Skrevet av Emne: Retain list - and the ones that are off (2/5-2012)  (Lest 12188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Retain list - and the ones that are off (2/5-2012)
« på: Mai 02, 2012, 15:53:04 »
Vi får slå denne sammen med storopprydning senere!

RETAIN:
GK
Andy Lonergan
Alex Cairns

DEF
Aidan White           - tilbudt ny kontrakt  (avgjort før 20.5.2012)
Tom Lees              - tilbudt ny kontrakt
Charlie Taylor

MID
Robert Snodgrass    - tilbudt ny kontrakt
Zac Thompson       - tilbudt ny kontrakt
Danny Pugh
Robbie Rogers
Michael Brown        - tilbudt kontrakt - REDUSERT LØNN - 1 år til

ATT
Ross McCormack     - tilbudt ny kontrakt
Luciano Becchio
Davide Somma

Langtidsskadet:
Patrick Kisnorbo      - langtidsskadd
Leigh Bromby          - langtidsskadd

OFF:
Alex Bruce
Lloyd Sam
Mikael Forsell
Danny Webber
Maik Taylor
Ben Parker       (tidlgere)
Mika Vayrynen  (tidl.)
Darren O'Dea    (tidl.)

PÃ… TRANSFERLISTEN:
Adam Clayton  - 2013
Ramon Nunez   - 2015
Billy Paynter    - 2013
Paul Connolly   - 2013
Andy O'Brien    - 2013
Paul Rachubka  - 2013

Ryktes på WACCOE:

OFF  Adam Clayton   (Twitter today, kan være spilleren som krevde £15 k ifølge Bates)

Ryktes nye INN:
Jason Pearce       Portsmouth   6-sifret £-beløp    - blir avklart fredag morgen (4/5-2012)
El Hadji Diouf       ex-Doncaster

« Siste redigering: Mai 02, 2012, 19:51:17 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Retain list - and the ones that are off (2/5-2012)
« Svar #1 på: Mai 02, 2012, 16:14:01 »
Forsvinner de vi trodde skulle bli og blir de vi trodde skulle forsvinne? hehehhe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #2 på: Mai 02, 2012, 16:18:11 »
Clayton transferlisted, ja :(

Sitat
Phil Hay‏@PhilHayYEP

It seems he golfs come rain or shine...hearing that @Clayts15 has indeed been transfer listed by #lufc.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sander

« Svar #3 på: Mai 02, 2012, 16:18:58 »
Confirmed by Phil Hay

Plus AOB and Connolly more to come (waccoe)

Leedsfan

« Svar #4 på: Mai 02, 2012, 16:25:04 »
Clayton transferlisted, ja :(

Sitat
Phil Hay‏@PhilHayYEP

It seems he golfs come rain or shine...hearing that @Clayts15 has indeed been transfer listed by #lufc.

Hvis han har bedt om 15000 pund i uka etter en halvgod sesong, så er det greit med goodbye. Han er ikke per dags dato verdt det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

« Svar #5 på: Mai 02, 2012, 16:25:39 »
Confirmed by Phil Hay

Plus AOB and Connolly more to come (waccoe)

Hele laget på vei ut, dette ligner på ingenting..:)

For en spennende dag..:)

Dennis

« Svar #6 på: Mai 02, 2012, 16:32:48 »
Og flere puslebiter mangler for hver dag som går!

FOR en jobb Warnock har foran seg! Ikke bare skal vi klare å stille 11 spillere til høsten, vi skal at på til rykke opp...?
Marching on together!

Leedsfan

« Svar #7 på: Mai 02, 2012, 16:38:50 »
Og flere puslebiter mangler for hver dag som går!

FOR en jobb Warnock har foran seg! Ikke bare skal vi klare å stille 11 spillere til høsten, vi skal at på til rykke opp...?

Hvis han må bytte ut hele gjengen så vil det ikke være mulig å rykke opp, da er han et geni.

Problemet blir MEGET stort hvis spillerne blir transferlista og ingen er villig å kjøpe de til den prisen Bates/Harvey/Warnock ønsker. Vi kan ikke spille med et halvt lag på oppsigelse/Bosman!

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #8 på: Mai 02, 2012, 16:38:57 »
Andrew Haigh (The Sun) hadde fått snusen i en liste for noen dager siden der bare fem stk IKKE var på listen:

Sitat
Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Seems that list may have been true, although as with anything in football, these things change rapidly so today's list may differ to those.

Only 5 players weren't on it: Snoddy, Becchio, White, Lees, McCormack. Rest were up for sale. I couldn't back it up so didn't mention it.

FWIW a couple of weeks ago I was told by 2 different people unconnected to #lufc a list of available players had been sent to other clubs.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

« Svar #9 på: Mai 02, 2012, 16:44:08 »
Andrew Haigh (The Sun) hadde fått snusen i en liste for noen dager siden der bare fem stk IKKE var på listen:

Sitat

Seems that list may have been true, although as with anything in football, these things change rapidly so today's list may differ to those.

Only 5 players weren't on it: Snoddy, Becchio, White, Lees, McCormack. Rest were up for sale. I couldn't back it up so didn't mention it.

FWIW a couple of weeks ago I was told by 2 different people unconnected to #lufc a list of available players had been sent to other clubs.

kødder du !?     

skal bokstavlig talt nesten alle uten 5 bli tranferlistet !?

wilko92

Leedsfan

« Svar #12 på: Mai 02, 2012, 16:45:23 »
http://www.leedsunited.com/news/20120502/eleven-told-they-can-go_2247585_2757295

Og så var det klart....

Sitat
Leeds United manager Neil Warnock has placed six players on the transfer list and has told five more their contracts won't be renewed.

The boss met with all his playing staff individually on Wednesday when he informed them of his decisions, and a total of 11 senior players could now be set to leave the club this summer as the manager looks to re-build for the new season.

Midfielder Adam Clayton, strikers Ramon Nunez and Billy Paynter, defenders Paul Connolly and Andy O'Brien, and goalkeeper Paul Rachubka are the contracted players who have been placed on the transfer list.

In addition, Alex Bruce, Lloyd Sam, Mikael Forsell, Danny Webber and Maik Taylor are the players who have been informed that their contracts will not be renewed and are free to leave the club this summer.

Of the players to be placed on the transfer list Clayton has been the most prolific this season with the midfielder having made 46 appearances, scoring six goals, including the Goal of the Season winner, against Leicester in November.

Connolly has figured 30 times this term, but Nunez and Paynter have found their appearances limited. Rachubka has made seven appearances, and has spent much of the season on loan, first at Tranmere then at Leyton Orient.
Connolly - Doncaster

O'Brien has made 38 appearances since joining the club, initially on loan in October 2010, but he has figured just six times this season.

Of the players not being offered new deals Bruce was the only one to start the final game of the season against Leicester City. Bruce, the longest serving of the out of contract players, has figured just seven times this term, and made 32 appearances during his two years with the club.

Webber, who joined on a short-term deal in February, and Forssell, who was signed until the end of the season last September, both came on as substitutes against Leicester.

Winger Sam, who was signed in the summer of 2010 and has made 39 appearances for the club, including just three starts this season, was loaned out to Notts County in March.

Goalkeeper Taylor, another short-term signing, was loaned to Millwall in March with a view to joining the London club on a longer-term basis.

In addition to the above players, Ben Parker and Mika Vayrynen had their contracts cancelled last month while loan man Darren O'Dea was told that the club would not be making his move permanent.

wilko92

« Svar #13 på: Mai 02, 2012, 16:46:45 »
Det betyr at Brown blir...hva tenker folk om det?

Leedsfan

« Svar #14 på: Mai 02, 2012, 16:48:38 »
Den lista ble vel som forventet foruten Clayton, men har han krevd 15k i uka så er det greit med bye bye.

Ekstremt mye daukjøtt blant de 11 navnene som enten ikke får fornyet kontrakt eller blir satt på transferlisten...

Leedsfan

« Svar #15 på: Mai 02, 2012, 16:49:17 »

Han kan gjøre en jobb for oss neste sesong. Han er en vinnerskalle med lederegenskaper..

B-m

« Svar #16 på: Mai 02, 2012, 16:49:29 »

Tror det blir som 2. eller 3. back-up sentralt på midten. Vi trenger minst 3-4 sentrale midtbanespillere inn til sommer, kanskje 5. At Clayton blir transfer lista må bety at Warnock har 1-2 sentrale midtbanespillere allerede klar.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

rd1

« Svar #17 på: Mai 02, 2012, 16:51:57 »
I tillegg forsvinner sannsynligvis snoddy og White..
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

« Svar #18 på: Mai 02, 2012, 16:53:31 »
Sitat
The boss also met with experienced midfielder Michael Brown on Wednesday and has offered the 35-year-old a reduced one-year deal to stay on a further season.

Dennis

« Svar #19 på: Mai 02, 2012, 16:58:32 »

Er nok ytterligere en spiker i kista for disse, ja! Spesielt Snoddy har uttalt manglende ambisjoner som en nøkkelfaktor til at han eventuelt forlater klubben neste sommer. Salg av Clayton er ikke ambisiøst, selv om han er ustabil.

Takk, Batesy! Du fortsetter å bygge ned det sportslige!
Marching on together!

Leedsfan

« Svar #20 på: Mai 02, 2012, 17:00:06 »

Er nok ytterligere en spiker i kista for disse, ja! Spesielt Snoddy har uttalt manglende ambisjoner som en nøkkelfaktor til at han eventuelt forlater klubben neste sommer. Salg av Clayton er ikke ambisiøst, selv om han er ustabil.

Vi får se hvem som kommer inn først..:) Hva har man hvis man ikke har trua? Alle som forsvinner nå vil jo egentlig ikke bli savnet (foruten Clayton), eller?

Dennis

« Svar #21 på: Mai 02, 2012, 17:03:45 »

Vi får se hvem som kommer inn først..:) Hva har man hvis man ikke har trua? Alle som forsvinner nå vil jo egentlig ikke bli savnet (foruten Clayton), eller?

Snoddy, White...
Marching on together!

Leedsfan

« Svar #22 på: Mai 02, 2012, 17:11:37 »

Snoddy, White...

Har de forsvunnet?

Leedsulf

« Svar #23 på: Mai 02, 2012, 17:14:14 »
Pugh må være sykt god på trening...

Leedsgutt

« Svar #24 på: Mai 02, 2012, 17:14:39 »
Kommer de også en liste på hvem Warnock vil prøve å kjøpe?

Rudi G.

• Gjest
« Svar #25 på: Mai 02, 2012, 17:16:37 »

Sitat

Ser ut som om han fikk snusen i rett liste! :)

Tom S

« Svar #26 på: Mai 02, 2012, 17:16:59 »

Snoddy, White...

Veldig ambisiøst av Warnock! Må innrømme at det var overraskende å sjå Clayton sitt namn på lista, men det viser kun at Warnock vil ha enda bedre spillere i den posisjonen.
Pga den uttalte satsingen på opprykk neste sesong, no også vist med handling, vil nok Snoddy og White også signere nye kontrakter.

Spennende tider, vil Warnock lykkes i storrengjøringen på ER???
« Siste redigering: Mai 02, 2012, 17:18:38 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

« Svar #27 på: Mai 02, 2012, 17:17:01 »
Pugh må være sykt god på trening...

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Stephenjazz

« Svar #28 på: Mai 02, 2012, 17:19:06 »
Kommer de også en liste på hvem Warnock vil prøve å kjøpe?

"We dont do our business in public"
Det blir aldri umoderne å vinne

auren

« Svar #29 på: Mai 02, 2012, 17:20:54 »
This is madness!

Da kan vi nesten allerede skrinlegge opprykk neste sesong. Det blir altså stort sett et helt nytt lag som skal spilles sammen. Det bør være fryktelig mye kvalitet i de nye spillerne som kommer inn. Og med de pengene vi har tilgjengelig, blir det langt i fra 8-10 kvalitetsspillere.

Nå ble jammen meg silly season virkelig silly!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.