Tror det blir dårlig med kvalitetsigneringer = nok en sesong i dass

Started by h.b, May 21, 2012, 08:51:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hvis dette stemmer http://www.twtd.co.uk/news.php?storyid=20778 at Leeds slitermed å finansiere Ward. ja da har ikke Warnock mye å handle for, og må hente inn spillere billig. Samt at han må selge før han kan kjøpe. Det betyr enkelt og greit at alle som kan bringe inn penger. Ja de er til salgs om dagen. Snoddy forsvinner nok for en 2-3 mill pund osv. Og Warnock må hente rask andre ikke vil ha.

Sydhagen

For en uke siden var jeg positiv pga en tidlig og bra signering på stopperplass, men er nå veldig usikker på hva klubben kan bruke på kjøp av spillere.
Velger å avvente litt og se hva som skjer frem mot sesongoppkjøringen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

jeg har vel egentlig hele tiden vært litt lunken til tingnenes tilstand i klubben siden NW ble ansatt, mest pga tidsperspektivet. Nå begynner dette å bli enda rarere...vet ikke hva jeg skal tro, eller våge å håpe på lengre liksom...
Ups & Ups!!

Leedsfan

Bates mellomfinansierer:-)

Sesongen begynner i midten av august gutter. Jeg skal holde meg positiv til det motsatte er bevist.

De gutta som er transferlista er jo fortsatt i klubben hvis de ikke er solgt, de kan fortsatt gjøre en jobb. Ser at mange er redd for om vi har nok spillere når sesongen starter, vi har dessverre mer enn nok.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Startet positivt med signinga av Pearce, men så har det blitt labert. Ã... signalene som dukker opp i disse tider virker ikke lovende. Syns jo også det er litt rart å gå ut å snakke om opprykk neste år uten og egentlig være i nærheten av å ha en stall som tilsier at det være et realistisk mål. Halve stallen er jo på vei ut. Ã... de som ønskes med videre også ser ut til å ønske seg bort. Da blir det vanskelig(umulig) og bygge et så godt lag på så kort tid at opprykk er realistisk. Håper inderlig på noen positive signeringer denne uka. Men jeg tviler sterkt. Pr idag er L1 nærmere enn PL ihvertfall.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Quote from: Leedsfan on May 21, 2012, 09:55:44

Sesongen begynner i midten av august gutter. Jeg skal holde meg positiv til det motsatte er bevist.

De gutta som er transferlista er jo fortsatt i klubben hvis de ikke er solgt, de kan fortsatt gjøre en jobb. Ser at mange er redd for om vi har nok spillere når sesongen starter, vi har dessverre mer enn nok.
Flott, da tar du over den rollen  ;)
ellers sier du at gutta som pr dag er ønsket bort fremdeles kan gjøre en jobb, (hvis vi ikke blir kvitt dem) regner jeg med du mener?
Hva med signalene som nå er sendt til disse gutta?? Pila pekte rett nedover etter at NW tok over, for å få mer ut av de samme gutta..hva tilsier at disse nå skal brette opp, og begynne å blø for drakta..da de på ingen måte gjorde det, før det ble klart, at de er ønsker bort?

Er vel faktisk mulig at dette blir (mye) værre før det blir noe bedre...er det ikke?? 
Ups & Ups!!

Blank_File

Jeg er også ekstremt mye mer pessimistisk enn vanlig på denne tiden av året. Det bør komme en signering eller to til nå ganske kjapt for at jeg skal få roa igjen.

SupALeedS

Makan til negativ gjeng skal man lete lenge etter=)

Husk på en ting karer, vi har satt 11 mann på transfer lista, og er helt avhengig av å få solgt noen av dem før man kan starte shoppinga.

Jeg er sjele glad for at vi har valgt å gjøre dette tiltaket , da vi har alt for mye daukjøtt i stallen.

Kan ikke se hva vi gjør feil i disse dager.

* White, Mccormack, Snodgrass er under forhandlinger om ny kontrakt
* Vi har allerede sikret oss kapteinen til Portsmouth, 4 års kontrakt, vi har KJØPT en spiller
* Warnock har allerede startet research på overgangsmarkedet.

Sesongen er akkurat også avsluttet, vi har måtte vente å se hvem lag som faktisk rykket opp og ned.

Ha litt toldmodighet folkens, en ting er sikkert, å det er at vi kommer til å se mange nye fjes når sesongen sparkes i gang.

Jeg lever med håpet og trua!
Alex

lojosang

Ja, spillerne Colin har gått ut offentlig og kalt ubrukelige er nok TOPP motivert for å yte maks til høsten.

Noen ganger kan det være greit å brenne broer, men Colin har satt fyr på brua lenge før han er klar til å krysse elva.
- Leif Olav

kongsmo

Quote from: lojosang on May 21, 2012, 11:08:55

Ja, spillerne Colin har gått ut offentlig og kalt ubrukelige er nok TOPP motivert for å yte maks til høsten.

Noen ganger kan det være greit å brenne broer, men Colin har satt fyr på brua lenge før han er klar til å krysse elva.

helt enig med lojo. spillere som er transferlista og mer eller mindre blir kalt ubrukelige av NW må bort, om de så må går gratis, det enest de kan bidra med til neste sesong er dårlig miljø og lagmoral
"SNIFFER"

h.b

Quote from: SupALeedS on May 21, 2012, 10:55:19
Makan til negativ gjeng skal man lete lenge etter=)

Husk på en ting karer, vi har satt 11 mann på transfer lista, og er helt avhengig av å få solgt noen av dem før man kan starte shoppinga.

Jeg er sjele glad for at vi har valgt å gjøre dette tiltaket , da vi har alt for mye daukjøtt i stallen.

Kan ikke se hva vi gjør feil i disse dager.

* White, Mccormack, Snodgrass er under forhandlinger om ny kontrakt
* Vi har allerede sikret oss kapteinen til Portsmouth, 4 års kontrakt, vi har KJØPT en spiller
* Warnock har allerede startet research på overgangsmarkedet.

Sesongen er akkurat også avsluttet, vi har måtte vente å se hvem lag som faktisk rykket opp og ned.

Ha litt toldmodighet folkens, en ting er sikkert, å det er at vi kommer til å se mange nye fjes når sesongen sparkes i gang.

Jeg lever med håpet og trua!

Mye av dette daukjøttet må vi leve med neste sesong. Og da har de null hjerte for en klubb de sitter på oppsigelse i.

SupALeedS

Forstår det H.B men et sted må vi starte? Og når vi først har fått vilja våres til at denne prossesen må starte, så kan vi ikke kritisere det når det faktisk skjer?

Alex

h.b

Quote from: SupALeedS on May 21, 2012, 11:16:39
Forstår det H.B men et sted må vi starte? Og når vi først har fått vilja våres til at denne prossesen må starte, så kan vi ikke kritisere det når det faktisk skjer?

Enig i dette. Men som det alltid er med Leeds. Det er måten det blir gjort på. Det å gå offentlig ut å si at f.eks Clayton ikke er verdt mange penger er utrolig dårlig gjort mot både spileren og sørger for at spilleren faktisk ikke blir solgt. Warnock har med sine utspill kanskje sørget for at spillere vi skal selge ikke blir solgt

B_Ød

Quote from: SupALeedS on May 21, 2012, 11:16:39
Må skyte inn her at denne utrenskningen som nå står for døren, har hvertfall aldri jeg ønsket, men når den likevel er igang, mener jeg det må være forskjell på å barbere seg og å "you fill in the blanks right here"  ;)
Ups & Ups!!

SupALeedS

Som Leeds supporter så tror jeg du må leve med situasjoner som denne, og så lenge jeg har har levd så har det vært ups and downs :P

Men når det er sagt, jeg liker Warnock, grunnen er enkel: Han vet hva som må til. At Warnock sier det han sier ang Clayton tror jeg også kan bidra til å bevisstgjøre spillere som mener dem er bedre enn laget, og som krever usansyling høy lønn. hvem vet, kanskje dette er en taktikk for å må Clayton til å bli?

Godt eksempel på dette er Alfred Sankoh i Godset, han mener at han er bedre for en annen liga enn tippeligaen ( noe jeg er helt uenig i som godset supporter) Deila hentet han fra Norsk 2 divisjon, og har fått han til å blomstre, skal da treneren gå ut å si at han bør tjene godt? Neppe. Viktigere å tenke utvikling, og hele tiden bevisstgjøre spillerne på hva som heller må til for å oppnå suksess for så å ta steget ut i en annen liga. Samme føler jeg det med Clayton, en talentfull spiller, har knapt spilt viktige kamper i sitt liv, å så fort det blåser litt på han krever han bedre lønn. Vi har manglet en klar lederstil fra trenerne dem siste åra, Warnock er nok mange ganger dristig i sine utalelser men heller en klar stil, enn å være vingle petter, og kun satse på låne signeringer og over the top spillere.

Husk på at Qpr ansatte hele 8 trenere for å få klubben til PL, Warnock var den 9 som faktisk greide dette, så noe klokt er det i mannen som nå leder klubben vår.
Alex

B_Ød

Quote from: SupALeedS on May 21, 2012, 11:38:39
Som Leeds supporter så tror jeg du må leve med situasjoner som denne, og så lenge jeg har har levd så har det vært ups and downs :P

Men når det er sagt, jeg liker Warnock, grunnen er enkel: Han vet hva som må til. At Warnock sier det han sier ang Clayton tror jeg også kan bidra til å bevisstgjøre spillere som mener dem er bedre enn laget, og som krever usansyling høy lønn. hvem vet, kanskje dette er en taktikk for å må Clayton til å bli?

Godt eksempel på dette er Alfred Sankoh i Godset, han mener at han er bedre for en annen liga enn tippeligaen ( noe jeg er helt uenig i som godset supporter) Deila hentet han fra Norsk 2 divisjon, og har fått han til å blomstre, skal da treneren gå ut å si at han bør tjene godt? Neppe. Viktigere å tenke utvikling, og hele tiden bevisstgjøre spillerne på hva som heller må til for å oppnå suksess for så å ta steget ut i en annen liga. Samme føler jeg det med Clayton, en talentfull spiller, har knapt spilt viktige kamper i sitt liv, å så fort det blåser litt på han krever han bedre lønn. Vi har manglet en klar lederstil fra trenerne dem siste åra, Warnock er nok mange ganger dristig i sine utalelser men heller en klar stil, enn å være vingle petter, og kun satse på låne signeringer og over the top spillere.

Husk på at Qpr ansatte hele 8 trenere for å få klubben til PL, Warnock var den 9 som faktisk greide dette, så noe klokt er det i mannen som nå leder klubben vår.
Håper for skaperens skyld du har rett, selv tviler jeg på at dette er helt veien å gå.
"Taktikk for å få folk til å bli"...snakk om å balansere på en knivegg!
Byttet han ut hele stallen i QPR også??
Ups & Ups!!

fmtj

Dette er vel mye svartmaling karer!! Det er lenge til seriestart og rykter florerer. Jeg tror vi får se et relativt slagkraftig lag som starter høstsesongen, eller at NW takker for seg. Kan aldri tro han finner seg i å lede en gjeng umotiverte tullebukker i gang med neste sesong!!

Stallen han overtok er jo en gjeng som ikke bidro allvedens og det var nok få "blodflekker" på draktene til denne gjengen. SG rasket sammen en hel haug, men ingen klarte å prege laget nevneverdig. Vi trenger personligheter, ledere, tøffinger for å kunne rykke opp. Jeg håper vi får tak i noen sånne før vi går i gang igjen, dvs. jeg har trua ei stønn tel!!

MOT folkens!! Detta gemet kan NW!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Quote from: Ød on May 21, 2012, 10:06:49

Flott, da tar du over den rollen  ;)
ellers sier du at gutta som pr dag er ønsket bort fremdeles kan gjøre en jobb, (hvis vi ikke blir kvitt dem) regner jeg med du mener?
Hva med signalene som nå er sendt til disse gutta?? Pila pekte rett nedover etter at NW tok over, for å få mer ut av de samme gutta..hva tilsier at disse nå skal brette opp, og begynne å blø for drakta..da de på ingen måte gjorde det, før det ble klart, at de er ønsker bort?

Er vel faktisk mulig at dette blir (mye) værre før det blir noe bedre...er det ikke??

De gutta spiller for å redde ansikt og fremtidig lønn, burde være motivasjon nok. Er litt lei av fremstillingen av fotballspillere som mennesker som ikke tåler motgang, er fotballspillere spesielt dårlig psykisk utrustet?

Flere av de burde gå i seg selv enten de blir eller ikke kun med den motivasjonen  at de skal vise "verden" hvor gode de er..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: fmtj on May 21, 2012, 12:21:42
Dette er vel mye svartmaling karer!! Det er lenge til seriestart og rykter florerer. Jeg tror vi får se et relativt slagkraftig lag som starter høstsesongen, eller at NW takker for seg. Kan aldri tro han finner seg i å lede en gjeng umotiverte tullebukker i gang med neste sesong!!

Stallen han overtok er jo en gjeng som ikke bidro allvedens og det var nok få "blodflekker" på draktene til denne gjengen. SG rasket sammen en hel haug, men ingen klarte å prege laget nevneverdig. Vi trenger personligheter, ledere, tøffinger for å kunne rykke opp. Jeg håper vi får tak i noen sånne før vi går i gang igjen, dvs. jeg har trua ei stønn tel!!

Føler egentlig ikke at det svartmales. At noen (meg ;)) er bekymret mener jeg det er gode grunner til. Blir ikke roligere av å lese "slagkraftig lag eller takker for seg" heller :D....hva i granskauen gjør vi da da?? "Caretaker" KB leder et rask-laug på bunn-lønn ut på banen til første kamp 2012-13 ;D?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: lojosang on May 21, 2012, 11:08:55

Det et jo slik det kommer frem i media, som en enhet har Warnock slaktet de. Jeg tviler på at han slakter de på tomannshånd, regner med at han forteller de hva hans synspunkter er så er det vel opp til spilleren å bevise at han tar feil hvis de blir slaktet.

Leedsfan

Quote from: Ød on May 21, 2012, 12:34:18
Quote from: fmtj on May 21, 2012, 12:21:42

Føler egentlig ikke at det svartmales. At noen (meg ;)) er bekymret mener jeg det er gode grunner til. Blir ikke roligere av å lese "slagkraftig lag eller takker for seg" heller :D....hva i granskauen gjør vi da da?? "Caretaker" KB leder et rask-laug på bunn-lønn ut på banen til første kamp 2012-13 ;D?

Jeg er bekymret jeg også, men det et lenge til midten av august. Forhåpentligvis lenge nok...

B_Ød

Quote from: Leedsfan on May 21, 2012, 12:35:43
Det et jo slik det kommer frem i media, som en enhet har Warnock slaktet de. Jeg tviler på at han slakter de på tomannshånd, regner med at han forteller de hva hans synspunkter er så er det vel opp til spilleren å bevise at han tar feil hvis de blir slaktet.
Men da/hvis dette blir bevist, spiller vel ikke vekommende for oss lengre..eller misser jeg noe her??
Ups & Ups!!

Blank_File

Quote from: SupALeedS on May 21, 2012, 10:55:19

Balltull. Flere av disse er på utgående kontrakter og er i praksis allerede rensket unna på lønnsbudsjettet. Warnock har da også sagt at det var sannsynlig at flere spillere ville bli klare i uka som gikk. Antagelig har Warnock hatt Ward i tankene når han gikk ut med dette, så hvis Ward nå velger en annen klubb blir jeg utrolig skuffet. Det blir historiene til Grayson om igjen...

Leedsfan

Quote from: Ød on May 21, 2012, 12:39:26
Men da/hvis dette blir bevist, spiller vel ikke vekommende for oss lengre..eller misser jeg noe her??

Hva mener du?

Tror du virkelig at Warnock slakter/prater nedsettende og sier at døren er totalt lukket når han setter de på transferlista?

Mener du at en fotballspiller har rett til å legge seg ned på gresset og sprelle hvis han blir fortalt at han ikke blir satset på og vil bli transferlista?

B_Ød

Quote from: Leedsfan on May 21, 2012, 13:40:02
Hva mener du?
Tror du virkelig at Warnock slakter/prater nedsettende og sier at døren er totalt lukket når han setter de på transferlista?
Mener du at en fotballspiller har rett til å legge seg ned på gresset og sprelle hvis han blir fortalt at han ikke blir satset på og vil bli transferlista?
Behøver han å slakte, i det han setter vedkommende på transfer?? Er vel relativt klar tale det? Om det er pga lønn eller ferdigheter er vel knekkende likegyldig?
Hva slags reaksjon som er å forvente fra spillere som blir satt på transfer, vet jeg ikke, men at det er et brilliant triks for å få vedkommende til å prestere optimalt for den som har plassert en på transfer, tror jeg ikke noe på.
Hva NW kommuniserer, i disse tilfellene, er heller ikke klart for meg nei, ei heller for andre enn de impliserte parter vil jeg tro.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Ød on May 21, 2012, 14:15:10
Quote from: Leedsfan on May 21, 2012, 13:40:02
Hva mener du?
Behøver han å slakte, i det han setter vedkommende på transfer?? Er vel relativt klar tale det? Om det er pga lønn eller ferdigheter er vel knekkende likegyldig?
Hva slags reaksjon som er å forvente fra spillere som blir satt på transfer, vet jeg ikke, men at det er et brilliant triks for å få vedkommende til å prestere optimalt for den som har plassert en på transfer, tror jeg ikke noe på.
Hva NW kommuniserer, i disse tilfellene, er heller ikke klart for meg nei, ei heller for andre enn de impliserte parter vil jeg tro.

Slakte er vel et ord vi fans bruker, ikke hørt Warnock slakte enkeltspillere. At det ikke er det beste trikset for de fleste er vel jeg også klar over, men synes du at en fotballspiller med millionlønn skal gi opp pga av det?

Hvordan Warnock kommuniserer på tomannshånd vet vel bare de det gjelder. Blir litt for enkelt å tro at han slakter de han ikke ønsker og kutter alle muligheter. Det kan jo virke så på mange som uttaler seg her...

B_Ød

Quote from: Leedsfan on May 21, 2012, 14:20:09
Slakte er vel et ord vi fans bruker, ikke hørt Warnock slakte enkeltspillere. At det ikke er det beste trikset for de fleste er vel jeg også klar over, men synes du at en fotballspiller med millionlønn skal gi opp pga av det?
Hvordan Warnock kommuniserer på tomannshånd vet vel bare de det gjelder. Blir litt for enkelt å tro at han slakter de han ikke ønsker og kutter alle muligheter. Det kan jo virke så på mange som uttaler seg her...
Tror ingen ting ang NW jeg, syns bare hele greia virker rar, hvis du leser det jeg skriver, står det stort sett spørsmålstegn bak hver setning..så kan du selvfølgelig spørre hvorfor det  ;), og nei, jeg syns ikke en spiller skal gi opp, men er redd både agenter og foreldre ser det annerledes. Derfor blir vel gjerne utfallet en annen klubb, hvis noen vil ha den/de det gjelder da.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Synes at NW er i ferd med å gjøre det som trengs i Leeds. En skikkelig opprydding i stallen.
Synes også at det er mest rettferdig overfor de som ikke trengs videre at de får beskjed om nettopp det. Da får de også en skikkelig mulighet til å finne seg en arb.giver som faktisk trenger de og er villige til å betale lønnen deres.

Synes dette redelig fra NW sin side!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Quote from: Sydhagen on May 21, 2012, 14:35:24
Synes at NW er i ferd med å gjøre det som trengs i Leeds. En skikkelig opprydding i stallen.
Synes også at det er mest rettferdig overfor de som ikke trengs videre at de får beskjed om nettopp det. Da får de også en skikkelig mulighet til å finne seg en arb.giver som faktisk trenger de og er villige til å betale lønnen deres.

Synes dette redelig fra NW sin side!
Det er jeg enig i, men stiller spørsmål rundt gjennomførbarheten. Og hvis nå div rykter viser seg å holde stikk, virker det hele litt pre-mature på meg. Får da inntrykk av at det shippes ut, uten å ha all verdens klarhet i hva som skal inn igjen, og om det i det hele tatt er midler til dette.

Ryktet, sakset vilt fra annen tråd under  ;)

Noen på wacoe påstår at Warnock har satt hardt mot hardt og vil gå hvis han ikke får de midlene han trenger for å signe 2 spillere innen fredag. Vet det bare er et rykte. Men her ligger det kanskje noe mere i det. For vi vet alle hvor Bates lover og lover men holder ingenting
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Vi reagerer som en gjeng hodeløse kyllinger hver gang en av oss, eller en tilfeldig idiot på WACCOE, finner på et rykte!

Get a grip!

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973