa på topp. Går de hele veien opp til TL :o? Og når islendingen (ikke keeperen) forsvinner fra LSK i sommer går de ned i vår kjære Addeccoliga? Snakk om tronskifte på Romerike.
Slikt skjer. RBK har ikke alltid vært Trondheims beste lag, ei heller Brann Bergens beste...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Quote from: RoarG on May 31, 2012, 20:31:28
Har ikke helt pottekontroll på hvem de har spilt mot, men de har i alle fall ikke spilt mot de fleste topplagene og jeg tviler veldig på at det holder inn.

jalu

Uansett Lillestrøm kommer altid til å være romerikes beste fotballlag

RoarG

Ikke store nivåforskjellen mellom Ull/Kisa og LSK akkurat nå.

fmtj

Quote from: RoarG on June 02, 2012, 22:24:51
Ikke store nivåforskjellen mellom Ull/Kisa og LSK akkurat nå.

Ull/Kisa antagelig bedre, Erlandsen får det til der!! Ellers ser vi ihelga at Hødd kaprer sin 2. seier og knuser Kamma....og det er jo et lag det alltid er hyggelig å se taper!!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Hødd var knakende gode igår. Spillegleden og selvtilliten fra ifjor var tilbake.

Håvard

Quote from: Sydhagen on June 04, 2012, 18:29:28
Hødd var knakende gode igår. Spillegleden og selvtilliten fra ifjor var tilbake.

Og så var den tredje seieren på rad i boks. Totalt overlegen, men skuffende dårlig uttelling.