Skrevet av Emne: Cissé besøkte fire år gammel fan [TV2Sporten]  (Lest 858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Cissé besøkte fire år gammel fan [TV2Sporten]
« på: April 18, 2012, 18:42:05 »
Sitat
– Mottakelsen jeg har fått i Newcastle har vært fantastisk, og jeg vil takke alle som har hjulpet meg med å finne meg til rette. Fra de ansatte i klubben, til de tusener av supportere som jeg synes er helt fantastiske. Jeg er virkelig rørt, sier han til klubbens hjemmeside.

Laget kort på skolen
 Men det er en supporter som har gjort ekstra sterkt inntrykk på 26-åringen.

 Fire år gamle Sam Livingstone sendte et «Velkommen til Newcastle»-kort til Cissé da han kom til klubben i januar. Han hadde jobbet med et Valentines-kort til sin mor på skolen, da han plutselig fant ut at han heller ville lage et kort til Cissé.

 Cissé valgte å besøke Sam og hans tre år eldre bror Jack for å vise sin takknemlighet. Den eneste som visste om besøket var guttenes far John.

– Det var helt fantastisk
 â€“ Ã… besøke Sam og hans familie var bare min måte å si takk til en ung fan som viste genuin godhet da han ønsket meg velkommen til et nytt land og en ny klubb. Jeg må også takke dem for påskeharen de ga meg. Den var veldig fin, sier Cissé.

 Sam ble helt satt ut da han så sin store helt stå utenfor huset deres med gaver til ham og broren.

 â€“ Jeg trodde ikke øynene mine da pappa ba meg og Jack om å se hvem som ringte på. Ã… se Papiss Cissé stå der var helt fantastisk. Det er sånt som ikke skjer. Han kom inn og hadde med seg noen veldig fine gaver og så viste han oss bilen sin, som var helt utrolig. Det var helt strålende, sier han
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/newcastles-maalmaskin-besoekte-fire-aar-gammel-fan-3759193.html

Fantastisk fyr!