Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 535888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #570 på: Mai 20, 2012, 15:09:38 »
sorry, det var Greg Halford ja ! :)  god spiller han også da :)

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #571 på: Mai 20, 2012, 20:09:30 »
Det sonderes voldsomt om dagen, og så vidt jeg har fått med meg gjennom diverse kilder så er vi inne i vurdering rundt eller allerede i gang med å forhandle om:

* Green i Derby - en av to sentrale midtbanespillere inn
* Keogh i Coventry  - en av flere som er speidet på for høyrebacken
* Ward i Pompey - har allerede vært i samtaler med Warnock på TA, avgjøres innen kort tid
* Paddy Kenny skal være linet opp og på vei så snart QPR igjen har kjøpt ny førstekeeper (fra Birmingham?)
* Flere Pompey-spillere vurderes/er blitt vurdert, men ikke sikker på hvem som er mest reelle - Halford, Varney, Norris

Nå er det jo også klart stort sett hvilke lag som spiller i hvilken divisjon neste sesong, så jeg tror vi kan få en eller to bevegelser kommende uke.

SA

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #572 på: Mai 20, 2012, 20:12:22 »
Det sonderes voldsomt om dagen, og så vidt jeg har fått med meg gjennom diverse kilder så er vi inne i vurdering rundt eller allerede i gang med å forhandle om:

* Green i Derby - en av to sentrale midtbanespillere inn
* Keogh i Coventry  - en av flere som er speidet på for høyrebacken
* Ward i Pompey - har allerede vært i samtaler med Warnock på TA, avgjøres innen kort tid
* Paddy Kenny skal være linet opp og på vei så snart QPR igjen har kjøpt ny førstekeeper (fra Birmingham?)
* Flere Pompey-spillere vurderes/er blitt vurdert, men ikke sikker på hvem som er mest reelle - Halford, Varney, Norris

Nå er det jo også klart stort sett hvilke lag som spiller i hvilken divisjon neste sesong, så jeg tror vi kan få en eller to bevegelser kommende uke.

SA

Har du hørt noe om Jordan Rhodes? Warnock har jo nevnt en spiller Charlton er villig til å sprenge banken for å signere. Charlton fansen sier at de er ute etter Jordan...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #573 på: Mai 20, 2012, 20:21:29 »
Har du hørt noe om Jordan Rhodes? Warnock har jo nevnt en spiller Charlton er villig til å sprenge banken for å signere. Charlton fansen sier at de er ute etter Jordan...

Tror ikke det er reelt, men man vet jo aldri. Synes jeg så Fulham var klare med 3 millioner pund for ham? Da er det bare å glemme både oss og Charlton.

SA

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #574 på: Mai 20, 2012, 22:13:29 »
Det sonderes voldsomt om dagen, og så vidt jeg har fått med meg gjennom diverse kilder så er vi inne i vurdering rundt eller allerede i gang med å forhandle om:

* Green i Derby - en av to sentrale midtbanespillere inn
* Keogh i Coventry  - en av flere som er speidet på for høyrebacken
* Ward i Pompey - har allerede vært i samtaler med Warnock på TA, avgjøres innen kort tid
* Paddy Kenny skal være linet opp og på vei så snart QPR igjen har kjøpt ny førstekeeper (fra Birmingham?)
* Flere Pompey-spillere vurderes/er blitt vurdert, men ikke sikker på hvem som er mest reelle - Halford, Varney, Norris

Nå er det jo også klart stort sett hvilke lag som spiller i hvilken divisjon neste sesong, så jeg tror vi kan få en eller to bevegelser kommende uke.

SA

Shaun Derry?
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #575 på: Mai 21, 2012, 11:39:34 »
White til Celtic?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-celtic-keen-on-white-1-4568026

Vi får altså mye mindre kompensasjon hvis han går til Celtic siden de er en skotsk og ikke engelsk klubb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #576 på: Mai 21, 2012, 11:54:03 »
White til Celtic?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-celtic-keen-on-white-1-4568026

Vi får altså mye mindre kompensasjon hvis han går til Celtic siden de er en skotsk og ikke engelsk klubb.

auren
Kompensasjonen går vel til Bates lille vegas på ER uansett ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #577 på: Mai 21, 2012, 11:54:22 »
White til Celtic?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-celtic-keen-on-white-1-4568026

Vi får altså mye mindre kompensasjon hvis han går til Celtic siden de er en skotsk og ikke engelsk klubb.

auren



:'( Håper ikke dette skjer...
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #578 på: Mai 21, 2012, 12:38:53 »
Vi får vel ikke så mye uansett, White har potensial, men har ikke spilt bra over tid. Blir vel en kompensasjon på 350000 pund.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #579 på: Mai 21, 2012, 16:33:00 »
NYTT RYKTE FRA WACCOE:

Why do people on here make up stories and tell blatant lies on waccoe?

Regarding Warnock and players, does it make you feel good ? If so take a look at yourselves.


------------------------------


Got a text from a mate...
A good source at the club which I cant reveal...
A '(insert team) ST holder says we are signing...
Doing the rounds on twitter...
Was talking to (insert name) at the petrol station
My mates, brother in law says....
100% nailed on...


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #580 på: Mai 21, 2012, 20:51:07 »
NYTT RYKTE FRA WACCOE:

Why do people on here make up stories and tell blatant lies on waccoe?

Regarding Warnock and players, does it make you feel good ? If so take a look at yourselves.


------------------------------


Got a text from a mate...
A good source at the club which I cant reveal...
A '(insert team) ST holder says we are signing...
Doing the rounds on twitter...
Was talking to (insert name) at the petrol station
My mates, brother in law says....
100% nailed on...


 ;D
Jeg vil ikke anbefale dere å bare avskrive ryktene på Waccoe.

Regelen er enkel: Alle rykter som innebærer noe negativt er pålitelige, resten er bare løse rykter.
Hekta på Leeds siden 1974

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #581 på: Mai 21, 2012, 21:39:39 »
håpa på ein signering dei to neste dagane :S visst ikkje so e det noko som skurrar altso

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #582 på: Mai 21, 2012, 21:47:15 »
Ward desperate to join Pearce at Leeds. Just waiting on Leeds to produce finance on his bonus at Pompey

I know i'll get lynched if it doesn't happen. But Harvey's a prick who won't do any business

--------------------------

On another note, I really do hope the story about Harvey getting bollocked by Warnock is true. He's so inept its untrue.

Ryktes altså at Warnock har gått til et oppgjør med selveste prinsen her....

--------------------------

Sakser fra et innlegg fra Sven-Anders tidligere i dag (kl. 00:32:06):

"Jeg tror Bates overlater dette til Warnock, Harvey og i en viss grad Williams. I motsetning til under Grayson, virker Warnock å ha fått svært mye makt opp mot Gwyn Williams. Men også Warnock må forholde seg til budsjettene....."

--------------------------

Kan Warnock endre ukultur til kultur?  At mer av makten ligger hos manageren!

--------------------------

Om Wards lønn:
Said this in the YEP the other day....

"Ward and Warnock are believed to have met at Thorp Arch to discuss a move last Wednesday, and Ward’s wage demands are not thought to be a complication.

He is one of Portsmouth’s lower earners and would receive a substantial pay rise by transferring to Elland Road."

Like you say though, it depends what anyone else has offered him since then.


--------------------------------


Det må nevnes at QPR i sin opprykksesong hadde ca £ 30 millioner til spillerlønninger (inklusiv opprykksbonus), mens Leeds til nå har lagt seg på £ 16,5 millioner før bonuser er regnet med!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #583 på: Mai 21, 2012, 22:11:42 »
Hadde bare Ward og Green kommet inn døra denne uka så hadde i hvert fall jeg roet meg ned noen uker...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #584 på: Mai 21, 2012, 23:14:18 »
Hadde bare Ward og Green kommet inn døra denne uka så hadde i hvert fall jeg roet meg ned noen uker...
Ward kommer!Sa jeg 10. mai :)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #585 på: Mai 21, 2012, 23:28:22 »
Hadde bare Ward og Green kommet inn døra denne uka så hadde i hvert fall jeg roet meg ned noen uker...
Ward kommer!Sa jeg 10. mai :)

Da har vi høyrebacken vår? Når kommer lynvingen på venstresiden, eller det Rogers vi skal stole på?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #586 på: Mai 21, 2012, 23:36:25 »
Har en gofølelse når det gjelder Rogers og Somma neste sesong  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #587 på: Mai 21, 2012, 23:38:25 »
Det må nevnes at QPR i sin opprykksesong hadde ca £ 30 millioner til spillerlønninger (inklusiv opprykksbonus), mens Leeds til nå har lagt seg på £ 16,5 millioner før bonuser er regnet med!  ::)

De må også nevnes at 30 millioner pund var penger de ikke hadde, om det ikke hadde vært for en av verdens rikeste familier i bakhånd.

Og en god del av de gikk vel forsåvidt til å betale 3-4 tidligere managere, ref 4 Year Plan.

SA

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #588 på: Mai 22, 2012, 02:01:42 »
Neil Warnock is ready to make a £1m bid for Derby striker Steven Davies.

Leeds boss Warnock is preparing to pounce after Nigel Clough slapped Davies, 24, on the transfer list at Pride Park.

Clough wants to cash in on Davies this summer as he only has a year left on his contract.

Warnock will battle Championship rivals Ipswich and Bristol City to sign the former Tranmere trainee.

er det erstatteren for McCormack ?

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #589 på: Mai 22, 2012, 08:02:10 »
Neil Warnock is ready to make a £1m bid for Derby striker Steven Davies.

Leeds boss Warnock is preparing to pounce after Nigel Clough slapped Davies, 24, on the transfer list at Pride Park.

Clough wants to cash in on Davies this summer as he only has a year left on his contract.

Warnock will battle Championship rivals Ipswich and Bristol City to sign the former Tranmere trainee.

er det erstatteren for McCormack ?

Her må Roger'n på banen...han må kunne si om dette er et kupp eller ei!

Another!!!!!!!!!!!!  Where are you!!!!!!
Ups & Ups!!

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #590 på: Mai 22, 2012, 08:38:04 »
Neil Warnock is ready to make a £1m bid for Derby striker Steven Davies.

Leeds boss Warnock is preparing to pounce after Nigel Clough slapped Davies, 24, on the transfer list at Pride Park.

Clough wants to cash in on Davies this summer as he only has a year left on his contract.

Warnock will battle Championship rivals Ipswich and Bristol City to sign the former Tranmere trainee.

er det erstatteren for McCormack ?

Slik jeg har forstått det så er spilleren Warnock ønsker seg dersom vi får penger nok for Ross - Michail-Smith. Men han er (for) godt lønnet.

SA

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #591 på: Mai 22, 2012, 09:25:05 »
Svend Anders du må nesten slutte nå. Jeg får ikke sove lenger!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #592 på: Mai 22, 2012, 09:28:13 »
Neil Warnock is ready to make a £1m bid for Derby striker Steven Davies.

Leeds boss Warnock is preparing to pounce after Nigel Clough slapped Davies, 24, on the transfer list at Pride Park.

Clough wants to cash in on Davies this summer as he only has a year left on his contract.

Warnock will battle Championship rivals Ipswich and Bristol City to sign the former Tranmere trainee.

er det erstatteren for McCormack ?

Slik jeg har forstått det så er spilleren Warnock ønsker seg dersom vi får penger nok for Ross - Michail-Smith. Men han er (for) godt lønnet.

SA

Da vil jeg heller ha Ross. CMS har 10 mål på 50 kamper denne sesongen. Gjorde det bra i Peterborough, men det var stort sett i L1. Men han er vel litt mer gjennombruddshissig enn Ross?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #593 på: Mai 22, 2012, 09:38:39 »
Neil Warnock is ready to make a £1m bid for Derby striker Steven Davies.

Leeds boss Warnock is preparing to pounce after Nigel Clough slapped Davies, 24, on the transfer list at Pride Park.

Clough wants to cash in on Davies this summer as he only has a year left on his contract.

Warnock will battle Championship rivals Ipswich and Bristol City to sign the former Tranmere trainee.

er det erstatteren for McCormack ?

Slik jeg har forstått det så er spilleren Warnock ønsker seg dersom vi får penger nok for Ross - Michail-Smith. Men han er (for) godt lønnet.

SA

Da vil jeg heller ha Ross. CMS har 10 mål på 50 kamper denne sesongen. Gjorde det bra i Peterborough, men det var stort sett i L1. Men han er vel litt mer gjennombruddshissig enn Ross?

auren

Husker ikke om det var i fjor eller i år, men den TV-sendte kampen mot oss så herjet han i alle fall med det ultraraske forsvaret vårt.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #594 på: Mai 22, 2012, 11:43:52 »
Tom Lees i ferd med å sette kryss på kontrakt, eller signatur kanskje . . . Kilde: Leeds United klubbside.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #595 på: Mai 22, 2012, 12:45:26 »
Tom Lees i ferd med å sette kryss på kontrakt, eller signatur kanskje . . . Kilde: Leeds United klubbside.
Verre med White..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #596 på: Mai 22, 2012, 15:22:09 »
Tom Leeds  future captain!
Pontus ❤

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #597 på: Mai 22, 2012, 15:25:40 »
Tom Leeds  future captain!

future legend!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #598 på: Mai 22, 2012, 15:55:03 »
Sitat
ADAM POPE ‏@APOPEY

#lufc #twitterwhites Warnock says new signings unlikely before he goes away soon. Doing all he can to keep Snodgrass. @BBCLeeds 92.4 FM 6pm.

ffs

Ingen Ward?  :'(
KEEP FIGHTING!!

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #599 på: Mai 22, 2012, 15:59:23 »
vart iallefall letta når eg såg lees ville signera ny kontrakt ! han kan bli viktig itillegg til at han e Leeds gutt