Skrevet av Emne: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00  (Lest 87924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØBS

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #90 på: Juni 14, 2012, 12:25:46 »
Ser at direkteflyet fra Trondheim lander 1835. Blir litt knapt sett i forhold til KO 1900, antagelig. Kanskje noen kan sørge for å få utsatt kampen et kvarter?
Hvis du bare har håndbagasje og får kommet deg kjapt ut til en taxi på utsiden, så er du på Komplett.no i løpet av 10 min. Torp er ikke stor, så det bør gå på håret.
Takk! Alternativet er å dra 0730, og det var litt i tidligste laget...

morgengretten? ta turen tidlig og møt likesinnede i timene før kampen. Ã… gamble på vær og vind med tanke på forsinkelser i hektiske sommermåneder hadde jeg ikke gjort :o
Egentlig enig der... Ta en slurk i solskinnet (her gambler jeg vel kanskje litt) sammen med likesinnede! ;)
Tar vel en slurk i solskinnet i Trondheim, tenker jeg. Tror nok slurking fra i ni-tida kan få seriøse konsekvenser for en gammel mann.
Fullt mulig å slurke med måte,er allikevel mest imponert over at du stoler så mye på at rutetider overholdes. Kjipt å lande på Torp akkurat når andre omgang blåses i gang. MOT!
He-he...

Der tar du vel munnen for full (!), Ollan.  Måtehold er vel for fremmedord å regne sånn jeg kjenner deg.  Er det ikke??

Hørt på Scarbrough en tidlig formiddag i fjor:  "Give me a f**kin' beer................!" :D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Kjell Skjerven

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #91 på: Juni 14, 2012, 15:15:21 »
LEEDS RETURNERER TIL SANDEFJORD
http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3818


PS. Det er åpna pub på Komplett.no Arena, for vår nytelse før denne flotte kvelden. Og sikkert etter ;)

Kommer ikke til å legge igjen ei krone der, etter det som skjedde i fjor og hvordan Sandefjord FK oppførte seg.

Smålig...


Vi finner en pub i byen som i fjor.  Funka optimalt da...

Eller me kan kjoepe oss ei pils paa butikken i senteret der stadion er  :)
Side before self,every time.

kalle_92

  • Gjest
Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #92 på: Juni 14, 2012, 15:31:25 »
LEEDS RETURNERER TIL SANDEFJORD
http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3818


PS. Det er åpna pub på Komplett.no Arena, for vår nytelse før denne flotte kvelden. Og sikkert etter ;)

Kommer ikke til å legge igjen ei krone der, etter det som skjedde i fjor og hvordan Sandefjord FK oppførte seg.

Smålig...



Vi finner en pub i byen som i fjor.  Funka optimalt da...

Eller me kan kjoepe oss ei pils paa butikken i senteret der stadion er  :)
Hva skjedde ?

ØBS

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #93 på: Juni 15, 2012, 12:12:42 »
LEEDS RETURNERER TIL SANDEFJORD
http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3818


PS. Det er åpna pub på Komplett.no Arena, for vår nytelse før denne flotte kvelden. Og sikkert etter ;)

Kommer ikke til å legge igjen ei krone der, etter det som skjedde i fjor og hvordan Sandefjord FK oppførte seg.

Smålig...



Vi finner en pub i byen som i fjor.  Funka optimalt da...

Eller me kan kjoepe oss ei pils paa butikken i senteret der stadion er  :)
Hva skjedde ?

Leser du ikke TPN?

Det var planlagt og skrevet en appell/minneord som skulle holdes på stadion før kampen.  Sandefjord nektet oss dette fordi det kolliderte med ordførerens opplegg fikk vi vite.

Det viste seg at dette opplegget til ordføreren var ett minutts stillhet etter en ti sekunders lang appell på norsk.  LUSCOS sin plan var å holde et innlegg PÃ… ENGELSK som adresserte samtlige gjester på stadion, inkludert de som trosset terrorhendelsene og allikevel kom til Norge og landet på norsk  jord bare et par dager etter.  Vi ønsket å TAKKE Leeds United og deres supportere for dette, som med dette sa et tydelig NEI, VI LAR OSS IKKE STOPPE OG LAR TERROR VINNE...

Sandefjord sa nei og holdt som nevnt sitt eget inlegg på norsk som våre gjester ikke skjønte en peddal av......

Smålig, barnslig og jævlig uprofft spør du meg...

Innlegget/appellen ble holdt på Dirty Nelly Pub samme kveld og  kom  på trykk i TPN og Leeds United sitt kampprogram til seriestart.  Tror også det blei nevnt i YEP...

Idiotien var komplett etter undertegnedes mening, og sikkert derfor også dette dustete navnet på stadion...

Jeg skal se om jeg kan finne det og poste det her om det er noe interesse for det...
LUSCOS-hilsen
ØBS

kalle_92

  • Gjest
Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #94 på: Juni 15, 2012, 14:30:02 »
LEEDS RETURNERER TIL SANDEFJORD
http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3818


PS. Det er åpna pub på Komplett.no Arena, for vår nytelse før denne flotte kvelden. Og sikkert etter ;)

Kommer ikke til å legge igjen ei krone der, etter det som skjedde i fjor og hvordan Sandefjord FK oppførte seg.

Smålig...



Vi finner en pub i byen som i fjor.  Funka optimalt da...

Eller me kan kjoepe oss ei pils paa butikken i senteret der stadion er  :)
Hva skjedde ?

Leser du ikke TPN?

Det var planlagt og skrevet en appell/minneord som skulle holdes på stadion før kampen.  Sandefjord nektet oss dette fordi det kolliderte med ordførerens opplegg fikk vi vite.

Det viste seg at dette opplegget til ordføreren var ett minutts stillhet etter en ti sekunders lang appell på norsk.  LUSCOS sin plan var å holde et innlegg PÃ… ENGELSK som adresserte samtlige gjester på stadion, inkludert de som trosset terrorhendelsene og allikevel kom til Norge og landet på norsk  jord bare et par dager etter.  Vi ønsket å TAKKE Leeds United og deres supportere for dette, som med dette sa et tydelig NEI, VI LAR OSS IKKE STOPPE OG LAR TERROR VINNE...

Sandefjord sa nei og holdt som nevnt sitt eget inlegg på norsk som våre gjester ikke skjønte en peddal av......

Smålig, barnslig og jævlig uprofft spør du meg...

Innlegget/appellen ble holdt på Dirty Nelly Pub samme kveld og  kom  på trykk i TPN og Leeds United sitt kampprogram til seriestart.  Tror også det blei nevnt i YEP...

Idiotien var komplett etter undertegnedes mening, og sikkert derfor også dette dustete navnet på stadion...

Jeg skal se om jeg kan finne det og poste det her om det er noe interesse for det...
Ok, takk for infoen. Jeg begynte å abonnere i vinter. Helt klart enig i at en heller kan finne en pub i byen da.

HåvardK

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #95 på: Juni 16, 2012, 13:46:10 »
Da er flybilletter bestilt. 0630 fra Værnes er tidlig nok, mens jeg fant ut at 0750 på retur ble for tidlig. Ser ut som om jeg får nok tid til å bli kjent med hvalfangerbyen, med andre ord.

superleeds

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #96 på: Juni 16, 2012, 13:57:21 »
Noen som vet om de skal ha noen treninger dagen/dagene i forkant?

Oni

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #97 på: Juni 29, 2012, 15:57:06 »
Hei!

Har endelig bestemt meg for å reise på denne kampen. Ikke for å jinxe det, men jeg tror og håper takeover går i orden før denne kampen. Altså er det greit å bruke penger på Leeds igjen.

Følte det ikke var noe definitivt svar tidligere i tråden, så jeg spør: hvor skal vi Leeds-supportere samle oss? Er det nøye? Kan vi benytte hvilken inngang vi ønsker? Ser ikke for meg at stadion selges ut, og seteplassering er derfor litt irrelevant.

Takker for svar! Ses i Sandefjord, og på Elland Road! Måtte dette bli året.

Marching on together!

kongsmo

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #98 på: Juni 29, 2012, 16:40:31 »
flyr også fra værnes, men 0630 ble i tidligst laget for meg, så flyr med widerøe nedover i steden 0925. 0750 ble også alt for tidlig neste dag, så reiser vel ikke hjem før rundt 1900. så det blir god tid for oss (meg og min bror) til å utforske sandefjord!!!!

gleder meg til take over er i boks og super signeringene er i gang  ;D
"SNIFFER"

HåvardK

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #99 på: Juni 29, 2012, 17:42:57 »
flyr også fra værnes, men 0630 ble i tidligst laget for meg, så flyr med widerøe nedover i steden 0925. 0750 ble også alt for tidlig neste dag, så reiser vel ikke hjem før rundt 1900. så det blir god tid for oss (meg og min bror) til å utforske sandefjord!!!!

gleder meg til take over er i boks og super signeringene er i gang  ;D
Ligger an til at vi kan utdanne oss som Sandefjord-guider på torsdag, kongsmo. Hvor skal dere bo?

kongsmo

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #100 på: Juni 29, 2012, 19:35:50 »
flyr også fra værnes, men 0630 ble i tidligst laget for meg, så flyr med widerøe nedover i steden 0925. 0750 ble også alt for tidlig neste dag, så reiser vel ikke hjem før rundt 1900. så det blir god tid for oss (meg og min bror) til å utforske sandefjord!!!!

gleder meg til take over er i boks og super signeringene er i gang  ;D
Ligger an til at vi kan utdanne oss som Sandefjord-guider på torsdag, kongsmo. Hvor skal dere bo?

bor på rica park hotel, håper på å få spise frokost sammen med leeds gutta? må vel sjekke ut til 1200, så kan vel bli lokal kjent der nede ;D hvor skal du bo?
"SNIFFER"

HåvardK

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #101 på: Juni 29, 2012, 23:44:32 »
flyr også fra værnes, men 0630 ble i tidligst laget for meg, så flyr med widerøe nedover i steden 0925. 0750 ble også alt for tidlig neste dag, så reiser vel ikke hjem før rundt 1900. så det blir god tid for oss (meg og min bror) til å utforske sandefjord!!!!

gleder meg til take over er i boks og super signeringene er i gang  ;D
Ligger an til at vi kan utdanne oss som Sandefjord-guider på torsdag, kongsmo. Hvor skal dere bo?

bor på rica park hotel, håper på å få spise frokost sammen med leeds gutta? må vel sjekke ut til 1200, så kan vel bli lokal kjent der nede ;D hvor skal du bo?
Har ikke ordnet med overnatting ennå. Blir kanskje Rica, da.

Leedsgutt

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #102 på: Juli 01, 2012, 19:40:34 »
Er dt noen faste plasser hvor leeds fansen skal sitte, og samle seg på stadion ?

vet selvsagt at man kan sette seg hvor man vil, men der dt noen plass dere samler dere ?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #103 på: Juli 01, 2012, 19:59:00 »
Er dt noen faste plasser hvor leeds fansen skal sitte, og samle seg på stadion ?

vet selvsagt at man kan sette seg hvor man vil, men der dt noen plass dere samler dere ?

http://forum.leedsunited.no/index.php?topic=19153.60

HåvardK

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #104 på: Juli 01, 2012, 20:36:01 »
flyr også fra værnes, men 0630 ble i tidligst laget for meg, så flyr med widerøe nedover i steden 0925. 0750 ble også alt for tidlig neste dag, så reiser vel ikke hjem før rundt 1900. så det blir god tid for oss (meg og min bror) til å utforske sandefjord!!!!

gleder meg til take over er i boks og super signeringene er i gang  ;D
Ligger an til at vi kan utdanne oss som Sandefjord-guider på torsdag, kongsmo. Hvor skal dere bo?

bor på rica park hotel, håper på å få spise frokost sammen med leeds gutta? må vel sjekke ut til 1200, så kan vel bli lokal kjent der nede ;D hvor skal du bo?
Har ikke ordnet med overnatting ennå. Blir kanskje Rica, da.
Det ble Kong Carl. Fullt på Rica.

kongsmo

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #105 på: Juli 01, 2012, 20:41:07 »
flyr også fra værnes, men 0630 ble i tidligst laget for meg, så flyr med widerøe nedover i steden 0925. 0750 ble også alt for tidlig neste dag, så reiser vel ikke hjem før rundt 1900. så det blir god tid for oss (meg og min bror) til å utforske sandefjord!!!!

gleder meg til take over er i boks og super signeringene er i gang  ;D
Ligger an til at vi kan utdanne oss som Sandefjord-guider på torsdag, kongsmo. Hvor skal dere bo?

bor på rica park hotel, håper på å få spise frokost sammen med leeds gutta? må vel sjekke ut til 1200, så kan vel bli lokal kjent der nede ;D hvor skal du bo?
Har ikke ordnet med overnatting ennå. Blir kanskje Rica, da.
Det ble Kong Carl. Fullt på Rica.

det går vel greit, sandefjord er vel ikke så stort! kan fremdeles eventuelt samarbeide på å bli guider  ;D
"SNIFFER"

Billy the king

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #106 på: Juli 01, 2012, 22:24:37 »
Rica Hell er bestilt ;)

kongsmo

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #107 på: Juli 01, 2012, 22:41:13 »
Rica Hell er bestilt ;)

Rica Hell er vel litt for langt nord  ???
"SNIFFER"

Billy the king

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #108 på: Juli 01, 2012, 23:24:30 »
okey- Rica Park da, lyder vel bedre ;D

ibster

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #109 på: Juli 02, 2012, 21:47:46 »
Jeg er innfødt i vertsbyen. Ikke langt fra station ligger det et senter hvor de har tre biljardbord, alle rettigheter og kapasitet til å samle en god del mennesker. Om interessen er der kan jeg forhøre meg om vi kan samles der i forkant av kampen. Det ligger i gåavstand fra stadion og de er nok interessert i å fasilitere noe slikt iom. at Sandefjords uteliv er ganske slapt på en onsdag.

Noen som er sugne?

kongsmo

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #110 på: Juli 02, 2012, 22:05:03 »
Jeg er innfødt i vertsbyen. Ikke langt fra station ligger det et senter hvor de har tre biljardbord, alle rettigheter og kapasitet til å samle en god del mennesker. Om interessen er der kan jeg forhøre meg om vi kan samles der i forkant av kampen. Det ligger i gåavstand fra stadion og de er nok interessert i å fasilitere noe slikt iom. at Sandefjords uteliv er ganske slapt på en onsdag.

Noen som er sugne?

høres supert ut det ja, henger meg på jeg samma hvor det er. men det er jo veldig greit hvis noen som er lokalkjent kan arranger en plass på forhånd! så kjør på for min del (men vent på noen flere tilbakemeldinger da)  :)
"SNIFFER"

ibster

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #111 på: Juli 02, 2012, 22:54:37 »
Jeg er innfødt i vertsbyen. Ikke langt fra station ligger det et senter hvor de har tre biljardbord, alle rettigheter og kapasitet til å samle en god del mennesker. Om interessen er der kan jeg forhøre meg om vi kan samles der i forkant av kampen. Det ligger i gåavstand fra stadion og de er nok interessert i å fasilitere noe slikt iom. at Sandefjords uteliv er ganske slapt på en onsdag.

Noen som er sugne?

høres supert ut det ja, henger meg på jeg samma hvor det er. men det er jo veldig greit hvis noen som er lokalkjent kan arranger en plass på forhånd! så kjør på for min del (men vent på noen flere tilbakemeldinger da)  :)

jepp jepp! det hadde vært gøy å overdøvet sf fansen, håper på forsterket lag og festfotball.. kameratene mine som jeg tok med på match i fjor mobber meg enda for at leeds bare klarte 1-1 mot sf...

kalle_92

  • Gjest
Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #112 på: Juli 02, 2012, 23:47:24 »
Blir gjerne med på dette ibster.  :)

Hobben

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #113 på: Juli 03, 2012, 06:32:38 »
Det blir bare dagstur på meg. Er det noen i Stavanger-regionen som ønsker å slenge seg på så gi en lyd på 940 57 409, er ønskelig at vi deler på kjøringen, vi er to nå, og har plass til to til :-)!
Rogaland Whites

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #114 på: Juli 04, 2012, 08:03:43 »
Mange som reiser fra Haugesund / Karmøy ? :)
Pontus ❤

bwirum

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #115 på: Juli 04, 2012, 08:34:29 »
Jeg er innfødt i vertsbyen. Ikke langt fra station ligger det et senter hvor de har tre biljardbord, alle rettigheter og kapasitet til å samle en god del mennesker.
Hvilket senter er det du snakker om nå Ib? Haukerød? Eller Kroken?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ibster

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #116 på: Juli 04, 2012, 09:54:25 »
Jeg er innfødt i vertsbyen. Ikke langt fra station ligger det et senter hvor de har tre biljardbord, alle rettigheter og kapasitet til å samle en god del mennesker.
Hvilket senter er det du snakker om nå Ib? Haukerød? Eller Kroken?

Metro Bowling. Jeg snakket med de på telefonen i går og de har bare rettigheter fra kl. 18 i det området. MEN de kan servere alkohol i selkapslosjen hele dagen. Uansett så var han samarbeidsvillig og klar for å finne en løsning når jeg hadde en bedre oversikt over hvor mange vi evt. blir.

Dersom responsen uteblir er jo selvsagt bodegaen på krokenskogen en mulig samlingsplass for de som ønsker noen pils i forkant, vi kan kalle det plan b!

Nå som min identitet er outet, hvem er du bwirum :) ?

ollan

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #117 på: Juli 04, 2012, 10:23:51 »
D.Nelly var jo en hit sist sommer?
Ollan

Oni

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #118 på: Juli 04, 2012, 10:36:04 »
God dag, alle!

Håper selvsagt vi kan enes om et sted å samles før kampen. Jeg reiser fra Narvik (ens ærend) for å se kampen, og er derfor ikke akkurat lokalkjent. Kommer til å sjekke denne tråden når jeg ankommer Sandefjord for å se hvor det blir.

Og en ting til: hva er enkleste måte å komme seg fra Gardermoen til Sandefjord? Lander ca klokken 09 på morgenen samme dag som kampen.

ibster

Sv: LEEDS TIL NORGE!!!!
« Svar #119 på: Juli 04, 2012, 10:43:59 »
D.Nelly var jo en hit sist sommer?

Ikke feil det heller, det viktigste er jo at så mange som mulig samles!!

Fordelen med de andre forslagene er at de ligger i gåavstand til stadion, 700 og 1400 meter unna..

Oni, det enkleste er å ta toget. Evt. kan du ta buss til Oslo S og bytte til buss der.