Skrevet av Emne: Nye leedsunited.no  (Lest 54560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #150 på: Juni 20, 2012, 17:16:31 »
Vi venter på at Idium skal ta tak i noen flere punkter etter tilbakemeldingene deres.

Hva gjelder design blir det ingen vesentlige endringer utover at vi ser litt på forumet og hvordan det står mot bakgrunnen f.eks.

Jeg kan bare gjenta at designet langt på vei spinner av innholdet og hva vi skal oppnå med websiden vår. Vi har ikke videre innhold/ressurser til en omfattende side, derfor er dere medlemmers aktivitet det sentrale.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Here we go again

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #151 på: Juni 20, 2012, 19:32:45 »
Må fortsatt si at jeg ikke kan forstå hvorfor facebook og twitter skal få så mye oppmerksomhet på startsiden til Luscos.  Men det er tydeligvis noen som har en stor forkjærlighet for dette.

Linken nederst hadde holdt lenge for min del.  Har heller ikke noe særlig tilovers for oppsettet på startsiden.  Men det har jeg vært inne på tidligere også.

Får se hvordan det tar seg ut etter at Idium har grepet fatt i tilbakemeldingene.  Trøsten får være at det kan vel ikke bli stort verre ;)  Men samtidig er det synd at resultatet er blitt såpass dårlig når man vet at noen har ofret veldig mye tid for å få dette til.

Blank_File

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #152 på: Juni 20, 2012, 19:40:10 »
Det dårligste valget var vel å beholde forumet dessverre. Ser at det er det som er kilden til alle programmeringsproblemene nå som er nå. De står dessverre i kø. Bakgrunnen og hvordan ting står til den er en ting. Selve framsiden synes jeg nå, etter litt tilvenning, ikke er så gal. Selv om jeg fremdeles er fryktelig uenig i hvordan man har posisjonert innholdet. Det at man parser fra så mange steder gjør også at siden er irriterende treg å laste. Særlig når det tregeste innholdet er facebook og det er det første man ser når man kommer inn på siden.

Det mest irriterende nå er at når jeg trykker på en av de nye forumpostene, så lastes siden det er skrevet på, men den blir aldri ferdig og hopper heller ikke ned til riktig post slik den gjorde før. Kort fortalt virker det som om integreringen av forumet har slått helt feil. Jeg bruker forøvrig Opera, men ser samme feil med Firefox.

Jostein.

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #153 på: Juni 20, 2012, 19:54:05 »
Helt ærlig så syntest jeg den gamle luscos sida så mye mer proff ut, denne ser litt hjemmesnekra ut etter min mening :P å en ting til som jeg synes er veldig slitende, når du skal bla igjennom sidene er sidetalla nesten umilige å se, utenom det er selve forumet helt greit.  :)
Leeds Carajo!

Robert

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #154 på: Juni 22, 2012, 23:57:15 »
Tre ting med forumet nå som jeg håper blir rettet.
1. Siden laster ikke ferdig
Det ene er at siden ikke laster ferdig. Det står "Venter på www.leedsunited.no...", og siden blir ikke ferdig lastet.

Jeg gikk gjennom HTMLkoden for siden, og det er menyen fra den "gamle" siden som skaper problemet. Jeg fjernet alt som hadde med den å gjøre (den vistes ikke uansett) (Det er det som ligger inne i <div >-en med id="topp), og da laster siden fint. Det refereres til noen  bilder der som trolig ikke finnes...)

Så hvis dette fjernes vil siden laste fint.

Endelig tilgang igjen, og fått fikset dette. Ganske merkelig at det ikke ble fikset i overgangen, men tipper siden ble testet før alt av DNS'er ble flyttet, slik at det faktisk fungerte. Det refererte i stort sett til gamle bilder og linker til den gamle wordpress siden. Nå skal siden ihvertfall lastes fortere, og ikke time ut på ting den ikke finner. Fikser en del andre småting også (som jeg har tilgang til å fikse)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

kalle_92

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #155 på: Juli 06, 2012, 17:54:11 »
Når jeg trykker svar for å svare i en tråd, må jeg scrolle opp for å komme til tekstboksen. På den gamle løsningen kom man automatisk til svarboksen når man trykket svar. Dette begynner jeg å bli litt lei av. Om jeg skal være prinse(sse)n på erten  ;)

grana

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #156 på: Juli 10, 2012, 15:07:40 »
Hvordan går egentlig arbeidet med nettsidene? Er det avsluttet?

Nå som forumet ikke er direkte integrert i resten av nettsidene kunne det kanskje blitt ryddet opp i bakgrunner/farger etc på forumet slik at leseopplevelsen ble litt bedre igjen? (hvis ikke det bare er meg som blir sjøsjuk...)

Leedsulf

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #157 på: Juli 17, 2012, 11:42:18 »
Enig der. Spesielt det å bla fram og tilbake mellom sidene i trådene er en tålmodighetsprøve ettersom tallene forsvinner inn i bakgrunnen.

Når det gjelder hovedsiden - hva med noe i denne duren?
Dersom dette arbeidet da ikke er helt lagt på is..


Leedsfan

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #158 på: Juli 17, 2012, 11:50:04 »
Enig der. Spesielt det å bla fram og tilbake mellom sidene i trådene er en tålmodighetsprøve ettersom tallene forsvinner inn i bakgrunnen.

Når det gjelder hovedsiden - hva med noe i denne duren?
Dersom dette arbeidet da ikke er helt lagt på is..

Den siden du linker til er en supporterklubb av vår størrelse verdig. Jeg har tittet på flere norske supporterklubber sine sider og vår layout er under gjennomsnittet fin.

Det som gjør det graverende er at det er blitt betalt for dette. Jeg lurer fortsatt på hvor mye som er brukt! Eller må man vente til årsregnskapet foreligger?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #159 på: Juli 17, 2012, 14:00:28 »
Enig der. Spesielt det å bla fram og tilbake mellom sidene i trådene er en tålmodighetsprøve ettersom tallene forsvinner inn i bakgrunnen.

Når det gjelder hovedsiden - hva med noe i denne duren?
Dersom dette arbeidet da ikke er helt lagt på is..

Det er en del småting som fortsatt skal taes tak i, men som Idium foreløpig ikke har fått gjort. Mistenker at det er ferie der.

Hva gjelder designet og hvordan forsiden er bygd opp vil det ikke bli noen vesentlige endringer. Det er først og fremst ting tilknyttet forumet som skal korrigeres.

Eksempelet på siden over er fint det, men det tar utgangspunkt i noe helt annet enn hva vi vil ha i fremtiden: Nyhetssaker på forsiden er ikke tenkt å være i så stor fokus. Det har minimalt av trafikk, vi blir slått av alle andre på løpende nyhetsdekning. Det som er unikt for vår side er forumet og dere som brukere - det er det som er jobbet ut i fra. Om det er forslag til grep for å bedre denne fremhevingen så bare involver dere!

Uten vesentlig fokus på nyhetssakene, og med en nettbutikk som straks legges ned, er det kort fortalt ikke så mye annet stoff vi kan bruke på forsiden heller.

Hva gjelder bakgrunnsbildet på siden så kan vi endre det, og jeg har etterlyst personer som vil bidra til det, men foreløpig uten noen konkrete henvendelser. Jeg har personlig bare så mye tid til LUSCOS, og det går for tiden mest til TPN.

SA

ragnar

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #160 på: Juli 17, 2012, 14:03:39 »
Jeg syntes den nye hjemmesiden er et steg i feil retning - spesielt med tanke på at vi her har betalt for et produkt som på langt er godt nok.

Men satser på at styret har kontrollen og at alt ordner seg etterhvert. ;-)
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #161 på: Juli 17, 2012, 15:04:21 »

Hva gjelder bakgrunnsbildet på siden så kan vi endre det, og jeg har etterlyst personer som vil bidra til det, men foreløpig uten noen konkrete henvendelser. Jeg har personlig bare så mye tid til LUSCOS, og det går for tiden mest til TPN.
SA
Si meg, har du ikke et bryllup du brude brukt litt tid på også!  >:(

 ;D - jada, madammen betalte meg for å skrive det der ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #162 på: Juli 17, 2012, 15:26:13 »
Enig der. Spesielt det å bla fram og tilbake mellom sidene i trådene er en tålmodighetsprøve ettersom tallene forsvinner inn i bakgrunnen.

Når det gjelder hovedsiden - hva med noe i denne duren?
Dersom dette arbeidet da ikke er helt lagt på is..

Det er en del småting som fortsatt skal taes tak i, men som Idium foreløpig ikke har fått gjort. Mistenker at det er ferie der.

Hva gjelder designet og hvordan forsiden er bygd opp vil det ikke bli noen vesentlige endringer. Det er først og fremst ting tilknyttet forumet som skal korrigeres.

Eksempelet på siden over er fint det, men det tar utgangspunkt i noe helt annet enn hva vi vil ha i fremtiden: Nyhetssaker på forsiden er ikke tenkt å være i så stor fokus. Det har minimalt av trafikk, vi blir slått av alle andre på løpende nyhetsdekning. Det som er unikt for vår side er forumet og dere som brukere - det er det som er jobbet ut i fra. Om det er forslag til grep for å bedre denne fremhevingen så bare involver dere!

Uten vesentlig fokus på nyhetssakene, og med en nettbutikk som straks legges ned, er det kort fortalt ikke så mye annet stoff vi kan bruke på forsiden heller.

Hva gjelder bakgrunnsbildet på siden så kan vi endre det, og jeg har etterlyst personer som vil bidra til det, men foreløpig uten noen konkrete henvendelser. Jeg har personlig bare så mye tid til LUSCOS, og det går for tiden mest til TPN.

SA
Disse overskriftene trenger ikke å være bare nyhetssaker, vet du. Det kan være info om fellesturer, reiseguide til Leeds (hvordan komme dit, hvordan skaffe kampbilletter, hva man ellers kan gjøre der, anbefalt overnatting etc),  supportercup, Leeds til Norge/Skandinavia, medlemsfordeler og annet som er viktig for nåværende og (enda viktigere) potensielle LUSCOS-medlemmer.
Hekta på Leeds siden 1974

ragnar

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #163 på: Juli 18, 2012, 14:37:49 »
har prøvd hjemmesiden i IE, Opera og Firefox. En felles ting er at det tar litt tid å loade forsiden. Raskest hos meg i dag var opera. Men dette kan bare være dagens resultater.

Forsiden funket bra i opera og IE, men i firefox får du ikke frem de "boksene" som man får i IE og opera.
« Siste redigering: Juli 18, 2012, 14:40:27 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

Sleivind

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #164 på: August 03, 2012, 09:42:57 »
Er det bare meg, eller har noe av skriften her inne endret farge?

Blank_File

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #165 på: August 03, 2012, 10:08:47 »
Er det bare meg, eller har noe av skriften her inne endret farge?

Den har det. Er noe med hva du har trykka på og ikke tror jeg. Ikke overbegeistret, men blir vel vandt med det.

Ellers vil jeg si at jeg begynner å se lys i enden av web-tunnelen. De eneste tre hårreisende tingene som er igjen nå er at skriften med datostempel er hvit (samme som bakgrunnen), at "sidetallene" i bunnen av hvert emne nærmest er gjemt av bakgrunnsfargen og at brødsmulelenkene er helt ute og kjører i forhold til hvor man trykker og hvor man treffer. Slik det er nå må man trykke langt over den teksten faktisk er for å treffe lenken.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #166 på: August 03, 2012, 13:03:55 »
Deilig å endelig kunne bruke forumet ordentlig med Opera også. Når man går tilbake fra en tråd, havner man heldigvis ikke helt nede og må scrolle opp i et kjør. Så det er deilig.

Men hva er det jeg ser? Rødt på siden? Ikke bra  ;)

Sydhagen

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #167 på: August 03, 2012, 14:04:09 »
Nå kan endelig forumet brukes på vanlig måte via hovedsiden. :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #168 på: August 03, 2012, 16:59:03 »
De eneste tre hårreisende tingene som er igjen nå er at skriften med datostempel er hvit (samme som bakgrunnen),

Sannelig min hatt, jommen var ikke datostemplingen der fortsatt (har savna den), hvitt på hvitt   ;D - den klarte jeg faktisk ikke å se - credit to you (hvordan i all verden klarer du å lese hvitt på hvitt???)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #169 på: August 03, 2012, 21:42:38 »
De eneste tre hårreisende tingene som er igjen nå er at skriften med datostempel er hvit (samme som bakgrunnen),

Sannelig min hatt, jommen var ikke datostemplingen der fortsatt (har savna den), hvitt på hvitt   ;D - den klarte jeg faktisk ikke å se - credit to you (hvordan i all verden klarer du å lese hvitt på hvitt???)

Jeg brukte den mye før og siden det ikke er gjort endringer i koden visste jeg at den måtte være der enda. Jeg bare trykker ctrl+a for å merke all tekst på siden. Da ser du den.

EDIT: I skrivende stund er den faktisk HELT borte.

EDIT: EDIT: Nei det er den ikke, den er bare flytta på seg.

fjellhaugen

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #170 på: August 05, 2012, 16:08:57 »
RØDT på min side!!

what the .....  ::)

oppgitt fjellhaugen
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #171 på: August 05, 2012, 16:37:23 »
RØDT på min side!!

what the .....  ::)

oppgitt fjellhaugen
Enig.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #172 på: August 05, 2012, 17:27:14 »
RØDT på min side!!

what the .....  ::)

oppgitt fjellhaugen
Enig.

Det var visstnok en del av dealen for å få signere Austin.  ;)
« Siste redigering: August 05, 2012, 17:36:28 av Here we go again »

Blank_File

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #173 på: August 06, 2012, 09:34:45 »
Regner med at noen holder på å jobbe med siden nå, for det er i ferd med å bli en liten katastråf...  ;D

Promotion 2010

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #174 på: August 07, 2012, 15:46:01 »
Litt leui av de sidetallene nederst på siden som man kan bruke for å navigere. De synes ikke i det hele tatt mot svart bakgrunn på min telefon, uten tapatalk. Ofte greiere å navigere på .no siden fremfor mobilversjonen. Men som sagt: ANDRE FARGER PÃ… SIDETALLET!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #175 på: August 07, 2012, 15:49:51 »
Regner med at noen holder på å jobbe med siden nå, for det er i ferd med å bli en liten katastråf...  ;D

Jeg har stilt spørsmålet, men tror ikke jeg har fått noe svar.., Jeg lurer på hvor mye penger som er brukt på denne "oppgraderingen"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Re: Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #176 på: August 07, 2012, 16:07:53 »
Regner med at noen holder på å jobbe med siden nå, for det er i ferd med å bli en liten katastråf...  ;D

Jeg har stilt spørsmålet, men tror ikke jeg har fått noe svar.., Jeg lurer på hvor mye penger som er brukt på denne "oppgraderingen"?
får vi ikke vite før regnskapet legges frem til neste år.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Leedsfan

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #177 på: August 07, 2012, 16:23:52 »
Regner med at noen holder på å jobbe med siden nå, for det er i ferd med å bli en liten katastråf...  ;D

Jeg har stilt spørsmålet, men tror ikke jeg har fått noe svar.., Jeg lurer på hvor mye penger som er brukt på denne "oppgraderingen"?
får vi ikke vite før regnskapet legges frem til neste år.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Kommer det frem at det er betalt 5000kr for at en kar har brukt 5 timer av arbeidsdagen sin til dette så skal jeg slutte å være så negativ. Snakker vi derimot om en utgift på flere titalls tusen kroner så.,,,....,,,.,..,
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #178 på: August 13, 2012, 09:05:55 »
RØDT på min side!!

what the .....  ::)

oppgitt fjellhaugen

skuffende utvikling dette.....

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #179 på: August 14, 2012, 09:41:24 »
Synes det bør være på sin plass at det finnes en oppdatert ligatabell + terminliste m/resultater (ev. kamprapporter) på denne siden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."