Addeccoligaen 2012

Started by RoarG, March 29, 2012, 19:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

Quote from: Håvard on June 25, 2012, 07:27:48
Quote from: Sydhagen on June 04, 2012, 18:29:28
Hødd var knakende gode igår. Spillegleden og selvtilliten fra ifjor var tilbake.

Og så var den tredje seieren på rad i boks. Totalt overlegen, men skuffende dårlig uttelling.

1.omg var festfotball!
2.omg var litt slappere. tror spillerne var litt slitne etter cupkampen mot sarpsborg.

Hødd er på gang igjen! :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Glimt holder koken. Blir Start og Glimt som går direkte opp.
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Quote from: rd1 on July 02, 2012, 16:41:04

Glimt holder koken i cupen også. Det ser ut til at LSK får bank på Aspmyra i kveld.  :)

Det ble hele 4-0 til Glimt! En "deilig skalp" for Bodø-laget.....
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Hødd er da klare for kvartfinale etter en knusende overbevisende seier mot Asker (7-0).
Håper på trekning mot Molde slik at det blir en kvartfinale på Høddvoll. :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bwirum

Sandefjord slo Aafk 2-1 i dag! Andre tippeligalaget utslått på rad :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

rd1

Quote from: Hallgeir * on July 04, 2012, 19:34:42
Quote from: rd1 on July 02, 2012, 16:41:04

Glimt holder koken i cupen også. Det ser ut til at LSK får bank på Aspmyra i kveld.  :)

Det ble hele 4-0 til Glimt! En "deilig skalp" for Bodø-laget.....

Veldig bra av Glimt! Cup eventyr og opprykk ;D
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Som vanlig snubler Glimt mot Ranheim. Trener og ex Glimt-spiller, Aasmund Bjørkan, kjenner Bodø-klubben og dens spillestil ut og inn og vet hvordan laget skal stoppes.
Super Leeds since 1968

Håvard

Skuffende på Høddvoll i kveld. Start var minst dårlige, mens Hødd Eva ingenting. Dagens høydepunkt var straffereding av Ørjan. Alt kalt en trist kveld der det tristesse var dommaren

fmtj

Quote from: Hallgeir * on July 08, 2012, 21:11:00
Som vanlig snubler Glimt mot Ranheim. Trener og ex Glimt-spiller, Aasmund Bjørkan, kjenner Bodø-klubben og dens spillestil ut og inn og vet hvordan laget skal stoppes.

...og Glimt ble skikkelig avslørt og avkledd tydeligvis.....!! Ull/Kisa stoppet pga kampfiksing!!!   :o
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Quote from: fmtj on July 09, 2012, 11:56:50
Quote from: Hallgeir * on July 08, 2012, 21:11:00

...og Glimt ble skikkelig avslørt og avkledd tydeligvis.....!! Ull/Kisa stoppet pga kampfiksing!!!   :o

Triste greier! Det måtte vel komme til oss også før eller siden. Dersom det blir funnet handfaste bevis i denne saken, må reaksjonene bli så harde at ingen fristes til å gjenta "stuntet".
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Hødd med 3 meeeeget fortjente poeng mot Sarpsborg idag!
Merk dere navnet Fredrik Aursnes. 16-åring som dominerte midtbanen!
Har et vanvittig driv med ballen.
største talentet siden Jan Ã...ge Fjørtoft på 80-tallet? (fra Hødd altså...)

Asbjørn

Quote from: Sydhagen on July 22, 2012, 19:36:31
Følger spent med på han, ja. :)
Artig når unggutta tar stadig nye steg.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

Følg også med på Ørjan. Stort keepertalent sommar tatt nye steg kvar sesong. Fast på Hødd flere år,men likevel knapt tyve. Han får vi glede av.

MOT

fmtj

Quote from: Asbjørn on July 22, 2012, 19:51:22

Quote from: Håvard on July 22, 2012, 21:17:29
Følg også med på Ørjan. Stort keepertalent sommar tatt nye steg kvar sesong. Fast på Hødd flere år,men likevel knapt tyve. Han får vi glede av.

MOT

Da får vi håpe at de snart klatrer over streken også da, med disse fantastiske talentene...!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Quote from: fmtj on July 23, 2012, 13:17:25

Quote from: Asbjørn on July 22, 2012, 19:51:22

Quote from: Håvard on July 22, 2012, 21:17:29

MOT

Da får vi håpe at de snart klatrer over streken også da, med disse fantastiske talentene...!!

De er på vei. 8 på rad nå uten tap ;)

fmtj

Ull/Kisa og Erlandsen sprekker nå.....??
Yeboahs vitne

RoarG

Så var Hødds gode periode over for denne gang. Selv et noe tafatt og til dels slitent Sandefjord-lag satte de signalgule fra Ulsteinvik på plass. Fortjent 1-0 seier til de blå på søndag. Ull/Kisa faller nå som en stein på tabellen, og de kan fort nærme seg den gale streken. Tror Start og SF ror opprykket i land nå ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

p0ndus

Quote from: RoarG on July 31, 2012, 17:50:10
Så var Hødds gode periode over for denne gang. Selv et noe tafatt og til dels slitent Sandefjord-lag satte de signalgule fra Ulsteinvik på plass. Fortjent 1-0 seier til de blå på søndag. Ull/Kisa faller nå som en stein på tabellen, og de kan fort nærme seg den gale streken. Tror Start og SF ror opprykket i land nå ;D.

Hm, har Jan Ã...ge Fjørtoft noen vært noe talent? ?;) Eneste tekniske ferdighet han har hatt må jo være selveksponeringsteknikk. Ps hyggelig med Aursnes og heia MIF.

RoarG

Innkastlaget Ull/Kisa satt behørig på plass av Start i går. Utrolig nok ble ikke keeperen deres kåret til lagets beste av en lokal jury. Uten flere redninger av høy klasse, kunne de lett ha tapt 8-0. Start går opp, selvsagt. Den andre opprykksplassen blir det et bikkjeslagsmål for å klare.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Høsten er gul, Glimt tar den 2. direkte opprykkplassen!
"Who needs Cantona??"

RoarG

Quote from: rd1 on August 14, 2012, 23:06:06
For mange uavgjorte. Det blir Sarpsborg eller Sandefjord som sikrer seg direkte opprykk.

Håvard

Quote from: RoarG on August 16, 2012, 12:32:39
Quote from: rd1 on August 14, 2012, 23:06:06
For mange uavgjorte. Det blir Sarpsborg eller Sandefjord som sikrer seg direkte opprykk.

Litt for mange ujevne lag . Faktisk  tror jeg kun  Start kan overleve i tippeligaen neste år, og det kan bli tøft nok for dei også.

Sydhagen

RoarG

Quote from: Sydhagen on August 18, 2012, 22:52:35
Hødd!!!!!!!!!!!!!!!
....bør kjempe for å beholde plassen. Er optimist på dine vegne. De klarer det helt sikkert.

Sydhagen

Har troen på det, men "ropet" kom etter seieren mot Haugesund ;)

Håvard

Hallgeir *

Både Notodden og Bryne bytter nå trener. Gaute Larsen overtar Bryne, mens situasjonen i Notodden er uavklart.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on August 24, 2012, 12:05:08
Både Notodden og Bryne bytter nå trener. Gaute Larsen overtar Bryne, mens situasjonen i Notodden er uavklart.
Vår mann, Kenneth Dokken, er ansatt som ny trener i Notodden.
http://www.sb.no/sport/sandefjord-fotball/dokken-pa-plass-som-ny-hovedtrener-for-notodden-1.7506009
Hadde håpet å se Dokken tilbake i SF-trøya. Synd at det siste vi så av han, var den stygge hodeskaden i 2. runde.

Ankerjon15

Grei seier mot strømmen igår, med to hjemme kamper mot bærum og tromsdalen håper jeg på 6 poeng og større luke ned til sandefjord og sarpsborg 08. Heia START ;D ;D

p0ndus

Og Mjøndalen suser videre, playoff p.t.