Main Menu

Addeccoligaen 2012

Started by RoarG, March 29, 2012, 19:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håvard

Og Hødd endelig over streken

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Gratulerer, men det er lenge igjen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Quote from: RoarG on August 28, 2012, 14:55:16
Gratulerer, men det er lenge igjen.

Riktig, så dette kan gå langt oppover tabellen  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Quote from: Hallgeir * on August 24, 2012, 12:05:08
Både Notodden og Bryne bytter nå trener. Gaute Larsen overtar Bryne, mens situasjonen i Notodden er uavklart.

Tommy Bergersen leder Bryne ut sesongen mens Gaute Larsen leder Asker ut sesongen! Så Gaute Larsen er ikke klar som trener før starten av neste sesong.
Rogaland Whites

Sydhagen

Hødd-Notodden idag på Høddvoll.
Hødd stiller skadefri og breddfulle av selvtillit. Tror dette blir for tøft for Notodden og Kenneth Dokken  ;)

Håvard

Quote from: Sydhagen on August 29, 2012, 14:18:23
Hødd-Notodden idag på Høddvoll.
Hødd stiller skadefri og breddfulle av selvtillit. Tror dette blir for tøft for Notodden og Kenneth Dokken  ;)

satser på at streken forsvant i det fjerne på søndagen ;D

Sydhagen

3 nye og viktige poeng for Hødd etter 2-1 mot Notodden.
Ingen god kamp av Hødd idag. Virker som de er litt slitne etter Haugesund og Bærum.

RoarG

Tromsdalen vant også. Ikke mye avklart hvem som tar den siste nedrykksplassen, men Notodden virker som er hekta av.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

p0ndus

Og Mjøndalen suser videre (vol 2), skal det bli Tippeliga i 2013 :)?

RoarG

Quote from: p0ndus on September 03, 2012, 21:17:19
Og Mjøndalen suser videre (vol 2), skal det bli Tippeliga i 2013 :)?
De plassene tar nok Start og Sarpsborg, dessverre.

p0ndus

Er det ikke kvalik i år?

bjoggis

Hallgeir *

At fotballen er rund, er virkelig sant.....  ::)

Som "påheng" på min oddskupong, slengte jeg på Start-Tromsdalen som kamp nr.6, til usle 1,12 i odds. Akkurat, ja... Det endte 3-3. Ikke det store tapet at jeg gikk glipp av noen hundrelapper, men det svir litt der og da når det er storfavoritten som svikter.

Noen som kjenner seg igjen?
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Hødd med en knusende seier over Strømmen igår.
4-1 til slutt.
Hødd åpnet sterkt i begge omgangene, men dabbet av siste 35 i begge.
Strømmen var virkelig elendige og kommer nok til å gå ned viss de ikke skjerper seg.

Håvard

Og Start-Hødd til helga. Ej stille i blått på Sør Arena...

Ankerjon15

Tror nok hødd må slite i bunnen enda en stund til etter å ha møtt START på søndag, en stund siden siste seier hjemme på Sør Arena.

p0ndus

Og de brune feier videre. Snart på tide og feire med en kald brun en:)

Hallgeir *

Alta trukket ett og Hamkam to poeng for "økonomisk rot".
Super Leeds since 1968

Sydhagen

RoarG

Quote from: Hallgeir * on September 20, 2012, 20:04:09
Alta trukket ett og Hamkam to poeng for "økonomisk rot".
Blir ikke orden på "rotet" før klubber blir degradert. Ã... drive slik er unfair overfor klubber som konkurrerer med dem.

Hallgeir *

Mjøndalen er i kjempeslag for tiden. Det kan ende med direkte opprykk dersom seiersrekka fortsetter.
Super Leeds since 1968

Gambi

Håper ikke Mjøndalen rykker opp... har vært nok kokoslag i TL i år med Stabæk og Sandnes Ulf. Håper Start og Sarpsborg + HamKam/Kongsvinger/Bodø rykker opp.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

p0ndus

Quote from: Gambi on September 23, 2012, 21:58:37
Håper ikke Mjøndalen rykker opp... har vært nok kokoslag i TL i år med Stabæk og Sandnes Ulf. Håper Start og Sarpsborg + HamKam/Kongsvinger/Bodø rykker opp.

Forsiktig unge mann, forsiktig  ;). De brune er hardtarbeidende, setter tæring etter næring  og har tradisjoner. Er antageligvis Norge beste fotball bygd også. Og å kalle det for koko. Vel sier mer om deg enn dem:)

Gambi

Haha, nettop det at de er ei lita bygd er det som bekymrer meg. Trenger disse gode gamle traverne som FFK f.eks som har stort tilskuerpotenstiale og midler til å styrke TL :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

p0ndus

Quote from: Gambi on September 23, 2012, 22:18:45
Haha, nettop det at de er ei lita bygd er det som bekymrer meg. Trenger disse gode gamle traverne som FFK f.eks som har stort tilskuerpotenstiale og midler til å styrke TL :)

Trenger klubber med sunn økonomi og evne til spillerutvikling. Enig i at publikumspotensiale er viktig:)

Leedsfan

Godset - 3050 i Tippeligaen hadde vært noe, mange år siden de lagene møttes i øverste divisjon..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Greit, så om du, Pondus ordner 3-4000 i TL for Mjøndalen skal jeg med glede motta bruntrøyene ;)

Gambi

...http://www.youtube.com/watch?v=RUj3U607UxQ og får en ny supportersang... så skal jeg godkjenne et opprykk :)

p0ndus

Kommer i dytten så kan de fort oppleve det. Men får rykke opp først.  Artig med et skikkelig lokaloppgjør ;D