Skrevet av Emne: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?  (Lest 4836 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #1 på: Mai 17, 2012, 21:14:46 »
Hadde vært en bra klubb for Ole.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #2 på: Mai 17, 2012, 23:13:32 »

Dennis

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #3 på: Mai 17, 2012, 23:46:33 »
Det hadde vært kjempestas! OGS er jo en kar med sterke sympatier til de ekle røde, men jeg klarer ikke annet enn å like fyren. Han virker dønn profesjonell, veldig seriøs (men likevel "easy going") og fremtidsrettet i form av at han har utviklet talentsatsningen i Molde ytterligere, på det meget gode grunnlaget.

Rett og slett en type norsk fotball burde hatt flere av.

En annet fin ting med en eventuell overgang til PL for en nordmann, er at det er ikke en måned siden pessimistene og jantelov-rytterne Davy Wathne og Mini Jakobsen mente det ikke kom til å være norske trenere i en av de store fire ligaene på MAAAAAAAAAAANGE år, etter at Solbakken fikk sparken. Ingenting hadde vært bedre enn det, selv om de neppe husker å ha sagt det engang, så mye som kommer ut av de gapa.

(Jeg liker ikke folk som taper på forhånd)
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #4 på: Mai 18, 2012, 13:32:47 »
Kom igjen Ole Gunnar Solskjaer!!! Blir stas om du blir Villa sjef. da vet jeg hvem jeg støtter frem til vi rykker opp...!!!
Yeboahs vitne

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #5 på: Mai 19, 2012, 13:49:28 »
Røkke ble visst litt lei seg.  De er jo en stor familie der i Molde :D

lojosang

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #6 på: Mai 19, 2012, 14:21:57 »
Det ville jo gjenopprette balansen i universet om Molde gikk tilbake til en sytepavetrener som er mest opptatt av dommeren, slik de hadde de første 100 årene av sin eksistens.
Røkke og styret framstår ikke akkurat i gunstig lys i media for tiden.
- Leif Olav

rd1

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #7 på: Mai 19, 2012, 14:35:25 »
Røkke ble visst litt lei seg.  De er jo en stor familie der i Molde :D

Merkelig av Røkke!
"Who needs Cantona??"

Gufrias

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #8 på: Mai 20, 2012, 15:14:35 »
Snåle greier. Molde ønsker så sterkt å beholde Solskjær at de, med en gang det oppstår en mulighet for at han kan få et annet jobbtilbud, gjør sitt beste for å få ham til å føle seg uvelkommen.
Hekta på Leeds siden 1974

MrK

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #9 på: Mai 20, 2012, 15:41:51 »
Tøffe dager Molde og Leeds. Spark Tarje N Jacobsen, verre enn Bates
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

RoarG

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #10 på: Mai 20, 2012, 17:14:06 »
Snåle greier. Molde ønsker så sterkt å beholde Solskjær at de, med en gang det oppstår en mulighet for at han kan få et annet jobbtilbud, gjør sitt beste for å få ham til å føle seg uvelkommen.
Norske klubber er og blir amatørklubber. Tydeligvis er det å drive fotballklubber ikke noe mer enn en givende hobby for mange.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #11 på: Mai 20, 2012, 18:31:33 »
Tøffe dager Molde og Leeds. Spark Tarje N Jacobsen, verre enn Bates

Harvey mener du? Talentløse lakeier begge to!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #12 på: Mai 21, 2012, 12:07:57 »
Det er helt utrolig det vi er vitne til i Molde synes jeg. De ansetter OSG vel vitende om at mannen har ambisjoner så det holder. Tilbudet kommer, han fristes selvsagt av det. Røkke bryter altså samarbeidet med klubben Molde fordi Solskjær fristes av Aston Villa???? Utrolig. Han vil altså straffe hele klubben for dette!
Det kan da virkelig ikke ha vært en overraskelse at dette skjedde før eller siden?

Nei, det er som tråden over her påpeker, vi er og blir amatører, Røkke beviser det fullt og helt ved sin opptreden. Hva Molde folk forøvrig har gjort her vet jeg ikke så det skal jeg ikke uttale meg om.

Jeg la merke til at OSG ble kalt illojal! Han er vel en av de meste lojale innen fotballen vi kjenner til. Det beviste han til gangs i sin aktive karriere.
Yeboahs vitne

MrK

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #13 på: Mai 21, 2012, 12:42:46 »
Det er helt utrolig det vi er vitne til i Molde synes jeg. De ansetter OSG vel vitende om at mannen har ambisjoner så det holder. Tilbudet kommer, han fristes selvsagt av det. Røkke bryter altså samarbeidet med klubben Molde fordi Solskjær fristes av Aston Villa???? Utrolig. Han vil altså straffe hele klubben for dette!
Det kan da virkelig ikke ha vært en overraskelse at dette skjedde før eller siden?

Nei, det er som tråden over her påpeker, vi er og blir amatører, Røkke beviser det fullt og helt ved sin opptreden. Hva Molde folk forøvrig har gjort her vet jeg ikke så det skal jeg ikke uttale meg om.

Jeg la merke til at OSG ble kalt illojal! Han er vel en av de meste lojale innen fotballen vi kjenner til. Det beviste han til gangs i sin aktive karriere.

AKER har avsluttet samarbeid med MFK, Røkke har økt engasjementet. Røkke & co har sett for seg et noe lengre samarbeid enn det ser ut til å bli. 20-30 mill inn på 18 mnd så har OGS økt sin markedsverdi og er på vei ut. At de ikke så den muligheten er i seg selv tragisk, men kan ha en viss forståelse av at de er litt "sure".

Ligner litt på caset som var når de tok over W'don i sin tid med Drillo, da raidet de VIF. At de ikke har PlanB er litt skremmende.

Synes MFK/Leeds ledelse er noe like - planer/strategier - se overgangstråd som verserer - en blir ikke kvitt spillere ved å fortelle hvor udugelige de er:-)

Er ved godt mot!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #14 på: Mai 22, 2012, 12:13:52 »
Er du fan av en klubb slutter du ikke med det, selv om en manager forsvinner. Røkke og co spytter inn mange millioner, men det er vel ikke kun pga OGS vel? Hva slags forhold er dette når de kutter på dete grunnlaget. Nå er det vel forsåvidt endret noe, OGS får fortsatt en del fra Aker. Likevel, hva er motivet til Røkke egentlig...(foruten å tjene penger altså...!)??
Yeboahs vitne

Elland RD LS 11

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #15 på: Mai 22, 2012, 14:19:35 »
Tror neppe Røkke forventer å tjene penger på MFK. Det er vel heller ikke naturlig for Aker ASA å være eier av en fotballklubb. Ryktene sier at de hadde besluttet å gå ut av MFK allerede i januar, og at det nå kom ut på grunn av den spesielle situasjonen som oppstod.

Forstår godt både Gjelsten og Røkke, som hadde forventinger til ett lengre samarbeid med OGS, nå er skuffet. Og hva med spillerne, Linnes og Hovland som valgte MFK fordi OGS var manager her.

MrK

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #16 på: Mai 23, 2012, 13:56:59 »
Er du fan av en klubb slutter du ikke med det, selv om en manager forsvinner. Røkke og co spytter inn mange millioner, men det er vel ikke kun pga OGS vel? Hva slags forhold er dette når de kutter på dete grunnlaget. Nå er det vel forsåvidt endret noe, OGS får fortsatt en del fra Aker. Likevel, hva er motivet til Røkke egentlig...(foruten å tjene penger altså...!)??

Ingen tjener penger på fotball i norge - forøvrig så blir SCUm, så da er håndtering av alle 3 parter totalt meningsløs! Nok sagt!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Håvard

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #17 på: Mai 23, 2012, 15:52:03 »
Er du fan av en klubb slutter du ikke med det, selv om en manager forsvinner. Røkke og co spytter inn mange millioner, men det er vel ikke kun pga OGS vel? Hva slags forhold er dette når de kutter på dete grunnlaget. Nå er det vel forsåvidt endret noe, OGS får fortsatt en del fra Aker. Likevel, hva er motivet til Røkke egentlig...(foruten å tjene penger altså...!)??

Ingen tjener penger på fotball i norge - forøvrig så blir SCUm, så da er håndtering av alle 3 parter totalt meningsløs! Nok sagt!

 ;D

lojosang

Sv: Re: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #18 på: Mai 23, 2012, 16:15:24 »
Ser Pondus melder at Solskjærfamilien har kansellert abonnementet sitt på Vi i Villa. :D
- Leif Olav

RoarG

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #19 på: Mai 24, 2012, 12:53:08 »
Brannen i Rosenes Leir slukket, i flg. Dagbladet. Solskjær har forhandlet seg slik at han kan forlate MFK i år kun hvis scum kommer på banen. Neste år står han derimot fritt til å forlate MFK for en hviken som helst PL-klubb. Overgangen til Aston Villa er dermed avlyst. I tillegg har Solskjær fått løfte om at MFK handler inn en 10-mill spiss i neste overgangsvindu! Ikke dårlig OGS, her har du presset Røkke til å bla opp ekstra cash for en ny spiller. Snakk om å ta skikkelig balletak på Røkke. Noe for Warnock?

http://www.dagbladet.no/2012/05/23/sport/fotball/tippeligaen/molde_fk/ole_gunnar_solskjer/21723929/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #20 på: Mai 24, 2012, 14:52:04 »
Brannen i Rosenes Leir slukket, i flg. Dagbladet. Solskjær har forhandlet seg slik at han kan forlate MFK i år kun hvis scum kommer på banen. Neste år står han derimot fritt til å forlate MFK for en hviken som helst PL-klubb. Overgangen til Aston Villa er dermed avlyst. I tillegg har Solskjær fått løfte om at MFK handler inn en 10-mill spiss i neste overgangsvindu! Ikke dårlig OGS, her har du presset Røkke til å bla opp ekstra cash for en ny spiller. Snakk om å ta skikkelig balletak på Røkke. Noe for Warnock?

http://www.dagbladet.no/2012/05/23/sport/fotball/tippeligaen/molde_fk/ole_gunnar_solskjer/21723929/

Warnock med balletak på Røkke? Jaja, hvorfor ikke? Det gikk ikke så bra sist Røkke var i England, da.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #21 på: Mai 25, 2012, 12:22:41 »
Brannen i Rosenes Leir slukket, i flg. Dagbladet. Solskjær har forhandlet seg slik at han kan forlate MFK i år kun hvis scum kommer på banen. Neste år står han derimot fritt til å forlate MFK for en hviken som helst PL-klubb. Overgangen til Aston Villa er dermed avlyst. I tillegg har Solskjær fått løfte om at MFK handler inn en 10-mill spiss i neste overgangsvindu! Ikke dårlig OGS, her har du presset Røkke til å bla opp ekstra cash for en ny spiller. Snakk om å ta skikkelig balletak på Røkke. Noe for Warnock?

http://www.dagbladet.no/2012/05/23/sport/fotball/tippeligaen/molde_fk/ole_gunnar_solskjer/21723929/

Warnock med balletak på Røkke? Jaja, hvorfor ikke? Det gikk ikke så bra sist Røkke var i England, da.
Tenkte han kunne ta det taket på Bates? Røkke eier da ikke Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #22 på: Mai 25, 2012, 12:33:49 »
Brannen i Rosenes Leir slukket, i flg. Dagbladet. Solskjær har forhandlet seg slik at han kan forlate MFK i år kun hvis scum kommer på banen. Neste år står han derimot fritt til å forlate MFK for en hviken som helst PL-klubb. Overgangen til Aston Villa er dermed avlyst. I tillegg har Solskjær fått løfte om at MFK handler inn en 10-mill spiss i neste overgangsvindu! Ikke dårlig OGS, her har du presset Røkke til å bla opp ekstra cash for en ny spiller. Snakk om å ta skikkelig balletak på Røkke. Noe for Warnock?

http://www.dagbladet.no/2012/05/23/sport/fotball/tippeligaen/molde_fk/ole_gunnar_solskjer/21723929/

Warnock med balletak på Røkke? Jaja, hvorfor ikke? Det gikk ikke så bra sist Røkke var i England, da.
Tenkte han kunne ta det taket på Bates? Røkke eier da ikke Leeds.


Vet vi helt sikkert hvem som eier Leeds da.....? Det har vel vært debattert lenge og ligger fortsatt i tåka etter det jeg har fått med meg....og det er jo ikke alltid alt for å si det sånn..! Når en ser hvordan Røkke reagerte innledningsvis i denne afæren er jeg glad for at Røkke ikke eier Leeds United! Nå må fordundre meg stakkars OGS gjenom enda en middag med denne diktatoren før han kan stikke av til annen klubb!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Re: Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #23 på: Mai 25, 2012, 17:45:49 »
Brannen i Rosenes Leir slukket, i flg. Dagbladet. Solskjær har forhandlet seg slik at han kan forlate MFK i år kun hvis scum kommer på banen. Neste år står han derimot fritt til å forlate MFK for en hviken som helst PL-klubb. Overgangen til Aston Villa er dermed avlyst. I tillegg har Solskjær fått løfte om at MFK handler inn en 10-mill spiss i neste overgangsvindu! Ikke dårlig OGS, her har du presset Røkke til å bla opp ekstra cash for en ny spiller. Snakk om å ta skikkelig balletak på Røkke. Noe for Warnock?

http://www.dagbladet.no/2012/05/23/sport/fotball/tippeligaen/molde_fk/ole_gunnar_solskjer/21723929/

Warnock med balletak på Røkke? Jaja, hvorfor ikke? Det gikk ikke så bra sist Røkke var i England, da.
Tenkte han kunne ta det taket på Bates? Røkke eier da ikke Leeds.


Vet vi helt sikkert hvem som eier Leeds da.....? Det har vel vært debattert lenge og ligger fortsatt i tåka etter det jeg har fått med meg....og det er jo ikke alltid alt for å si det sånn..! Når en ser hvordan Røkke reagerte innledningsvis i denne afæren er jeg glad for at Røkke ikke eier Leeds United! Nå må fordundre meg stakkars OGS gjenom enda en middag med denne diktatoren før han kan stikke av til annen klubb!!

Da kan jeg glede deg! Bæres har jo kjøpt klubben for mange måneder siden
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Re: Sv: Ole Gunnar Solskjær til Aston Villa?
« Svar #24 på: Mai 27, 2012, 07:21:10 »
Brannen i Rosenes Leir slukket, i flg. Dagbladet. Solskjær har forhandlet seg slik at han kan forlate MFK i år kun hvis scum kommer på banen. Neste år står han derimot fritt til å forlate MFK for en hviken som helst PL-klubb. Overgangen til Aston Villa er dermed avlyst. I tillegg har Solskjær fått løfte om at MFK handler inn en 10-mill spiss i neste overgangsvindu! Ikke dårlig OGS, her har du presset Røkke til å bla opp ekstra cash for en ny spiller. Snakk om å ta skikkelig balletak på Røkke. Noe for Warnock?

http://www.dagbladet.no/2012/05/23/sport/fotball/tippeligaen/molde_fk/ole_gunnar_solskjer/21723929/

Warnock med balletak på Røkke? Jaja, hvorfor ikke? Det gikk ikke så bra sist Røkke var i England, da.
Tenkte han kunne ta det taket på Bates? Røkke eier da ikke Leeds.


Vet vi helt sikkert hvem som eier Leeds da.....? Det har vel vært debattert lenge og ligger fortsatt i tåka etter det jeg har fått med meg....og det er jo ikke alltid alt for å si det sånn..! Når en ser hvordan Røkke reagerte innledningsvis i denne afæren er jeg glad for at Røkke ikke eier Leeds United! Nå må fordundre meg stakkars OGS gjenom enda en middag med denne diktatoren før han kan stikke av til annen klubb!!

Da kan jeg glede deg! Bæres har jo kjøpt klubben for mange måneder siden
Er han blitt så gammel at han ikke kan gå selv?
Hekta på Leeds siden 1974