Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00

Started by newsome, May 07, 2012, 17:11:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

bwirum

2-2 matchen når Eirik Bakke fremdeles var med? Var der jeg og, og dette var noe av det samme...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on August 01, 2012, 21:23:36
Husker jeg var i Sarpsborg for noen år siden og det var ILLE, noe av det samme i dag?
Husker flere av oss snakket samme etter kampen i Sarpsborg, og var enige om at det vi så var meget bekymringsfullt.Noen uker senere lå vi i sumpa,Blackwell ble sparket og som vi husker Wise kom inn og fikk oss ned i L1.....blir nok ikke slik iår, men tviler på at den stallen vi har nå skal kjempe i toppen.Som vanlig håper jeg at jeg tar grusomt feil.

RoarG

OK 1. omgang av Leeds med fortjent ledelse. Sandefjords forsvar besto av to trialists men pytt, pytt. I 2. omgang slet Leeds tidvis med tempoet i Addecco-ligaen, og SF's Torp burde ha putta på 2 til. Jeg synes ikke Ashdown var spesielt overbevisende. Han ga bort en corner helt unødig i 1. omgang (kunne hatt plukket den ballen). SF fikk 5 cornere ut av dette, hvorav Ashdown var på bærtur på 2 av dem. Bør få mye tid på benken.
Austin bør gå rett inn på dette laget, og Brown bør kun brukes mot overkommelig motstand i evt. cupoppgjør. Savner noen med rykk, fart og kreativitet i dette laget. Rykker Leeds opp med slike prestasjoner, må nivået være forferdelig dårlig. Stålsetter meg for mange nedslående TV-opplevelser denne sesongen. Klarer Warnock opprykk med denne gjengen, bør han opphøyes til guddom.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Mr. Leeds

Quote from: DenHviteYeboah on August 01, 2012, 21:32:19
Husker jeg var i Sarpsborg for noen år siden og det var ILLE, noe av det samme i dag?
Husker flere av oss snakket samme etter kampen i Sarpsborg, og var enige om at det vi så var meget bekymringsfullt.Noen uker senere lå vi i sumpa,Blackwell ble sparket og som vi husker Wise kom inn og fikk oss ned i L1.....blir nok ikke slik iår, men tviler på at den stallen vi har nå skal kjempe i toppen.Som vanlig håper jeg at jeg tar grusomt feil.
Vi har en spillerstall nå som trolig klarer en plass midt på tabellen tror jeg. Skulle gjerne sett at de som kommer inn fra nå av er spillere som kunne fighta seg til en plass på et PL lag fra 10-17 plass.. Men det er vel å håpe på for mye?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

RoarG

Quote from: Mr. Leeds on August 01, 2012, 22:11:39
Quote from: DenHviteYeboah on August 01, 2012, 21:32:19
Vi har en spillerstall nå som trolig klarer en plass midt på tabellen tror jeg. Skulle gjerne sett at de som kommer inn fra nå av er spillere som kunne fighta seg til en plass på et PL lag fra 10-17 plass.. Men det er vel å håpe på for mye?
Det er det nok. Med mindre de nye eierne(?) blar opp lommeboka betraktelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Oi oi oi....Dette var skuffende...300 kroner for å se på at et adecco liga lag, som skal møte MJØNDALEN til søndag spiller bedre enn oss.  JA vet at dette er pre season og mange nye spillere men fy flate, ingen ting hang på greip. 4 spillere får godkjent av meg, Pearce, White, Mccormack, Lees.

Ashdown: Har en del å gjøre i løpet av kampen. Har noen gode involveringer. Få feil.
Terningkast : 4

Cranie: Gjør sikre og gode valg, får minus for å ikke bidra noe offensivt.

Lees: Gjør en god pre season kamp i spann med Pearce
Terning kast: 4

Pearce: Banens beste, pasningsikker, knall sterk i lufta, og scoring i dag på dødball, virker som en god signering!  Terning kast: 5 BB!

Drury:  En god omgang den han spilte, ser ut til å ha en god venstre fot. Nær scoring tidlig i kampen.
Terningkast: 3

Green: Mye løping, ser glimt av at han er en god spiller, kom aldri helt inn i kampen.

Norris: Ser tung ut, slurver mye, kommer aldri inn i matchen. ikke heeelt match fit får man håpe.

Varney: Erstatter for Snodgrass? Får da inderlig ikke håpe det! Ser ut til å være god i lufta. Mye slurve feil. Terningkast: 2

White: Må være CC raskeste spiller? Er flink til å utfordre når han får ballen, men eier ikke teknikk, men har et fint rykk. Lager farligheter for sandefjord forsvaret ofte.
Terningskast: 4

Gray: Tja...hva skal man si, stor å sterk?
Terningkast: 2

Mccormack: Livlig, kreativ, vil noe utpå matta...håper vi klarer å beholde Ross.
Terningkast: 4

Jeg har ihvertfall uansett vært vitne til et lag som IKKE kommer til å gå opp. Selv om det er mange nye, og pre season, dette var meget skuffende.

Vi trenger nok 4-5 GODE forsterkninger om vi skal ha håp om opprykk.

Når det er sagt, fantastisk stemning på murphy`s før match, det var vel det som varmet i kveld;)

men men håper jeg tar feil! MOT!

Alex

testo

Samme driten som i fjor og det er typisk oppkjøring som nevnt tidligere her, allikevel så var vi oppe å lukta litt på en playoff plass så jeg legger ikke så mye i denne dritkampen.
En annen ting er det med tenninga til gutta nå kontra serien i England. Vi må ikke glemme at SF er midt i serien og forestill dere en omvendt situasjon... 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Quote from: RoarG on August 01, 2012, 22:09:59
OK 1. omgang av Leeds med fortjent ledelse. Sandefjords forsvar besto av to trialists men pytt, pytt. I 2. omgang slet Leeds tidvis med tempoet i Addecco-ligaen, og SF's Torp burde ha putta på 2 til. Jeg synes ikke Ashdown var spesielt overbevisende. Han ga bort en corner helt unødig i 1. omgang (kunne hatt plukket den ballen). SF fikk 5 cornere ut av dette, hvorav Ashdown var på bærtur på 2 av dem. Bør få mye tid på benken.
Austin bør gå rett inn på dette laget, og Brown bør kun brukes mot overkommelig motstand i evt. cupoppgjør. Savner noen med rykk, fart og kreativitet i dette laget. Rykker Leeds opp med slike prestasjoner, må nivået være forferdelig dårlig. Stålsetter meg for mange nedslående TV-opplevelser denne sesongen. Klarer Warnock opprykk med denne gjengen, bør han opphøyes til guddom.

Hvordan spilte Norris, White og Rogers?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Quote from: Leedsfan on August 01, 2012, 22:47:08
Quote from: RoarG on August 01, 2012, 22:09:59

Hvordan spilte Norris, White og Rogers?

Jeg var på plass, og jeg syns strengt tatt at alle mann var elendige i dag, White var ok, skapte trøbbel for motstanderen med farten sin.. Rogers la jeg ikke merke til en eneste gang i løpet av den tiden han fikk på banen.  Norris usynlig som de fleste andre..

Annesj

Så kampen og dette var grått. Treningskamp eller ikke. Cranie var lovende og green var litt mer spillende enn jeg trodde. Men mangel på kreativitet og fart. Det MÃ... vi ha inn. Ellers blir dette en tung sesong. Kan ikke se hvor måla skal komme fra pr idag. Mccormack er go for noen mål men ikke uten en kreativ kraft i laget.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Warnock tydeligvis imponert over SF.
http://www.sandefjordfotball.no/news/article/1h9hlez23b2td1gqt1mlzk0hk2/title/warnock---beste-motstand-til-na
http://www.leedsunited.com/news/20120801/united-draw-in-norway_2247585_2868033
Synes allikevel at Leeds burde ha profitert på at det i SFs forsvar spilte to 19-åringer på prøve (brødrene Skogsrud).
http://www.sandefjordfotball.no/news/article/13zc1f1v23vgr1hh9sg372rk6s/title/landslagsspillere-pa-prove
De spilte OK når man tenker på deres korte tiden i klubben, og er gode spillere på et Addecco-liga nivå. Et såpass rutinert angrep som Leeds' burde nok ha klart å sette dette nykomponerte forsvaret under større press.

Kato

Vanskelig å legge for mye i en pre-season match. Men tilbakemeldingene tyder vel på det mange på forumet er inne på. Dette er for grått, og ikke mer enn middels CCC-standard.

Må ha 4  mann til inn. Og håpe på at poengfangsten starter i november engang, når et helt nytt lag er samspilte

HåvardK

Prestasjonene i dagens kamp tydet dessverre på at flere av de nye signeringene er like grå som mange av SG´s menn. Unntakene var etter min mening Pierce, Green og Cranie (i 1.omgang som back). Rogers la jeg over hodet ikke merke til, White var like uryddig som i fjor og Gray, som av enkelte her inne blir betegnet som veldig godt trent, var fryktelig tung og treg. Ross prøvde og prøvde, men fikk liten hjelp og støtte. Det er selvsagt ikke å forvente at disse gutta er samspilte; men fraværet av det lille ekstra av "skills" var påfallende, syns jeg.
Og for å komme positivistene i forkjøpet: Så får vi håpe at spillerne ikke la all verden i denne kampen (selv om jeg syns at den massive supporten fortjente bedre). Jeg blir allikevel overrasket dersom tilstanden er merkbart mye bedre om et par uker.

Lundewhites

Ashdown og Cranie syns jeg klarte seg klart best av de nye. Lees og Green var katastrofalt dårlige på høgresida i andre omgang. Nei jeg skal faktisk gi meg der, for ellers blir det at for negativt. I motsetning til flere her på forumet så syns jeg dette er den klart svakeste forestillingen jeg har sett i noe treningskamp. I fjor var det mye bedre. Og kan noen for guds skyld si i fra til Warnock at White IKKE kan spille høgre kant!! Vi må ha inn minst 4 nye spillere som styrker førsteelveren kraftig!!! Dette lukter mer nedrykk en opprykk
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leeds96

Quote from: SupALeedS on August 01, 2012, 22:38:01
Oi oi oi....Dette var skuffende...300 kroner for å se på at et adecco liga lag, som skal møte MJØNDALEN til søndag spiller bedre enn oss.  JA vet at dette er pre season og mange nye spillere men fy flate, ingen ting hang på greip. 4 spillere får godkjent av meg, Pearce, White, Mccormack, Lees.

Ashdown: Har en del å gjøre i løpet av kampen. Har noen gode involveringer. Få feil.

Cranie: Gjør sikre og gode valg, får minus for å ikke bidra noe offensivt.

Lees: Gjør en god pre season kamp i spann med Pearce
Terning kast: 4

Pearce: Banens beste, pasningsikker, knall sterk i lufta, og scoring i dag på dødball, virker som en god signering!  Terning kast: 5 BB!

Drury:  En god omgang den han spilte, ser ut til å ha en god venstre fot. Nær scoring tidlig i kampen.

Green: Mye løping, ser glimt av at han er en god spiller, kom aldri helt inn i kampen.

Norris: Ser tung ut, slurver mye, kommer aldri inn i matchen. ikke heeelt match fit får man håpe.

Varney: Erstatter for Snodgrass? Får da inderlig ikke håpe det! Ser ut til å være god i lufta. Mye slurve feil. Terningkast: 2

White: Må være CC raskeste spiller? Er flink til å utfordre når han får ballen, men eier ikke teknikk, men har et fint rykk. Lager farligheter for sandefjord forsvaret ofte.
Terningskast: 4

Gray: Tja...hva skal man si, stor å sterk?

Mccormack: Livlig, kreativ, vil noe utpå matta...håper vi klarer å beholde Ross.
Terningkast: 4

Jeg har ihvertfall uansett vært vitne til et lag som IKKE kommer til å gå opp. Selv om det er mange nye, og pre season, dette var meget skuffende.

Vi trenger nok 4-5 GODE forsterkninger om vi skal ha håp om opprykk.

Når det er sagt, fantastisk stemning på murphy`s før match, det var vel det som varmet i kveld;)

men men håper jeg tar feil! MOT!

Helt enig, veldig skuffende. Men jeg forstår ikke åssen du greier å gi de fire øvrige godkjent, det er for meg et under. Skogsrud tvillingene hadde jo stålkontroll på White hele kampen. Helt usynlig hele kampen, hadde vel ett eller to løp som endte opp med frispark. Nei, han hører hjemme på venstrebacken. Også Pearce var for meg skuffelse. Hadde store forventinger til denne karen. altfor treg og sei, itillegg ble han rundlurt på det første målet. Han burde også trene opp høyre foten sin. Synes Tom Lees er en litt bedre utgave av Pearce, men synes også Lees mangler litt tempo i kroppen. Men begge skal ha for at de er tøffe i spillestilen og gir alt for laget.

Spilleren som imponerte meg mest idag var Paul Green. Ganske lik Adam Clayton i spillestilen, bra overblikk og rolig fin med ballen, slo også noen flotte gjennombrudds pasninger. Paul Green og Rudolph Austin trur jeg blir en kjempe kombinasjon. Også Cranie gjorde en bra jobb, helt klart som best som midtstopper. Tapte ikke en duel, itillegg var han rolig og fin med ballen. Det var  mening med det han gjorde. Personlig håper jeg på Craine og Lees som midtstopper par iår, selvom det er meget usannsynlig. Synes det blir for skummelt med Pearce, med tanke på farta og høyrefoten.

Tross alt, det var bare treningskamp så vil ikke ta denne kampen helt på alvor, men ett par kvalitets signeringer nå ville gjort seg. En spiss, kant og en back.  Går rykter om at warnock var igjen i Leeds igår(tirsdag) og forhandla med Beckford?

kalle_92

Luke Varney synes jeg var en stor skuffelse i forhold til at han da altså skal være Snodgrass-erstatteren.... Robbie Rogers hadde gode bevegelser, men hadde lite ballkontakt. Syns midtbanen vår var ganske veik. Tror Austin hadde gjort under for dynamikken i midtbanen! Ellers en utrolig kjedelig 2. omgang.

Alt i alt - tydelig at kombinasjonene i angrep ikke sitter helt som det skal, men en god workout-session. Stemningen var god på C-feltet nedfor kommentatorboksen i 1. omgang, men det var litt for stille for min smak i 2.omgang! Allikevel herlig.

MOT

Promotion 2010

Morsomt at ingen av dere nevner Domenic Poleon. Et av klubbens største talenter som ser ut til å ha utrolig mye fart, ballkontroll og skudd i seg. Han imponerte.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Jeg var litt nervøs for hvordan vi skulle fremstå før kampen, men i stedet for å roe meg med godt spill har jeg etter kampen har jeg vondt langt ned i ryggmargen. Det finnes overhodet ikke dynamikk og kreativitet i angrepsspillet. Vi har bra kontroll på det som skjer, bevares. I lange perioder får ikke Sandefjord smake ballen mer enn på en kontring hist og pist. Legger ikke for mye vekt på resultatet, men kvaliteten offensivt ser bare helt tragisk ut.

I første omgang så vant i alle fall Andy Gray en ball her og der. Etter at Luke Varney ble satt opp øverst var det slutt. Han var forøvrig elendig på kant også og i forhold til forventningene den mest skuffende spilleren i går. Norris viste prov på god innsats, men innsats alene er ikke nok. Green virket fin og spillende, men ikke den store kreative kraften. Kort og godt så skrek kampen i går etter Robert Snodgrass! En Becchio i form kunne også reddet mye siden han ville vunnet langt mer på hodet enn Gray og Varney gjorde. Ellers syns jeg forsvaret som spilte 1. omgang gjorde en fin figur og ser sikrere ut enn i fjor.

Det er trist å konstatere at så nære sesongstart ser vi ikke ut til å ha en eneste plan i det offensive mønsteret. Jeg er dypt bekymret over starten på den kommende sesongen. Selv med et par virkelig gode signeringer vil dette bli steintøft!

Sleivind

All erfaring tilsier jo at det ikke er nødvendig å grave seg ned etter at Leeds har spilt en dårlig kamp i pre-season.

Sydhagen

Nå gjorde vi vel ikke furore mot lag fra svensk 3.divisjon den gang vi var i CL heller....så dette tar jeg med stor ro.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Spillet og resultatet bekymrer ikke så mye. Men laget pr idag bekymrer. Soleklar mangel på kreativitet og gjennombruddskraft. Vi har ikke spillere som evner tre igjennom ledd å slå smarte pasninger. Vi er nærmere bunnen enn toppen med dette laget tør jeg påstå. Selv med Austin! Men nå skal det vel inn noen til så får vi se da :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

kalle_92

Quote from: Promotion 2010 on August 02, 2012, 09:13:18
Morsomt at ingen av dere nevner Domenic Poleon. Et av klubbens største talenter som ser ut til å ha utrolig mye fart, ballkontroll og skudd i seg. Han imponerte.
Enig. Syns han virket solid. Mangler litt på posisjonering, men vær sterk i duellene. Hadde også forøvrig en nydelig tunnel ! :D Byram hadde også noen gode involveringer offensivt, og Thompson hadde et godt skudd mot slutten. Skulle gjerne sett mer av unggutta :) .

Woody

Quote from: Sleivind on August 02, 2012, 10:15:39
All erfaring tilsier jo at det ikke er nødvendig å grave seg ned etter at Leeds har spilt en dårlig kamp i pre-season.

Det er riktig,og gutta har vel og 2 økter for dagen med kamp og reising innimellom,så litt meir har vi nok å gå på ;)
LIFE IS LEEDS

Erik M

Er det ingen som har pratet med noen - spillere, ledere, gamle helter - om takeover og spillerkjøp? Det er det jeg er mest spent på...

David Harle

Var ekstremt svake saker som ble vist ja. Nå er jo dette kun å regne som trening. I følge Warnock starter nå den taktiske treningen. Det trengs! Trenger sårt en spiss og back. Forøvrig så er det nok en gang oppladningen på Murphys som er det mest minnesrike fra dette Norgesoppholdet. Fantastisk å se så mange Leedssupportere i lille Sandefjord. Ingenting gjør meg så glad som å se små gutter og jenter i Leedsdrakter. Fantastisk! Ellers stor kred til ØBS som stiller opp gratis for å underholde!

Hobben

Quote from: Erik M on August 02, 2012, 12:04:53
Er det ingen som har pratet med noen - spillere, ledere, gamle helter - om takeover og spillerkjøp? Det er det jeg er mest spent på...

Warncok, skal du kjøpe Nicky Maynard?

'' no chance ''

Bekford da?

Svarte ikke, gikk inn mot gaderoben.
Rogaland Whites

Lundewhites

Da er øl og den verste skuffelsen fordøyd og dette er min dom over spillerne:

Ashdown: Har noen veldig bra reaksjonsredninger og virker grei nok med beina. Kunne hentet mer i feltet.

Cranie: En positiv overraskelse. God i lufta og rolig og sikker med ballen.
Terningskast : 4

Lees: Gjør det greit nok som stopper i første omgang, men en katastrofe på bekken i andre.
Terning kast: 2

Pearce: Den største skuffelsen. Syns han virket treg og har upresise pasninger. Syns heller ikke han dominerte i lufta som forventet.
Terning kast: 3

Drury:  Ja hva skal en si? Helt på det jevne.

Green: Brukbar i første, direkte dårlig i andre

Norris: Brownklonen kom aldri med i kampen, grå spiller!

Varney: Hadde fått "0" hvis det var mulig, hadde det ikke vært fordi han vant en del i lufta. Trur dette er det svakeste jeg noen gang har sett av en Leeds spiller
Terningkast: 1

White: Hvorfor blir han stadig satt på høgre kant? Kommer litt til rette når han kommer over på venstre. Får en pluss for å ville prøve.
Terningskast: 3

Gray: Er brukbar som oppspillpunkt og virker rolig med ballen.

Mccormack: Er vel den eneste framover som er litt kreativ, men HATER spillere som detter og ligger nede og syter hver gang noen såvidt er borte i de  >:(

Pugh: Kjedelig spiller som aldri tar noen sjanser og da heller aldri skaper noe.

Brown: For dårlig for LEEDS!!!
Terningkast: 1

Jon R

Poleon var kampens lyspunkt i andre omgang. Vendingen og avslutningen inni klynga var det klasse over. Synd den ikke gikk inn.

Pluss i margen til Ashdown, Cranie (som back), Green ( i første omgang) og til dels Mc Cormack.

Verst var Luke "Komplett uduglig.no " Varney og David "are you Sean Gregan in disguise"  Norris.

Vi var brukbare de første 25 minuttene.  Annen omgang var preget av et ufattelig lavt bunnivå spiller -og lagmessig. Mest bekymringsfullt var at det offensive potensialet var nesten ikke eksisterende. I tillegg var vi uventet frynsete bakover. Spesielt Pearce slet med tempoet. Urovekkende...
Jon R.

ibster

Quote from: Jon R on August 02, 2012, 14:31:00

Poleon var kampens lyspunkt i andre omgang. Vendingen og avslutningen inni klynga var det klasse over. Synd den ikke gikk inn.

Pluss i margen til Ashdown, Cranie (som back), Green ( i første omgang) og til dels Mc Cormack.

Verst var Luke "Komplett uduglig.no " Varney og David "are you Sean Gregan in disguise"  Norris.

Vi var brukbare de første 25 minuttene.  Annen omgang var preget av et ufattelig lavt bunnivå spiller -og lagmessig. Mest bekymringsfullt var at det offensive potensialet var nesten ikke eksisterende. I tillegg var vi uventet frynsete bakover. Spesielt Pearce slet med tempoet. Urovekkende...

Bortsett fra at ikke Poleon imponerte meg i like stor grad har jeg troa på potensialet hans, øvrig er jeg helt enig. Cranie var bestemann på Leeds i mine øyne. Varney var ikke spesielt imponerende... Warnock sa jo at fokus var på fitness i denne kampen og at organisering offensivt og defensivt blir fokus utover. La oss håpe Poleon slår igjennom og ellers at vi får inn en playmaker/ving og en spiss.

Lundewhites