Main Menu

Addeccoligaen 2012

Started by RoarG, March 29, 2012, 19:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

p0ndus

Quote from: Gambi on September 23, 2012, 22:32:18
...http://www.youtube.com/watch?v=RUj3U607UxQ og får en ny supportersang... så skal jeg godkjenne et opprykk :)

Enig ,den er ikke helt god den der.:) Skulle fått Big Bang til og lagd en ny en . De kommer jo fra området.

Ankerjon15

Ny seier til Start etter middels spill, håper de holder helt inn. ser ut til å bli spennende helt til siste serierunde.

Hallgeir *

Quote from: Ankerjon15 on September 24, 2012, 12:38:05
Ny seier til Start etter middels spill, håper de holder helt inn. ser ut til å bli spennende helt til siste serierunde.

Det virker som om Start ikke er så overlegne som for en stund siden, men ingen ting tilsier at det skal komme en kollaps. Laget drar nok divisjonsseieren i land. Spenningen ligger i hvem som tar andreplassen.

Jeg håper "mitt" lag i divisjonen, Glimt, klarer kvalikplass, men de har per dato ikke noe å gjøre i Tippeligaen. Start vil ha gode sjanser til å klare seg greit der.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Ankerjon15 on September 24, 2012, 12:38:05
Ikke m.h.t. til hvem som vinner. Det gjør Start. Bakenfor dem, derimot, kan mye skje (og det gjør det sikkert også :D).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ankerjon15

Meget god bortekamp av START,den femte borteseieren på rad.Må si att nå går det mot opprykk. Heia START. ;D ;D ;D

Hallgeir *

Quote from: Ankerjon15 on September 30, 2012, 16:55:30
Meget god bortekamp av START,den femte borteseieren på rad.Må si att nå går det mot opprykk. Heia START. ;D ;D ;D

Start hører utvilsomt hjemme i øverste divisjon, og av meg ønskes laget velkommen tilbake i TL. Start har jeg hatt sansen for i flere tiår.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

sliteseier for Hødd mot Tromsdalen idag. 4-3 etter mye grums.
Tromsdalen var på hugget gjennom hele kampen og gav Hødd lite rom.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

Så gikk de brune på ett tap. Sukk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

RoarG

Quote from: p0ndus on September 30, 2012, 21:03:49
Så gikk de brune på ett tap. Sukk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Alle lag taper før eller siden. MIF har hengt med bra så langt. Er dette starten på nedturen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Det var det tydeligvis. Nytt tap for MIF i dag. SF opp på den andre opprykksplassen ;D etter grusinga av Sarpsborg 08. Start er i TL allerede. Den siste nedrykksplassen blir spennende. Alta, Bærum og Notodden er ferdige (sorry Dokken, du skulle ikke ha forlatt oss).

p0ndus

Gratulerer Start. Fornøyd om bruntrøyene makter play-off.

Hobben

Bryne sliter voldsomt. MÃ... ha tre poeng hjemme mot Hødd neste kamp eller rykker i ned!
Rogaland Whites

Ankerjon15

Herlig med ny seier, fin opphenting idag. Håper bare vi får beholde spillerne vi har og noen gode forsterkninger sånn att vi kan holde oss der oppe i mange år. Blir spennende å se og hvem som følger med START opp.

bjoggis

Gleder meg til eliteserie på Sør Arena 2013!

Blank_File

Quote from: Ankerjon15 on October 08, 2012, 00:32:05
Herlig med ny seier, fin opphenting idag. Håper bare vi får beholde spillerne vi har og noen gode forsterkninger sånn att vi kan holde oss der oppe i mange år. Blir spennende å se og hvem som følger med START opp.

Det er vel ingen andre enn Owello vi står i fare for å miste slik det ser ut nå?

Sydhagen

Meget skuffende kveld for Hødd igår, både i egen kamp og de andre resultatene.
Alt gikk mot oss.

Nå må det bli 3 poeng mot Bryne neste kamp!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Imponerende sesong av Start i år. Spørsmålet blir om det er kultur i denne klybben for å klare seg som TL lag noe de ikke har vist i "moderne" tid ihvertfall.

Spennende om 2. plassen der Sandefjord imponerte i går å grusa særpingane, digg!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sarpsborg er klare favoritter til å ta 2. plassen. Hvorfor?
1). Hengekamp mot Hødd. Vinnes den, er de forbi med 2 poeng.
2). Lettere program mot slutten.

Det er lenge igjen, men jeg tror de tre øverste blir slik:
1. Start
2. Sarpsborg 08
3. Sandefjord

Andre lag som klarer kvalik:
Bodø/Glimt
Mjøndalen
Ham Kam

fmtj

Tror du har mye rett i dette. Sarp 08 klarer direkte opprykk, mens Sandefjord må ut i kvalik. De møter Start borte i neste og sørlendingene trenger poeng for å sikre opprykket. Likevel, en liten usikkerhet der. Start har hatt en tendens til å dumme seg ut i avgjørende kamper.

Tror nok de vinner og rykker opp, men i kamper som dette kan de svikte. Sandefjord må jo vinne hvis de skal holde trykket og håpe på direkte tur opp.

Veldig spennende om plass 2.
Yeboahs vitne

Ankerjon15

Tror START feirer opprykket til søndag etter å ikke har dummet seg ut i det hele tatt.

RoarG

Quote from: Ankerjon15 on October 15, 2012, 16:22:12
Tror START feirer opprykket til søndag etter å ikke har dummet seg ut i det hele tatt.
Man dummer seg ikke om man taper for selveste Sandefjord ;). Tror faktisk det blir 1-1.

Ankerjon15

Endelig oppe igjen der vi hører hjemme, Grattis START. ;D ;D ;D ;D ;D

Hallgeir *

Quote from: Ankerjon15 on October 21, 2012, 16:58:23
Endelig oppe igjen der vi hører hjemme, Grattis START. ;D ;D ;D ;D ;D

Gratulerer til alle som heier på Start! Velkommen opp blant de beste.  :)
Super Leeds since 1968

bjoggis

Deilig! Tippeliga 2013  ;D ;D ;D

Sydhagen

Gratulerer med opprykket til Start.

Og 3 viktige poeng for Hødd idag mot Mjøndalen. 3-0 seier på cruisecontrol. blei veldig enkelt når Mjøndalen ble redusert til 10 mann tidlig i kampen.

Men merkelig kor vanskelig det skulle være å riste av seg Strømmen!  >:(

Blank_File

En drittkjedelig fotballkamp (stort sett) med et Sandefjord som knapt hadde noen ting å by på. Og likevel er det den beste turen hjem fra Sør Arena på et par år!  ;D

RoarG

Gratulerer til Start. Sarpsborg tar den andre plassen med seier over Hødd til midtuka. Gratulerer til dem også. SF spiller for ambisiøst i forhold til ferdighetene i laget, og må nøye seg med kvalik. Regner med 3. plass med det programmet vi har igjen.

fmtj

Ja, slutter meg til gratulantene. Skulle gjerne sett Sandefjord opp istedetfor Særp, men nå har Sarp overtaket. Spennende blir det.

Start feiret etter seieren og bekreftet opprykk. Mons Ivar Mjelde har gjort en god jobb. Nå blir det spennende å se om det finnes kultur i laget til overlevelse i toppserien. Mjelde lovte ihvertfall "hårete målsetting".
Yeboahs vitne

Blank_File

Quote from: fmtj on October 22, 2012, 10:55:05
Ja, slutter meg til gratulantene. Skulle gjerne sett Sandefjord opp istedetfor Særp, men nå har Sarp overtaket. Spennende blir det.

Start feiret etter seieren og bekreftet opprykk. Mons Ivar Mjelde har gjort en god jobb. Nå blir det spennende å se om det finnes kultur i laget til overlevelse i toppserien. Mjelde lovte ihvertfall "hårete målsetting".

Noe så atypisk Start som å avgjøre 3 runder før slutt med 1-0 gir meg forhåpninger om at jojo-tiden kan gå mot slutten. Jeg tror ikke vi blir en kasteball neste år.

Gufrias

Det er jo bare å ønske Start velkommen tilbake til det GODE selskap  ;)
Hekta på Leeds siden 1974