Skrevet av Emne: Supportercupen  (Lest 9279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

7cato7

Supportercupen
« på: Mai 09, 2012, 09:46:01 »
Noen som vet hva som skjer etter vi har vunnet cupen?? Hvor skal det feires og festes??? :) Gleder meg til å spille i den hvite drakta og spille sammen med andre Leeds supportere. MOT!!!!
Cato Visdal Mikalsen

Runar

Sv: Supportercupen
« Svar #1 på: Mai 09, 2012, 10:09:23 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?
 

martind

Sv: Supportercupen
« Svar #2 på: Mai 09, 2012, 10:41:00 »
Du er satt ut av laget Runar :) Den går lørdag 2 juni på Snarøya. Påmelding skjer til Terje eller Trond.

Hvor vi skal feire vet jeg ikke Cato, men regner med at mr Dahl drar igang en heidundranes fest :)
MOT!! We are Leeds!

7cato7

Sv: Supportercupen
« Svar #3 på: Mai 09, 2012, 11:27:32 »
Vi skal møte Norwich, Derby og Chelsea 2 i gruppespillet. Bør være overkommelig.
Cato Visdal Mikalsen

laddi

Sv: Supportercupen
« Svar #4 på: Mai 09, 2012, 22:05:49 »
hmmmm.......vurdere denne...lag 2 for de med litt pondus???


ææssjjj...laget jeg trener har selvfølgelig kamp den dagen........snufs  :'(
« Siste redigering: Mai 09, 2012, 22:24:04 av laddi »
Bergen Whites

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Supportercupen
« Svar #5 på: Mai 09, 2012, 23:06:27 »
Kven eg melder meg på til? Ikkje for seint håpar eg? Spelar fast i 4div og er lysten på å knekka scum-bein iført kvitt :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Jon R

Sv: Supportercupen
« Svar #6 på: Mai 10, 2012, 00:12:41 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?

Tror jeg kan si med sikkerhet at det ikke har vært lagt ut noe om dette på forumet tidligere, Runar. Isåfall har det gått også meg hus forbi. Fint om noen kan legge ut litt mer detaljert info her på OEF. Hva ellers har vi forumet til?   :P

Martin?  :)
Jon R.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Supportercupen
« Svar #7 på: Mai 10, 2012, 00:28:05 »
Ey, ikke glem meg i år, steike, skal ha med meg dette i år altså!!!

18 år gammel keeper, som også kan spille venstre back og spiss, om det trengs :P

Må bare finne rette person som skal vite at jeg skal med, og finne ut hvor denne plassen er, så skal jeg nok stille opp :D

martind

Sv: Supportercupen
« Svar #8 på: Mai 14, 2012, 11:02:24 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?

Tror jeg kan si med sikkerhet at det ikke har vært lagt ut noe om dette på forumet tidligere, Runar. Isåfall har det gått også meg hus forbi. Fint om noen kan legge ut litt mer detaljert info her på OEF. Hva ellers har vi forumet til?   :P

Martin?  :)

Hvem Martin? Skal du stille til start Jon? Da skal jeg hvertfall ta med en utvidet legeveske :)

Det er opprettet et arrangement på facebook om supportercupen hvertfall. Trond og Terje som har ansvaret for det. Cupen er 2 juni, og foregår på Snarøya. Leeds stiller med 2 lag. 2. laget spiller første kamp kl. 9. Terry Yorath er gjest i år. Annen info om arrangementet kommer litt senere tror jeg :)

Håper hvertfall du stiller stiller som duskedame Jon :)
MOT!! We are Leeds!

Jon R

Sv: Supportercupen
« Svar #9 på: Mai 15, 2012, 15:58:13 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?

Tror jeg kan si med sikkerhet at det ikke har vært lagt ut noe om dette på forumet tidligere, Runar. Isåfall har det gått også meg hus forbi. Fint om noen kan legge ut litt mer detaljert info her på OEF. Hva ellers har vi forumet til?   :P

Martin?  :)

Hvem Martin? Skal du stille til start Jon? Da skal jeg hvertfall ta med en utvidet legeveske :)

Det er opprettet et arrangement på facebook om supportercupen hvertfall. Trond og Terje som har ansvaret for det. Cupen er 2 juni, og foregår på Snarøya. Leeds stiller med 2 lag. 2. laget spiller første kamp kl. 9. Terry Yorath er gjest i år. Annen info om arrangementet kommer litt senere tror jeg :)

Håper hvertfall du stiller stiller som duskedame Jon :)

Nettopp du Martin, ja.  ;D

Jeg kan stille som supporter og sint mann på sidelinjen. Ikke minst kommer jeg til å ha et kritisk blikk på deg Martin, med tanke på dine ambisjoner om prøvespill i Leeds United.  :D
Jon R.

Sven Radebe

Sv: Supportercupen
« Svar #10 på: Mai 16, 2012, 18:49:30 »
Hvor mange er påmeldt i år til denne gjeve cupen i år :)?

Og om noen skal lufte noen brune før 2 kokker så er folk hjertelig velkommen til meg på Sagene.

MrK

Sv: Supportercupen
« Svar #11 på: Mai 18, 2012, 20:31:40 »
Stiller vel jeg og men skal briljere andre steder enn på banen, det blir for sterk kost!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Runar

Sv: Supportercupen
« Svar #12 på: Mai 18, 2012, 20:58:34 »
Er på utdrikkningslag denne helgen  >:(
 

Wannabe

Sv: Supportercupen
« Svar #13 på: Mai 19, 2012, 15:01:59 »
Er på utdrikkningslag denne helgen  >:(
Velkomne skal dere være :D

MOT
 

MrK

Sv: Supportercupen
« Svar #14 på: Juni 01, 2012, 10:59:26 »
Hvor mye folk blir det og hva er konseptet på kvelden?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Svend Anders

Sv: Supportercupen
« Svar #15 på: Juni 01, 2012, 11:16:34 »
Akkurat fått melding om at Terry Yorath er blitt forhindret fra å reise over, så vi får dessverre ikke besøk av ham denne helgen.

Manager Terje har også meldt avbud av familie-årsaker, men Jomar stepper inn som sjef for Leeds 2.

Selv gikk jeg voldsomt på rattata i ei trapp i går og er litt usikker på om jeg er i stand til å bidra med noe på banen, men stiller uansett som publikummer/sportsdirektør for dagen.

Håper å se mange av dere imorgen!

(og glem ikke årsmøtet på søndag)

SA

MrK

Sv: Supportercupen
« Svar #16 på: Juni 01, 2012, 12:31:08 »
Prestasjonsangst SA? Sportdirektør fra Østfold lukter det Økokrim av...........har bedre forslag men jeg er der tidligst etter 12.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

trondt

Sv: Supportercupen
« Svar #17 på: Juni 01, 2012, 12:33:51 »
Jeg vil bare få opplyse om at martind har opparbeidet seg et tvilsomt rykte blant dommere i distriktet, noe ala Rudolph Austin, bare at martind's problem sitter litt høyere oppe (mellom haka og nesa). Så det må ikke komme som noen overraskelse om Leeds må spille noen kampene i cupen med en mann mindre.

Geir fra Grimstad

Sv: Supportercupen
« Svar #18 på: Juni 01, 2012, 12:35:18 »
Akkurat fått melding om at Terry Yorath er blitt forhindret fra å reise over, så vi får dessverre ikke besøk av ham denne helgen.

Manager Terje har også meldt avbud av familie-årsaker, men Jomar stepper inn som sjef for Leeds 2.

Selv gikk jeg voldsomt på rattata i ei trapp i går og er litt usikker på om jeg er i stand til å bidra med noe på banen, men stiller uansett som publikummer/sportsdirektør for dagen.

Håper å se mange av dere imorgen!

(og glem ikke årsmøtet på søndag)

SA
Fikk meg også en god smell i ankelen i går. Får fikse det så bra som mulig med noe tape og håpe på det beste..  :-\Blir moro uansett. Ses
revie

ØBS

Sv: Supportercupen
« Svar #19 på: Juni 01, 2012, 13:32:41 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?

Tror jeg kan si med sikkerhet at det ikke har vært lagt ut noe om dette på forumet tidligere, Runar. Isåfall har det gått også meg hus forbi. Fint om noen kan legge ut litt mer detaljert info her på OEF. Hva ellers har vi forumet til?   :P

Martin?  :)

Hvem Martin? Skal du stille til start Jon? Da skal jeg hvertfall ta med en utvidet legeveske :)

Det er opprettet et arrangement på facebook om supportercupen hvertfall. Trond og Terje som har ansvaret for det. Cupen er 2 juni, og foregår på Snarøya. Leeds stiller med 2 lag. 2. laget spiller første kamp kl. 9. Terry Yorath er gjest i år. Annen info om arrangementet kommer litt senere tror jeg :)

Håper hvertfall du stiller stiller som duskedame Jon :)

Nettopp du Martin, ja.  ;D

Jeg kan stille som supporter og sint mann på sidelinjen. Ikke minst kommer jeg til å ha et kritisk blikk på deg Martin, med tanke på dine ambisjoner om prøvespill i Leeds United.  :D

Stiller du med dusken din du, Jon, så kommer jeg også.  Ryktes at Magne også dukker opp med six-packen sin ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

martind

Sv: Supportercupen
« Svar #20 på: Juni 01, 2012, 14:26:32 »
Jeg vil bare få opplyse om at martind har opparbeidet seg et tvilsomt rykte blant dommere i distriktet, noe ala Rudolph Austin, bare at martind's problem sitter litt høyere oppe (mellom haka og nesa). Så det må ikke komme som noen overraskelse om Leeds må spille noen kampene i cupen med en mann mindre.

Hæ? Nå forstår jeg ingenting Trond!! Hva er det du lirer av deg for morsomheter?

Når jeg tenker etter, så kan det faktisk stemme.... liker generelt ikke dommere som dømmer imot meg og mitt lag! Sånn er det bare!!

Satser på at duskedame Teigen stiller opp!!
MOT!! We are Leeds!

Runar

Sv: Supportercupen
« Svar #21 på: Juni 01, 2012, 15:13:42 »
pga streik er jeg iOlso likevel denne helgen. Jeg vil spille pålag med Dammen, hvem ringer agenten min for å få det fikset?
 

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Supportercupen
« Svar #22 på: Juni 01, 2012, 18:21:10 »
Sitter nå på et hotell på Snarøya, klar som bare det til å knekke noe neser, og brekke noen bein (forhåpentligvis er det ikke mine egne det går utover :P )

Så får jeg håpe jeg finner banene i morgen :P

Men lurer på om det er noe prestasjonsangst som sniker seg inn, ettersom jeg leste at 1. laget var kun for de med fotballerfaring fra 3. divisjon og oppover :S Og så setter de meg der, som kun har erfaring fra juniorlag??? :P

Vel, skal gi alt uansett, og satse på at jeg overlever krigene :P

Jon R

Sv: Supportercupen
« Svar #23 på: Juni 01, 2012, 20:09:24 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?

Tror jeg kan si med sikkerhet at det ikke har vært lagt ut noe om dette på forumet tidligere, Runar. Isåfall har det gått også meg hus forbi. Fint om noen kan legge ut litt mer detaljert info her på OEF. Hva ellers har vi forumet til?   :P

Martin?  :)

Hvem Martin? Skal du stille til start Jon? Da skal jeg hvertfall ta med en utvidet legeveske :)

Det er opprettet et arrangement på facebook om supportercupen hvertfall. Trond og Terje som har ansvaret for det. Cupen er 2 juni, og foregår på Snarøya. Leeds stiller med 2 lag. 2. laget spiller første kamp kl. 9. Terry Yorath er gjest i år. Annen info om arrangementet kommer litt senere tror jeg :)

Håper hvertfall du stiller stiller som duskedame Jon :)

Nettopp du Martin, ja.  ;D

Jeg kan stille som supporter og sint mann på sidelinjen. Ikke minst kommer jeg til å ha et kritisk blikk på deg Martin, med tanke på dine ambisjoner om prøvespill i Leeds United.  :D

Stiller du med dusken din du, Jon, så kommer jeg også.  Ryktes at Magne også dukker opp med six-packen sin ;D

Ser ut til at jeg må priroitere Fargerik fotball på Voldsløkka i morgen, istedet.  :(

Forøvrig er det visst fortsatt en dypt bevart hemmelighet for man finner mer detaljert info om hele arrangementet. Er det virkelig ingen som kan gi meg en link til et eller annet? Var innom facebooksiden men fant ikke noe der heller. Hva skjer feks etter cupen? Ser at 2 kokker er nevnt i forbifarten under her. Noen som please kan gi litt info?  ???


 
Jon R.

Jon R

Sv: Supportercupen
« Svar #24 på: Juni 01, 2012, 20:19:05 »
Er dette noe som går meg hus forbi engang til. Når er det og er påmeldingen gått ut?

Tror jeg kan si med sikkerhet at det ikke har vært lagt ut noe om dette på forumet tidligere, Runar. Isåfall har det gått også meg hus forbi. Fint om noen kan legge ut litt mer detaljert info her på OEF. Hva ellers har vi forumet til?   :P

Martin?  :)

Hvem Martin? Skal du stille til start Jon? Da skal jeg hvertfall ta med en utvidet legeveske :)

Det er opprettet et arrangement på facebook om supportercupen hvertfall. Trond og Terje som har ansvaret for det. Cupen er 2 juni, og foregår på Snarøya. Leeds stiller med 2 lag. 2. laget spiller første kamp kl. 9. Terry Yorath er gjest i år. Annen info om arrangementet kommer litt senere tror jeg :)

Håper hvertfall du stiller stiller som duskedame Jon :)

Nettopp du Martin, ja.  ;D

Jeg kan stille som supporter og sint mann på sidelinjen. Ikke minst kommer jeg til å ha et kritisk blikk på deg Martin, med tanke på dine ambisjoner om prøvespill i Leeds United.  :D

Stiller du med dusken din du, Jon, så kommer jeg også.  Ryktes at Magne også dukker opp med six-packen sin ;D

Ser ut til at jeg må priroitere Fargerik fotball på Voldsløkka i morgen, istedet.  :(

Forøvrig er det visst fortsatt en dypt bevart hemmelighet for man finner mer detaljert info om hele arrangementet. Er det virkelig ingen som kan gi meg en link til et eller annet? Var innom facebooksiden men fant ikke noe der heller. Hva skjer feks etter cupen? Ser at 2 kokker er nevnt i forbifarten under her. Noen som please kan gi litt info?  ???


 

Og der ser jeg at det har blitt lagt ut info på forsiden.  :)
http://www.leedsunited.no/klart-for-supportercup/
Jon R.

Svend Anders

Sv: Supportercupen
« Svar #25 på: Juni 02, 2012, 01:06:43 »
Er det noen som skal fra Oslo sentrum og ut på Snarøya rundt 11.30-tiden? Jeg kommer til Oslo med buss da ser det ut til. Kontakt meg gjerne på 95998181 (etter 09.00).

SA

Ian Baird

Sv: Supportercupen
« Svar #26 på: Juni 02, 2012, 12:57:11 »
Vi skal møte Norwich, Derby og Chelsea 2 i gruppespillet. Bør være overkommelig.

Ja, disse høres utrolig svake ut  ;) Knuse dem!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Supportercupen
« Svar #27 på: Juni 02, 2012, 14:29:51 »
Vi skal møte Norwich, Derby og Chelsea 2 i gruppespillet. Bør være overkommelig.

Ja, disse høres utrolig svake ut  ;) Knuse dem!

LU har sålangt vunnet 9-0 mot Norwich og 8-0 mot Chelsea 8)

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Supportercupen
« Svar #28 på: Juni 03, 2012, 17:50:28 »
Blackburn, som var HELDIGE som slo oss 2-0 i kvart'n, vant finalen mot ManCity..
MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Gufrias

Sv: Supportercupen
« Svar #29 på: Juni 03, 2012, 18:25:21 »
Blackburn, som var HELDIGE som slo oss 2-0 i kvart'n, vant finalen mot ManCity..
MOT
Tapte kvartfinalen?

Ut med manager, styreformann og hele støtteapparatet, få vekk rasket og hent noen skikkelige spillere!


Sier han som sitter på ræva og ligner mer på en ball enn på en spiller
Hekta på Leeds siden 1974