Sommerens viktigste uke kommer nå

Started by Kato, May 19, 2012, 10:55:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Skjønte det slik at Warnock er i feriemodus etter neste uke, eller tar jeg feil?

Med signaler om negativt fra Snoddy, Ross og White, er det svært viktig at vi får positive signaler fra transfermarkedet nå.

Ja, vi har en hel sommer på å skaffe spilere. Men signaleffekten er viktig.

Tallene som kom frem denne uken viser at vi kun er midt på treet i Championship når det gjelder lønn.

Skal vi hente spillere, så MÃ... DE HA TROA PÃ... AT VI SKAL OPP.

Halford, Ward, McFadden. Solide navn, som kan gi en boost. Det kan gi spillere troa på at Warnock har noe på gang. Utgående kontrakter må ikke bli fokuset.

Spillere ser, leser og hører. Selvfølgelig etter at de har talt penger.

Men nå må det smelle. 2 inn, og vi er på gang.

Den neste uken er viktig.....

Leedsfan

Det hadde vært betryggende om spillerne hadde kommet inn døra neste uke, men at alt avhenger av hvordan neste uke blir har jeg ingen tro på....

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

30.august stenger transfervinduet, først da vet vi hva som har kommet inn!

Neste uke blir neste uke uansett. Jeg tror ikke det skremmer Warnock om noen her inne sette en limit på å kjøpe spillere!  :D  Det måtte være for eventuelt å skremme meddebattanter!

Hadde jeg lyst på å skifte klubb, så hadde jeg sett meg litt rundt. Ikke sikkert at rykter om at Leeds ikke klarer å betale £400 k har noe med virkeligheten å gjøre. Og slett ikke etter hva Warnock har uttalt. Han er fornøyd med transeferpotten.

Så sitter det en drøss av oss og spekulerer i:
* Vi har ikke råd til en million-pund-overgang
* Vi er elendige på lønninger
* Vi er ikke attraktive lenger
* Vi satser ikke langsiktig
* Vi er bare ute etter gamlinger
* Det er ingen plan med Leeds United
* Vi selger de beste

Jeg vil heller si det sånn:
¤ Ingenting er avgjort om vi har råd til en million-pund-overgang
¤ Vi har et lønnsbudsjett som er akseptert av manageren, han føler støtte i styret
¤ Thorpe Arch og Elland Road går utenpå mye i England og spillere vil TIL klubben
¤ Langsiktig satsning er jo nettopp bevist i kjøpet av Pearce - på 4 års kontrakt
¤ Gamlinger MED erfaring er uvurderlig med tanke på presset det er når man spiller for denne klubben
¤ Planen er fortest mulig opp i PL. Grayson var feil, mens Warnock er rett mann MED en sportslig plan. Klubben er omstruktrukturert og gjort økonomisk stabil av Bates! Elland Road pusset opp og fasilitetene er langt bedre enn i 2005.
¤ Vi selger de beste fordi de ønsker seg opp fortere enn klubben klarer. MERK! Vi har bare vært to år i NpC. Slett ikke alle klubber farer igjennom før de er stabilisert der!

Men det er jo min mening og så er den positiv! Det er vel ikke politisk korrekt her inne!

Mitt ønske:
AT VI BLIR KJØPT OPP AV EN SHEIK SOM GJØR OSS TIL VERDENS BESTE KLUBB MED EN AVSINDIG MENGDE PENGER, SLIK AT VI HAR KLIPPEKORT PÃ... ALLE TITLER TIL EVIG TID!!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Quote from: Promotion 2010 on May 19, 2012, 13:11:33
30.august stenger transfervinduet, først da vet vi hva som har kommet inn!

Neste uke blir neste uke uansett. Jeg tror ikke det skremmer Warnock om noen her inne sette en limit på å kjøpe spillere!  :D  Det måtte være for eventuelt å skremme meddebattanter!

Hadde jeg lyst på å skifte klubb, så hadde jeg sett meg litt rundt. Ikke sikkert at rykter om at Leeds ikke klarer å betale £400 k har noe med virkeligheten å gjøre. Og slett ikke etter hva Warnock har uttalt. Han er fornøyd med transeferpotten.

Så sitter det en drøss av oss og spekulerer i:
* Vi har ikke råd til en million-pund-overgang
* Vi er elendige på lønninger
* Vi er ikke attraktive lenger
* Vi satser ikke langsiktig
* Vi er bare ute etter gamlinger
* Det er ingen plan med Leeds United
* Vi selger de beste

Jeg vil heller si det sånn:
¤ Ingenting er avgjort om vi har råd til en million-pund-overgang
¤ Vi har et lønnsbudsjett som er akseptert av manageren, han føler støtte i styret
¤ Thorpe Arch og Elland Road går utenpå mye i England og spillere vil TIL klubben
¤ Langsiktig satsning er jo nettopp bevist i kjøpet av Pearce - på 4 års kontrakt
¤ Gamlinger MED erfaring er uvurderlig med tanke på presset det er når man spiller for denne klubben
¤ Planen er fortest mulig opp i PL. Grayson var feil, mens Warnock er rett mann MED en sportslig plan. Klubben er omstruktrukturert og gjort økonomisk stabil av Bates! Elland Road pusset opp og fasilitetene er langt bedre enn i 2005.
¤ Vi selger de beste fordi de ønsker seg opp fortere enn klubben klarer. MERK! Vi har bare vært to år i NpC. Slett ikke alle klubber farer igjennom før de er stabilisert der!

Men det er jo min mening og så er den positiv! Det er vel ikke politisk korrekt her inne!

Mitt ønske:
AT VI BLIR KJØPT OPP AV EN SHEIK SOM GJØR OSS TIL VERDENS BESTE KLUBB MED EN AVSINDIG MENGDE PENGER, SLIK AT VI HAR KLIPPEKORT PÃ... ALLE TITLER TIL EVIG TID!!!!  ;D

Hva mener du egentlig med det jeg har uthevet?

Promotion 2010

Quote from: Kato on May 19, 2012, 13:35:01

Hva mener du egentlig med det jeg har uthevet?

Dette?

QuoteJeg tror ikke det skremmer Warnock om noen her inne sette en limit på å kjøpe spillere!   :D  Det måtte være for eventuelt å skremme meddebattanter!

Mange av innleggene dine som f.eks i trådene "Når selger vi Snodgrass?" og "Sommerens viktigste uke kommer nå" er ganske hissige på å svartmale.

Jeg småler litt når panikk-knappen er det verktøyet som gripes til før transfervinduet er åpnet! Og ikke minst når det er tre og en halv måned igjen av det. Dette må jo bare være skrevet i å få flere til å ty til panikk.  :D

Warnock har selv sagt at kjøpet av enkelte spillere kan ikke offentliggjøres før 1.juli og deres kontrakt er gått ut. Da er det for meg litt søkt å skyte Warnock og Bates i slutten av neste uke!

Det var det jeg mente!  ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Tror du jeg sitter her og skriver for å skremme folk?

Jeg analyserer nå-situasjonen, prøver å se litt i krystall-kula, og tenker hva vi må gjøre for å oppnå den uttalte ambisjonen om opprykk neste sesong.

At jeg ser endel skjær i sjøen, betyr jo ikke nødvendigvis at man står i ledtog med mørkemannen.

Ã... være realistisk på et forum der alle Leeds-spillerne er de beste i verden (så lenge de spiller for Leeds), tror jeg forumet har godt av.

For øvrig synes jeg det nesten er morsomt at du drar en 4-årskontrakt med Pearce til å være bærebjelken for langsiktig satsning.

Det er vel ingenting rundt Neil Warnocks prosjekt med Leeds som har med langsiktighet å gjøre.

Leedsfan

Quote from: Kato on May 19, 2012, 14:54:05
Tror du jeg sitter her og skriver for å skremme folk?

Jeg analyserer nå-situasjonen, prøver å se litt i krystall-kula, og tenker hva vi må gjøre for å oppnå den uttalte ambisjonen om opprykk neste sesong.

At jeg ser endel skjær i sjøen, betyr jo ikke nødvendigvis at man står i ledtog med mørkemannen.

Ã... være realistisk på et forum der alle Leeds-spillerne er de beste i verden (så lenge de spiller for Leeds), tror jeg forumet har godt av.

For øvrig synes jeg det nesten er morsomt at du drar en 4-årskontrakt med Pearce til å være bærebjelken for langsiktig satsning.

Det er vel ingenting rundt Neil Warnocks prosjekt med Leeds som har med langsiktighet å gjøre.

Tror du skremmer deg selv mer enn du skremmer andre..

In Warnock We Trust...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

De beste spillerne i verden? Hvor blåøyde tror du den generelle fan er, Kato?
Marching on together!

auren

Quote from: Mr Kaizer on May 19, 2012, 20:18:15

Den er nok satt liiiiiitt på spissen. Men den gjenspeiler vel ideen om at vi "mener" at Leeds er den beste klubben i verden å holde med, og at vi har den beste fanskaren.

Kato er en fornuftig mann, og jeg deler mye av synspunktene hans. Det er urolige Leedstider om dagen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Herregud, dere trenger jo ikke ta hvert eneste ord bokstavelig. Det må jo gå an å få frem synspunkt med å spisse litt.

Generelt sett er jo spillere som kommer til Leeds fantastiske. Når de spiller for oss er det ikke måte på hvor gode de er. Men så snart de forlater er de udugelige.

Brad Johnson og Kasper Schmeichel er to gode eksempler. Ikke gode nok så snart de var på vei ut porten.

Vi burde kanskje være en smule mer nyanserte.

Kato

Quote from: auren on May 19, 2012, 20:27:51

Den er nok satt liiiiiitt på spissen. Men den gjenspeiler vel ideen om at vi "mener" at Leeds er den beste klubben i verden å holde med, og at vi har den beste fanskaren.

Kato er en fornuftig mann, og jeg deler mye av synspunktene hans. Det er urolige Leedstider om dagen...

auren

Takker for den, Auren. Nå er ikke det viktigste om folk er enige eller uenige. Jeg skriver ikke for å vinne noen popularitetskonkurranse. Jeg skriver fordi jeg bryr meg enormt om klubben min. Og jeg ønsker debatt om mine meninger. Noen ganger spisses det for å få den debatten.

Og jeg prøver å ta ballen, ikke mannen. Ikke sikkert jeg lykkes hver gang, men jeg prøver.

Vi har alle her inne et felles anliggende, vårt kjære Leeds. Vi er ikke alle like enige om veien vi skal gå. Noen er for positive, og noen er for negative. Det er vel litt av vitsen med hele forumet.

Hvis alle tenker ørlite mer på å ta ballen, og ikke mannen. Så blir kanskje diskusjonene litt mer konstruktive.

Til syvende og sist handler det om en ting for oss alle sammen. 3 pinner til Leeds i neste kamp

Dennis

Jeg skjønner at du ikke mener at de fleste tror Robbie Rogers hadde snurret med alle backer i PL eller at Snoddy er Messi. Tilegner likevel den jevne fan mer kred enn at vi, selv om vi mener vi holder med den beste klubben, verken tror at vi har spesielt gode spillere eller gjør alt riktig.

Tre poeng enes vi selvsagt om.
Marching on together!

Leedsfan

Quote from: Mr Kaizer on May 19, 2012, 21:00:44
Jeg skjønner at du ikke mener at de fleste tror Robbie Rogers hadde snurret med alle backer i PL eller at Snoddy er Messi. Tilegner likevel den jevne fan mer kred enn at vi, selv om vi mener vi holder med den beste klubben, verken tror at vi har spesielt gode spillere eller gjør alt riktig.

Tre poeng enes vi selvsagt om.

Robbie Rogers blir forhåpentligvis en virvelvind på venstrevingen og Somma som vitaliteten selv.

Asbjørn

...og her er vi inne på Leeds-forumet, midt under CL-finalen.
Og noen lurer på hvor store fans vi er, eller hva, Kenneth? ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ian Baird

Quote from: Kato on May 19, 2012, 20:34:41

auren

Takker for den, Auren. Nå er ikke det viktigste om folk er enige eller uenige. Jeg skriver ikke for å vinne noen popularitetskonkurranse. Jeg skriver fordi jeg bryr meg enormt om klubben min. Og jeg ønsker debatt om mine meninger. Noen ganger spisses det for å få den debatten.

Og jeg prøver å ta ballen, ikke mannen. Ikke sikkert jeg lykkes hver gang, men jeg prøver.

Vi har alle her inne et felles anliggende, vårt kjære Leeds. Vi er ikke alle like enige om veien vi skal gå. Noen er for positive, og noen er for negative. Det er vel litt av vitsen med hele forumet.

Hvis alle tenker ørlite mer på å ta ballen, og ikke mannen. Så blir kanskje diskusjonene litt mer konstruktive.

Til syvende og sist handler det om en ting for oss alle sammen. 3 pinner til Leeds i neste kamp

Veldig godt skrevet, Kato.
Synet på fotball vil være forskjellig fra folk til folk.
La oss diskutere noenlunde saklig og ikke kalle andres meninger pateiske o.l. fordi de ikke sammenfaller med egne meninger. Takling bakfra ække lov.

Selv ser jeg såpass mørkt på Leeds fremtid under Bates at jeg sikkert burde la være å skrive noe særlig mer her inne. Er vel et ordspill som sier: "har du ikke noe positiv å komme med, så hold heller kjeft". Tror forumet blir ganske intetsigende om det ikke er plass til alle meninger blant fansen vår.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Hovedsakene på www.leedsunited.com er nå:

”Father’s day at Elland Road”
“2012/13 HOME KIT ON SALE NOW”
“GO WILD AT FLAMINGO LAND”
“The great United shirt auction”

Håper det kommer noen "litt" saftigere nyheter snart.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Kato

Uka nærmer seg midten. Signalene så langt er:

Snodgrass har sett det mange på forumet har sett. Dermed nærmere NEI.

Warnock begynner å ane tegninga. Han må trylle.

Ingen signaler om at Bates er nærmere pensjon.

marve

Quote from: Kato on May 22, 2012, 20:01:41

Hva f... skal den gamle gnomen med laget vårt da ,han kommer jo ingen vei med laget .
Vi har snart ikke spillere igjen å selge ,ikke mye penger å hente der lenger .
Og om fansen var grinete og protesterte før så kommer jo protestene og missnøyen nå uten satsing til å nå nye høyder .
Begynner nesten å tro at gubben virkelig mente det han sa som chelsea eier at han ikke skulle gi seg før leeds u er borte som fotball klubb .Han er på god vei virker det som .

Here we go again

Quote from: marve on May 22, 2012, 20:36:54
Quote from: Kato on May 22, 2012, 20:01:41

Hva f... skal den gamle gnomen med laget vårt da ,han kommer jo ingen vei med laget .
Vi har snart ikke spillere igjen å selge ,ikke mye penger å hente der lenger .
Og om fansen var grinete og protesterte før så kommer jo protestene og missnøyen nå uten satsing til å nå nye høyder .
Begynner nesten å tro at gubben virkelig mente det han sa som chelsea eier at han ikke skulle gi seg før leeds u er borte som fotball klubb .Han er på god vei virker det som .

Han skal seigpine oss nå, og er sikker på at den dagen han dauer så har han lagd til noe fanenskap som gjør at klubben Leeds United blir dradd med ham ned i graven.

For å være litt positiv da ;)

rd1

På tide å definere uke nummer snart?
"Who needs Cantona??"

Kato

Tråden ble laget 19. Mai.

Så jeg definerer uken som uke 21. Gjeldende fra mandag 21. Mai kl 0000 til søndag 27. mai kl 2359.

Ok?

GeirO

Skjønner ikke helt dette. Hvis det kommer et par stjernesigneringer mandag 28. mai ble vel ikke uke 21 så viktig, eller......?
MOT

Mr. Leeds

Quote from: GeirO on May 22, 2012, 22:28:54
Skjønner ikke helt dette. Hvis det kommer et par stjernesigneringer mandag 28. mai ble vel ikke uke 21 så viktig, eller......?
Enig i det Geir.

Men som Snodgrass selv sa så har vi hørt det før og historien, rent generelt, har en evne til å gjenta seg. Det er bare det at her er vi avhengige av at historien skal brytes. Jeg har dessverre svært liten tro på at vi får en vellykket "silly season" - mest fordi Bates er en av de fattigste klubbeierne i de to øverste divisjonene i England, men også fordi det er kommet ganske negative signal fra mange av spillernes agenter. Dette viser at vi ikke klarer å beholde våre beste spillere - noe vi er avhengig av for å ha en viss kontinuitet og kunne bygge et godt lag. Det tar tid å bygge et lag. Klubbledelsen har ikke tatt innover seg at det ble en 14 plass denne sesongen. Målsettingen er uttalt opprykk.. Vi får se om vi får inn spillere som klarer det

Jeg er ikke optimistisk. Mye tyder på at Snodgrass forsvinner sammen med McCormack og White, mens vi trolig sliter med å bli kvitt Billy Paynter, Nunez og de andre.

Det er lov å håpe - og jeg håper jeg må bite alle disse ordene i meg og at vi ser flere gode  spillere inn i tiden som kommer.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Bites Yer Legs

Ifølge Warnock selv reiser han avgårde 25. mai, antageligvis på ferie..
KEEP FIGHTING!!

Kato

For å være helt ærlig så skjønner ikke jeg heller:).

Poenget mitt er at Warnock reiser visstnok på ferie 25. mai. Vi kan vel signere spillere når han er borte, men jeg trodde/tror sjansen er større for at det skulle skje før han reiser.

Vi trenger desperat noen positive nyheter. Kontraktssigneringer eller spillere inn. "Dessverre" så virker Snodgrass å være en såpass oppegående kar, at han har gjennomskuet den gamle mannen på 80 år.

Slik det ser ut akkurat kan det bli en lang og tung sommer. Lønnskruttet ser ut til å være oppbrent første uka i mai.

Uttalelser fra Warnock gjør meg heller ikke overbevist om at han leder Leeds i august.

B_Ød

Jeg satt hvertfall med en mye bedre følelse i fjor vår/sommer enn jeg gjør nå.  :-\
Ups & Ups!!

Svend Anders

Hører at Ward kan bli bekreftet allerede i dag, det skal i alle fall ha løsnet litt der så det ser ut til å gå i boks.

Hvem andre er det Warnock håper på allerede denne uken? Trolig er det Pompey- eller bosman-spillere. Jeg holder en knapp på Green.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

B_Ød

Quote from: Svend Anders on May 23, 2012, 09:20:50
Hører at Ward kan bli bekreftet allerede i dag, det skal i alle fall ha løsnet litt der så det ser ut til å gå i boks.

Hvem andre er det Warnock håper på allerede denne uken? Trolig er det Pompey- eller bosman-spillere. Jeg holder en knapp på Green.

SA
Jøsses...
Ups & Ups!!

Kato

Quote from: Svend Anders on May 23, 2012, 09:20:50

SA

Håper

fmtj

auren

....Leeds tider altså!!!
Yeboahs vitne