KAMP: vs WATFORD, lørdag 31/3 2012 kl 16:00, Elland Road.

Started by Peter7, March 31, 2012, 12:02:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fripp

Quote from: Andersen on March 31, 2012, 16:36:10
Håpet må vi ha !

Sant nok. Kan ikke gi før 90 min.

Prett

ps Snodgrass har vært dårlig etter han fikk kaptein rollen.

Andersen

job

Marching on together!                               Siden 1970

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Perik

noen andre som hører en kvinne være sinna på radiostreamen? :O

viking

Andersen

Han glemte å kjøpe melka til afternoon tea før han dro på jobb!  ;D

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Andersen

Regner med noen bytter i 2 . omgang , burde Nunez få sjansen ?

kongsmo

Quote from: Fripp on March 31, 2012, 16:38:54
Quote from: Andersen on March 31, 2012, 16:36:10
Håpet må vi ha !

Sant nok. Kan ikke gi før 90 min.

Prett

ps Snodgrass har vært dårlig etter han fikk kaptein rollen.

kanskje SG hadde rett i forhold til det, Snoddy hadde jo bedt om å få bli kaptein ette at Howson ble skadet, men SG mente at han spilte veldig bra og ville ikke forstyrre det....
"SNIFFER"

ollan

Ollan

Andersen

Ã... få kapteinsbindet er en ære, men om det er mere til irritasjon for Snoddy , tja  

Hallgeir *

Leeds har vel ikke hatt èn sjanse i denne omgangen. Det kan bare gå en vei i andre, og det virker som om Watford ikke har fått til allverden siste 15 i alle fall.
Super Leeds since 1968

Dennis

Hårføner i pausen, så kommer vi i andre!

Alltid trua! MOT!
Marching on together!

Tom S

Pause 0-1

Skrale greier!
Spent på om NW kan tenne gutta til andre omgang?

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Barba

Kom nå. Æsj og atter æsj. Men nå starter jeg prettingen, og da regner jeg med at det snur.

Barba - Må jo det.
Barba - MOT

Hobben

Annsetlsen av NW viser seg å være tragisk... Eller nei, glemmte at det var spillerenes feil...
Rogaland Whites

Andersen

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kongsmo

Quote from: Andersen on March 31, 2012, 16:51:07
Ã... få kapteinsbindet er en ære, men om det er mere til irritasjon for Snoddy , tja  
Snoddy ville jo ha kapteinsbindet, tror ikke det er til irritasjon. Tror heller det kan være forstyrrende og stort press....
"SNIFFER"

RoarG

Reading snudde 0-1 til 2-1 mot West Ham i løpet av 1.5 minutter. Det går altså an å gjøre noe med dette her Leeds, men da må intensiteten opp. Synes for øvrig at Snoddy ikke skal være kaptein. La han konsentrere seg om å spille. Gi kapteinsbindet til Brown i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Quote from: Hobben on March 31, 2012, 16:52:19
Annsetlsen av NW viser seg å være tragisk... Eller nei, glemmte at det var spillerenes feil...
tror neppe vi hadde tatt mindre poeng med SG ved roret!
"SNIFFER"

Sølvreven

Jeg liker ikke berg og dalbaner. Akkurat nå sitter jeg på en som heter Leeds  :(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

leeds61

Hobben

For å forklare det litt enklere. Når Grayson var manager var tapa hans feil, nå når Warnock er manager er det spillerenes feil.
Rogaland Whites

Hallgi

Aiai, nok ein svak forestilling på E.R.., typisk vondt!
Men rekner med de får hardt med pepper i pausen, og satser på Warnock ikkje venter lenge med å sette inn Webber og muligens Nunez om ikkje 2. omgang begynner med stort Leeds-press!!
ALAW (saludos del pirata)

Dennis

Quote from: Hobben on March 31, 2012, 16:55:58

For å forklare det litt enklere. Når Grayson var manager var tapa hans feil, nå når Warnock er manager er det spillerenes feil.

Nå er det akkurat de samme spillerne Warnock må bruke. Han har selv påpekt at kvaliteten er for svak i stallen.

Ã...tte-ti kamper ut på høsten (etter en sommer med "hans" spillere inn) og "tragisk-påstandene" holder litt mer vann.
Marching on together!

Hallgi

Quote from: kongsmo on March 31, 2012, 16:55:26
tror neppe vi hadde tatt mindre poeng med SG ved roret!

Uuuenig!!, Vi har tatt store steg under Warnock til tross for lite poengsanking.., Men det er jo neste sesong som er hans mål og reelle opprykssjanse, må gi han meir tid før we begynner skrike at han skal ut!
ALAW (saludos del pirata)