Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00

Started by newsome, May 07, 2012, 17:11:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

Quote from: Jon R on July 28, 2012, 18:32:54
Noen som har gode tips for bra og rimelig overnatting i Sandefjord fra onsdag til torsdag?  :)
Tja. Bor på "Kong Carl", eneste som var ledig for et par uker siden. Betaler kl 850,- for enkeltrom m frokost, ser bra ut på bildene.

RuneR

Quote from: HåvardK on July 29, 2012, 22:19:07
Noen som har gode tips for bra og rimelig overnatting i Sandefjord fra onsdag til torsdag?  :)
Tja. Bor på "Kong Carl", eneste som var ledig for et par uker siden. Betaler kl 850,- for enkeltrom m frokost, ser bra ut på bildene.
Synes Kong Carl er helt ok.bodd der et par ganger, med hell. Senest i fbm. Leeds' besøk i fjor  :)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Quote from: RuneR on July 29, 2012, 22:49:52
Quote from: HåvardK on July 29, 2012, 22:19:07
Synes Kong Carl er helt ok.bodd der et par ganger, med hell. Senest i fbm. Leeds' besøk i fjor  :)

Da har jeg booket rom på Kong Carl fra onsdag til torsdag.   :)
Jon R.

HåvardK

Den er god - da treffes vi til frokost torsdag. Om ikke før  ;)

Jon R

Quote from: HåvardK on July 29, 2012, 23:27:12

Satser på før, Håvard!  :)
Jon R.

Kim

Er det plassbilletter (altså spesifikke seter) eller kjøper man seg inn på et felt og kan sitte der det er plass?

kongsmo

Quote from: Kim on July 30, 2012, 08:43:01
Er det plassbilletter (altså spesifikke seter) eller kjøper man seg inn på et felt og kan sitte der det er plass?
plassbilletter  :)
"SNIFFER"

Per-Stian

Ingen Becchio, Kenny og Austin i Sandefjord
"Leeds United boss Neil Warnock says Luciano Becchio and Paddy Kenny are unlikely to travel to Norway next week as the duo continue to recover from injuries and new signing Rodolph Austin is also unlikely to make the trip."

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288413

kalle_92

Quote from: Per-Stian on July 30, 2012, 10:33:16
Ingen Becchio, Kenny og Austin i Sandefjord
"Leeds United boss Neil Warnock says Luciano Becchio and Paddy Kenny are unlikely to travel to Norway next week as the duo continue to recover from injuries and new signing Rodolph Austin is also unlikely to make the trip."

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288413
Svært skuffende... Egentlig 3 av de jeg gjerne helst skulle sett, med andre ord.

AndyMathie

Jeg kjører fra Oslo kl.15:00 på onsdagen. Om det er noen som har lyst å sitte på til Sandefjord så kan jeg nåes på tlf. 47 92 42 22. Har plass til 2 stk i bilen, førstemann til mølla.
We are Leeds and we are proud of it!

Shutt

Er det noen som vet sikkert om Leeds trener 10.00 på onsdag før kamp, og eventuelt på torsdag ? Jeg er dessverre forhindret fra å se selve kampen, men ønsker å få med meg en trening. Svært takknemlig for svar!

Jon R

Quote from: AndyMathie on July 30, 2012, 10:38:04
Jeg kjører fra Oslo kl.15:00 på onsdagen. Om det er noen som har lyst å sitte på til Sandefjord så kan jeg nåes på tlf. 47 92 42 22. Har plass til 2 stk i bilen, førstemann til mølla.

Solgt!  :o
Jon R.

kalle_92

Quote from: Shutt on July 30, 2012, 10:50:52
Er det noen som vet sikkert om Leeds trener 10.00 på onsdag før kamp, og eventuelt på torsdag ? Jeg er dessverre forhindret fra å se selve kampen, men ønsker å få med meg en trening. Svært takknemlig for svar!
Vil anbefale deg å lese her: http://www.leedsunited.no/no/hovednyheter/Alt+om+Sandefjord-besøket.9UFRjKYq.ips

Det er trening onsdag formiddag klokken 10.00. Det er også muligens en trening torsdag klokken 10.00

Blank_File

Begynner det å fylles opp eller? Har et kraftig overtråkk, så jeg er svært i tvil om jeg kan kjøre fra indre Agder til Sandefjord og hvis det da skulle bli fullt og jeg ikke kommer inn så er det litt sånn toppen av julekaka!

Hobben

Kjører fra Jæren (altså Stavanger området) natt til onsdag (03:00) og har plass til to stk til. Første mann til mølla... 45862853!
Rogaland Whites

Rudi G.

Cherry

..hmmm.
18 dager til ligastart, ennå ikke formet troppen /stallen ennå......og TO ikke complete.

Ikke drømmesituasjon for en manager. Warnock blir mer & mer likenes i mine øyne.
Får han på plass de 3 siste bitene/spillerne som han etterlyser, og i tillegg får
laget til å spille sammen/fungere fra første kamp....da er han en helt!

HåvardK

Quote from: Jon R on July 29, 2012, 23:28:01
Quote from: HåvardK on July 29, 2012, 23:27:12

Satser på før, Håvard!  :)
:) Kommer faktisk til Sandefjord 0730, så sjansen er god til å treffes før. Satser på å få med meg trening kl 1000 når jeg først er i byen så tidlig. Så blir det vel O´Murphys etter hvert.

RoarG

Sorry karer, Leeds og Sandefjord har allerede spilt. I England. Kampen endte 4-4 etter en super opphenting av Sandefjord (fra 0-3 til 4-3).
http://www.sandefjordfotball.no/news/article/1f4acwbeilhvy142az1t6hghd2/title/holdt-leeds-til-uavgjort
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

Quote from: Jon R on July 30, 2012, 10:59:55
Quote from: AndyMathie on July 30, 2012, 10:38:04

Solgt!  :o

Det kan bli en morsom biltur :D

Hallgeir *

Quote from: RoarG on July 30, 2012, 14:54:29
Sorry karer, Leeds og Sandefjord har allerede spilt. I England. Kampen endte 4-4 etter en super opphenting av Sandefjord (fra 0-3 til 4-3).
http://www.sandefjordfotball.no/news/article/1f4acwbeilhvy142az1t6hghd2/title/holdt-leeds-til-uavgjort

Unggutta, ja!   ;D
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on July 30, 2012, 15:33:10
Quote from: RoarG on July 30, 2012, 14:54:29

Unggutta, ja!   ;D
He, he. Lover ikke godt for Leedsungguttene dette, å bli hentet inn av juniorene til et Addeccoliga-lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Oppdatert info i artikkelen nå:

http://www.leedsunited.no/no/hovednyheter/Alt+om+Sandefjord-bes%C3%B8ket.9UFRjKYq.ips

Det blir IKKE trening tirsdag kveld slik det først ble antydet. Treningen torsdag morgen er ikke helt bekreftet, og blir eventuelt helt enkel restitusjonsøvelse.

Og så en oppfordring fra meg: Alle dere som drar og tar bilder - jeg vil VELDIG gjerne ha de beste bildene deres til TPN. Jeg håper å få avtale med noen konkrete fotografer, men medlemsbilder er alltid velkomne. Jeg trenger de før kl 12.00 dagtid torsdag senest, altså ASAP etter kampen.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Hobben

Er det 110 % sikker at det  blir trening onsdag klokken 10:00 på Komplettt.no Arena ?
Rogaland Whites

kjellif

Tar eit ”langopphold” i sandefjord, kjem imorgon.
Hadde vore artig å treffe på likesinna denne kvelden og.
På Murphys kanskje?
Avsluttar det heile med ein evt. Leedstrening på torsdag og sandefjord grandprix med Boasson Hagen i spissen.
Heimreise tidlig fredag

Henning

Om det er fleire som har plass i bilen frå Oslo på onsdag, so er eg veldig interessert i å sitte på :) Gjerne tilbake etter kampen også. Skal vidare til Gardermoen.

Henning

David Harle

Rudi G.

David Harle

Takk for info! Da blir det tur til hjembyen fra Nesodden.