Skrevet av Emne: Nye leedsunited.no - trenger hjelp  (Lest 1368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Nye leedsunited.no - trenger hjelp
« på: April 25, 2012, 23:29:28 »
Vi har de siste ukene jobbet med splitter ny webside og om ikke lenge er den klar her på leedsunited.no. Vi jobber nå med å bli kjent med nye systemer, publiseringsverktøy osv - og å legge inn tekster på siden slik at dere medlemmer vil oppleve en god og nyttig side fra supporterklubben.

Det jeg akkurat nå håper en av dere kan hjelpe oss med, er en liten jobb i f.eks Photoshop, til å mekke "bilder" av klubblogoer. Vi ser ikke etter en verdensmester, men en som kan jobbe ok i et slikt program. Vi blir med nytt design mye mer avhengig av å ha bilde til hver eneste artikkel og lignende som vi publiserer, og da kan det være fint med f.eks Leeds-logoen fint satt inn sammen med motstanderlagets logo i samme bilde.

Altså ingen voldsomt komplisert jobb, men jeg er sprengt på kapasitet selv og håper noen vil finne glede av å gjøre en liten innsats for supporterklubben. Om du sitter der og tenker at du kan bidra med andre ting til et slikt tilbud så ta gjerne kontakt for en prat også. Mail meg eller svar på denne tråden.

Svend Anders

PS! Og for de som lurer, ja vi får med oss forumet over i ny løsning!

Promotion 2010

Sv: Nye leedsunited.no - trenger hjelp
« Svar #1 på: April 26, 2012, 17:58:30 »

PS! Og for de som lurer, ja vi får med oss forumet over i ny løsning!

Får medlemmene med seg riktig antall poster som de har lagt ut? Eller blir det sånn som sist at all historikk ble nullstilt?

Det samme gjelder alt det redigeringsarbeidet som vi har ordnet med de siste årene i forhold til tråder og søkemuligheter. Blir det bare borte borte borte?

 ???

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no - trenger hjelp
« Svar #2 på: April 27, 2012, 08:28:34 »
Får medlemmene med seg riktig antall poster som de har lagt ut? Eller blir det sånn som sist at all historikk ble nullstilt?

Det samme gjelder alt det redigeringsarbeidet som vi har ordnet med de siste årene i forhold til tråder og søkemuligheter. Blir det bare borte borte borte?

 ???

 ::)

Hele forumet skal følge, det er bare "innrammingen" som endres slik at innholdet står best mulig inn i nytt design på siden forøvrig. Vi har ikke satt akkurat dato for omlegging men det er ikke så langt unna.

Svend Anders

Sydhagen

Sv: Nye leedsunited.no - trenger hjelp
« Svar #3 på: April 27, 2012, 08:34:46 »
Blir spennende. gleder meg!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."