Her er klausulen om utbetaling HVIS vi rykker opp...

Started by Cherry, May 24, 2012, 08:55:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Den er fra YEP:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/top-stories/leeds-united-creditors-receive-600-000-payout-1-4574511

er jo ikke all verden, og bør absolutt ikke være noe å tenke på ve devt opprykk innen den tid-
da PL utløser innpå 30 mill ........!!!

Greit å lese da!

Svend Anders

Det er den samme klausulen vi alltid har kjent til (åpenbart ikke alle, merkelig nok).

Hvis Leeds rykker opp innen 2017, så betales kreditorene fra administrasjonen £5 millioner pund. 250k av dette er allerede "settled" så beløpet per i dag som utløses er £4,75 millioner.

Ikke noe hokus-pokus, egentlig.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Cherry

En periode var det jo rykter om at denne klausulen var noe Bates "spillte på" for ikke å satse på opprykk til denne var "gått ut"....betale ut det som var av gejnværende gjeld.

Når man ser tallene, så er jo det helt meningsløst selvsagt - og denne bør
ikke telle noe som helst - eller hva!?

Leedsfan

Quote from: Cherry on May 24, 2012, 12:23:56
En periode var det jo rykter om at denne klausulen var noe Bates "spillte på" for ikke å satse på opprykk til denne var "gått ut"....betale ut det som var av gejnværende gjeld.

Om Bates hadde måttet betale ut 30 mill pund ved opprykk så hadde det fortsatt vært lukrativt å rykke opp....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Quote from: Leedsfan on May 24, 2012, 13:09:42
Quote from: Cherry on May 24, 2012, 12:23:56

Om Bates hadde måttet betale ut 30 mill pund ved opprykk så hadde det fortsatt vært lukrativt å rykke opp....

Jojo, men en kan jo velge å mene at Bates heller taper 15 mill enn å betale ut 5... Mannen er jo spik spenn hoppe gæren.

For the record, jeg tror ikke han er SÃ... spik spenn etc. Men jeg har forståelse for de som mener det ;D
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)